Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  176  |  177  |  178  |  179  |  180  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 01:00 PM

Cara
Ze glimlachte naar me, maar voor ik het wist schoot ik terug in mijn eigen lichaam. Ik graspte naar adem en keek op naar Melinda die naast me zat. 'Je verstoord het hele ritueel.' zei ik haar en voelde wat over mijn gezicht lopen. Bloedneus, heftiger dan de vorige. 'Je raad nooit wie ik heb gezien, Mel.' zei ik en keek haar aan. 'Ik zag tante Emilia. Ze zit daar al die tijd al. Ze kan niet verder.' zei ik tegen haar en blies de kaarsen uit. Mijn magie zou het niet toelaten om nu weer terug te gaan.

Jonesy
We liepen door Walmart en de kar was al aardig vol. Als Sem een jongen bij Alex aanwijst die ik herkende van de snapchats van gister liep ik op hem af. Ik gaf hem een dikke vuist in zijn gezicht. 'Is dat een hobby van je? Dronken meisjes misbruiken?' vroeg ik hem terwijl ik hem nog een stomp in zijn gezicht gaf.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/28/2019 12:35 PM

Sem
"Tjeez wat ben jij koppig." We liepen naar buiten en namen mijn auto naar de stad eenmaal in wallmarkt hadden we een wagentje vol met kerst spul." Zo dit kan Cara allemaal met haar heksen krachten ophangen" we liepen de winkel rond waarna ik Alex met een bekend gezicht zag." Yo dat is de guy die Emilia aanranden" zei ik tegen Jonesy.

Melinda
Ik kwam weer thuis van een eindje rennen en rook kaarsvet ik volgde de geur en kwam uit bij Cara's kamer. Ze deed een spell terwijl haar neus heftig bloeden "Caar!" Ik schudde haar wakker wat betekende dit allemaal? Ik keek rond en zag dat ze al haar grimoire's had uitgestald.. Wist ze uberhaupt wel van welke cofin ze kwam?

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/28/2019 12:30 PM

Jonesy
'Het is geen kwestie van opgeven. Ik weet niet wat ik nog meer kan doen om haar duidelijk te maken dat ik van haar houd. Ik heb het meerdere keren tegen haar gezegd. Ze snapt gewoon niet dat er iemand moet zijn die voor deze familie zorgt. Pa doet het niet.'Zei ik en kwam overeind. 'Laten we maar gaan dan.'antwoordde ik op de versiering kopen. Misschien was dat wel de afleiding die ik op dit moment nodig had.

Cara
Voorzichtig liep ik naar de woonkamer waar ik een blonde vrouw zag zitten. Ze kwam me bekend voor. 'I know you.'zei ik wat haar deed opkijken. Ze kwam naar me toe en bekeek me. 'Je bent een heks.'zei ze meteen. 'Je hoort hier niet te zijn, het kost je te veel magie.' zei ze me. 'Ik...' begon ik. Nu wist ik waar ik haar van kon. Dit was de foto die oom Joshua duizenden keren had laten zien. 'Jij bent tante Emilie.' vertelde ik.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/28/2019 12:22 PM

Sem
Ik nam een flinke teug "nu al opgeven?" Zei ik tegen hem "een tip brother.. Ik denk dat Melinda niet meer wilt dat je haar als een zusje ziet maar als je vriendin.. Dat zal Melinda dan niet zeggen want ze heeft nooit een echt vriendje gehad.. And i knowwww you care about us all." Ik keek hem aan "but you have to care a little more about for eyes." Ik kwam overeind "nou ga je mee kerst inkopen doen voor in het panthuis.. Aangezien ik geen kerst vier met vader."

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/28/2019 12:17 PM

Jonesy
Ik zuchtte en keek naar Sem die binnen kwam gelopen. 'Niks, gewoon Melinda die overal een drama van maakt en zich in niemand anders kan verplaatsen.' zei ik en nam geïrriteerd een diepe hijs van mijn joint. 'Je had gelijk. Het gaat niet werken tussen Melinda en mij.' mompelde ik. 'We begrijpen elkaar gewoon niet meer.' 

