Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  183  |  184  |  185  |  186  |  187  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/24/2019 10:32 PM

Cara
Ik veegde mijn bloedneus weg. Het was me eindelijk gelukt. Nu moest ik Sem nog hier zien te krijgen. - Meet me at the penthouse. It's urgent. - stuurde ik naar Sem en pakte mijn spullen bij elkaar. Alles wat ik nodig had in een tas gemieterd. Ik liep naar beneden en keek naar Melinda en Jonesy. 'Ik ben de deur uit. Ik zie jullie vanavond.' zei ik tegen ze zonder ze te vertellen waar ik heen ging. Ik zou een connectie maken tussen Sem en The other side. Dan kon hij zijn pack daar weer zien en dan kon hij mij op zijn minst voor heel eventjes vergeven. Ik reed met volle vaart naar het penthouse waar ik een pentagram van een speciaal soort as maak en alles klaar zet. Een bakje aarde, een kommetje water en brandende kaarsen.

Jonesy
'Dat betekend niet dat ik sterk genoeg ben Mel. Je zegt het zelf. Hij ziet me van mijlenver aankomen.'zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Sem komt niet terug. Om geen enkele reden. Hij weet nu dat Cara het is geweest en zij was de enige link tot hem die we hadden.' Verward keek ik op als ik Cara met een blij gezicht langs zag lopen. Melden dat ze wegging. 'What just happened?'

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/24/2019 10:23 PM

Melinda
'Je denkt niet logische na Jonesy.. jij bent de enige die je vader kan omleggen je bent een volbloed Lincoln.' Als Cara zegt dat ze ons hord zucht ik 'Vader is sterker dan iedereen hier.. maar jij bent zijn echte zoon.'Ik nam diep adem 'als eerst moeten we een oplossing zien te vinden om Sem te overtuigen dat we nog steeds zijn siblings zijn.'

Sem
Ik had gemiste oproepen van Jack, Alex en al mijn oude vrienden. Ik wilde opnieuw beginnen geen Sem Lincoln zijn. Ik keek uit het raam ik moest sterker worden mijn vaders zwakte vinden en hem uitschakelen, Ik dacht kort aan Cara's veraad.. Ik kon haar niet omleggen zij betekende alles voor me maar ik kon haar het niet vergeven.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/24/2019 10:16 PM

Cara
Ik raakte gefrustreerd. Iedere dag zat ik op zolder zodra iedereen weg was. Proberen die ene spell uit te voeren uit mijn grimoire. Ik wist niet wat ik fout deed. Ik moest het goed kunnen maken met Sem en om het goed te kunnen maken moest deze spell mij lukken. Ik kwam overeind. Ik hoorde Melinda en Jonesy over me praten op de gang. Ik deed de deur open. 'Ik ben niet doof hoor.' zei ik terwijl ik door ze heen liep en vervolgens naar beneden ging. Ik pakte een emmertje waar ik nog wat aarde van de rozenstruik nam. Het moest me lukken en vandaag zou het lukken. Al werd het het laatste wat ik deed. Ik liep met het emmertje naar zolder en liep vervolgens naar de keuken waar ik een schaal water vulde. Als ik dat had liep ik terug naar zolder en sloot deze af. Niemand kon binnen komen om me te storen.

Jonesy
'Ik heb geld betaald om topcriminelen vader te laten omleggen. Ik heb het zelf geprobeerd zonder gepakt te worden. Ik heb niet veel anders kunnen doen om het beter te maken. Die man ziet alles van mijlen ver aankomen.'zuchtte ik gefrustreerd en keek op als de deur opeens open zwaaide. Ik keek Cara bezorgd na en zag haar vervolgens weer terug komen met een emmertje aarde. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/24/2019 10:08 PM

Sem
Ik knikte ´die van mij zit vol met autotjes en motors want ik ben dol op motors.´ Zei ik tegen haar Cara werd mijn alles. Op school joeg ik elke jongen weg die bij haar in de buurt wilde komen. Ik trooste haar als ze verdrietig was ik bleef bij haar slapen als ze ziek was. Toen ik 15 werd merkte ik dat ze borsten en billen begon te krijgen iets waar ik niet tegen kon.. de gedachte dat een jongen aan mijn zusje zou zitten. Zij en ik puberde ik kreeg algauw een vriendinnetje had seks en dan was het ookalweer over. Het enige wat ik wilde was mijn handen op Cara´s tieten kunnen neerleggen zonder dat ze denkt dat haar broer haar wilt aanranden. Die dag zat ik voor de tv Cara kwam binnen en ik keek haar aan ´we hebben lang niet gepraat.´Begon ik terwijl ik aan haar kon zien dat ze gejankt had en haar mascara uitliep ´het is uit met Dylan.´ Ik kwam overeind ´wat kan ik voor je doen om je beter te laten voelen?'Vroeg ik gelijk terwijl ik op haar afliep en mijn armen om haar heen sloeg. Ik keek haar aan misschien iets te lang.. En voor ik het wist zoende ik mijn zusje Cara en neukte ik haar in de wijnkelder. Ik wilde alles zijn voor Cara.

Melinda
' Hij komt niet terug hij neemt zijn telefoon niet op' zei ik tegen Jonesy terwijl Cara huilend in bed lag 'ik denk dat we er niet veel aan kunnen doen.. Sem is niet meer hetzelfde en misschien hadden we het moeten accepteren dat hij nou eenmaal een wolf is.. althans we moesten meer doen om hem te beschermen.' Zei ik zacht tegen Joney terwijl Sem de eerste was die nu officieel uit huis was en niks met ons te maken wilde hebben.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/24/2019 09:51 PM

Cara
Ik keek naar Sem en liep met hem mee. 'Wat een grote kamer.' zei ik verwonderd en keek naar Sem. 'Is die van jou ook zo groot?'vroeg ik hem en keek naar het poppenhuis wat in de hoek stond. Het was een heel groot poppenhuis waar ik mee kon spelen zonder te hoeven zitten of bukken.

