Latest posts
First Page | « | 1 ... 187 | 188 | 189 | 190 | 191 ... 1581 | » | Last
Search found 15809 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/23/2019 02:52 PMMelinda
2 maanden waren voorbij gegaan sinds Sem's lichaam was gedaggered en verkast naar the middle of nowhere. Cara sprak alleen tot Jonesy en niemand anders wat ik ook begreep.. Jonesy zorgde voor haar en ik liet het maar voor wat het was.. ik ging naar school leerde samen met Ben schaakte met Teresa en John. Maar niks hielp tegen het feit dat ik geen irritante broer meer had die in mijn nek hijgde over mijn bril en dat ik nutteloos ben.
Sem
Het was al 2 maanden ik zat vast aan kettingen in 1 of andere hole terwijl er niemand kwam het waren alleen ik en mijn gedachte's. Terwijl mijn vader dingen uit me probeerde te halen over mijn zogenaamde pact. Maar vandaag kwam hij binnen met iets dat ik liever niet in tranen zag...'Ginie' zei ik zacht terwijl ik een flink aantal kilo's was afgevallen.' Nou vertel is Ginie.. wat wilde jij en je pact doen?' Zei mijn vader terwijl hij haar een soort van halsband om had gedaan waar hij stevig aantrok om haar te laten praten. Ik schreeuwde het uit 'stop!' En toen begon ze met praten 'de pact.. het is geen pact wij zijn maanwolven..'Begon ze langzaam 'en onze plan was om je om te brengen.' Zei ze in tranen terwijl ik langzaam opkeek dat ik nog kon opkijken en dat kon aanhoren door de dyhytratie.'Het geeft niet' zei ik terwijl ik mijn mondhoeken probeerde op te trekken ze keek me aan haar ogen rood 'Sem.. i lo.'Voor ik het wist trok mijn vader op zijn hardst en was haar hoofd van haar romp af. Ik schreeuwde het uit en trok aan de kettingen in pijn en frustratie hij had het laatste wat me een wolf maakte afgemaakt... iets wat de darkwolf in me zich aan vast hield.. maar de Sem die nog geen wolf was.. dacht alleen maar aan het beschermen van Cara.. en dat was om hem te laten denken dat die pact me echt veel kon schelen.
Zo ging het maanden door van Ginie.. naar jason, nick en Cole hij had ze voor me ogen afgemaakt. Me gebrainwasht dat ze allemaal slecht zijn en me haten. Na Cole werd ik vrij gelaten met geen greintje emotie in me de blije Sem was weg. Gaia verzorgde mijn wonden en gaf me te eten maar ik sprak geen enkel woord uit. Vader kwam mijn kamer binnen 'lesje geleerd Sem?' Ik keek hem aan 'you a monster and i will never forgive you.' Ik kwam overeind en liep hem met een schouderduw voorbij ik was nog niet sterk genoeg om mijn eigen vader uit te schakelen.. maar die dag zou nog komen en niemand zal me in de weg staan.
from LostSouls on 03/23/2019 02:35 PMJonesy
Cara bleef op de grond liggen en ze huilde en huilde. 'Je bent echt waardeloos.' zei ik tegen onze moeder die erbij stond en niet meer wist wat ze precies moest doen. Ik tilde Cara van de grond en nam haar in mijn armen mee naar binnen. Ik liep meteen door naar haar kamer waar ik haar in haar bed legde. Ik deed haar schoenen uit en trok de dekens over haar heen. Mijn hand streelde door haar haren als poging om haar te kalmeren. Het hielp enigzins tegen het huilen, maar nu staarde ze maar iets voor zich uit. 'Ik maak je wat thee.' zei ik en liep haar kamer uit terug naar beneden. Ik schudde mijn hoofd. 'Die man is gek geworden.' zei ik tegen Melinda en liep naar de keuken waar ik thee zette voor haar. Het personeel keek me raar aan dat ik het zelf deed, maar ik wou niemand bij Cara in de buurt hebben. Ook Gaia niet want ik vertrouwde haar voor geen ene meter meer.
