Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 99 | 100 | 101 | 102 | 103 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/16/2019 09:11 PMMelinda
Na dat school voorbij was liepen ik en Kathy naar mijn Jeep "ik wist niet dat je zo een grote auto reed." Zei ze "klopt ik heb pas vorige maand mijn rijbewijs gehaald voorheen ging ik op de fiets." Ze keek me een beetje nadenkend aan terwijl ik Ben zag lopen "hey Ben." Ik zwaaide naar hem maar hij liep door ik fronste maar liet het maar.
Sem
"Jonesy ik heb je cht voor iets nodig." Zei ik tegen hem terwijl we bij mijn motor aankwamen "ik vind niet dat het langer een geheim moet blijven.. Maar ik weet dat je drugs neemt.. Of nou ja die capsules."
from walkingdead on 03/16/2019 08:57 PMSem
"Yes thats the spirit." Ik gaf hem een klopje op zijn schouder terwijl Cara bij ons kwam zitten." Wees niet boos op Kathy.. I asked her to fuck why is it such a problem that Melinda is entering the competition?" Alle 4 keken ze me aan "Okayyy." Zei ik terwijl ik iets onderuit ging zitten "Melinda is mooi wanneer ze mooi wilt zijn." Alex kwam bij ons aan tafel geschoven iedereen mocht Alex hij horde een beetje bij iedereen "the girl can be hot to for once so let her be... Tenslotte is een beetje competitie voor jou ook leuk." Zei Alex tegen Cara "you are always the sister that is shinning soo." Ik kwam overeind " jep Cara don't blame Kathy.. Doe gewoon je best en win die competitie." De bel ging en het was alweer tijd voor les.
Melinda
Ik liep de klas binnen terwijl iedereen fluisterde "gaat ze het echt opnemen tegen Cara?" Ik fronste maar ging helemaal achterin zitten terwijl Kathy me achterna kwam gelopen als een pup." We kunnen na school alvast naar de salon gaan nagels doen je haar doen.. Wat jij wilt!" Ik glimlachte zwak "de eerste ronde gaat er om wie de mooiste shootfoto's heeft en ik heb precies een goeie atudio voor je die foto's van je kan maken." Ik wist niet waarom ik Kathy mocht.. Misschien omdat ze gewoon dom is waarschijnlijk maar wel aardig.
from walkingdead on 03/16/2019 08:31 PMMelinda
Als Cara bot tegen Kathy doet en mij complimenteerd kijk ik mijn zusje geschrokken na." Ik probeer helemaal niks" zei Kathy ineens "ik snap niet waarom ze zo boos is dat ik en sem naar bed zijn geweest," Ik schudde mijn hoofd "ik doe niet mee om tussen jullie vendeta te zitten." Ik schreef mijn naam op het blad.. Ik doe mee om Jonesy te bewijzen dat ik niet denk dat de wereld tegen me is.
Sem
Ik zag Jack al bij onze kluisjes en grijnsde ik gaf hem een handdruk "welkom terug wolfboy." Zei hij met een grijns "stop calling me wolfboy its embarrassing wizard boy" we schoten in de lach terwijl we richting de kantine liepen. En ik mijn broer zag zitten "heyy brother... Denk je dat Melinda mij vanavond het panthouse geeft en wij weer een feestje kunnen bouwen?" Vroeg ik grijnzend.