Jonesy
Ik grinnikte even als Melinda en ik het tegelijkertijd zeggen. 'Hij zegt alleen maar stomme dingen.'zei ik tegen mama en papa en keek naar ze. 'Sem is gewoon wat actiever en meer hyper dan jullie. Dat is gewoon iets waar jullie mee moeten leren omgaan.' zei mama terwijl ze een kus in Melinda haar haar drukte en een hand door dat van mij haalde.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/24/2019 09:33 PM

Sem 10

Ik pakte Cara´s hand vast ´kom mee ik ga je kamer laten zien.´ Zei ik terwijl ik haar mee nam naar de laatste kamer naast die van Jonesy en tegenover die van mij. Ik deed de deur voor haar open ´mama zei dat ik dames altijd voor moet laten.´Ik keek haar aan met speelse grote ogen eindelijk een zusje voor mij alleen. 

Melinda 10

Ik keek Sem na en zuchtte zacht ´hij wilde altijd al een eigen zusje en nu dat hij 1 heeft,, heb ik hem nog nooit zo blij gezien.´ Zei ik tegen papa die zijn rechterhand op mijn schouder plaatste en de andere op die van Jonesy.´ Sem verdiend het ook wel.. jullie sluiten hem altijd buiten´ zei mama ´niet waar hij is gewoon vervelend!´Zeiden ik en Jonesy tegelijken tijd. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/24/2019 09:27 PM

Cara 9
Ik keek verwonderd rond. Het was gigantisch hier. Iedereen was aardig tegen me. 'Ik ben Cara.'zei ik tegen Melinda die zich voorstelde. Als dan ook Jonesy zich voorsteld keek ik naar de jongen die ongeduldig stond te wachten. Hij stelde zich voor als Sem. Hij leek me het leukste. Waarom geen idee, maar ik voelde meteen een connectie met hem.

Jonesy 11
Ik glimlachte liefelijk naar het kleine meisje. Ik was sowieso bij elke ontmoeting met elke sibling een volwaardige broer geweest. Ik vond het leuk dat ik jongere siblings kreeg. Dan voelde ik me verantwoordelijk voor ze. Ik weet niet precies hoe het te beschrijven, maar ik wou al vanaf het begin oudere broer spelen.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/24/2019 09:00 PM

effe back in the future voordat we verder gaan

Melinda 10

Ik keek naar Cara en zag dat ze net zoals iedereen niet onder de indruk was van Sem. Jonesy die zijn stropdas goed zette en zichzelf voorstelde liet me grinniken. Hij deed altijd zo vel begeerd en charmant tegen een dame. ´ Ik ben Melinda je nieuwe zus´ zei ik zwak tegen haar terwijl ik mijn hand uitstak. 

Sem 10

Als Melinda zich voorsteld en Jonesy ook wacht ik ongeduldig ik wilde Cara rondleiden ik zou hun niet eens de tijd geven om haar te leren kennen. Ik keek naar papa die tevreden glimlachte met Cara haar komst. Ik wilde alles over haar weten. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/24/2019 08:55 PM

Cara
De hele rit had ik tranen in mijn ogen. Ik wist niet meer wat te doen. Ik wou eigenlijk niet naar huis, maar op dit moment kon ik nergens anders heen. Ik reed dus naar huis waar ik mijn auto in de garage stalde. Ik liep naar mijn kamer en ging op bed zitten. Ik moest iets verzinnen om het goed te maken. Ik wist misschien ook wel hoe... maar dan moest ik eerst zelf proberen of het mij zou lukken om er te komen.

Jonesy
Ik glimlachte zwakjes en trok mijn shirt en schoenen uit. Ik kroop in bed en zodra Melinda ook klaar was en in bed was gestapt trok ik haar tegen me aan. Met mijn vingertoppen streelde ik over haar bovenarm en voelde me rustig worden van binnen. Dat effect heeft Melinda altijd al op mij gehad.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/24/2019 08:44 PM

Melinda
Als hij net als een klein kind vraagt of hij bij me mag slapen zucht ik zacht ´vooruit maar neem niet alle plek in.´ Zei ik terwijl ik mijn pyjama aandeed en ik zag dat hij nu wel aandrong voor aandacht.  Hopelijk ging het goed bij Cara en Sem want voor ik het wist zou Jonesy zo weer al zijn aandacht aan Cara geven. 

Sem
Ik sloeg alles kapot naar dat ze huilend was weg gegaan. Dit was de grootste verraad in mijn leven die ik ooit had mee gemaakt. 

Sem 10 jaar

´Ik ben Sem.´Zei ik grijnzend tegen Cara ´de coolste broer die je kan hebben.´ Jonesy en Melinda keken me oogrollend aan ´en ook de meest vervelendste maar welkom bij de familie.´Zei vader met een glimlachje tegen Cara haar blik vurig en arrogant Cara was niet met ons opgegroeid vanaf dat ze een baby was.. Mama had er voor mij hier naartoe gehaald en nu moest ik bewijzen dat ik de beste was en dat ze naar mij moest opkijken inplaats van Jonesy of Melinda. Ik had een grijns met een paar er uit gevlogen tanden door dat ik steeds ruzie zocht op school.. waarom ik zo deed was voornamelijk omdat ik eenzaam was niemand mocht me omdat ik te druk was door mijn ADHD. Ik liet het niet merken omdat ik geen zwakte wilde tonen ik keek Cara aan haar blonde haar en dat lange blauwe haar ze leek op een prinses. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  183  |  184  |  185  |  186  |  187  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page