Latest posts
First Page | « | 1 ... 179 | 180 | 181 | 182 | 183 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 03/27/2019 08:10 PMKathy
Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. 'Ze vermaakt zich gewoon.' zei ik tegen Ben wat Melinda naderhand bevestigde. Misschien had ze Ben niet nodig. Ze ging al lekker op zijn vriend. 'Relax, leef een beetje.' zei ik tegen hem en begon tegen hem aan te dansen.
Cara
Ik las door oude boeken van andere heksen families en begon me steeds meer af te vragen waar ik nu eigenlijk vandaan kwam. Zou ik echt gedumpt zijn door mijn familie of was dat maar een domme leugen die vader me vertelde zodat ik niet verder zou gaan zoeken. Er moest meer magie in mij zitten dan dat er nu uit kwam.
from walkingdead on 03/27/2019 08:03 PMSem
"Cara dat is niet wat ik bedoelde!" Riep ik haar na ik horde mijn telefoon af gaan en kreeg een snap van Kathy binnen. Als ik mijn zus dronken zie met 1 of andere vreemde jongen all over her... Loop ik rechstreeks naar de gang ik trok mijn jas aan en nam mijn scooter "wat denkt ze wel niet?" Ik moest Jonesy voor zijn aangezien hij een bad temper had voor dit soort dingen.
Kenzo Rivera (Ginie's older brother)
Ik bekeek het meisje helemaal dronken maar verschrikkelijk aantrekkelijk." Kathy ze is dronken maak nou geen misbruik van haar" zei Ben tegen het vriendinnetje "ze maakt geen misbruik van me we just having funnnnn!" Ze danste nu wat dichter naar mij toe terwijl ze het niet door had "nou Ben your friend is hot en ja ze heeft fun!" Ik legde mijn handen op haar heupen terwijl ze glimlachte "Fun!" Zei ze dronken "geniet gewoon van de avond." Ik kon niet geloven dat Ginie naar montreal was gegaan en die dark wolf niet had afgemaakt.
from LostSouls on 03/27/2019 06:49 PMCara
Ik keek hem in zijn ogen en beet mijn kaken op elkaar. 'Denk je serieus dat ik jou nog eens misbruik laat maken van mijn gevoelens voor jou?' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Laat ook maar. Ik vermaak me zelf wel met haar.' zei ik. Doelend op Ginie. Ik verliet de kamer naar mijn eigen en plofte daar op het bed. Hij wist mijn gevoelens tegenover hem en alsnog zou hij zo een opmerking maken. Eikel.
Kathy
Ik keek op als ik Ben zag en grijnsde. 'Heyy, dans mee!' riep ik en begon hem een beetje te forceren om te dansen. Ik nam ondertussen slokjes van mijn wodka red bull en genoot van de muziek. Misschien moest Melinda wel iets met Ben doen. Daar zou Jonesy zeker jaloers van worden.
from walkingdead on 03/27/2019 07:07 AMSem
Als ze niet ophoud duw ik haar aan haar rechterpols tegen de muur." Snap je het niet Cara?" zei ik grommend tegen haar "ik wil ze vergeten.. Ik kan je zelfa weer neuken ik kan de oude sem worden als jij dat wild... But please... Stop making me think about them again." Ik liet haar los en keek haar aan... Ik wilde niks meer horen over mijn wolfzijnde.
Melinda
Als ze dat zegt klopt het wel ik was te dronken om uberhaupt aan hem te denken want dat was wat ik al een tijdje deed.. En er kwam niks goeds uit." Two times and you can ride in my Mercedes i hold you downn you one in a million girl!" Kwam er luid uit de boxen "Mel en Kath" ik keek op en zag Ben met een jongen die op Ginie leek." Heyy!" Zei ik dronken.
from LostSouls on 03/26/2019 11:24 PMCara
'Onzin, je houdt van haar.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Ik keek naar mijn pols. Shit, het bloed. 'Ik red me prima. Niemand die weet wat ik aan het doen ben. Doe het dan voor jezelf. Zodat je wat rust hebt over het feit dat ze er niet meer is.' zei ik tegen hem en keek hem in zijn ogen aan. God, wat hield ik van hem.
Kathy
'Fuck Jonesy. Hij gunt je geen tijd dus dan moet je het ergens anders zoeken.' zei ik en danste met haar. Ik merkte al snel dat er een paar jongens wat dichter in onze buurt waren komen dansen. Ik begon wat uitdagender te draaien met mijn heupen en haalde mijn wenkbrauwen op naar Melinda. 'Je valt in de smaak.' zei ik haar.
from walkingdead on 03/26/2019 11:08 PMMelinda
"Ben je gek Jonesy maakt me persoonlijk af." Ik nam het schotje aan en was flibk aangeschoten ik ging naar het midden van de danssvloer en begon te dansen met Kathy."Ride the dick like a BMX" ik zong Cardi's verse extra hard ironische als je al zo lang geen dick had gehad.
