Latest posts
First Page | « | 1 ... 172 | 173 | 174 | 175 | 176 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 03/28/2019 09:49 PMCara
Eenmaal thuis wordt ik op de bank gelegd. Ik was an het rillen en zweten tegelijkertijd en begon dingen te zien die er volgens mij niet waren. Ik sloot mijn ogen. 'Jonesy, heb je nog capsules?' vroeg ik hem. Ik hoestte. 'Ja, hoezo?' vroeg hij. 'Ik begin waanbeelden te zien en aangezien ik het huis liever niet afbrand, moet ik mijn brein even stil zetten.' zei ik. 'On it.' zei hij en liep naar boven voor de capsules.
Jonesy
Ik keek naar Cara en liep de woonkamer uit. 'Sem, laat me meegaan. Als ik op een afstand blijf staan kan er niks mis gaan.' zei ik tegen hem. Natuurlijk kon er vanalles mis gaan. Ik wou gewoon niet dat het met Sem mis ging. Hij was mijn kleine broertje.
from walkingdead on 03/28/2019 09:44 PMSem
'Hey she is your girlfriend' zei ik tegen hem terwijl we terug naar huis reden.'De reden dat ik hem niet af heb gemaakt is omdat ik namelijk niet zo gek ben als jullie 2.. he wants something from me and i want mij little sister to get healed and my oldest one to be normal.. so we have to think as normal people and get that antidote asap.' Eenmaal thuis tilde Jonesy Cara naar binnen terwijl ik Jack opbelde 'Jack dit is een noodgeval we need a wizard het duurt veel te lang om uit leggen maar meet me bij old station road.' Ik hing op trok een nieuwe jas aan en keek nog even naar Jonesy en Cara 'Christmas can't be ruined this year.'
Melinda
'Lijkt er op dat je familie niet echt van je houd of jij niet van hun althans' zei Kenzo met een lachje terwijl ik me probeerde te concentreren op mijn omgeving.' Yeah well i don't love either of them...' Ik spande mijn boog aan en schoot een vampier die zat te sabelen aan iemands nek vanaf 5 km verderop.' Dan waarom woon je met hun in godsnaam?' Ik keek hem met kille ogen aan 'to find there weaknesses and then to kill my older brother who is a dirty vampire who uses people.' Zei ik tegen hem ' i hate him with my entire heart.'
from LostSouls on 03/28/2019 09:26 PMCara
Ik haalde diep adem en trok een pijnlijk gezicht. Het deed minder pijn dan de messensteek, maar nog altijd pijn. 'Jullie hadden hem moeten afmaken toen jullie de kans hadden.' zei ik en keek naar de twee. Ik probeerde zelf overeind te komen maar de infectie op mijn buik liet het niet toe. 'Ik heb thuis misschien nog wel een receptje om het gif langzamer te laten werken.' zei ik.
Jonesy
'Je had haar niet moeten laten gaan. Ze is een mens, gaf haar een slag in haar nek en dan konden we haar bewusteloos meenemen.' zei ik tegen Sem en schudde mijn hoofd. Als ik merk dat Cara niet overeind kwam tilde ik haar in mijn armen en legde haar over de achterbank van de Porsche. 'Als jullie krassen in mijn auto maken, dan is Melinda niet jullie ergste probleem.' zei ze.
from walkingdead on 03/28/2019 09:21 PMMelinda
'Oee the smart brother.' Zei ik glimlachend 'meet me alone at 21;00 pm at the gate.. and i will give you the antidote simple as that.' Zei ik terwijl ik op mijn horloge keek 'time is ticking brotherr.' Voordat hij op me af kon lopen gooide ik een gasgranaat tussen ons en verdween ik in de bosjes,, het leek net of mijn lichaam een 2e persoonlijkheid had gecreeerd.
Sem
Als ze de bosjes in verdwijnd bijt ik mijn kaken opelkaar.' Why do i hate and love this Melinda so much' ik zag hoe de wond niet meer bloeden dankzij Jonesy's bloed en kon al raden welk gif dit was.' Ze heeft je vergiftigd met gif dat van duizend jaren geleden is.. ik weet hoe we tijd kunnen rekken she wants to meet me and i think already know why.' Ik keek Jonesy pijnzend aan 'that guy is Ginie's brother.'
from LostSouls on 03/28/2019 09:10 PMCara
Als ze verteld dat het vader is geweest fronste ik alleen maar. It doesn't make any sense. Ik trok mijn mond open, maar voor ik nog iets kon zeggen gooide ze een mes door mijn buik. Ik schreeuwde het uit van de pijn en zakte op de grond. Ik beet mijn kaken op elkaar en tranen rolden van mijn wangen van de pijn. Ik was een mens in principe dus als Jonesy hier niet was geweest was ik binnen een paar seconden dood gebloed. Ik voelde de pijn zich verspreiden terwijl ik het mes eruit trok en het bloed uit mijn lichaam gutste. Iedere mongool weet dat je een mes niet uit een wond moet trekken, maar door de pijn kon ik niet meer nadenken.
