Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  98  |  99  |  100  |  101  |  102  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/18/2019 11:39 AM

Sem
Ik zag Cara en nam diep adem was ze nu boos omdat ik met een ander wijf stond te kroelen. Om eerlihk te zijn was Cara belangrijk voor me nu nog steeds. Maar ik had een free spirit ik deed wat ik wil en dat moest ze maar accepteren. Net als hoe ze Jack zoende gisternacht ik vond niet dat ze dat moest doen want Jack had echt gevoelens voor haar. Ik keek Kathy aan "geen zorgen ik heb een back up fotograaf James niet ver van hier.." Ze bekeek haar buskaart terwijl ik mijn hoofd schudde "ik bel Melinda wel dat ze naar een studio moet." 

Melinda
Als hij zijn lippen op de mijne plaatst glimlach ik dat voelde goed. We reden naar dr stad terwijl Sem me opbelde ik fronste en nam op "Sem?" Als hij zegt dat het adres ergens anders is en we Kathy moeten ophalen zucht "alright ben der zo." Ik hing op en richtte me op Jonesy "waarom is Cara zo boos op Kathy.. En mij?" 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/18/2019 07:36 AM

Sem

Onderweg naar de stad waren mijn gedachtes alleen maar bij Ginie die veranerde in een weerwolf.. Iets wat ik nog nooit had grdaan behalve als ik echt woedend moest worden. Ik parkeerde mijn motor ergens bij eeen paar andere motors en zag Kathy bij een studio staan "hey op wie waxht je?" Vroeg ik terwijl ze opkeek "op Melinda voor haar shoot." Ik snoof wat en keek haar aan "hoezo help je Melinda eigenlijk je hebt er nooit echt gekend." Zei ik tegen haar "ik heb geen vrienden meer dankzij jou hook up dus Mel is de enige die me niet ziet als een slet... En ze doet niet mee om wraak te nemen op Cara ze doet mee voor een andere reden geen idee wat maar ik doe me best om haar te helpen." Ik keek haar verbluft aan "Cara is geen makkelijke tegenstander maak je borst maar nat." 

Melinda
Als Jonesy naar me kijkt bloos ik.. Ik kwam ovwreind en trok mijn jas aan "zou je me kunnen brengen naar de ztad?" Vroeg ik toen aan hem.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/18/2019 12:20 AM

Melinda
Ik glimlachte zwak en sloot mijn ogen "make my first time special." Zei ik nog zacht terwijl ik in slaap viel en zijn arm vasthield die rond mijn middel lag.

Gaia
De volgende dag was Sem niet gekomwn om te ontbijten wat unusual was." Cara de shoot voor je school staat vandaag op je planning" zei ik haar om te reminden. Terwijl Jonesy er vrolijk bijzat hij was denk ik wel van plan om een leuke dag te hebben. Melinda zat op haar telefoon en wachte op een vriendin zei ze.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/18/2019 12:05 AM

Melinda
Als hij me tegen zich aanneemt en dat zegt grinnik ik zachtjes." Ik zal je toch weer vinden zoals altijd" ik keek hem aan "ik weet dat het misschien raar klinkt.." Begon ik lipbijtend "maar wil jij.. Misschien... Seks met me hebben hoeft niet nu hoor.. Maar ik ben al die jaren een beetje bang geweest voor jongens met dat soort dingen .. dus daarom ben ik maagd hoor." Zei ik zacht terwijl ik hem niet aankeek ik schaamde me zo erg en draaide me abrupt om.. Om hem niet aan te kijken. Hij had al seks gehad en alles en mijn broer en zus ook dua vond ik het beschamend omdat zo te zeggen.

Sem
Ik trok mijn colbert uit en deed die om haar heen." Waarom eigenlijk?" Vroeg ze "mijn moeder en vader hebben voor ons hele gezin besloten dat iedereen normaal functioneerd.. Omdat ik een zus heb die mens is." Zei ik tegen haar terwijl ik haar terug bracht naar het panthouse "en ik ben bang om die kant te accepteren.. Het is het enige wat ik over heb aan mijn biologische ouders." Zei ik zacht terwijl we aankwamen en ik Cara met Jack zag zoenen "ga maar alvast naar binnen." Zei ik emotieloos." Zo zo lekker aflebberen die handel" zei ik tegen Jack die opschrok ik deed mijn armen overelkaar "ga gerust verder het stoort me niet.. Het is maar mijn zusje and you like her so do what you want with her." Ik liep langs hun naar binnen en voelde woede in me.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/17/2019 11:47 PM

Sem
Als ze eenmaal is veranderd in een wolf  Schrik ik omdat ik nooit eerder iemand anders in een wolvengedaante had gezien. Ik stak mijn hand uit en aaide haar over haar vacht." how did i not sense you?" Zei ik zacht ze veranerde weer in een mens en was nu helemaal naakt "ben je zelf is een keer in je echt gedaante gesprongen?" Vroeg ze "nee alleen als pup mijn ouders staan niet toe dat ik verander in een wolf." 

