Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  166  |  167  |  168  |  169  |  170  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 03:36 PM

Jonesy
Ik grinnikte. 'Wees gerust. Ik heb Cara nooit zo gezien. Ik gebruikte haar gewoon in die periode om jou te sarren net zoals zij mij gebruikte.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Over Sally kan ik niks beloven.' grapte ik. 'Maar goed dat ik dan een manier heb gevonden waardoor je kan blijven leven.' zei Cara die de trap af kwam gelopen.

Cara
Het deed me goed om ze zo te zien. Ik liep naar beneden en bracht ze het nieuws. 'Ik heb zelfs twee plannen. Dus zeg maar gedag tegen je graf want het gaat heel lang duren voor je erin komt te liggen.' zei ik en keek naar Sem met een glimlach. 'Het gaat me lukken.'

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 03:28 PM

Sem
"Before i die." Zei ik tegen jonesy "don't touch Cara ever again" zij ik tegen hem terwijl ik aan Melinda dacht. Ik wilde ook afscheid nemen van haar "en blijf ook van Sally af." Zei ik terwijl ik het over mijn motor had "of ik blijf je stalken als ik een geest word." 
Zei ik ironische terwijl de blije drukke Sem nooit weg zal gaan 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 02:54 PM

Jonesy
Ik liep vanuit de woonkamer richting mijn kamer, maar zag in de hal Jack, Ben en Sem staan. Ik slikte en glimlachte zwakjes. Ik wou zo graag helpen, maar ik wist niet hoe. Cara putte zichzelf helemaal uit om een manier te vinden en ik wist zeker dat ze helemaal kapot zou gaan zodra het gebeurd was. Ik wist niet meer wat ik tegen Sem moet zeggen. Ik wou geen afscheid van hem nemen. Hij was mijn kleine broertje. 

Cara
Ik schrok wakker. Net terug van The Other Side en ik had een plan en een back up plan. Ik moest het op zijn minst proberen. Ik hoefde in principe maar 1 wolf te hebben om het back up plan te laten lukken. Ik beet op mijn lip en kwam snel overeind. Ik liep naar beneden en bleef even op een afstandje staan als ik Sem en Jonesy zag. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 02:47 PM

Melinda
Ik zat aan de drank ergens in een club. En had al mijn 8ste glas wodka op." Hey barman!" Zei ik tegen de jonge parttimer die me compleet negeerde "BARMAN!" Zei ik harder terwijl hij geirriteerd opkeek "ik denk dat het tijd voor jou is om naar huis te gaan." Ik schudde lachend mijn hoofd "ik ben thuis niet welkom." 

Sem
3 weken gingen voorbij Cara probeerde er alles aan te doen om me te redden Melinda was weer van huis weg gerend. En alles was kapot  ik zette de brieven die ik voor ze geschreven had in ieder zijn kamer. En nam diep adem "don't crie little wolf maak van je laatste dag het beste." Jack kwam mijn kamer binnen met Ben "i feel so sorry that we can't help you." Zei Ben "mijn zus had dit nooit gewild voor je" ik schudde mijn hoofd "it's fine.. Kunnen we gewoon een biertje doen.. Net als een stel oude opa's?" Jack glimlachte door zijn waterige ogen "je laat me huilen gast not cool.." Hij veegde zijn ogen schoon "maar wat jij wilt laten we naar popscals gaan." Ik beet zacht op mijn tong terwijl we beneden Jonesy tegen kwamen "gaan jullie maar alvast." Zei ik tegen ze terwijl mijn broer het voor mij een beetje had losgelaten. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 02:31 PM

Jonesy
'Melinda!!' riep ik achter haar aan. Ik raakte gefrustreerd. Alles ging niet zoals ik wou dat het ging. Niemand was meer gelukkig. Zelfs niet nu pa dood was. Zelfs vanuit zijn graf kon hij ons nog teisteren. Ik keek naar Cara. 'Please Car, Ik moet Melinda vinden. Doe een locator spell.' zei ik tegen haar. Ze schudde haar hoofd. 'Sorry Jonesy.' zei ze en liep naar binnen op een snel tempo. Ik wist ook precies wat ze zou doen. Het was altijd al duidelijk dat ze Sem boven iedereen verkiest in deze familie.

