Latest posts

First Page  |  «  |  1  ...  186  |  187  |  188  |  189  |  190  ...  1581  |  »  |  Last Search found 15809 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/23/2019 05:40 PM

Melinda
"Nee ik ben het Cara.. Ik weet niet of je het weet maar Sem is terug." Zei ik zacht tegen haar "ik vond wel dat je het mocht weten." Zei ik tegen haar terwijl ik me omdraaide om haar kamer te verlaten.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 04:29 PM

Cara
Ik zuchtte als ik een klop op de deur hoor. 'Sinds wanneer klop je, Jones.'zei ik zacht en draaide me op mijn andere zij terwijl ik naar het brood keek waar net die ene hap uit genomen is. 

Jonesy
'Nou boy, vertel me. Wat moet je van ons.' zei hij. Ik legde een paar fishes in en keek hem serieus aan. 'Ik wil dat jullie mijn vader vermoorden.' zei ik tegen ze. Hij keek me serieus aan en schoot vervolgens in de lach. 'Denk jij nou echt dat wij jou vader kunnen vermoorden?' zei hij nog altijd lachend. Ik bleef serieus. 'Jullie zullen rijkelijk beloond worden.' zei ik nog en legde mijn kaarten op tafel. 'Laat het me weten. Oh, en houd het kleingeld maar.' zei ik terwijl ik misschien een dik miljoen had gewonnen met alleen deze ronde, maar dat voor onze familie natuurlijk niks was.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/23/2019 04:21 PM

Melinda

Als hij dat zegt en ik al snel merk dat ons gesprek kort is besluit ik terug naar huis te gaan. Eenmaal thuis kon ik het toch niet laten om Cara lastig te vallen ik klopte zacht op haar deur en nam diep adem.

Sem

Ik ging naar een motel en zorgde er voor dat ik een apartementje had ik had alcohol ingeslagen en gooide mijn sleutels op tafel. Vanaf vandaag was ik Sem Gallaway. Ik maakte mijn telefoon kapot en zou morgen een nieuwe kopen. Vanaf vandaag was ik al uit huis en gedropt uit school.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 03:57 PM

Cara
Ik zat op de grond in mijn kamer en had alles klaar gezet om weer een locator spell te doen. Net als ik wil beginnen schudde ik mijn hoofd. Het had geen zin. Ik doe dit nu al een dikke 2 maanden en steeds geen resultaat. Ik gooide alles om en kroop terug in bed. Ik nam een hap van het broodje wat er nog altijd stond, maar dat was ook het enige. 

Jonesy
Ik reed met mijn Volvo naar een club. Ik liep binnen en ging naar de achterste deur. Ik klopte er drie keer op en liet mijn ogen zien als het luikje open schoof. De deur ging open en achter me weer gesloten. Er zat hier een geheime vereniging. Ik sloot aan bij de pokertafel en besloot een potje mee te doen. 'De welbefaamde Jonesy Lincoln. Wat kom je hier doen knul.'zei de grote baas hier. 'Ik heb een opdracht.'zei ik en keek naar mijn kaarten en wist dat ik wel zou winnen.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/23/2019 03:46 PM

Melinda

Ik zag het berichtje van Jonesy en stopte mijn mobiel terug in mijn zak.' Hoe gaat het met je zus?' Vroeg ik toen aan Ben 'je weet toch nu wel dat ze niet echt mijn zus is.. geen idee eigenlijk ze gaat nu toch met je broer?' Hij slikte een patatje naar binnen terwijl ik knikte 'dat zal wel goed zijn.' Zei ik zwak het werd laat en we verlieten samen de mac donalds als ik Sem zie lopen zeg ik Ben snel gedag en loop ik op Sem af. Ik pakte zijn arm vast 'Sem wacht.'

Sem

Als ik een hand mijn arm voel vastpakken kijk ik giftig op maar als ik zie dat het Melinda is trek ik me los.' Jack en Cara missen je'begon ze 'what happend?' Vroeg ze terwijl ik kon ruiken dat ze onder compulsion zat.' Melinda.. leave that house your.. innocent' zei ik alleen zonder emotie terwijl ik niet van plan was om terug te keren naar huis. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 03:35 PM

Jonesy
Ik keek in zijn ogen en begreep zijn woede. Hij wist niet van Clary. Ik keek hem na als hij verdween. Ik zou een manier vinden om mijn vader af te maken. Iets wat ik een hele tijd geleden al had moeten doen. Ik beet op mijn lip. Tante Emilia had dit nooit gewilt. Ik liep langs de kamer van Cara en zag dat ze nog in precies dezelfde positie lag. - Ze eet nog altijd niet als ik het haar vraag. Sem is thuis, maar hij is woedend. Ook op mij. Ik zie je later x - stuurde ik naar Melinda als update en verliet het huis.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/23/2019 03:28 PM

Sem

Als ik Jonesy zijn stem hoor ben ik op weerwolf snelheid tegenover hem en duwde ik hem aan zijn kraag tegen de muur.'Shut the fuck up.. wat wil jij doen tegen je eigen vader jou vader heeft een roedel wolven vermoord voor mijn ogen en elke keer wanneer ik nu jou gezicht zie denk ik alleen maar aan moorden.' Ik liet hem los 'stay the hell away from me.' Ik verliet de mansion en nam de motor ver van hier ik kwam bij het jagershuisje en rook de dood.. ik liep naar binnen en zag dat hij zelfs de jonkies niet had gespaard. Ik zakte neer en had nu niks meer. 

