Search for posts by Abrikoosje

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  13  |  »  |  Last Search found 130 matches:

Abrikoosje

22, female

Level 14

Re: COMPETITIE HELLOBLOG

from Abrikoosje on 05/22/2016 11:08 AM

ik doe mee :)

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

Re: Geef je hier op voor de TDS pagina!

from Abrikoosje on 05/14/2016 04:50 PM

Ik zou super graag mee willen doen. Ik kan er super veel tijd aan besteden om leuke dingen te verzinnen. Ik zou het graag willen doen :)

xx Abrikoosje

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

Re: Ik moet jullie wat bekenen.

from Abrikoosje on 05/14/2016 04:35 PM

Ik ken je niet maar fijn dat je terug bent :)

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

Re: Re: orpg i am mummy

from Abrikoosje on 05/14/2016 04:33 PM

Liz

''Ja is goed ik ga wel mee, maar ik weet niet wat ik moet doen dus we moeten nu weg.'' ''Ik heb het straks druk dus ik kan niet lang wegzijn.''

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

Re: Wie hebben er interesse in de tds pagina?

from Abrikoosje on 05/14/2016 09:54 AM

Ik zou het wel leuk vinden om dat te doen :)

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

from Abrikoosje on 05/14/2016 09:49 AM

Liz

Als ik bijna bij de supermarkt ben pak ik even mijn mobiel om te kijken of ik een gemiste oproep heb. Maar dat heb ik niet. Als ik bij de supermarkt ben stap ik de auto uit en ik gooi hem dicht en doe hem dan opslot. Ik loop naar binnen toe en ik pak een karretje. Ik loop naar binnen toe en ik pak de dingen die ik nodig heb. Het is voornamelijk baby voeding voor Djennah. Ik sla lekker veel in.  Ik pak ook de dingen die wij nodig hebben, zoals brood en nog veel meer. Als ik alles heb ga ik naar de kassa toe en ik leg alles op de toonbank. Als ik aan de beurt ben, reken ik af, en ik stop alles weer terug in de kar. De bon neem ik mee, maar dat doe ik namelijk nooit. Ik loop weer naar de auto en ik stop alles erin. Ik breng de kar weer terug naar de winkel en ik haal mijn muntje eruit. Ik loop weer terug naar de auto en ik doe de auto weer open. Ik rij weg, en ik zet snel nog mijn muziek afspeellijst op. Ik geniet altijd van mijn muziek behalve die van de radio. Als ik bijna thuis ben zet ik de muziek alvast weer af. Ik ben thuis en ik laat de boodschappen naar de keuken en ik zet alles in de kasten en in de koelkast. ''Zoo ik ben klaar met boodschappen doen.''

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

from Abrikoosje on 05/12/2016 05:55 PM

Liz

''Ik ben er zeker klaar mee, maar ik ga wel op de tafel liggen.'' Ik ga op de tafel liggen en wacht tot wat Djennah van plan is. Als ze klaar is, sta ik op en loop ik naar de keuken waar ik wat drinken voormezelf inschenk. Wat heb ik een dorst zeg. Ik drink het glas zo snel als ik kan leeg en zet het dan maar weer neer. ''Ik ga even wat boodschappen doen want we hebben bijna niks in huis.'' ''Ik pak een tas en loop naar de deur toe. Op de kast liggen de autosleutels en die pak ik. Ik gooi de deur dicht en stap de auto in. En ik rij weg.

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.

