Latest posts
First Page | « | 1 ... 165 | 166 | 167 | 168 | 169 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 03/30/2019 05:05 PMCara
In de verte hoorde ik stemmen. Ik probeerde ernaar te grijpen. Als ik de stemmen eindelijk vast had kwam ik langzaam bij. Ik voelde me zwak. Het eerste gezicht wat ik zag was Ben zijn gezicht. Ik kwam langzaam overeind en keek naast me. Ik voelde een steek door mijn lichaam gaan. 'It.. was supposed to work.' zei ik en voelde tranen langs mijn wangen glijden. Ik kroop naar Sem en legde mijn handen op zijn borstkas. Geen ademhaling en geen hartslag. 'NOOOOOOO.' krijste ik en ik brak. Luidruchtig gehuil en waterwerken kwamen tevoorschijn. Nog nooit had ik zo een pijn door mijn lichaam gehad. Ik keek op en zag dat Kenzo weg was met het lichaam. Ik greep naar mijn hart. 'IT WAS SUPPOSED TO WORK!!!'
Jonesy
Ik had een berichtje gekregen van Jack. Sem was niet meer. Ik voelde tranen opwellen in mijn ogen, maar drukte ze snel weg als ik Melinda hoorde. Ik liep snel naar haar kamer en zag haar kotsen in de prullenbak. Ik wreef over haar rug en hield haar haar uit haar gezicht. 'Laat het maar allemaal eruit.'
from walkingdead on 03/30/2019 04:56 PMSem
Als ik word hoor ik vogeltjes "Sem wake up." Ik keek op naar mijn tante die overleden was terwijl ik me luchtig voelde." Waar ben ik?" Vroeg ik terwijl ze me overeind hielp "on the otherside." Als ze dat zegt draai ik me om naar de Mansion "i am death."
Melinda
Ik schoot wakker en zag dat ik in mijn bed lag. Ik keek om me heen terwijl het leek of er niks gebeurt is." Jonesy!" Riep ii terwijl ik overeind kwam en naae mijn prullenbak liep waar ik in begon te kotsen.
Kenzo
"Ginie" zei ik zacht terwijl ze overeind kwam." Kenzo" zei ze verbitterd "what did you do." Als ze zo reageerd frons ik "niet blih om me te zien sissy?" Ik keek naar de heks en naar Sem waarvan ik het hartritme niet meer horde "he is death well not my problem we need to go." Ik nam Ginie's pols vast terwijl ik de clockspell eindigde en we de stad verlieten.
Jack en Ben
Als we Sem zien liggen met Cara rennen we er op af." Hey Cara wake up" zei Ben terwijl ik Sem wakker probeerde te krijgen maar zijn hart was gestopt met kloppen." He is death" zei ik met tranen in mijn ogen.
from LostSouls on 03/30/2019 04:39 PMCara
Ik slikte en keek naar Sem. Misschien kon ik de spells tegelijkertijd uitvoeren, aangezien ik ook niet zeker was dat Ginie terug brengen Sem zou helpen. Als ik Ginie terug breng betekend dit dat Sem een Beta heeft en dus dat hij zijn Pack opnieuw kan beginnen, maar als dit niet werkt moet ik zijn vloek nog kunnen insluiten. Ik kon het proberen. Als Kenzo een meid voor me neergooide slikte ik. Ik knielde naast haar en begon de spell. 'Vas mortus versipellem in hanc vitam.' sprak ik uit en concentreerde me. Alle kaarsjes op de tafels van de bar brandden hoger en hoger en het gebouw begon licht te trillen. Ik voelde de kracht van de eclipse door mij stromen. Ik merkte dat ik een keuze moest maken. Ik keek rond mij en zag de spirit van Ginie verschijnen, alleen voor mijn ogen om te zien. 'Cara, je moet voor de steen kiezen.' zei ze. 'I can do both. I swear.' zei ik tegen haar. Wind vloog door de bar heen en mijn neus begon hevig te bloeden. Ik maakte van 1 spell twee. Mijn handen lagen nu niet meer alleen op het lichaam van de wolf maar ook op Sem. 'In quas maledicta congessi clausum in facinum!!!' De steen in mijn zak begon te gloeien en ik merkte dat het me zou lukken. Mijn bloedneus bleef stromen en door de schok van een magnetisch veld stopte de spell. De vrouw werd wakker en ik voelde me slap. Ik viel op de grond naast Sem en merkte dat het zwart werd voor mijn ogen.
from walkingdead on 03/30/2019 04:21 PMSem
"Cara nee..." Zei ik terwijl Kenzo opkeek en met een hand gebaar mijn nek brak.
Kenzo
" I know one get ready to use your spells" zei ik grijnzend terwijl ik naar Sem keek "hij komt wel bij wacht hier.." Ik liep naar buiten en haalde Lilian uit mijn achterbak.. Ik had van de spell gehoord maar ik was niet sterk genoeg om het uit te voeren. Ik gooide Lilian voor haar neer "nou begin."
from LostSouls on 03/30/2019 04:15 PMCara
Tijdens de uitleg probeerde ik ongemerkt met mijn hand de barierre te verbreken. 'Het enige wat ik nodig heb is een wolf. Ik kan haar niet terug plaatsen in haar eigen lichaam omdat haar lichaam niet meer compleet is, maar ik heb een wolf nodig om haar lichaam in te stoppen. Een vrouwelijke het liefst.' zei ik tegen hem. 'Het moet vanavond gebeuren. Tussen nu en 3 uur 's nachts.'zei ik tegen hem. 'De eclipse geeft me de extra kracht.' zei ik. Ik merkte dat ik de barriere had gebroken en seinde met mijn hand ongezien naar Jonesy dat hij Melinda kon weghalen.