Cara
Eenmaal in bed werd ik rustiger. Van binnen schreeuwde ik nog altijd alles uit, maar het huilen was gestopt. Gewoon omdat er geen tranen meer over waren. Ik staarde wat voor me uit. Mijn hoofd was helemaal leeg, net als mijn hart. Het enige woord wat door mijn hoofd spookte was Sem.
Dakota
Ik slikte en kon niks inbrengen tegen Jonesy. Ik had tegen hem in moeten gaan. Nu liet hij me weer achter hier met de kinderen. Ik schudde mijn hoofd en ging ook maar terug naar binnen. Iets moest veranderen.
from walkingdead on 03/23/2019 02:27 PMRon
Ik luisterde niet eens en stapte in de limo richting oregon waar mijn mansion was ik moest dingen zelf afhandelen met Sem. Hij had geen idee wat hij had gedaan door het ontwaken van zijn dark wolf. Hij was de meest gehaten bloedlijn van heel de supernaturel wereld.. omdat zijn overgroot tante Brie getrouwd is met een lincoln vampiers, wolven, mensen, heksen hated the Lincolns so bad wij waren zegmaar de originals.. en we hadden veel macht maar in de loop van jaren is onze macht gezakt. We zijn als het waren weerloos aangezien Joshua geen kinderen wilde en Jonesy de enige is die nog volbloed Lincoln is. Daarom had ik deze 3 kinderen geadopteerd om onze macht te behouden en zodat ze Jonesy kunnen beschermen.
Melinda
Ik kreeg tranen in mijn ogen bij het zien van Cara die weerloos was.. he took sem with no hesitation. Het was niet eerlijk Sem was misschien wel kut maar hij was mijn eerste broertje.. en had de luidste lach in huis. Ik zag hoe de limo met Sem wegreed ik dacht na en hoopte dat hij Sem niks ergs zou aandoen.
from LostSouls on 03/23/2019 02:09 PMDakota
Ik keek Ron na en voelde me kut. Het waren onze kinderen al wist ik beter dan tegen Ron in te gaan tegenwoordig. Sinds de dood van Emilia is hij niet meer hetzelfde. Ik keek op als Melinda naar beneden was gekomen. 'Sem zie je voorlopig niet meer.'zei ik en liep langs de kinderen door naar buiten. 'Ron je kunt dit niet doen. Het zijn je kinderen! We hebben ze geadopteerd om lief te hebben.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd. Als Cara naar buiten kwam gerend en vol op Ron af wou gaan met haar magie trok ik haar aan haar middel terug. 'Cara niet doen!' zei ik. Ik wou niet nog een dochter in een doos.
Cara
Ik kwam niet meer stil en voelde de armen van Jonesy om me heen om me te troosten, maar het hielp niet. Ik was zo boos! Ik maakte me los van Jonesy en rende vol woede naar buiten. Ik rende op pa af maar werd tegen gehouden door mama. 'KLOOTZAK!! IK WIL DEZE FAMILIE NIET!!! LAAT SEM MET RUST EN GA TERUG NAAR HET GAT WAAR JE UIT KWAM GEKROPEN!!!' schreeuwde ik woedend met een nat gezicht vol tranen voor ik op de grond instortte. Sem was mijn alles.
Jonesy
'Car, doe nou niet.'zei ik als ze uit mijn armen rende en ik keek naar Mel. Ik perste mijn lippen samen en keek naar haar. 'Pa heeft Sem gedaggered en wilt hem afvoeren naar weet ik veel waar.'zei ik om haar up to speed te brengen. Ik haalde een hand door mijn haar en keek door het raam naar Cara die helemaal uitflipte buiten. Ik liep naar buiten en hurkte bij haar neer. 'Kom terug naar binnen, dit heeft geen zin. We zorgen wel dat we hem terug vinden.' zei ik zachtjes tegen haar en nam haar in mijn armen.
from walkingdead on 03/23/2019 01:59 PMRon
Ik tilde Sem op en bracht hem naar de kist waar ik hem instopte.' Breng hem naar Oregon' zei ik tegen Gaia die de kist naar buiten ree.' Jullie zullen me dankbaar zijn' ik keek naar Jonesy en Cara 'dit is weer een les voor jullie.. overtreed de regels en jullie kunnen jullie broer volgen naar nooit gedacht land.' Ik zette mijn stropdas goed en verliet de mansion zonder genade..