Sem
Als ze dat allemaal zegt kijk ik haar aan "Cara.. Ik wil Ginie niet zien." Zei ik tegen haar ik nam haar hand vast en zag dat haar polsen rood waren." Je moet kappen met dit je brengt jezelf alleen maar in de problemen" ik keek haar aan in haar mooie blauwe ogen.. Cara was zo schattig wanneer ze alles voor me wou dorn je hoefde haar geen nee te geven.. Want ze luisterde tch niet.
from LostSouls on 03/26/2019 11:03 PMCara
Ik keek naar hem. 'Ik heb haar gezien. Ginie. En met haar gesproken. Ik moest je iets doorgeven. Iets met dat je een eenzame wolf bent die opzoek is naar een manier om dat bittere uit je te krijgen en dat die tijd komt dat je zal ontwaken ofzoiets.'zei ik tegen hem. Het feit dat ze vertelde dat zijn pack hem dood wou hebben zou ik hem besparen. Daar wordt hij niet vrolijk van. 'Volgens mij miste ze je. Als je me nu jou een keertje mee laat nemen. Je kunt haar zien.'zei ik.
Kathy
Ik nam een paar shotjes achter elkaar en zag een stel lekkere jongens verderop dansen. 'Zie je hen?!' riep ik boven de muziek uit. 'Eentje is je al de hele tijd aan het bekijken. Als ik jou was zou ik ervoor gaan.' zei ik met een grinnikje. 'Hier, neem een shotje voor de moed en gaan met die banaan.' zei ik en nam zelf ook nog eentje.
from walkingdead on 03/26/2019 10:58 PMSem
Ik hield mijn schouders op "dat zal wel." Als Cara om mij vraagd frons ik en kijk ik Jonesy na." Wat kan ik voor je doen?" Vroeg ik terwijl ik haar aankeek en we al een tijdje nkwt hadden gepraat.
Melinda
"Ben je ooit uit geweest?" Ik schudde mijn hoofd terwijl ik en Kathy onderweg waren naar de club. Ik was looking like a whole snack terwijl de club binnen kwamen we bestelde een plaat met schotjes. Kathy was cool en behandelde me geweldig ik maakte een snap terwijl Kathy een kusje tegen me wang drukte -My date
zette ik er onder. Kennelijk gaven de jongens in de club me meer aandacht dan dat Jonesy deed in één week. Ik qas het gewoon zat dat hij me behandelde alsof ik ren speeltje ben hij kwam wanneer hij vond dat hij tijd heeft.
from LostSouls on 03/26/2019 10:51 PMCara
Ik glimlachte naar Ginie en voor ik het wist werd ik met een grasp naar adem weer wakker op de grond van de zolder in mijn pentagram. De kaarsen waren uit, het water was verdampt en de aarde lag verspreid over de zolder. Ik haalde diep adem en voelde iets langs mijn neus lopen. Ik veegde het weg. Bloed. Ik beet op mijn lip. Snel ruimde ik alles op en liep vervolgens naar beneden. Eindelijk had ik iemand gezien die zinvol was geweest. Ik liep naar beneden en zag Sem met Jonesy. 'Mag ik even met Sem.'zei ik tegen Jonesy die knikte en de kamer verliet.
Jonesy
'We komen wel door ons meningsverschil heen hoor. Ik ben geen opgever.' zei ik tegen hem. 'Melinda en ik houden van elkaar. Kun jij van zeggen of vinden wat je wilt.'zei ik en nam een slok van mijn glas whiskey. Als Cara binnen komt zag ik dat ze een bloedneus had gehad. Ik kon het ruiken. Plus er zat bloed op haar shirt. Ik verliet de kamer en liet ze maar alleen. Misschien maakten ze het nu eindelijk goed.
from walkingdead on 03/26/2019 10:41 PMGinie
Ik kwam overeind "de pact wilde hem dood... Dat is waarom je vader ons 1 voor 1 heeft afgemaakt Sem is sterk misschien wel de sterkste wolf in de supernaturel wereld." Ik kwam dichter naar haar toe "je kan zeggen dat hij een eenzame wolf is opzoek naar een cure voor zijn verbitternis.. De tijd zal komen Cara dat hij zal ontwaken." Voor ik het wist verdween ze en nam ik diep adem.
Sem
Ik en Jack speelde op de xbox in de woonkamer terwijl de afleidingen van Jack wel hielpen. Gaia bracht ons snacks terwijl het leek alsof ik gehersenspoeld was. Ik had de pact opgegeven en zag mijn wolfkant niet meer zitten. Wat er was gebeurt probeerde ik te vergeten na ewn uur of 2 ging Jack weg en bleef ik achter met een Jonesy waarvan ik kon zien dat hij alleen was." Te weinig seks gehad Johny?" Ik kwam overeind en keek hem aan "lijkt er op dat Melinda geen intresse meer in je heeft."

Reply