Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  169  |  170  |  171  |  172  |  173  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/29/2019 05:33 PM

Cara
'Zeik niet, wees blij dat ik überhaupt wil helpen na wat ze gedaan heeft.' zei ik en keek naar hem. Als ook ik de voetstappen van Jonesy hoor keek ik naar Sem. 'What is happening out here?' vroeg hij. Ik beet op mijn lip. 'Here we go.' zuchtte ik en keek naar Jonesy die dichterbij kwam.

Jonesy
Ik liep naar buiten en zag een meid in de armen van Sem. Al snel herkende ik het gezicht. Melinda. 'Dat je haar achterhoudt is een ding, maar haar mishandelen little wolf. Dat slaat alles.' siste ik en keek naar Cara. 'En jij helpt hem.' Ik nam Melinda van Sem over en gooide haar over mijn schouder. 'Ze gaat nergens heen.' zei ik en liep met haar naar de kelder waar ik haar in een van de cellen opsloot. Ze was nog altijd een gevaar voor mij, maar ik wou haar niet meer uit mijn oog verliezen. Ik sloot de deur af en bewaarde de sleutel. Sem ging het krijgen.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/29/2019 05:28 PM

Sem
Ik fronste en priemde mijn ogen "wacht wat Cara.. Nu wil je haar pas helpen.. Ik heb haar weggestuurd zodat ze niet terug hoef te komen ze heeft me gevraagd om elke memory dat ze van ons heeft te verwijderen.. En aan haar houding te zien slikt ze keihard vervain dat betekend dat ze niet compelbaar is.. Vader heeft haar paar ongeluk gevonden moeten hebben." Zei ik terwijl die rode highlights er wel stonden "ik breng er terug naar mystic falls." Ik tilde haar op maar horde Jonesy's voetstappen.. Kan mijn dag nog slechter lopen? 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 05:20 PM

Cara
Ik keek naar Sem en vervolgens naar Melinda die wegliep. Ik liep naar haar toe. 'Hey, jij.'zei ik en als ze zich omdraaid gaf ik haar een elleboog in haar gezicht waardoor ze bewusteloos op de grond viel. Toen pas realiseerde ik wat ik had gedaan. Ik keek naar Sem. 'Oké, I panicked. Maar we kunnen haar nu niet terug laten lopen in vader zijn armen.'zei ik en keek naar Melinda die met ogen gesloten op de grond lag. Daar kreeg ze misschien nog klachten over. 'Wat nu? We kunnen Jonesy ook niet laten merken dat ze er is.'

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/29/2019 05:17 PM

Melinda
Ik trok me los en keek die arrogante trut aan." First of all i don't know you" zei ik tegen haar "en ten tweede you both are a bunch of weirdos i geuss this is the wrong house." Ik keek die jongen nog even aan en liep dat meisje met een schouder duw voorbij.. Weer een gemiste kans voor werk.

Sem
Ik keek Melinda na "ik heb er niet terug gehaald father did." Zei ik toen tegen haar "als het aan mij lag kwam ze nooit terug in dit hell hole." Zei ik geirriteeed hoe in godsnaam had hij haar gevonden? 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 05:13 PM

Cara
Als ik zag dat het Melinda was en Sem haar meenam naar het tuinhuisje viel mijn mond zowat open. Hij wist dat ik haar gezien had. Ik liep snel naar beneden en besloot Jonesy niks te zeggen. Stil liep ik de deur uit en liep naar het tuinhuisje. 'Wat doet zij hier? Jij hebt echt een doodwens hè. Als Jonesy je ziet met haar.'zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Melinda. 'En jij. Jij bent echt verschrikkelijk. Na een jaar kom je pas terug aan kakken.'