Melinda

'Hoe gaat het met je broer Sem eigenlijk ik zie hem niet meer?' Zei Ben terwijl we beide een menu hadden besteld bij de mac donalds 'prima.'Loog ik terwijl ik wist dat het niet goed ging. Wat had vader hem aangedaan? 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 03:21 PM

Cara
Ik negeerde Jonesy en ging in bed liggen. Ik hoorde in de kamer verderop lawaai. Brekende spullen. Ik draaide me met mijn rug naar het lawaai toe en besteedde er geen aandacht aan. Ik haalde enkel diep adem en staarde naar de muur.

Jonesy
Ik zuchtte als ze niet wilt eten en ze me haar rug toekeert. Ik hoorde ook het lawaai en focuste me op het geluid. Het was de kamer van Sem. Ik kwam overeind en liep de kamer van Cara uit om naar die van Sem te lopen. Als ik de deur opende en hem inderdaad zijn kamer kort en klein zag slaan beet ik op mijn lip en bleef even staan tot hij uitgeraasd zou zijn. Ik wou namelijk niet aan stukken gescheurd worden. 'We pakken hem wel.' zei ik tegen hem en beet mijn kaken samen. 'Hij komt niet weg met zijn daden.'

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 03/23/2019 03:10 PM

Sem

Ik stak een joint op en stond buiten de mansion Oregon was tering saai. En ik voelde nogsteeds woede ik nam een flink aantal pofjes van mijn joint en zag dat Gaia er al was met de limo. Ik gooide de joint weg en mocht eindelijk weer naar huis maar ik ging niet naar huis als de normale ik. Ik stond voor de deur terwijl moeder open deed ik keek haar niet aan en deed of ze lucht was.. als ik Melinda zie en ze me aankijkt voel ik niks behalve dat ze 1 van die geadopteerde kinderen is hier. Ik zag mijn eigen familie niet eens meer als familie ik vond mijn kamer deed de deur dicht en voor ik het wist ramde ik alles kapot alles wat mij Sem Lincoln maakte. 

Melinda

Als ik Sem zie maar niet als de Sem die ik ken gaat mijn hart te keer. Hij zag er kil uit net alsof hij elk moment iemand kon vermoorden voor ik het wist liep hij door naar zijn kamer en horde ik al snel het kabaal.. het kabaal dat Jonesy een paar jaar geleden ook maakte toen vader hem had vastgehouden voor een relatie hebben met een engel en er vervolgens dood maakte voor zijn ogen. Ik slikte de pijn die hij voelde weg en kon hier even niet zijn ik belde Ben op en verliet de mansion. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/23/2019 03:03 PM

Cara
Ik staarde uit mijn raam. Ik was die maanden niet meer naar school gegaan. überhaupt niet meer naar buiten gegaan. Geen woord gesproken. Met Jonesy kwam er soms wat uit, maar veel was het niet. Ik had mijn armen over elkaar geslagen. Ik at weinig dus ik zag er niet goed uit. Iedere dag had ik een locator spell uitgevoerd op Sem, maar steeds zonder resultaat. Iedere keer wanneer het niet lukte spookten de woorden van mijn vader door mijn hoofd. Ik kon niets. Ik was een nietsnut. Mijn originele familie heeft me verstoten omdat ik niks waard was. Ik haalde diep adem en keek niet eens meer op als de deur open ging. Ik voelde de handen van Jonesy op mijn bovenarmen en hij begeleidde me terug naar bed.

Jonesy
Ik was thuis gekomen van school om te kijken hoe het met Cara ging. Ik zorgde nu meer voor deze familie dan iemand anders. Gaia liet ik niet voor Cara zorgen en Melinda hield ik ook liever in de buurt. Ik stond in de deur opening van Cara haar kamer die uit haar balkondeuren naar buiten staarde. Ik nam haar vast bij haar armen en trok haar naar het bed. 'Je moet echt wat eten. Zeker als je weigert te stoppen met die spells.' zei ik tegen haar. Ik zette een bord met brood op haar nachtkastje. 'Beloof me dat je iets eet.' zei ik tegen haar. 'Ik droom over hem.' zei ze. Ik keek naar haar. 'Over Sem?' vroeg ik. Ze knikte ligt. 'Waar droom je dan over?' vroeg ik, maar meer kreeg ik niet meer uit haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  186  |  187  |  188  |  189  |  190  ...  1581  |  »  |  Last

« Back to previous page