Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/05/2018 03:37 PM

Taylor beet zijn kaken op elkaar en schudde zijn hoofd. "Omdat het gevaarlijk is, Leena. Dat ik je vriend niet ben, betekent niet dat ik niet om je geef. Het kan me wel schelen en ik laat je niet alleen gaan" zei hij en keek haar aan.

Meghan glimlachte breed en keek hem aan. "Vind je mij sexy dan?" Vroeg ze grijnzend en sloeg haar benen weer om zijn middel. "Oke, ik zal het rustig aandoen" zei ze en begon hem heel langzaam te zoenen. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/05/2018 03:10 PM

Taylor keek haar aan en fronste even. "En wat is het dan volgens jou?" Vroeg hij aan haar. "Je gaat toch niet serieus in je eentje achter dat ding aan?" Vroeg hij verbaasd en liep achter haar aan. "Ik laat je niet alleen gaan, als je gaat, ga ik mee" zei hij en keek haar aan.

Meghan haalde haar schouders op en keek naar hem. "Nee dat mag niet" zei ze lachend. Ze legde haar armen om zijn nek en keek hem aan. "En wat is die reactie dan?" Vroeg ze grijnzend bij zijn oor. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/05/2018 02:50 PM

Taylor liep een uur later weer over het kampterrein naar huis. Hij had een lange ruzie gehad met Lily en had niet zijn zin gekregen. Daar was hij kapot van, want het had grote gevolgen. Vooral voor Leena. Hij beet op zijn en opende de deur. "Hoi" zei hij en keek naar Leena.

Meghan lachte zacht en haalde haar schouders op. "We hebben  u een relatie" zei ze grijnzend en drukte nog een kus op zijn lippen. "Wat ga je doen?" Vroeg ze toen ze merkte dat hij naar de kant van het bad ging. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/05/2018 11:39 AM

Taylor slikte even en keek haar aan. Hij knikte even om wat ze zei en zuchtte zacht. Hij zou ook alles kunnen vertellen, naar dan komt hij sowieso in de problemen. Hij leunde even met zijn hoofd tegen de koelkast en haalde diep adem. Zonder iets tegen Leena te zeggen, liep hij naar buiten. Hij liep naar het begeleidershuis en klopte daar aan. "Is Lily hier?" Vroeg hij aan degene die opendeed. Hij liep met hem mee naar het kantoortje en ging op de stoel tegenover het bureau zitten. "Ik moet het haar vertellen" zei hij meteen. Ze draaide zich naar hem om en keek hem doordingend aan. "Ben je gek?!" Zei ze.

Meghan lachte zacht en woelde met haar handen door zijn haren. "Echt wel, altijd" zei ze grijnzend en zoende met hem mee. Ze klemde haar benen wat steviger om zijn middel en trok hem dichter tegen zich aan. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/04/2018 07:45 PM

Taylor beet op zijn lip en keek naar haar. "Leen, ik kan niet de rest van de vakantie zonder jou te kussen. Ik wil je, zo graag" zei hij en schudde zijn hoofd. "Als jij niet wilt dat jij niet wilt dat ik je volg, zal ik je niet volgen." Zei hij en slikte.

Meghan glimlachte breed en keek hem aan. "Hm, ik weet niet of ik daar wel aan kan wennen hoor" zei ze lachend. "Ik ben ook heel lief" zei ze grijnzend en keek hem even aan. Ze legde haar handen in zijn nek en drukte haar lippen op die van hem. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/04/2018 04:35 PM

Taylor beet op zijn lip en keek naar haar. "Leen, het spijt me" zei hij zacht, maar ze liep al weg. Hij zuchtte even diep en wreef in zijn gezicht. Hij stond op en liep naar Leena. "Het is niet dat ik je niet leuk vind." Zei hij en keek haar aan. "Het is gewoon... een relatie komt te dichtbij en dat kan ik echt niet hebben" zei hij en beet op zijn lip.

Meghan schudde haar hoofd en lachte zacht. "Echt niet, ik ben echt heel sterk hoor" zei ze lachend. "O, dus je bent gemeen én bijdehand? Goed om te weten" zei ze plagend. Ze drukte glimlachend een kus op zijn wang en keek hem aan. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/04/2018 01:22 PM

Taylor zuchtte geïrriteerd en keek haar aan. "Ik wil je vriend niet zijn omdat ik me dan schuldig voel. Je weet de helft nog niet over mij en ik kan het je ook niet vertellen. Dus het spijt me maar ik kan gewoon niet je vriend zijn" zei hij en beet zijn kaken op elkaar.

Meghan lachte zacht om hem en keek hem aan. "Nou, dan moet je in de hoek staan en ga je zonder eten naar bed" zei ze lachend en knikte even. "En toch is het gemeen. Je gooit je vriendin toch niet weg?" Zei ze grijnzend en keek hem aan. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/04/2018 08:16 AM

Taylor zuchtte even en zag dat het geen nut had om hier nog verder op in te gaan. "Jaloers? Waar zou ik jaloers op moeten zijn? Je hebt me net nogal duidelijk gemaakt dat je niks met me wilt. Er is dus niks voor mij om jaloers over te zijn" zei hij en keek haar aan.

Meghan schudde hard haar hoofd en hield hem nog wat beter vast. "Daar kom je vanzelf achter" zei ze grijnzend. Toen hij deed alsof hij haar ging gooien, gilde Meghan even. "Nou, Matt, zie je wel, je bent gewoon gemeen" zei ze lachend. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/03/2018 07:59 PM

Taylor fronste en schudde zijn hoofd. "Dat kan me niet schelen. Het is jou keuze hoe je net zo'n situatie omgaat. Je kan niet steeds je opvoeding de schuld geven" zei hij en keek haar na. Hij liep haar kamer ook in en klopte even op de deur. "En hoe zit het met die Castiel?" Vroeg hij en sloeg zijn armen over elkaar.

Meghan lachte zacht en schudde haar hoofd. "Ik ben geen pestkop" zei ze lachend. "Jij bent een pestkop" zei ze en keek hem lachend aan. "Hm, dat hoop ik maar voor je. Anders heb je een groot probleem hoor" zei ze grijnzend. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/03/2018 07:27 PM

Taylor zuchtte geïrriteerd en keek haar aan. Castiel ging weg en Leena gaf Taylor een duw. "O, ik spoor niet? Misschien moet je even nadenk wie dat zei, want volgens mij kwam het uit de mond van het meisje dat ne verdomme net bijna vermoorde" zei hij boos.

Meghan lachte zacht en keek hem aan. "Hm, kan ermee door" zei ze om hem te plagen. "Altijd en elke dag? Zolang kennen we elkaar nog niet eens" zei ze lachend en drukte nog een kus op zijn lippen. Maar toen zs merkte dat hij haar weer optilde schudde ze hard haar hoofd. "Nee, niet doen hoor" zei ze lachend en hield hem vast. "Niet weggooien" zei ze lachend.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page