from walkingdead on 03/16/2019 07:48 PMMelinda
"Ik zeg niet dat Cara een zwarte heks is maar de magie die ze gebruikt wel." Ik keek hem aan bij de typische Jonesy nee "als ik een vampier was had ik je neer gehaald.. Maar goed dan zie ik je vanavond." Ik liep met mijn armen over mekaar weg richting de Garage waar ik me Jeep pakte en naar school reed. Eenmaal op school zag ik Teresa posters ophangen over de modellen competitie. Ik keek op mijn telefoon en smste Ben dat ik bij de kluisjes was "Melinda daar ben je." Horde ik ineens Kathy zeggen wat vreemd was want ik sprak nooit tegen mijn zus haar beste vriendin. Haar blik glee naar de posters "waarom doe jij niet mee eigenlijk?" Vroeg ze ik keek even bedenkelijk "A omdat ik niet mooi ben en B niemand heeft kans tegen Cara." Het viel me op dat Kathy haar houding nonchalant moest voorstellen maar dat was het niet "een beetje sister rivale zal de competitie echt wel aan zetten.. Er zijn 3 rondes en de mooiste prijs is de komende jaar het populairste meisje zijn." Die verkoop praatjes van haar sloegen nergens op.. Maar ergens was ik wel benieuwd wat Kathy te bieden had aangezien ze ook popiejopie is en mooi." Als ik mee doe moet er iemand zijn die verstand heeff van mooi zijn want dat heb ik niet" ik keek haar "geen zorgen ik ben je manager." Ze legde haar handen glimlachend op mijn schouders en bracht me naar de tafel om me aan te melden.
Sem
"Dat zal wel zolang je me zusje niet lastig valt of ovee haalt om iets slechts te doen zijn jullie inderdaad geen slecht invloed." Ik gooide mijn joint op de grond en trapte die uit "goed want mijn broertje lijkt wel dood zonder haar.. Ik zal hem zeggen dat hij er niet over moet beginnen dit is voor het eerst dat ik hem verli2fd zie." Zei ze zuchtend terwijl ik naar haar luisterde "vertel hem maar dat ze niet makkelijk is en ik hem veel geluk wens." Ik keek haar kort aan en liep vervolgens weg.
from walkingdead on 03/16/2019 06:22 PMMelinda
"Jonesy Cara's magie komt uit een verboden grimoire.. Het is literally magische drugs." Zei ik tegen hem "weet je nog de laatste keer dat je een overdosis aan dat op had.. You almost killed Sem." Ik kon me de dag nog herinneren toen Cara voor het eerst een aantal capsules gaf.. Toen Sem het probeerde af te pakken stak hij uit woede zijn hand in zijn borstkast. Sindsdien heeft Mam de grimoire opgesloten in haar kantoor.. Mama zei altijd dat Cara uit een sterke heksenbloedlijn kwam die deals maakte met een hoge prijs.. They say they can kill an entire bloodline with just one witch with there last name. Dat maakte Cara gevaarlijk eigenlijk maar gelukkig was ze met ons opgegroeid en gebruikte niemand hun krachten voor verkeerde bedoelingen. Ik stak mijn hand uit "the capsules now." Ik keek hem streng aan.
Sem
Eenmaal op school zat ik een joint te roken achter de school." Daar is meneer wolf" horde ik een stem zeggen terwijl het Ginie was." Jij weer wat moet je?" vroeg ik terwijl ze me aankeek en ik haar achterlijke broertje alleen zag zitten." Niks maar hoe je gister de winkel kwam well damnn.. You don't even know us." Ik keek haar aan "dus jullie wilde mijn zusje om toveren in een of andere gevaarlijke jager wat verwacht je?" Ze schudde haar hoofd "ben had inderdaad niet moeten bemoeien met haar achtergrond en al helemaal niet met jullie.. Maar dat betekend niet dat we een slecjte invloed zijn."
from walkingdead on 03/16/2019 05:15 AMMelinda
Terwijl Swm over dat stomme miss perfect van het jaar begonnen observeerde ik Jonesy. Hij was te vrolijk. Ik kwam overeind en nam mijn broer mee van tafel aan zijn arm de gang op "is Cara making you drugs again to forget what happend in the past?" Vroeg ik hem ik wist dat Cara dat deed en ik had het haar verboden of althans mam omdat te doen. Ik legde mijn rechterhand op zijn gezicht "kom vanavond bij mij slapen oke ... And don't be stupid om niet te komen." Ik gaf veel om Jonesy en aangezien hij veel voor mij deed moest ik ook veel voor hem doen.. Ik was een beetje begonnen met het accepteren van mezelf sinds ik de boog heb.
