Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 101 | 102 | 103 | 104 | 105 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG[][]WD
from walkingdead on 03/15/2019 01:58 AMMelinda
"Wacht in de auto.. Ik zag net mijn broers motor wegrijden met Cara achter op.. Dat betekend dat mijn oudste broer er nog is." Ben knikte "neem je tijd." Ik liep zuchtend naar binnen en zag Jonesy het opruimen "laat het maar liggen ik ruim het wel op." Zei ik tegen hem terwijl ik de sleutel zag liggen en hem nog nooit zo snel weg wilde hebben. Ik achter me en zag dat Ben al was uitgestapt met mijn wapen ik keek hem aan en seinde dat hij terug in de auto moest gaan.. Maar het was ook echt een megool.
Sem
Ik ree naar de stad waar we aankwamen in pistburg ik deed mijn helm af." Dus wat wilt het prinsesje gaan doen?" Vroeg ik grijnzend terwijl ik om half 8 naar Jack moest." Zeg het je broer maar je kan me alles vertellen."
from walkingdead on 03/15/2019 01:47 AMSem
"Ik ben weg het is Melinda's week zij ruimt het wel op." Ik keek naar Cara "Cara doe snel ik heb niet alle tijd anders breng ik je njet meer naar de stad." Ik zei het om Jonesy hier achter te laten zodat hij het kon opruimen. Hij ging het opruimen omdat hij haar naam horde ik kende hem. Ik liep naar de deur en deed me jacket aan terwijl ik mijn helm pakte en Cara ook eentje gaf.
Melinda
Ik en Ben gingen naar het panthuis het was mijn buurt.. En ik ging het gebruiken om te oefenen en onze onderzoeken.
from walkingdead on 03/15/2019 01:38 AMMelinda
Ik verstopte mijn boog onder mijn bed niemand hoefde te weten dat ik het bezat behalve Gaia." Welcome to my crib" zei ik met een lachje terwijl hij zijn ogen uitkeek "wauwie." Zei hij terwijl ik glimlachte "ja dat heb je met rijke ouders."
Sem
"En bedankt." Zei ik met een glimlachje terwijl ik mijn riem omdeed. En naar haar volmaakte lichaam keek "ik heb je toch echt wel goed verwend want je glimlacht weer." Zei ik terwijl ik horde dat Jonesy wakker was ik liep naar beneden en zag hem zitten na dat hij 2 meisjes uitzwaaide." Ik kon me toch echt wel herinneren dat Melinda hier gisteravond ook was" zei ik met een frons.
from walkingdead on 03/15/2019 01:29 AMMelinda
Ik zat in de tuin en schoot wat pijlen alles kon ik raken zonder er over na te denken. Ik was wel benieuwd naar mijn biologische ouders. Maar moest eerst zien uit te vinden wat me herkomst is mijn moeder zei Hongaars.. Maar dat geloofde ik niet. Ik voelde aan het teken en nam diep adem. Terwijl ik me bekeken voelde door Gaia "is er iets?" Vroeg ik toen ze schudde verwilderd haar hoofd "het is alleen voor het eerst dat ik je iets..." ik nam diep adem "actiefs zie doen.. Dat weet ik.. Als je straks een jongen ziet met lang haar laat hem binnen het is een goeie vriend van me." Ze knikte terwijl ik verder ging met oefenen.
Sem
Ik werd langzaam wakker en horde de douche. Ik zag dat ik met Cara had geneukt en trok mijn kleding aan." He kleine heks waar is mijn riem." Riep ik richting de badkamer terwijl ik eigenlijk stil moest zijn want Jonesy was hier ook. Ik keek op mijn telefoon en zag het bericht van Jack of ik vandaag kwam gamen... Gelukkig was hij niet boos. Het voelde gisteravond goed mef Cara al was ik high.
from walkingdead on 03/15/2019 01:15 AMJack
Ik Melinda aan en wist dat ik niks betekende voor Cara als hoe Sem iets voor haar betekende. Sinds de dat ik haar zag was ik verliefd op haar.. Het was de dag toen ze me redden van een onvoldoende op de basischool door een drankje te maken dat ik alles snel wist. Ze lachte naar me met die mooie glimlach ik sloot mijn ogen." je hebt gelijk Sem is mijn beste vriend wat dacht ik wel niet." Ik kwam overeind "dankje Melinda.. Ondanks dat we niet veel praten voel ik me beter.
