Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  182  |  183  |  184  |  185  |  186  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 04:55 PM

Jonesy
'Fuck!!'riep ik en keek naar Melinda. 'Ik weet dat je mee wilt, maar Sem heeft gelijk. Je moet hier blijven. Als ze deze spell kan uitvoeren weet ik niet tot wat ze nog in staat is.'zei ik en drukte een kus op haar voorhoofd waarna ik snel met Sem zijn kamer verliet en naar de motor liepen beneden.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/26/2019 12:43 PM

Sem
"Een spell om me naar de other side te brengen..Hoezo?" Melinda schoot overeind "vader maakt haar af we have to find her." Zei ze terwijl het nu door me door drong "hij gaat er in die kist stoppen als zij duistere magie wekt dan blijft ze niet maandan maar jaren in die kist." Ik pakte mijn jas hoe boos ik ook was ik kon Cara haar zelf niet laten op offeren voor mij." Jonesy wij nemen de motor Melinda blijf hier en wees een mens." 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/25/2019 11:18 PM

Jonesy
'Melinda is altijd spraakzaam. Je moet het alleen opmerken.' zei ik tegen hem en grinnikte even. Als hij over een spell begint frons ik. 'Welke spell?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. Cara was dus toch met iets stoms bezig. 'Ze weet ook altijd weer in de problemen te komen.'murmelde ik geïrriteerd. 'Welke spell heb je het over?'

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/25/2019 10:57 PM

Sem
Als hij dat zegt bijt ik mijn kaken opelkaar." Ik kan niet eens een eigen leven lijden.. Ik isoleer me omdat." Ik hield wijzelijk mijn mond en wilde niet beginnen over de haat en liefde relatie van mij en Cara." in ieder geval.. Ik kom niet meer naar huis" zei ik "dan blijven wij hier." Zei Melinda ineens "je bent onze broer Sem onze vervelende broer zonder jou zaten Jonesy of misschien wel Cara in alle afgelopen keren dat jij in het hole zat.. Zonder jou zijn ze niks." Als Melinda dat zegt kijk ik mijn oudere broer aan "sinds wanneer is zij zo spraakzaam." Ik keek Jonesy aan "tell or sister that she have to come up with a better spell.. Zoals mijn vriendin terug geven." Ik dacht kort aan Ginie.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/25/2019 10:43 PM

Jonesy
Ik keek verbaasd de kamer rond. Cara was er niet. Ik keek naar Melinda. Ik schudde kort mijn hoofd en keek weer naar Sem. 'Jij weet zelf ook hoe onmogelijk het is om tegen vader nee te zeggen.' zei ik tegen hem om het voor Cara goed te praten. 'Je moet je niet isoleren van je familie Sem. Dat je vader niet meer wilt zien is prima, maar wij zijn ook je familie.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/25/2019 10:40 PM

Sem

Ik stak mijn joint aan en horde mijn deur bijna opvliegen als ik zie dat het Jonesy en Melinda zijn schiet ik overeind.´Wat doen jullie hier?' Vroeg ik verveelt 'Cara haar daden goed praten soms?' Terwijl het nog steeds niet door me heen drong dat ze een deel van mij had laten elimineren door mijn vader. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/25/2019 10:31 PM

Cara
Ik bewoog mijn voet ongeduldig op en neer. 'Verdomme Sem.' zei ik gefrustreerd. Ik belde hem nog eens en sprak een voicemail in. 'Ben je helemaal gek? Je hebt hier een kans om je pack nog eens terug te zien. Niet zomaar gewoon op een foto of iets in elkaar gestoken. Ik kan je brengen naar The Other Side. Laat me dit verdomme voor je doen en kon hierheen.' zei ik en hing weer op. Hopende dat hij die wel nog af zou luisteren. 

Jonesy
Ik reed met de Volvo naar de stad waar we het hotel tegen kwamen. Ik parkeerde de auto en liep naar binnen. Bij de receptie keek ik de man aan. 'Welke kamer heeft meneer Lincoln?' vroeg ik hem. 'Er is hier geen meneer Lincoln.' Ik zuchtte. 'En op de naam Hampshire?' vroeg ik. 'Kamer 338.'zei hij. Ik liep meteen naar de kamer toe.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/25/2019 10:24 PM

Sem
Ik zag het briefje en keek er na ik las het maar maakte er een prop van. Ik wilde niks weten van wat ze te bieden had om het goed te maken en maakte mijn volgende joint. 

Melinda
´ Ik kwam hem tegen de in de stad waarschijnlijk de dichtbijzijnde motel.´ We reden in zijn volvo naar de stad en kwamen aan bijn Duncan Motel.´Dit lijkt me de plek voor Sem omdat hij hier voor het eerst stiekem seks had met Jack zijn ex´ Ik wist dat nog omdat hij en Cara er ruzie om kregen een tijdje terug. Ze hadden altijd ruzie wanneer de 1 een nieuw vriendje had of de ander een  nieuw vriendinnetje.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/24/2019 10:50 PM

Cara
Als ik nog niets van hem hoor zuchtte ik. 'Koppige hond.' murmelde ik en schreef een briefje. - Ik heb een spell geleerd. Ik kan je je pack weer laten terugzien. Moet je wel reageren!!! -  schreef ik erop en liet met mijn magie het briefje verdwijnen en bij Sem voor zijn neus verschijnen. Dan kon hij het niet negeren. Ik beet op mijn lip en ging op de bank zitten. Wachtend tot Sem zou komen. Hij moest wel komen. Hij moest me deze kans geven om het goed te maken.

Jonesy
Ik knikte zuchtend en deed mijn jas ook aan. 'Oké, laten we gaan.' zei ik en liep met haar de deur uit naar mijn Volvo. 'Weet jij waar zijn appartement is?' vroeg ik haar. Ik was er niet geweest aangezien ik meer met Cara bezig was. Ik wist dat Sem zich zo lang wel kon redden. Cara was een wrak. Sem misschien ook wel, maar hij had op zijn minst de rust om niet in de familie mansion te wonen.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/24/2019 10:39 PM

Melinda
Ik keek Cara fronsend na en keek vervolgens naar Jonesy 'ik heb geen idee maar iets zegt mij dat Cara iets doms van plan is.. laten we een bezoekje aan Sem brengen.. dat hij nu boos op de wereld is betekend niet dat wij ons geen zorgen mogen maken om zijn ass.' Ik deed mijn jas aan het zou niet lang duren voordat vader terug was we moesten ons voorbereiden op Sem en Cara die iets doms zouden doen waardoor we allemaal in de problemen kwamen. Ik nam Jonesy's hand vast 'je zegt dat Cara ons nodig heeft maar Sem ook.' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  182  |  183  |  184  |  185  |  186  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page