Jonesy
Ik zag haar sein en op mijn vampiersnelheid haalde ik haar van de strop en verdween ik uit de bar met haar. Kenzo zal dit niet leuk vinden, maar hij was nu teveel bezig met het plan van Cara om achter ons aan te komen.
from walkingdead on 03/30/2019 04:10 PMKenzo
Ik keek op bij het horen van die kleine heks waarvan haar familie haar had uit gebuit. Als ze over Ginie terug halen begint kijk ik geïnteresseerd op "speak" zei ik terwijl ik dichterbij kwam.
Sem
Als Cara en Jonesy er tussen komen en Kenzo zich focust op Cara. Spring ik overeind om hem aan te vallen maar voelde ik dat de kracht uit mijn lichaam verdwenen was. De eclipse was begonnen.
from LostSouls on 03/30/2019 04:07 PMCara
Jonesy en ik hadden een locator spell gedaan op Sem en kwamen bij een bar uit. Net als ik binnen wou lopen hield Jonesy me tegen. 'Wat is er?' vroeg ik. Hij luisterde. 'Er is binnen iets aan de hand.'zei hij. Ik kraakte mijn nek en liep binnen. Jonesy kwam achter me aan en ik zag al snel dat Melinda aan een galg hing. Met mijn magie schoof ik de stoel terug onder haar en jonesy rende op haar af maar schoot weer terug bij de barrier spell. 'Kenzo stop. Ik kan je geven wat je wilt.' zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Sem.
Jonesy
Ik krabbelde terug overeind en keek op. Mel stond weer veilig op een stoel. Ik keek naar Kenzo. 'Je leeft niet lang meer vriend.'siste ik naar hem en keek vervolgens naar Cara die serieus aan hem verteld dat ze Ginie terug kan halen. 'Cara, don't.' zei ik zacht tegen haar. Ik keek naar Melinda. Ze stond op het randje van de stoel en Kenzo stond me eigenlijk te dichtbij. 'Cara haal die Barierre naar beneden.' zei ik tegen haar, maar ze focuste zich alleen op Kenzo om hem maar niet bezig te laten zijn met die stomme stoel.
from walkingdead on 03/30/2019 04:00 PMSem
We reden naar de bar die helemaal leeg was." Wow het is te stil hier" merkte Jack op terwijl ik fronste ik keem om me heen terwijl het licht van het podium aanschoot. En ik Melinda aan eeen galg zag met onder haar voeten nog een stoel." Welcome op je suprise feest Sem!" Kenzo kwam lachend het podium op terwijl ik om me heen keek Jack en Ben waren allebei ineens verdwenen." What do you want?" ik keek Kenzo vurig aan terwijl ik naar Melinda keek.
Kenzo
Ik begon te lachen als hij me ineens vraagt wat ik van hem moet.." Ik denk toch wel echt dood gaan op de meest pijnlijkste mannier." Ik schoof de stoel een beetje weg terwijl hij al wilde rennen om me van kant te maken maar een barier spell hem tegenhield. Ik schoot in de lach "if you kill her i break all your bones kenzo.. Hiermee krijg je zus echt niet terug." Als hij dat zegt denk ik even na "maar hiermee staan we wel quite!" Ik schoof de stoel weg waardoor Melinda begon te strugglen om adem te halen "NEE!"
from LostSouls on 03/30/2019 03:47 PMCara
Ik schudde mijn hoofd. 'Koppige hond.'zei ik en keek naar Jonesy. 'Je moet me helpen. Tijdens de eclipse kan ik de vloek opsluiten in een talisman.Zolang dat talisman intact blijft is de vloek non actief.' zei ik. 'Door de eclipse ben ik sterker. Het heeft een goede invloed op mijn magie, ik kan Jack vragen om hem te channelen. Ik kan kracht van jou channelen. I can make this work. Mocht het niet werken heb ik nog een back up plan.' vertelde ik. 'I'm going to raise Ginie from the dead.'
Jonesy
Ik keek Sem na en zuchtte. Hij had wel een punt. Als Cara toch haar plan aan mij uitlegde fronste ik. 'Je weet zeker dat dat werkt?' vroeg ik haar. Als ze dan verteld over haar plan B worden mijn ogen groot. 'That's not possible.' zei ik. 'Het enige wat ik nodig heb is een lichaam van een wolf, aangezien haar eigen lichaam niet meer te gebruiken is. I know where to find one. Please Jonesy. Je moet met Sem praten.'zei ze. Ik haalde diep adem. 'Ik praat met hem.'
from walkingdead on 03/30/2019 03:41 PMSem
Ik grijnsde naar Jonesy en horde Cara haar stem." Nee het gaat je te veel kracht kosten wat het ook is... Het vergt altijd te veel van je magie" ik keek naar buiten en zag dat Ben en Jack zaten te wachten "don't even try to help me live." Ik verliet de mansion en stapte de auto in van Jack.
Melinda
Ik liep als een dronkaard de bar uit en werd ondersteund door iemand." Oef Mel.. Iets te veel gedronken?" Ik keek lachend op naar Kenzo "ik denk het wel... Ik kan zelfs jou kop zien KenzoOH!" Zei ik lachend na een tijdje raakte ik bewusteloos.

Reply