Cara
Ik veegde de tranen van mijn wangen en liep naar boven. Ik haalde alle boeken en grimoires die ik had tevoorschijn. Ik moest een manier vinden. Ik zou zijn pack terug halen of een manier vinden dat ik hem kon laten leven. Ik kon misschien de link met de eclipse verwijderen, maar ik moest uitzoeken hoe.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 02:25 PM

Melinda
Als ze zegt dat het mijn schuld is krijg ik tranen in mijn ogen. Ik liep langzaam naar achter en rende toen weg." Melinda wacht!" Horde ik Sem nog roepen maar ik wilde niet wachten... Ik was hier niet welkom.

Sem
Ik had teveel gehuild om een traan te laten. En keek Melinda na "kunnen we niet over mijn opkomende 18e verjaardag praten waar ik dood ga." Zei ik tegen de 2 "temminste zal die tiran jullie niet meer lastig vallen" ik keek naar vader en zag dat Cara bijna in 1 zou stortte.. Zonder mij kon ze niet leven en dat wist ik.. Ik probeerde haar te avoide want wat me het meest pijn zou doen.. Was niet meer haar zachte lippen kunnen lussen. Ik liep naar vader tilde hem op en bracht hem naar binnen waar ik hem in de kerker stopte totdat ik een kist voor hem kon regelen en hem ergens ver van hier zou brengen. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 02:15 PM

Cara
Ik begon te lachen. Meer uit paniek door wat hij vertelde. 'Je maakt een grapje zeker.' zei ik. Mijn gezicht trok witjes weg. 'Je gaat niet dood Sem. Zeg dat je niet doodgaat. Ik laat je niet dood gaan. I'll find a way. I'll bring your pack back. Is that what you need? Your pack.' ratelde ik en voelde tranen over mijn wangen stromen zonder het door te hebben. 'Dit is allemaal jouw schuld.' zei ik tegen Melinda en gaf haar een duw tegen haar schouders. 'SEM GAAT DOOD DOOR JOU!!' schreeuwde ik en wou haar zowat aanvallen maar Jonesy trok me aan mijn middel bij haar weg. 'Cara, dit is niet Mel's fout. Het is de schuld van die tiran wat daar ligt.' zei hij, maar het drong niet bij me door. Ik zou mijn grote liefde verliezen als ik niks deed. Jonesy keek naar Sem. 'Ik ben het wel met Cara eens. Ik kan niet niets doen terwijl jij naar je sterfbed loopt.'zei hij tegen hem.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 01:46 PM

Sem
"Ik ga over 3 en een halve week dood Cara." Ik krabbelde overeind "en ik wil niet dat jullie er wat aan doen." Ik keek ze alle 3 aan ik was op 24 juli geboren de dag van de eerste Eclipse wolven die op die dag geboren werden hadden de toekomst om alfa te worden.. En een inmortal leven te lijden zolang hun pact door heel het land bleef door bloeien. Die van mij was net begonnen maar vader had iedereen afgeslacht waar ik me mee had verbonden. En op de dag van mijn verjaardag zou ik als laatste van mijn pact sterven. Mel schoot overeind "was dit je plan wraak nemen op vader en vervolgens dood gaan!" 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/30/2019 01:06 PM

Cara
Als het eindelijk was afgelopen liet ik hem los en begon te hoesten. Ik voelde de zwaarte van mijn schouders vallen en veegde langs mijn neus. 'Wat is met een eclipse? Iemand gebruik godverdomme zinnen.' zei ik en keek naar Melinda en Sem die meer lijken te weten dan Jonesy en ik.

Jonesy
Zodra de pillen werken haalde ik opgelucht adem. 'Cara heeft gelijk, leg iemand uit wat hier aan de hand is?' vroeg ik de twee en keek achterom om zeker te zijn dat vader nog even dood was als net. Hij lag er nog steeds gelukkig dus nu kon ik me weer richten op Sem.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/30/2019 01:01 PM

Sem
Als ik de pilletjes in mijn mond krijg geduwd en ik de vloek voelde terug keren zette ik mijn rechterhand op die van Cara "het is goed zo." Zei ik zacht tegen haar terwijl Melinda me een klap in mijn gezicht gaf "de eclipse het is de eclipse." 

Melinda
Sem was geboren op de dag van de eclipse vader zei dat als hij ooit zou veranderen in een wolf dat hij een pact zou lijden. De pact zou hem zo eeuwen lang in leven kunnen houden maar hij had geen pact meer. Hij had nog te leven tot zijn verjaardag.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  166  |  167  |  168  |  169  |  170  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page