Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/27/2019 01:56 PM

Joshua

2 weken later

Mathias en ik stonden met zijn tweetjes te wachten bij criterium zijn moeder had er voor gekozen om hem te cremeren. Hoewel ik wist dat heel veel mensen dat niet hadden gewild was ik er blij mee. Het was beter dan een verminkt lijk. Er ging een gerucht rond dat ze ledematen er uit hingen tijdens de crash iets wat je liever niet wilde horen over je broertje." Zijn moeder wilt tijd met hem spenderen dus geef ik haar als eerst de pot" zei ik enkel tegen mathias terwijl ik niet zo goes wist hoe ik me nu moest gedragen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2019 10:36 PM

Saia
Eén week ging voorbij door het grote verlies was Mathias thuis gebleven met zijn broer en ouders. Ik kwam af en toe langs met Luca Mathias was er kapot van binnenkort was de begravenis en iedereen had het er over.. hoe Easton Salazar kwam te overlijden door een tragische ongeluk die nog onderzocht werd. Ik geloofde niet dat Easton van de weg was gereden.. het kon gewoon niet. Ik wreef door Luca zijn haartjes terwijl we bij Mathias in bed lagen. Mathias had ons nodig zonder ons was zijn leven niks aan. 

Joshua
Ik was alles aan het regelen met de politie en de kerk voor Easton zijn na gedachtenis. Mathias was er kapot van ik hem nog nooit zo gebroken zien behalve toen mama stierf. Easton stond er om bekend dat hij problemen maakte en dat zijn problemen nu het hem fataal hebben gemaakt. Ik vond het erg omdat ik nooit echt naar hem heb omgekeken die jongen zeurde alleen maar over zijn vader.. dat hij wraak wilde, net als zijn vader wilde zijn. Ik moest er achter komen wat er in dat jaarttje  is gebeurt toen hij plots verdween. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2019 09:25 PM

Saia

Ik trooste Levi terwijl Alvira op Mathias afliep ik liet ze voor deze keer omdat ze zich echt zorgen maakte om Easton. Ik kon het niet geloven nooit meer Easton hij was Luca zijn oom Three en Gwen liepen op me af en omhelsde me terwijl ik Luca vast had.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2019 08:27 PM

Saia
Ik knikte gelijk en pakte alles in de eerst volgende vlucht naar Madrid namen me. Luca was de hele rit huilerig dit viel zwaar voor ons allemaal. Eenmaal in Madrid kwamen we bij de Hugeus thuis. Iedereen was er detectives vrienden van Easton 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2019 08:03 PM

Joshua
Mijn stiefmoeder lag huilend in mijn vaders armen. Ik kon het niet geloven gewn Easton Salazar meer die me dwars zat. Dit voelde als dat ene moment toen ik mama verloor "Mat.. je moet thuis komen vandaag nog." Ik liep de woonkamer binnen terwijl er al snel mensen van het politiebureau aan kwamen bellen om het nieuws te leveren.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2019 07:21 PM

Saia
Ik kwam de woonkamer binnen met tranen inmijn ogen "Mathias.. ik denk dat je even naar huis moet bellen." Zei ik zachtjes tegen hem ik nam Luca van hem over.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2019 02:06 PM

Saia
De volgende morgen werd ik wakker door gebel ik pakte mijn telefoon van mijn nachtkastje en nam vermoeid op." Saia is Mathias daar?" Horde ik Joshua ineens zeggen hij leek upset "ja hoezo?" Vroeg ik toen "het is Easton." Ik kwam overeind "wat is er met Easton?" "Hij had een auto ongeluk gehad.. en hij is ter plekke overleden." Als hij dat zegt laat ik mijn telefoon vallen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2019 12:55 PM

Easton
Als ze bekend dat ze alleen van mij is plaats ik mijn lippen zachtjes op de haren." Ik haal je morgen op oké ik moet nog ergens naartoe" zei ik zacht tegen haar. Ik streelde een pluk haar achter haar oor en drukte vervolgens een kusje op haar voorhoofd. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2019 08:50 AM

Saia
Als hij zegt dat hij bezig is met een bedrijf glimlach ik zwak." Wanneer vertrekken we?" Vroeg ik toen Luca maakte vrolijke geluidjes vanuit zijn kribbe. Ik was blij dat ik mijn zoon had en ik was blij dat ik hem niet heb weg laten halen. 

Easton
Ik glimlachte zwak en was nogsteeds bang dat ze het niet leuk zou vinden." En Mathias dan?" Vroeg ik haar toen de limo stopte met rijden terwijl ik mijn bloes dicht knoopte. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/25/2019 04:40 PM

Easton

Ik keek voor me uit ik haten het als de seks zo eindigde." Ik kan je niet garanderen dat je met mij 100 procent veilig bent" zei ik toen tegen haar." Dus het ligt aan jou als je een deel van mijn nieuwe leven wilt zijn" ik kroop in  een in het jaar dat ik weg was gegaan.. was er veel te veel gebeurt. 

Saia

"Wat denk jezelf" zei ik toen tegen hem "ik kan niet zonder je.. Luca heeft je nodig ik heb je nodig," zei ik toen terwijl ik altijd ijskoud tegen hem was. Gewoon omdat ik niet meer pijn gedaan wilde worden.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page