Melinda
Ik glimlachte zwak "ik breng je wel naar huis je woont niet ver toch?" ik trok mijn jas aan en liep met hem naar buiten. Terwijl Jonesy kort door mijn gedachte's ging. I wanted him to love me on my best.
Sem
Ik bracht haar naar het bed en kuste haar nek na dat ze 3 keer ofzo was klaargekomen. Ik trok de deken over ons heen en glee langzaam met mijn vriend in haar waarna ik rustig begon te stoten. Tot dat de zon op zou komen.
from walkingdead on 03/15/2019 01:01 AMSem
Als ze dat zegt turned het me on. Ik liet mijn middelvinger in haar glijden en bracht mijn mond naar haar clitoris waar ik op begon te sabbelen en te zuigen.. Dat vond ze heerlijk en dat wist ik. Ik was zo high dat ik dit uren lang kon volhouden ze smaakte naar ananas sap." Make you cum is my job."
Melinda
Ik deed de muziek uit "het feest is voorbij iedereen oprotten." Zei ik terwijl ze me aankeken maar ze toch weg gingen. Alleen Ben, Jack, Alex en Ginie bleven achter." Niet te geloven waar zijn de gastheren?" Vroeg Ginie "ergens in nooit gedacht land." Zei ik zuchtend "oe girl jij ziet er goed uit." Zei Alex tegen Ginie die pronkte "laten we iets gaan drinken." Ze verlieten het huis als 2 beste maatjes terwijl Ben grijnsde "ik volg me zus ik bel je als ik meer wapens heb." Uiteindelijk bleef ik achter met Jack "Jack there is something you need to know about my brother en sister." Zei ik tegen hem "ik weet het al ze zijn een ding." Hij keek naar zijn handen ik schudde mijn hoofd "benefits maak je geen zorgen Sem blijft je beste vriend." Ik legde mijn hand op de zijne " hij is vervelene en soms gek.. Maar hij geeft heel veel om zijn enige maatje."
from walkingdead on 03/15/2019 12:40 AMMelinda
Ik keek Sem na die Cara zoende.. Het verbaasde me niet na de slag zei Cara iets gelukkig kon ik liplezen." Niet hier" ze liep naar boven en Sem ging haar als een hondje achterna. Little alfa wolf following his omega. Ik nam diep adem terwijl Ben naast me kwam zitten "your family is weird." Ik nam diep adem "i know.. But they will do everything to protect me... En ik hoop dat ik op een dag hun kan beschermen en ze me zullen erkennen als hun zus." Mijn hart was gebroken door Jonesy maar het belangrijkste was being a sister to my evil little brother, self centered sister and crybaby big brother. They need me not because i am ordinary.. But because i'm smart.
Sem
Ik keek high naar haar maar volgde haar al.snel naar de hoogste verdieping die er was. Eenmaal in de kamer sloot ik de deur. Ik liep langzaam op haar af en legde mijn rechterhand op haar wang "i fucked her to make you jealos." Zei ik toen "nothing more." Ik trok het touwtje los van haar jurk die op de grond viel waarna ik haar liet zitten op het nachtkastje. Ik ging op mijn knieen en plaatste kusjes op haar liesen "i wanna eat you so bad." ik beet zacht in haar vel en glee met mijn middelvinger langs haar schaamlippen.