Melinda
Als hij me zacht en teder zoent bloos ik en gaat er een een muur omlaag die ik altijd omhoog hield. Ik plaatste mijn lippen terug op de zijne en merkte dat hij mijn 1ste kus ookal had gestolen.. En nu werd het een zoen. Ik was zo erg in love met Jonesy en al die tijd heb ik het verafschuwd wat ik voor hem voelde.. Omdat hij ouder werd losbandiger en nieuwe mensen ontmoeten. Zijn 1ste vriendin kreeg, zijn eerste keer seks drank drugs.. Ik was bang dat ik het voor hem zou verpesten als ik toegaf aan mijn gevoelens. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/17/2019 11:18 PM

Melinda
Als hij dat zegt en me in mijn hand knijpt voel ik mijn maag kriebelen." Zal ik je een geheim vertellen?" Ik bracht mijn lippen naar zijn oor "ik hou alleen van jou met heel mijn hart Johny." Zei ik zacht tegen hem. Toen mijn ouders me aan Jonesy voorstelde was het een bang klein jongetje schuilend achter zijn moeder. Ik was de 1 na oudste maar vampiers groeide langzamer dan mensen voor mij was Jonesy net een kleuter toen der tijd. Mijn ouders merkte aan me dat ik niet bang was vokr hun noch Jonesy dat is vooral waarom ze me geadopteerd hadden. Ik probeerde Jonesy uit zijn schulp te krijgen door hem verhaaltjes te vertellen of mijn toetje met hem te delen. Na dat hij in zijn 7e levensjaar was kwam hij steeds dichter naar me toe. Ik liet hem slapen in mijn bed als hij bang was ik hield hem tegen me aan als hij moest huilen na net geschrokken te zijn van een nachtmerrie. En nu was hij een volwassen jongen maar in mijn ogen was hij nogsteeds Kleine Johny. 

Sem
Ik zette mijn handen op haar heupen en grijnsde." Dat ben ik alleen als ik je niet ken" ik bracht mijn lippen naar haar oor "en in bed." Ik grijnsde en genoot ervan dat ik is een keer niet dacht aan Cara. Ik was de gene die de heletijd achter haar aanliep ik had nooit echt een vaste vriendin gehad... Omdat ik dacht dat Cara de enige voor me is. Maar Ginie wekte een bepaalde intresse bij me op. Na uitgedanst te zijn nam ze me mee naar buiten "ik moet je eigenlijk iets laten weten." Ze nam me mee naar het bos wat me deed fronsen en voor ik het wist veranerde ze in een witte wolf.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/16/2019 10:12 PM

Melinda
Als hij al in mijn bed ligt trek ik een pyjama aan en kom ik ook liggen." No capsules just me" zei ik zacht tegen me terwijl ik zijn hand vastnam "vind je Ben echt bij me passen of maakte je een grapje?" Zei ik zacht terwijl ik in zijn ogen keek.

Sem
Ik danste met Ginie en gaf niemand anders aandacht als ze me zoent en xtc in mijn mond schuift slik ik het in 1 keer door." Feeling so highhh" kwam er luid uit de boxen.  

Jack
Als ik Sem zie dansen met een blondine wat op zijn type leek grijns ik. Als Cara me vraagd om te dansen frons ik maar doe ij wat ze zegt haar blik constant gevestigd op Sem.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/16/2019 10:01 PM

Sem

"Coctail?" Vroeg ik Ginie die naast me kwam zitten terwijl ik haar mijn glas toe schoof. Ze glimlachte "sure thx" ze nam wat slokjes en keek me aan." Ligt het aan mij of functioneer je nu wel als een goeie gastheer?" Ik grinnikte zacht "niet bepaald met mijn broer is het leuker.. Hij is meer de type om iets op gang te zetten." Ze glimlachte en verloor mijn blik niet "wanna dance take pills together?" Ik twijfelde niet wat me verbaasde "waar wacht je op?" 

Melinda
"Ja he is nice" zei ik tegen hem "maar ook raar." Ik gaapte en was moe "gaan we naar bed?" Vroeg ik terwijl ik kort langs zijn wang aaide en in zijn ogen keek. Ik kon eigenlijk op de 1 of andere mannier niet wachten tot hij me zou zien op mijn best.. Ik wilde Jonesy zijn aandacht zo graag.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/16/2019 09:40 PM

Melinda

"Wat wacht... Cara ik doe niet mee omdat jij mee doet?" Ik keek haar fronsend na. Als Jonesy dat zegt zucht ik "ik heb helemaal niks met Sem besproken waar slaat dat nou weer op?" Ik schudde mijn hoofd en ging naast hem zitten "wel leuk eigenlijk... Behalve dat Ben niet meer met me praat."

Sem
Ik installeerde de boxen samen met Jack terwijl Alex achter de bar mocht." Hey Alex jij zorgt voor goeie coctails en drankjes!' Zei Jack grijnzend "si papito!" Ik wilde even nergens aan denken gewoon weer mezelf zijn aandacht trekken, drinken, snuiven of spuiten gewoon Sem dingen. Het bericht was al de deur uit dat Sem Lincoln een feest gaf en binnen een mum van tijd waren er mensen Sophia deelde Shotjes uit.. Ik kon best wel een gastheer zijn. Als ik Ginie zie binnen lopen in een goudjurkje en haar haren gestijld.. Kijk ik er even van op. Ik schudde mijn hoofd en sprak met Alex over een drankje die ik wilde.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 03/16/2019 09:27 PM

Sem
"Je moet hulp zoeken gast.. Hoelang ben je al niet in een trauma?" Zei ik tegen hwm "ik kan ook pap bellen of hij iets voor je wilt regelen.. Cara's magie is niet goed voor je." Ik merkte dat hij niet luisterde en gewoon weg ree in zijn volvo naar huis. Ik nam diep adem en stapte op mijn motor en ging ook maar naar huis.

Melinda
Ik had tegen Kathy gwzegd sat ik in het weekend sie shoot kon gaan doen. En was thuis "je mag de sleutels maar op 1 voorwaarde.. Jonesy blijft thuis begrepen?" Hij knikte terwijl ik de sleutel gaf "thx ik zal geen bende achter laten!" Ik keek hem zuchtend na en bleef achter met Cara en Jonesy die in de woonkamer zaten." Zo hoe was jullie dag?" Vroeg ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  98  |  99  |  100  |  101  |  102  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page