Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 101 | 102 | 103 | 104 | 105 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 03/15/2019 02:03 AMCara
Ik stapte af en deed mijn helm af waarna ik mijn haren even schudde. 'Ik wil eerst wat te eten, want ik rammel. Daarna naar de juwelier, parfumerie, wat kledingwinkels.' zei ik en grijnsde. 'Je hoeft niet te blijven. Ik weet dat je een hekel hebt aan winkelen. Ik bel wel voor de limo als ik naar huis wil.'zei ik tegen hem.
Jonesy
Als Melinda binnen kwam zuchtte ik. 'Wauw, het praat.' zei ik en zuchtte. Ik gedroeg me als een dick ik wist het. 'Ik ruim het wel op. Het is mijn rommel.' zei ik en kwam overeind met een diepe zucht. Ik nam een afvalzak en mieterde daar alle rotzooi in dat weg kon. Als ik onderweg bekers met nog drank tegen kwam dronk ik het op voor ik het weg gooide.
from LostSouls on 03/15/2019 01:52 AMCara
Ik grijnsde breed als Sem een vluchtplan ontwikkeld. 'Sorry Jonesy.' zei ik en drukte een kus op zijn wang waarna ik snel de deur uit vluchtte met Sem. Ik nam de helm aan en deed deze op waarna ik achter op zijn motor stapte en mijn armen om zijn middel sloeg. Ik heb het altijd heerlijk gevonden om met hem op zijn motor te rijden.
Jonesy
Ik zuchtte en keek ze na. 'Ratten.' riep ik ze nog na waarna ik op de bank plofte. Ik had hier echt geen zin in, maar ik kon het ook niet Melinda laten doen. Het was niet haar zooi. Ik begon zittend bekertjes te stapelen die op de salon tafel stonden. Dat was nog te doen terwijl ik kon zitten.
from LostSouls on 03/15/2019 01:43 AMCara
Ik grijnsde. 'Je hebt uitstekend je best gedaan.' zei ik plagerig. Ik zuchtte even en keek hem na als hij de kamer verlaat. Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. Waarom ik zo vrolijk en opgewekt was door een goeie beurt was maar de vraag. Als ik Sem beneden met Jonesy hoor praten liep ik ook naar beneden en keek naar alle rotzooi. 'Dit was jullie feestje dus ik ga het niet opruimen.' zei ik tegen de twee.
Jonesy
Ik keek de twee dames na als ze de deur uit liepen en keek op als Sem naar beneden komt. 'Volgens mij had je teveel op.' zei ik met een lachje. 'Of ik had teveel op want ik heb haar niet gezien. Waarom zou ze uberhaupt op een van onze feesten verschijnen? Ze haat feesten.' zei ik en keek op bij Cara haar opmerking. 'Het is technisch gezien wel jouw week.' zei ik met een grijnsje.
from LostSouls on 03/15/2019 01:34 AMCara
Ik hoorde dat hij wakker was en grijnsde. 'Hoe moet ik dat weten, ik heb het maar ergens neer gegooid.'zei ik met een lachje terwijl ik onder de douche uit kwam. Ik droogde me af en kleedde me terug aan. Ik droogde mijn haar met een handdoek en liep naar de slaapkamer. 'Hier.' zei ik terwijl hij om de lamp heen hing. Ik grinnikte en gaf de riem terug aan hem.
Jonesy
Ik dronk uit een beker waar nog wat drank in zat, ook al was ie niet van mij. Als ik geen vampier/duivel was dan had ik nu een dikke vette kater gehad. De katers trokken in mijn slaap meestal al weg voor ze begonnen door mijn helende bloed. Ik keek op als ik de dames naar beneden hoorde komen. 'Jones. Het was een genoegen.' zei de rode volgens mij nog altijd dronken.
from LostSouls on 03/15/2019 01:22 AMCara
Ik kreunde hard zijn naam en kraste op zijn rug met mijn nagels. Zo zijn we bijna de hele nacht door gegaan. De volgende ochtend werd ik wakker in zijn bed en haalde een hand door mijn haar. Ik kwam overeind en liep naar de aansluitende badkamer waar ik onder de douche stapte. Ik smeerde me langzaam in en dacht terug aan de avond ervoor. Ik besteedde net wat meer aandacht aan mijn borsten en glimlachte. Sem liet me zo goed voelen.