Melinda
Ik zat op mijn kamer en horde allemaal lawaai van beneden komen. Ik kwam overeind en liep naar beneden als ik Cara huilend zie kijk ik Jonesy aan 'waar is Sem?' Vroeg ik.
-
speel jij dakota?
from LostSouls on 03/23/2019 01:54 PMCara
Ik zette angstig een stap naar achter als hij met de dagger op me af kwam en voelde tranen langs mijn wangen rollen. Ik wou hier weg, weg van deze rot familie. Als Sem opeens voor me stond beet ik op mijn lip. Ik volgde hen gesprek en slaakte een piep als de dagger door Sem zijn hart wordt geboord. 'NEEE!' riep ik met de tranen in mijn ogen en beet mijn kaken samen.
Jonesy
We reden naar huis en ik zag dat het daar al aardig uit de hand was gelopen. Een dagger op Cara gericht. Als hij vervolgens de dagger toch door Sem zijn hart boort voelde ik hoe mijn ogen rood werden. 'Je bent echt niet meer goed in je hoofd. Het zijn je kinderen!'riep ik boos en keek naar onze moeder. 'Doe dan iets!!'
from walkingdead on 03/23/2019 01:45 PMSem
Als Ginie naar buiten komt en Jonesy me bedreigd knik ik naar haar dat ik het onder controle heb.' Ik maak je af als er iets gebeurt met mijn pact' ik liep terug naar Ginie en nam haar handen vast 'leave town with the pact i need to handle things at home.' Ze fronste maar knikte toen 'bel me oke.'Zei ze nog ik knikte en liep weer terug naar Jonesy ik deed een helm op 'ga je rijden of wat?' Zei ik geirriteerd tegen hem.
Ron
'Shut up Cara je weet helemaal niks over je familie als het aan hun ligt ben je dood.' Zei ik tegen haar 'jij bent de enige die is verbannen en waarvan er nog een bloedlijn leeft.. but they don't want you.. because your weak and have no special magic.' Dat is wat ik haar altijd vertelde ze is zwak en kan helemaal niks behalve mooi zijn.. maar het lag heel anders. Ik liep met de dagger naar haar toe 'daarom ben je vandaag de 1ste die in de kist mag popje.' Zei ik met rode ogen.
Sem
Voordat mijn vader de dagger in Cara stopte greep ik zijn pols vast met al mijn kracht hij keek me glimlachend aan.' Ik ben de gene die de regels heeft overtreden stop me maar in die kist' hij ging wat rechter staan en stopte de dagger weg. Waarna hij mijn gezicht vastgreep 'what in the hell heb je gedaan Samson! Weg rennen van je familie pacts maken met een roedel honden.' Hij liet me los terwijl ik niks zei alles kon tegen me gebruikt worden.. hopelijk wist hij niks over Ginie.' Breng hem naar de hole Jonesy.. Terwijl ik dat vriendinnetje ga opsporen.' Als hij begint over dat vriendinnetje specifiek worden mijn ogen groot 'don't you...' Maar voor ik het wist stak hij het ding door mijn hart 'don't you dare what Sem?' Zei hij duivels hij keek me met zijn enge rode ogen aan en duwde het ding nu helemaal door mijn hart.
from LostSouls on 03/23/2019 12:45 PMJonesy
‘Had kunnen denken dat je te egoistisch was om te luisteren. Hij heeft haar verdomme tegen de grond aan gemept omdat jij per se wolfje moet spelen.’ Beet ik hem toe. ‘Je kunt kiezen. You’re coming the hard way or the easy way.’ Zei ik met bloedogen. ‘Wil je soms de dood van je zusje op je geweten hebben?’