from walkingdead on 03/15/2019 12:14 AMMelinda
"We gaan mee kom op Melinda het is ook jou huis.. Zonder je niet zo af." Als hij dat zegt merk ik aan mezelf dat Jonesy gelijk had." Yeah i have to apolagize my brother.. Ik was kinderachtig." Ik glimlachte en wilde hem gelijk vertellen over mijn nieiwr speeltje." Ja en je hebt een snelle auto die ons kan brengen" ze wenkte naar de jeep buiten. Voor ik het wist zaten we in mijn auto en waren we op het feest. Ik liep voor het eerst binnen in het hellhole van mijn familie en zag Cara dansen Sem on drugs en... Jonesy zoenen met een chick en een pilletje slikken. De rooie nam hem al snel mee naar boven. Je maakt het er zelf na Melinda." Mel... mel.. MEL!" Ik keek op en zag dat Alex bij ons was komen staan "wat doe jij hier baby girl?" Ik keek hem aan en was emotieloos "actually i don't know." Zei ik toen terwijl ik al mijn emoties uit zetten "saving my brother from a overdose i geuss." Ik knikte naar Ben dat ik even naar Sem ben die er geirriteerd bij zat nadat Jack kwaad langs me liep.
Sem
Ik keek Jack na het boeide me niet. Ik zag dat Melinda hier ook was en keek haar aan "wat doe jij hier four eyes.. De wachf houden?" Ze schudde haar hoofd "ik zie dat jij het niet naar je zin hebt met al zoveel drugs op." Ze had gelijk "ga zitten ik wil niet dat je net als ons word.. Eigenlijk mag je blij zijn dat ordinary bent want wat Cara, Jonesy en ik mee maken is omdat we verwend zijn we don't think about others.. When we are mad we do things without thinking." Ik keek kort naar Cara waarvan ik weet dat ze nooit Jack zou ballen.. Maar het toch zou doen om me boos te maken dat is hoe we ons gevoelens uiten.. Its sickening." Laat 1 ding duidelijk zijn Melinda... Wat jij hebt doen mensen een moord voor en dat is een normale geweten hebben." Zei ik high ik kwam overeind en liep op Cara af ik draaide haar om en zoende haar.. Zo high was ik en zo gek was mijn geweten.
from walkingdead on 03/14/2019 11:53 PMSem
Ik snoof een lijntje cocaine en zag Jack." Yo bro waar was je?" Vroeg ik met een grijnsje terwijl ik me armen sloeg om 2 wijfen." Met je zus haar trosten omdat je haar schande hebt gegeven." Als hij dat zegt frons ik "gaan we weer Jack we weten allemaal dat je verliefd op haar bent grijp je kans i don't care.. Ik bedoel Jonesy mag wel haar bestie neuken maar ik niet onzin." Zei ik lachend ik wuifde alles met arrogante woorden weg. Omdat ik gewoon harteloos was geen idee wat me zo maakte... Some say its jealosy.
Melinda
Ik en Ben dronken een kop chocomel bij hem op de bank terwijl zijn zus zich klaar maakte voor een feest." Waar ga jij heen?" Vroeg Ben "naar een feestje in een seatle panthuis.." Zei ze glimlachend terwijl ik precies wist welk panthuis "it's mine... Mijn broer Sem geeft vast een feest of Cara.. Veel plezier dan." Zei ik tegen haar "komen jullie anders gewoon mee gezellig." Ik schudde mijn hoofd "nee ze willen me echt niet daar hebben.."
from walkingdead on 03/14/2019 11:37 PMSem
Ik berichte Jack dat ik en Jonesy een feest hielden en alle contacten die we hadden. Ik was blij dat mijn broer de oude werd. Ik keek kort naar het familie portret waar Cara en ik nog 12 waren toen was alles onschuldig. Cara vond me stom maar ik bleef maar achter haar aan gaan na een tijdje had ze een zwak voor me. Ze was gewoon bang dat ik alleen aandacht van haar wilde omdat ze mooi is.. Maar dat was niet zo. Ik verliet de mansion en was algauw bij de panthouse binnen 3 uur was het al chaos in het panthuis.. Zodra je horde Jonesy Lincoln kon het echte feest begoinnne.
Melinda
Ben liet de boog vallen "god het word net heet als een stijltang.. Lijkt er op dat iemand zijn baas heeft gevonden." Hij keek me glimlachend aan en legde zijn hand voorzichtig op mijn schouder "ik kan je helpen Melinda." Ik zag Ginie kijken en voelde me goed eigenlijk ik raapte de boog op "ik wil eigenlijk wel meer weten over de van helsings."

Reply