Cara
Ik kwam op zolder en zette alles weer klaar zoals altijd. Ik ging in het midden zitten en sprak de Spell uit waarna ik weer op dezelfde plaats terecht kwam on The Other Side. Dit keer besloot ik niet het bos in te lopen richting de oude begraafplaats. Nu liep ik de mansion binnen. Het leek leeg. Er leek niemand te zijn tot ik in mijn ooghoek wat zag in de woonkamer.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/28/2019 12:13 PM

Sem
"DDon't do to much witchery sissy." Riep ik haar nog na waarna ik vervolgens naar Jonesy zijn kamer liep en binnen kwam wandelen." Lijkt er op dat onze zusje jou aanwezigheid niet heel aangenaamd vind" ik nam een joint uit zijn la en stak die op." So what happend?" 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/28/2019 12:06 PM

Cara
Ik keek Melinda na en fronste. Ze leek niet meer heel gelukkig leek het. Ze had altijd wel iets waar ze zich druk over maakte. Nu was dat iets wat standaard bij deze familie kwam. 'Ja en volgens mij ben ik er schuldig aan. Jonesy heeft veel aandacht aan me besteed de laatste tijd omdat ik het zwaar had.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ga maar, ik heb nog wat dingetjes te doen.'zei ik en glimlachtje zwakjes. En met dingen de doen bedoelde ik even weg van deze wereld into een andere.

Jonesy
Ik hoorde beneden de deur open en dicht gaan en vervolgens het geluid van Melinda haar auto. Ik nam nog een diepe hijs van mijn joint en probeerde alles om me heen maar te negeren.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/28/2019 11:37 AM

Melinda
Ik keek de 2 aan en zuchte zacht "right let's do this.. Ik neem aan dat er kerst inkopen gedaan moeten worden.. Dat houd ons wat meer af van het feit dat we vastgehouden worden door onze eigen vader." Ik nam diep adem "en oja als Jonesy in een bad mood is don't mind it" ik verliet het huis en moest gewoon even nadenken over alles.

Sem
Als Melinda instemd kijk ik haar na "en dit is volgens mij het punt dat de jongere broer met de oudere gaat praten voordat kerst word verpest." Zei ik tegen Cara "die 2 zitten elkaar niet goed de laatste tijd." 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/28/2019 11:33 AM

Jonesy
Ik luisterde naar haar. Ze snapte er niets van. Onze vader was er nooit en als hij er was was het een gemene bittere man. Een tiran. Iemand moest de rol overnemen en I guess omdat het mijn bloedeigen vader was dat ik me er verantwoordelijk voor voelde. Ik keek haar na en schudde mijn hoofd. Misschien had Sem gelijk. Was dit gewoon niet bestemd om te werken. Ik haalde diep adem en plofte terug op het bed. Prima, dan bemoeide ik me vanaf nu nergens meer mee. Dan zochten ze het toch allemaal maar uit. Ik liep naar mijn eigen kamer waar ik een jointje opstak.

Cara
Ik zuchtte en keek op als Melinda naar beneden kwam. 'Goedemorgen.'zei ik en beet op mijn lip. Ik haalde een hand door mijn haar en keek vervolgens op naar Sem als hij zijn arm om me heen slaat en me in de mond legt dat ik heel veel zin zou hebben in kerst. 'Right.'antwoordde ik maar en glimlachte zwakjes naar Melinda.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/28/2019 06:56 AM

Melinda
Ik kwam de douche uit en keek hem nu met een ijskoude blik aan." Look this is the reason why i distaned myself from you.. Toen we nog geen ding waren liet je me ook zitten zelfs als ik je mee vroeg had je altijd wel een smoes klaar.. Zoals Sem is dronken of Cara heeft hulp nodig en elke keer gaf ik je ruimte omdat ik toen nog je zusje was... En ik zeg al helemaal niet dat je me moet bedienen, ik wil zeggen dat je wat meer om me kan geven... Sem kon me beter maar daar laten in de club dronken en aangerand worden door een jongen die ik niet eens ken." Zei ik toen zuchtend "but fine act like you care annove about me big brother." Ik verliet de kamer en keek op mijn telefoon het was 1 december en ik voelde nu al dat het een kut kerst zou worden. 

Sem
Ik keek haar beledigd aan "christmas is or season." Ik keek even naar buiten en kreeg nu al zin in een kop chocomel. Als ik Melinda naar beneden zie komen grijns ik "ochtend se..." Ik stopte mezelf omdat Cara nog niet wist over de 2 "ochtend kater gehad?" Vroeg ik Mel grijnzend "nee ik ben een vechter maar bedankt dat jullie er gister nacht voor me waren." Zei ze glimlachend "geen probleem we zijn je siblibgs toch?" Sinds de pact was ik er echt achter gekomen dat je veel om je familie mosst geven.. We waren misschien niet bloodrelated maar ze waren alles wat ik had." Me and Cara wanna celebrate christmas" ik deed mijn arm om Cara heen "toch?" Pushte ik Caar sissend.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  176  |  177  |  178  |  179  |  180  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page