Search for posts by ide11
First Page | « | 1 ... 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | » | Last
Search found 120 matches:
Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]
from ide11 on 03/23/2016 06:02 PMMichael
''Ik denk het wel?"Zeg ik met een duidelijk vraagtegen daarachter. Ik ben niet zo van het meiden ontvoeren. Maar wat Calum wil daar ga ik meestal wel gewoon in mee'''Ga anders even kijken''Ik neem een slok bier
Emma
Ik word wakker van een enorm irritant getik tegen mijn been''Godverdomme Tom, rot op''Ik zucht en voel mijn broer steeds maar tegen mijn been schoppen.Ik open geirriteerd mijn ogen. Maar kijk dan recht in de ogen van een meisje''Oh,sorry.''Ik frons en kijk om me heen.Ik wil op mijn hoofd wrijven, maar voel een snijdende pijn als ik mijn handen wil bewegen en merk dat ik in een touw gebonden zit.
THG RPG INSCHRIJVING!
from ide11 on 03/07/2016 05:47 PMHallo mensjes, ik organiseer met Orpg-love een rpg
De rpg zal gaan over THG (The hunger games)
Eisen:
Je hebt het eerste boek of de eerste film gekeken(Dit is zo dat je weet wat voor wapens er zijn en hoe ze het hebben,in welk district je zit betekent vaak namelijk ook of je het goed hebt)
Waarschuwing:
De mensen zullen in de orpg ook echt doodgaan en er zal er maar een overblijven,wie de overblijver word zullen orpg-love en ik bespreken,het gaat hier echt niet om een wedstrijd,dus niet getreurd als je dood gaat in de rpg
Je bedenkt zelf een persoon,1,2 en 4 zijn beroeps
Meisje:Orpg-loveDistrict:2
Meisje:Ide11 District:1
Jongen:Leena6 District:4
Jongen: District:
Jongen: District:
Naam: Jennifer/17 jaar oud
Jennifer is een van de beroeps tributen. Ze heeft sinds haar elfde training gehad om de arena te gaan en inmiddels heeft ze ontdekt dat een zwaard écht haar wapen is, ze steekt altijd precies op die ene plek in de nek of precies op het hart. Ook is ze klein en snel,wat vaak een groot pluspunt kan worden. Ze is goed in het manipuleren van mensen en krijgt altijd haar zin. Ze komt uit een rijke familie met 2 broers die de spelen niet in gaan, haal familie vertrouwt in haar. Jennifer haat haar eigen naam, en als je in de spelen het woord ''jennifer'' uitspreekt zal en al snel een zwaard tegen je keel aan staan
Re: Dat oerlelijke plaatje...
from ide11 on 03/07/2016 05:01 PMHahaha dat was dan wel een goede,maar kan het plaatje ook weg?Ik vind hem echt fucking creepy
Re: Wat zou jij graag willen op HelloModel?
from ide11 on 01/24/2016 11:04 AMJa dat was altijd zo enorm leuk
Re: ik weet iets voor de TDS pagina
from ide11 on 01/23/2016 01:52 PMAls ik jou was zou ik het gewoon posten op het forum nu,inplaats van wachten tot iemand vraagt wat het is,want dan kunnen mensen gelijk zien of ze het leuk vinden