Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  100  |  101  |  102  |  103  |  104  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 06:15 PM

Cara
Het proces was nu al dik twee uur gaande en ik merkte dat het aan het werken was. De magie wat in de boog zat stroomde langzaam eruit en klampte zich aan me vast. 'Sanguis meus articulus segregare.' zei ik nog een laatste keer voordat alle vlammen een meter de lucht in vlogen en vervolgens uitgingen. Ik opende mijn ogen en haalde diep adem. 'It worked.' zei ik als ik Sem zie. 'Het is nu een nutteloze boog met hunter marks.' zei ik en nam het rolletje verband wat ik naast me had staan. Ik draaide het verband om mijn hand en zette het vast met een speld. 'Als mam erachter komt dat ik magie heb gebruikt vermoord ze me.' 

Jonesy
Ik zuchtte als ze dat zegt. 'Je weet dat ik dat niet meende. Ik ben de enige die je juist altijd verteld dat je niet ordinary bent. Je bent hartstikke speciaal. In ieder geval voor mij.' zei ik tegen haar en schudde mijn hoofd. Ik wist wel dat ze me nu toch niet zou vergeven. Zolang ik haar maar hier kon houden tot Cara klaar was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/15/2019 06:00 PM

Cara
Ik zat midden in mijn ritueel als mijn telefoon afgaat. Ik zuchtte geïrriteerd en nam op. Als het Sem is zuchtte ik. 'Het zou makkelijker gaan als je me niet zou bellen.'zei ik tegen hem. 'Het is lastig. Hunter equipment has its own magic. Dat moet ik proberen te onderdrukken voor ik het met mijn magie kan bestempelen. Als je thuis komt, ik zit op zolder. Je kan komen, maar haal me niet uit mijn concentratie.' zei ik tegen hem. 'Vertel me strakjes hoe het ging met Ben.' zei ik en hing vervolgens op. Ik pakte een mes en sneed in mijn hand. Ik beet van de pijn mijn kaken op elkaar en sloot mijn ogen weer terwijl ik mijn bloed over de boog liet druppelen. 'Sanguis meus articulus segregare.' bleef ik nu herhalen terwijl mijn bloed zich zette in de boog.

Jonesy
Als ze opeens voor me stond viel mijn mond kort open. 'Uhm.. Ik kwam mijn excuses aanbieden voor vanochtend. Ik was chagrijnig van de drank. Ik had niet zo moeten doen.'zei ik. Ik moest toch iets van een reden geven waarom ik hier was. Ik beet op mijn lip. 'Over wat je zei... meende je dat?' vroeg ik haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/15/2019 05:42 PM

Cara
Eenmaal op zolder maakte ik met zout een grote pentagram in het midden van de kamer. Bij elke punt van de ster zette ik een kaars neer en ik legde de boog in het midden. Ik ging zelf ook in het midden zitten en sloot mijn ogen. 'Incendia.' zei ik waardoor meteen alle kaarsen aangingen. Ik hield mijn handen boven de boog. 'Asham vistala halem, ves matos yrem.' Ik herhaalde de spreuk over en over.

Jonesy
Eenmaal bij het penthouse liep ik naar binnen. De rommel was opgeruimd, maar Melinda was nergens te bekennen. 'Mel?!' riep ik door het penthouse heen en keek eerst op haar kamer, maar hier was ze niet. Ik fronste. 'Mel, waar zit je?!' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/15/2019 05:25 PM

Jonesy
Ik zuchtte. 'Prima, ik ga wel naar het penthouse.' zei ik en keek naar Cara. 'Ga maar, kom niet terug met haar voor 6 uur vanavond. Ik heb denk ik 3 uurtjes nodig.' zei ze en nam de boog van Sem over. Ik liep de kamer uit zo naar buiten waar ik weer in mijn volvo stapte om terug te gaan.

Cara
Ik richtte me op Sem. 'Kijk je uit? Als die Ben ook een hunter is dan weet hij ook wel hoe hij een weerwolf neerhaalt.'zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Ik wou niet dat hem iets overkwam. Ik liep met de boog naar mijn kamer en haalde de kist weer vanonder mijn bed vandaan. Ik haalde even diep adem en haalde alle benodigdheden uit de kist waarna ik naar zolder vertrok. Hiervoor had ik alle plek nodig die ik kon krijgen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/15/2019 04:57 PM

Jonesy
'Hunters hoeven niet per se familie van elkaar te zijn. Als Melinda een hunter is betekend dit niet automatisch dat haar biologische ouders dit ook waren.' zei ik en zuchtte. Als Sem zegt dat haar geheugen moet worden gewist fronste ik en schudde mijn hoofd. 'She is on vervain.'zei ik. 'Ik zou haar moeten isoleren of haar pijn doen zodat ze bloed en het sneller eruit gaat. I can't compell her.' Ik keek naar Cara.

