Search for posts by Noah

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  24  |  »  |  Last Search found 240 matches:

Noah

-, female

Level 11

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 07:09 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Goed plan, maar misschien wil ik wel vrijwillig nooit meer van je af komen" Ik grijns als ze alles van ben trapt en zoen haar. Als ze naar onder schuift grijns ik even en ze trekt mijn broek uit. Ik laat een spoor van kusjes achter vanaf haar mond, naar haar nek, in haar hals, over haar buik tot de rand van haar slip. Dan ga ik weer omhoog en zoen haar.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 06:59 PM

Jason
Ik glimlach en vraag grijnzend "En hoe wil je zorgen dat ik er geen genoeg van krijg" Ik grijns even als ze haar hemdje uittrekt en me weer kust. Ik beantwoord haar kus en glimlach tegen haar lippen als ze mijn blouse uittrekt. Ik trek haar broekje uit en kijk haar even glimlachend aan.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 06:12 PM

Jason
Ik grijns even en geef haar een kus "Ik vind het heerlijk" zeg ik glimlachend. Ik grijns even als ik zie dat ze haar ogen dicht heeft en zoen haar weer even. "Ik kan hier geen genoeg van krijgen" zeg ik grijnzend en doe haar broek open.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 06:06 PM

Jason
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. Ik lach zacht en vraag grijnzend "Ben ik dan nu speciaal" Ik geniet weer van haar lippen op de mijne glimlach even als ze tegen me aan komt liggen. Ik bijt even op mijn lip als ik haar nagels over mijn buik voel gaan en een kus op mijn kaaklijn. Ik grijns even en leg haar op haar rug op het bed en ga boven haar hangen. Ik kijk haar glimlachend aan en laat een spoor kusjes achter van haar mond tot in haar nek.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 05:56 PM

Jason
Ik glimlach als ze instemmend knikt en zoen haar. Ik lach zacht als ze zo dramatisch zucht en weer gaat praten. "Dat is dan jammer voor je. Zoenen gaat een beetje moeilijk als jij de hele tijd zit te praten" zeg ik lachend en zoen haar weer. Ik frons even als ze de knopen van mijn blouse opent. "Je blijft wel Fayena hè?" vraag ik voor de zekerheid en kijk haar aan.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 05:45 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Nou, dat is mooi" Ik knik even en lach zacht als ze me breed glimlachend aankijkt. Ik grijns even en zeg "Misschien moeten we dat maar doen" zeg ik en geniet van haar lippen op de mijne. Ik leg mijn handen op haar heupen en laat me achterover vallen. "Hm, mij ook wel" zeg ik grijnzend. "Mee eens, maar nu moet je ophouden met praten hoor" zeg ik lachend en zoen haar.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 05:12 PM

Jason
Ik lach zacht en geef een kus op haar haar. "Nou blij?" vraag ik lachend aan haar. Ik knik en zeg glimlachend "Knus hoor" Ik schud mijn hoofd "Nee, dat vind ik nog steeds raar, maar dat heb ik er voor over." leg ik haar uit. "En misschien kan ik er inderdaad niet mee leven, maar daar kom ik maar op één manier achter" zeg ik en kijk haar aan.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 04:58 PM

Jason
Ik lach zacht en geef een kus op haar hoofd "Zo, alles is weer goed" zeg ik lachend. Ik frons even als ze het grote licht uitdoet en de nachtlampjes aandoet. Ik kijk naar haar en bijt kort mijn kaken op elkaar als ze op haar lip bijt. Ik glimlach even en kijk haar aan. "Als jij dat bent wel" zeg ik en leg mijn hand op haar been.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 04:49 PM

Jason
Ik knik en zeg lachend "Ben je wel en mijn schouder vond het ook niet leuk" Als ik haar zie grijnzen zeg ik lachend "Jij wil geen relatie, dus dan moet je ook niet zo grijnzen. Anders ga ik je gewoon zoenen hoor" Het was bedoeld als grap, maar ik wil haar zo graag zoenen en veel meer met haar doen.

Reply

Noah

-, female

Level 11

from Noah on 01/04/2018 04:39 PM

Jason
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. Als ze mijn schouder bijt schiet ik in de lach. "Idioot ben je toch" zeg ik lachend en aai over haar hoofd waardoor haar haar raar zit. Ik pruil even en zeg "Ah jammer" Ik lach zacht en schud mijn hoofd "Heb je er bezwaar tegen als ik gewoon in mijn boxer slaap?" vraag ik aan haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  24  |  »  |  Last

« Back to previous page