Sem
"Hoop dat je een paar mooie tegenstanders hebt." Zei ik grijnzend mijn blik volgde Melinda en Jonesy "ze lijken weer als vroeger.. De hele dag inelkaars nek hijgen well misschien heeft Jonesy dat wel nosig aangezien jij nogsteeds drugs voor hem maakt." Ik keek Cara aan "mom told you to stop doing that... Op een dag explodeerd hij en weet hij niet meer welke emotie hij moet gebruiken." Ik keek Cara aan "he is your brother not a rabbit." Doelend naar het feit dat ze nog niet goed is in zwarte magie aangezien ma het verbood." En nee er is geen training" zei ik tegen haar waarna ik wegliep.
from walkingdead on 03/15/2019 08:19 PMMelinda
Mijn wekker ging af terwijl ik gapend overeind kwam en wat suf voor me uit keek.. Ik was echt moe ookal ging ik op tijd naar bed. Ik kleden me om in een sweater en een normale broek en kamde mijn haren door waarna ik na beneden liep en ik Cara en Jonesy zag zitten. Ik ging zitten en nam versuft een broodje.
Sem
Met luid muziek op maakte ik me klaar voor school "kiki do youuuuu love meeee are you riding!" Ik bekeek mezelf in de spiegel "natuurlijk ben ik de knapste." Ik glee grijnzend met mijn rechterhand door mijn haar en deed mijn box uit waarna ik naar beneden liep en iedereen zag zitten." Goeiemorgen kinderen" zei Gaia die glimlachte "goeiemorgen." Zeiden we tegelijken tijd "zo Cara ik zag op snapchat dat Stacy weer die modellen competitie doet op school.. Denk je dat je dit jaar weer gaat winnen?" Vroeg ik grijnzend om te vergeten wat er gister was gebeurt en Melinda te laten denken dat alles normaal is.
from walkingdead on 03/15/2019 07:31 PMMelinda
Als hij langs mijn gezicht streelt kijk ik hem blozend aan. Ik keek snel van hem weg en knikte "ja ik ben met de jeep.. Ik breng ons wel." Ik pakte snel wat kleren in de kamer en was klaar om te gaan.
Sem
Ik zuchte zachy "hmmm nu snap ik het... Slaaplekker." Ik drukte nog een kusje op haar voorhoofd morgen was weer school en was alles weer normaal.
Ts?
from walkingdead on 03/15/2019 06:48 PMMelinda
Als hij dat zegt kijk ik hem aan "natuurlijk ben ik blij dat pap en mam me hebben geadopteerd.. Anders heb ik jou nooit leren kennen.. Het is meer dat ik denk dat er meer achter mij zit ." Zei ik tegen hem "maarja het hoeft niet allemaal in 1 keer natuurlijk.. Ben gewoon benieuwd." Ik keek hem even aan en merkte dat het laat werd.
Sem
Ik liep haar achter aan "wat Jonesy verliefd op Melinda... Dat kan echt niet ze hebben gewoon een sterkere band denk ik ja." Al betwijfelde ik dat "Melinda laat bijna niemand dichtbij komen.. Zal het misschien komen door ons.. Ik heb me dan nooit geintreseeerd in haar." Ik nam zuchtend adem en zag dat Cara echt moe was "ga maar slapen ik maak je wel wakker als we moeten eten."
from walkingdead on 03/15/2019 06:24 PM Melinda
Als hij dat zegt draai ik me naar hem om." Waarom klinkt dat zo stom en zo leuk te gelijk uit je mond" zei ik met een lachje "ik vergeef het je.. Maar er is iets wat ik je moet vertellen wat ik je allang wilde vertellen." Zei ik tegen hem "ik denk dat ik er achter wil komen waarom ik afgestaan ben."
Sem
"Yes... Ik leg het weer op haar bed en dan komt ze er van zelf wel achter dat die Ben waanzin spreekt." Zei ik tegen haar "vind je het ook niet raar dat Jonesy zo boos kan worden als Melinda boos tegen hem doet.. Maar wanneer mevrouwtje ziek of iets is rend hij gelijk naar haar toe... Wat is het wat hem zo intregeert aan haar?" Ik nam de boog vast "mam zal er niet achter komen.. Als vader hier was geweest waren we allemaal dood geweest."

Reply