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/29/2019 05:06 PM

Sem
Ik maakte een prop van de brief en probeerde het niet uit te schreeuwen. Ik greep Melinda's pols vast en trok haar mee naar het tuinhuisje "hey je doet me pijn!" Zei ze terwijl ze tegen stribbelde iets wat de oude Melinda met memories zou doen." Luister je bent hier niet veilig" zei ik tegen haar ik keek op naar de Mansion terwijl mijn blik kruiste met die van Cara "fuck!" 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 04:56 PM

Jonesy
Ik keek niet eens op naar Sem wanneer hij binnen kwam. 'Hope you enjoyed the show.' zei ik ongeïnteresseerd. Alsof het mij iets boeide dat Sem Cara eerder had gehad. Ik gaf niks om Cara. Ik gebruikte haar alleen maar om Sem dwars te zitten. Meer niet. Ik kreeg een berichtje dat het meisje wel langs zou komen en glimlachte. 'Snack time.'

Cara
Ik had vanalles klaar gelegd maar hoorde toen de deurbel. Ik fronste. Er zou niemand hier komen dus het was niet logisch. Ik liep naar het raam en kon net niet zien wie er voor de deur stond. Ik vroeg me af wie hier durfde te komen.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/29/2019 04:49 PM

Sem
"You look like a disaster" zei ik grijnzend tegen mijn broer." Was Cara's vriendin heerlijk.. O nee dat hoef ik niet te vragen ik heb haar natuurlijk voor jou gehad" zei ik grijnzend terwijl de deurbel afging." I wonder who that is" ik liep met mijn glas bourbon naar de voordeur en trok die open "Hi ik ben Melinda Carter kom ik ongelegen?" Als ik mijn zusje zie in een maid pakje "wrong house" zei ik glimlachend terwijl ik de deur voor haar gezicht dicht wilde doen maar ze me tegenhield "wait."

Melinda
Als een inmens mooie jongen open doet en hij al snel de deur in mijn gezicht dicht wilde doen hield ik hem tegen." Jij bent Sem je vader zei dat ik je dit evenlopje moest geven zodat ik officieel aangenomen ben als schoonmaakster." Ik keek hem fronsend aan als hij nog even na achter keek en de deur achter zich sloot hij pakte het evenlopje en begon het te lezen.

-Dear Sem 

Je hebt gevaald. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/29/2019 04:37 PM

Cara
Ik kreunde hard wanneer ik klaarkwam en voelde ook dat Jonesy zijn goedje dumpte. Hij ging van me af en kleedde zich snel weer aan. 'See you at the diner table.' zei hij en verliet mijn kamer. Ik kleedde mezelf ook terug aan en keek naar de kast met de grimoires. Vanavond zou ik terug gaan.

Jonesy
Ik verliet ongeïnteresseerd de kamer van Cara en liep naar beneden waar ik op de bank voor de tv plofte. Ik zapte wat langs de kanalen, maar niets dat me interesseerde. Ik nam mijn telefoon en appte een dom blondje van het tweede jaar of ze hierheen kwam. Natuurlijk niet voor seks, dat had ik net gehad. Ik had wel zin in een vers nekje bloed.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/29/2019 04:16 PM

Ron
Ik ree met de limo door de stad en ree bijna tegen een meisje op." Walter?" Ik stapte uit en zag Mel staan maar als ik een solicitatie map zie en haar haren gekleurd weet ik dat dit niet de dochter is die ik me herinner. Ik stond op vampiersnelheid voor haar "waar kom je vandaan?" Compelde ik haar.

Melinda
Als een vreemde man me diep in mijn ogen aanstaart en praat frons ik." Van mystic falls and back off you weirdo" ik sloeg zijn handen weg en was van plan om naqr de volgende afspraak te gaan." Hey ik zie dat je een baan nodig hebt?" Ik fronste en draaide me om "je kan voor mij werken als maid ik ben Ron Lincoln trouwens." Ik keek geintresseerd op "my name is Melinda.. Melinda Carter." 

Sem
School was voorbij iedereen was thuis en dat lawaai uit Cara's kamer deed mijn oren pijn. Ik probeerde te doen alsof het me niet deerde dat Jonesy elke dag mijn zusje neukte.. Maar het plan moest voor de sake of or familie door gaan. Ze wisten nog niks over de vloek die binnen in mijn zat ik had nog een andere halve maand te gaan voor de eclipse.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  169  |  170  |  171  |  172  |  173  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page