from Abrikoosje on 05/12/2016 04:46 PM

Dane

De les gaat super sloom voorbij, maar het volgende lesuur is over een paar minuten en dan ben ik eindelijk vrij. Kan ik lekker naar huis toe en dan kan ik gitaar spelen. Ik ga speciaal voor het nieuwe meisje een liedje schrijven. Zal ze vast leuk vinden en dan kan ik het ook voor haar spelen. Misschien wil ze wel meezingen. Temminste als ze dat kan, en dan groeien we nog dichter naar elkaar toe. Als de lesbel gaat doe ik mijn spullen in mijn tas en zie ik Sem op de gang lopen. Ik loop naar hem toe. Maar als hij mij ziet lopen loopt die weg en hij kijkt niet een keer achterom om te kijken of ik achter hem aan loop. Nou ja dan niet he denk ik in mezelf. Ik ga naar mijn laatste les en ik loop het lokaal in. Ik ga zittenen ik wacht tot de leraar naar binnen komt lopen. Maar niemand komt binnenlopen. Eerst denk ik nog dat hij ergens anders is maar dan komt er iemand binnenlopen en die zegt dat de meneer waarvan wij les krijgen ziek is. De hele klas juicht en ik sta op en ik pak mijn tas. Ik pak mijn mobiel en ik voeg het nummer van Selina toe in mijn contacten. Meteen stuur ik haar een appje om te zeggen dat ik vrij ben en dat ze me vandaag niet meer ziet. Ik stop mijn mobiel in mijn zak en loop naar mijn kluisje toe waar mijn vrienden op me staan te wachten. Ik pak mijn sleutels en ik stop ze in mijn kluissleutel. Dan zeggen ze opeens tegen me: ''Heb je nog een berichtje van die jongen terug gekregen?'' Ik schud mijn hoofd en ik wil weglopen maar ze houden me tegen. ''Zorg ervoor dat je het morgen krijgt we hebben het echt nodig.'' ''En jij ook, dat weet je.'' ''Ik weet het ook wel maar ik heb gewoon nog niks.'' ''Ik stuur jullie een bericht als die gereageert heeft.'' ''Bruh hij zit zelf ook nog op school wat denk je dan wel niet.'' ''Ik ga naar huis toe en ik beloof dat ik jullie een berichtje stuur als hij gereageert heeft.'' Ik loop naar mijn fiets, en ik doe mijn sleutel in het sleutelgat. Ik fiets weg. Dan gaat mijn mobiel opeens trillen. Ik stop, en ga op de stoep staan. Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en ik zie dat de jongen heeft gereageert.  ''Kom straks om 7 uur naar mijn huis.'' Ik klik het bericht weg en stuur in de groep van de jongens dat ik straks om 7 uur naar zijn huis moet komen. De jongens antwoorden ook meteen terug dat het helemaal goed is. Dan stop ik mijn mobiel weer weg en ik fiets verder naar huis. Eenmaal thuis aangekomen zet ik mijn fiets weg en ik haal de sleutel uit mijn tas van het huis. Maar dan zie ik dat mijn moeder al thuis is. Dus stop ik mijn sleutel weer in mijn tas en doe ik de deur open. Ik loop naar binnen en leg mijn tas op de grond en loop naar de keuken. Eerst zeg ik nog gedag tegen mijn moeder maar die zegt dan opeens dat ik even bij haar moet komen. Ik loop naar de kamer en ga op de bank zitten. Mijn moeder kijkt me heel serieus aan en ik weet dat er iets aan de hand is. Dan begint ze opeens met praten. ''Ik heb een bericht van school gehad.'' ''En het is geen leuk nieuws'' ''Ik kreeg dus een telefoontje van school en die zeiden dat je onder school tijd een keer hebt staan wiet roken en dat de leraren jullie gezien hebben maar er niks aan gedaan hebben.'' ''En ik ben super teleurgesteld in je want je had beloofd dat je het niet zou doen.'' Ik kijk haar aan en ik weet zeker dat de school meer weet over mijn vrienden en mij. We hebben zoveel gedaan onder schooltijd. Ik ben bijna een keer geschorst omdat ik iets gedaan heb. ''We hadden er gewoon zin in en iedereen zou dat wel eens een keer doen.'' Mijn moeder kijkt me aan en ik zie dat ze boos wordt. ''Je hebt het beloofd dat je het niet zou doen en ik ben diep teleurgesteld in je. Ik heb je vader ook gebeld en die was harstikke boos op je.'' ''Hij komt straks thuis dus ik zou ervoor zorgen dat je een goeie verklaring hebt want bij mijn heeft het niet echt geholpen en bij je vader dus al helemaal niet.'' Ik ga naar de keuken toe en ik schenk wat te drinken in. ''Ben je er ook verslaafd aan of was het gewoon een keer proberen?'' ''Mam ik ben niet verslaafd. We wouden het gewoon een keer proberen en we zijn er ook meteen mee gestopt.'' ''Ik heb toch beloofd dat ik het niet zou doen, en dit was gewoon een keer om te proberen.'' 'Ík snap ook niet waarom je er altijd een probleem van maakt.'' ''Net zoals dat met die deur op slot doen.'' ''Wees blij dat er niks gestolen is.'' ''Maar nee dan wordt je boos omdat ik de deur niet op slot heb gedaan.'' ''Ik heb geen zin in jou gezeur, ik ga huiswerk maken en val me gewoon niet meer lastig.'' ''Je roept me maar als we gaan eten.'' Ik pak mijn tas en ik  loop naar boven toe waar ik mijn kamerdeur keihard dichtsla.

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

from Abrikoosje on 05/11/2016 07:15 PM

Liz

Als ik de kamer inloop zie ik dat Djennah haar kindjes voeding geeft. Als ze vraagt of ze erbij moet zijn, zeg ik ja. Het lijkt me zoveel pijn doen en het kost zoveel energie. Maarja, ik ben er aan begonnen dus moet ik het ook afmaken. Maar goed, ik pak wat te drinken en ga op de bank zitten. Ik pak mijn mobiel en ik heb geen gemiste oproepen of berichtjes. Mooi ik had namelijk ook geen zin om te reageren. Ben veels te moe.

Reply

Abrikoosje

22, female

Level 14

from Abrikoosje on 05/11/2016 04:09 PM

Liz

Als Djennah vraagt of ze stout waren zegt ze er al achteraan dat ze de hele tijd hebben geslapen. En dat is ook zo. 1 keer moest ik een luier verschonen maar die engel slaapte zo weer verder. Ik ga naar de keuken en smeer een boterham voormezelf. Wat heb ik een honger zeg. Ik schenk ook wat te drinken in en ik ga zitten op de bank. Ik kijk of ik een berichtje heb maar dat heb ik niet. Mijn buik doet gelukkig niet pijn, anders was het behoorlijk stom. En op de kleintjes letten en nog buikpijn ook. Ik wil super graag weten wanneer het bij mij zover is. Ik kan naar het ziekenhuis gaan en vragen wanneer ik beval. Ik ben al 7 maanden zwanger. Misschien binnenkort al. Of misschien duurt het nog een paar maanden. Misschien kan het morgen al beginnen. Ik heb echt geen idee. Ik eet mijn boterham op en drink mijn drinken op. Zoo dat had ik echt even nodig. Ik loop naar boven en ik kijk of de kamer al helemaal af is. En dat is die. Het is echt mooi geworden, zo'n kamer wil ik ook voor mijn kind of kinderen. Ik hoop stiekem dat het een meisje is maar ik laat het nog even geheim voormelf.  Ik laat mezelf verassen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  13  |  »  |  Last

« Back to previous page