Jonesy
Als ze het mes werpt werden mijn ogen rood. Mijn duivel ontketende zich, maar Sem zorgde dat ik me inhield. Met mijn tanden rijtte ik mijn pols open en liet Cara drinken. De wond heelde maar er bleef een soort van uitslag achter. Een etterige wond waar ze gestoken was. Ze klaagde al minder van de pijn maar het gif kreeg ik met mijn bloed dus niet uit haar systeem. Het was dat Sem er stond anders had ik Melinda heel wat pijn laten voelen.
from walkingdead on 03/28/2019 09:01 PMMelinda
'O mijn god je hebt de 2 billenmaatjes meegenomen geweldig Sem.' Zei ik lachend 'hand what... which bow?' Ik liet mijn handen zien als Cara vraagt wie me heeft geholpen grijns ik 'daddy ofcourse.. and he also said.. to kill you.' Ik trok een mes vanuit onder mijn mouw en gooide die recht in Cara haar buik 'NO!' Sem en Jonesy vingen beide hun zusje op terwijl ze taste naar de mes 'don't worry it won't kill her.. for the next 24 hours because the knife is poiisened.. and only i have the antidote.'
Sem
Als Melinda doet wat ze nooit zou doen en Jonesy al in devilmode wilde springen grijp ik hem bij zijn mouw terug.' She is compelled don't hurt her.. geef je bloed aan Cara i handle this.' Ik kwam overeind 'so what do you wan't us to for that stupid antidote?'
from LostSouls on 03/28/2019 08:44 PMJonesy
Ik liep langzaam de auto uit. Ik wist als ik achter die eikel aan zou gaan het me niet veel goeds zou brengen, dus liet ik hem gaan. Ik keek naar Melinda en liep naar haar toe. 'Hand me the bow Melinda.'zei ik tegen haar en keek in haar ogen. Koud en kill, netzoals die van vader. 'Niemand hoeft gewond te raken.'
Cara
Ik slikte. Dit was precies wat ik wou voorkomen. Mijn spreuk kon alleen maar ongedaan worden gemaakt door mijzelf dus hoe kon het dat de boog werkte. 'Wie heeft je geholpen met die boog?' vroeg ik haar en haalde diep adem. Omdat ze nog altijd een mens was kon ik mijn magie haar geen aneurysme geven zoals ik dat bij weerwolven en vampiers kon. Ze zou meteen sterven.
from walkingdead on 03/28/2019 08:35 PMMelinda
´Je siblings zijn hier.´Ik keek op ´don´t worry i handlle it go i will see you in a hour.´Hij knikte en sprong in zijn gedaante de bosjes in als Sem op me afkwam gelopen grijns ik.´Semmie what´s going on?' Zei ik glimlachend.
Sem
'Mel' Jonesy kwam de auto ook uitgestapt met Cara achter zich aan.'Did you take the bow by any chance?' Ze keek me duivels aan haar ogen kil 'je bedoelt mijn boog?' Ze liep een beetje heen en weer terwijl mijn ogen haar bewegingen volgde. Ik kon ruiken dat haar hele auro op een killingspree was.. en dat was wat die boog kon doen binnen één dag.
from LostSouls on 03/28/2019 08:13 PMCara
Ik keek op als de spell gedaan was. De antiek winkel waar Sem altijd vaak uithing met Ginie. 'Ja.' zei ik en maakte de kaars uit en keek naar Jonesy. 'Het komt wel goed. Ze weet diep van binnen dat het verkeerd is wat ze doet. We dringen wel tot haar door voor ze zich er in verliest.
Jonesy
Ik knikte en liep met ze naar buiten. Aangezien de Porsche van Cara het snelst was reden we daarmee naar de antiekwinkel waar ik achterom inderdaad Melinda zag staan. 'Dat is die gast van de Walmart.'zei ik tegen Sem.
from walkingdead on 03/28/2019 07:57 PMSem
"Dat gaat niet gebeuren we schakelen haar uit voor ze uberhaupt een pijl kan schieten." Als de locator spell stopt "de antiek store" zei ik "let's go."

Reply