Cara
Ik sloot mijn ogen. Ik was dom geweest. Nu wist ze helemaal niets meer en had ik het voor haar alleen maar erger gemaakt. ‘Jullie zijn echt ongelofelijk. Zien jullie ons eigenlijk wel als jullie kinderen. Of zijn we gewoon een of ander project. Onze families uitroeien en vervolgens spelen met onze levens.’ Zei ik en voelde een traan over mijn wang glijden.
from walkingdead on 03/23/2019 11:06 AMRon
Als Cara met de onthulling komt dat Melinda een jager is. Kijk ik Mel aan die ook in de war was." Hoe weet jij dat?" Vroeg ze toen scherp "Jonesy told you two to keep her away from that bow." Zei Gaia die binnen kwam gelopen.
Melinda
Als ik hoor dat Jonesy me afhield van mijn boog. Schiet er een pijl van woede door mijn hart niemand mocjt het weten. Hoe zijn uberhaupt achter mijn boog gekomen? Als ik zie dat Gaia mijn boog geeft aan vader en hij het nauwkeurig bekijkt zegt hij wat "Lincoln." Hij gaf me de boog waarna ik de kracht weer door mijn handen voelde al die tijd had ik gedacht dat het fabel was." Je zus heeft er een spell op gezet vandaar dat je niet meer kon schieten.. Ik zou je het vertellen maar ik bezat zelf niet de boog " Zei vader "maar jij bent nog gevaarlijker dan je zus en sem ooit zal zijn." Zei hij zacht in mijn oor hij keek me nu recht en zette een compulsion op me "vergeet dat je ooit deze boog heb gevonden geef het aan Gaia en laat ze het ergens stallen."
Ron
Ik keek nu op naar Cara "Melinda is altijd de braafste geweest aangezien compulsion op haar werkt ookal is ze on vervain." Ze bracht de boog naar Gaia en Gaia bracht haar naar haar kamer "je komt al in aanmerking voor Melinda's eerste jagers wapen." Melinda had ik geadopteerd na dat ik haar hele familie had uitgeroeid aangezien het een baby toen der tijd was.. Kon ik haar opvoeden als mijn eigen kind en zou ze een goed schaakstuk zijn in de familie.
Sem
"Wie vader... Hoezo?" Zei ik wat argwanend "ik ga niet terug Jonesy alleen omdat Cara zichzelf in de nesten werkt... Vader straft ons altijd what is the point of going back?" Vroeger had ik heel anders gedacht.. Ik beschermde Cara altijd tegen vader en nam alle schuld op me.. Maar nu is het anders.
from LostSouls on 03/23/2019 10:37 AMJonesy
Ik duwde hem met al mijn kracht van me af en zag hem door de lucht vliegen. Mijn ogen werden bloedrood. 'He hurt Cara because of you!' riep ik woedend naar hem. 'Dat smerige mormel kwam op mij af. Hou je beesten in bedwang en kom naar huis. Als jij niet naar huis komt dan doet vader Cara wat aan. Dan heb ik het niet alleen over het hol Sem.' zei ik tegen hem.
Cara
'Melinda is je dochter, laat haar blijven.' zei ik tegen moeder. 'Dit is geen situatie voor een mens Cara. Melinda ga!'riep ze nu wat strenger. Ik kon het niet meer voor me houden. 'Ze is geen mens verdomme. Heb je nooit gezien dat ze bijzonder was? Ze is een Vampire hunter!'zei ik en beet op mijn lip. Misschien had dit de situatie niet beter gemaakt, maar ik kon niet aanzien hoe mijn zus nog altijd werd behandeld alsof ze maar ordinary was. Als een klein kind terwijl ze ouder is dan mij.

Reply