Cara
'Misschien moeten we daar nog twee keer over nadenken. Ik denk dat die Ben haar toch weer zal inlichten en misschien heeft het dan geen zin om haar geheugen te manipuleren. Misschien moeten we eerst van hem af. Ondertussen kan ik een seal zetten op dat ding en zorgen dat ze het niet meer vind zonder mijn magie.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/15/2019 04:30 PM

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'Ze heeft die ben niet en hij gaat al helemaal niet met zijn tengels aan mijn zusje komen.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Als hij de boog vast heeft bekeek ik hem nog eens. 'Melinda haar persoonlijkheid mag dan wel niet zo zijn, maar zodra ze de smaak te pakken heeft dan heeft haar persoonlijkheid er geen zeggenschap meer in. De drang om elke vampier op haar pad te vermoorden is dan zo sterk. Het maakt haar dan niet meer uit of het familie of vrienden zijn. Ze gaat er een haat voor ontwikkelen.'zei ik. Toen ik jong was had ik er een boek over gelezen en er toen heel veel research naar gedaan. 'Ik dacht dat ze allemaal waren uitgestorven afgemaakt door vampires.'

Cara
Ik kwam binnen en liet Gaia alle tassen naar mijn kamer brengen. Ik keek fronzend naar Sem die een boog vast had en Jonesy die er niet blij bij keek. 'Wat is er gaande?' vroeg ik en keek naar Jonesy. 'Ik heb je hulp nodig.'zei hij me en keek naar de boog. Ik liep ernaartoe en liet mijn vinger erover glijden. 'Dit is een hunters boog. Hoe kom je hieraan?'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/15/2019 12:46 PM

Jonesy
Als hij dat zei fronste ik. Ik liep naar boven naar haar kamer en zag de boog op bed liggen. Ik bekeek hem en herkende hem meteen. Ik probeerde hem op te pakken maar de boog verbrandde mijn hand. Mijn ogen werden groot. 'Well, I'm fucked.' zei ik en liep terug naar beneden 'Melinda mag niks met die boog doen. Het is een hunters boog en als ze eenmaal erin wordt opgezogen ben ik de lul.' zei ik tegen hem. Wetende dat als een hunter de smaak te pakken krijgt ze de drang krijgen om vampier voor vampier af te slachten en aangezien Melinda nieuw zou zijn had zij het al helemaal niet onder controle.

Cara
Met mijn 7 tassen liep ik richting de plek waar ik met de limo had afgesproken. Ik keek grijnzend naar de snap van Sem. - Ik heb toch kleding nodig om te overleven. -  stuurde ik terug en stapte in de limo om terug naar huis te gaan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/15/2019 11:43 AM

Jonesy
Ik kwam thuis en liep boos naar de living. 'Niks, Melinda kwam binnen.' zei ik geïrriteerd. Tuurlijk was ik ook verliefd op haar, maar ik was haar broer. Ik kon  er niets mee. Onze ouders zouden het verschrikkelijk vinden als hun kinderen een relatie zouden beginnen. Ik zuchtte en plofte op de bank. Ik haalde een joint tevoorschijn en stak deze aan en nam er een flinke hijs van.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/15/2019 02:32 AM

Jonesy
Als ze dat zegt keek ik haar na terwijl ik mijn kaken op elkaar bijt. Sure, komt ze nu mee. Ik gooide de zak tegen de muur aan de andere kant van de kamer en ademde diep. Ik haalde een hand door mijn haar en zocht mijn shirt waarna ik het penthouse verliet. Ik moest dit even processen en dat kon het beste als ik niet in haar buurt was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/15/2019 02:18 AM

Cara
'Dat je dat nog moet vragen.' zei ik met een grijnsje en keek hem verleidelijk aan. 'See you tonight.' zei ik en liep de stad in opzoek naar wat ontbijt. Ik had zoveel honger dat het me niet zou verbazen als ik om zou kiepen van de honger. Ik ging een bistro binnen en bestelde een broodje gezond.

Jonesy
Ik gniffelde. 'Alsof je dat meent.'zei ik tegen haar en rolde mijn ogen. 'Waarom wil je me weg hebben? Ik heb nooit geweten van je aspiratie voor poetsen.' zei ik terwijl ik een fles vond waar nog wel wat in zat. Daar dronk ik dan ook weer van voor ik het in de zak gooide. 'Het is niet alsof je zo een interessant leven hebt dat je het penthouse nodig hebt. Het enige wat je hier doet en schaken en blijkbaar poetsen.' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  100  |  101  |  102  |  103  |  104  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page