Jonesy
De volgende ochtend werd ik wakker en had meteen een volgende ronde gedaan met de rode. De blonde lag nog te slapen terwijl ik de rode goed neukte. Zodra we klaar waren kwam ik overeind en trok een joggingbroek aan. Ik liet de dames nog even slapen en liep naar beneden waar ik alle troep aantrof. No way dat ik het ging opruimen.
from LostSouls on 03/15/2019 01:08 AMCara
Ik beet op mijn lip en kreunde. 'Fuck!' kreunde ik hard en trok zachtjes aan zijn haar. Hij wist precies wat hij moest doen met mijn lichaam om me helemaal gek te maken. Ik haalde een hand door mijn eigen haar en holde mijn rug wat. 'Je moest eens weten hoe graag ik je wil nu.' zei ik hijgend en greep in het nachtkastje om me een beetje in te kunnen houden.
Jonesy
Ik neukte met de rode terwijl het blondje haar zoende en met haar tepels speelde. Na ongeveer 10 minuutjes waren de rollen omgedraaid. Ik nam de blonde doggie terwijl ze de rode likte. Het aanzicht maakte me nog geiler dan ik al was en duwde me over het randje. Ik haalde mijn lul uit het blondje en spoot zo over haar bil en rug heen. Het viel me op dat de muziek gestopt was en het feest blijkbaar was afgelopen.
from LostSouls on 03/15/2019 12:47 AMCara
Als we de kamer binnen komen keek ik hem lipbijtend aan. 'Laten we het er niet meer over hebben.' zei ik en keek hem vol lust aan. Mijn ademhaling versnelde en mijn jurk lag binnen no time op de grond. Als hij me op het nachtkastje tilde en tussen mijn benen kroop ging ik met mijn handen door zijn haar. Ik sloot genietend mijn ogen. 'Do it then. Make me cum.' zei ik terwijl ik hem met mijn geile ogen aan keek.
Jonesy
Inmiddels was iedereen naakt. Ondertussen glipte de gedachte van Melinda toch door mijn hoofd, maar ik probeerde hem weg te drukken. De gedachte van haar zou me laten stoppen en ik had dit nu echt nodig. Ik plezierde de roodharige met mijn mond terwijl het blondje aan mijn lul zoog.
from LostSouls on 03/15/2019 12:25 AMCara
Ik danste genietend op de muziek en sloot mijn ogen. Misschien had ik nog geen drugs gehad maar met de drank was ik al goed onderweg. Ik beet op mijn lip en werd opeens omgedraaid. Ik voelde vertrouwde lippen tegen de mijne. Ik legde mijn hand tegen zijn borstkas en zoende met hem mee. Ik was inmiddels al overgeil, maar wist dat ik dit niet moest doen. Al helemaal niet midden in deze kamer. Voor iedereen waren we gewoon broer en zus. Ik liet los en sloeg hem in zijn gezicht. 'Die heb je nog tegoed.' zei ik tegen hem en keek hem lipbijtend aan. 'Not here.' zei ik nog en liep vervolgens naar de trap. Ik liep verleidelijk de trap op terwijl ik met een alzeggende blik naar Sem keek.
Jonesy
Ik had mijn slaapkamer gevonden in het penthouse en gooide de meid op het bed. Ik deed mijn shirt uit en kroop over haar heen. Ik drukte mijn lippen wellustig tegen de hare en keek kort op als er een tweede meid bij was gekomen een heerlijke blondine die heerlijk mee deed met ons spelletje. Het kon me allemaal niet meer schelen nu. Ik wou alleen maar seks en genieten van mijn miserabele leven.
from LostSouls on 03/14/2019 11:57 PMJonesy
Inmiddels was ik aan het dansen met een roodharige verleidelijke sexy wijf waar ik tegenaan stond te schuren. Ik was al helemaal hitsig geworden en zag dat ze uit haar bh een zakje met pillen haalde. Ik glimlachte breed. Ze deed er twee in haar mond en zoende me meteen erachteraan. Met onze tongen speelden we een spelletje waarna er een van de pillen in mijn mond beland. Ik grijnsde tegen haar lippen en begon weer tegen haar aan te dansen waarna ik mijn hand op haar bil legde.
Cara
Ik kwam binnen en zag dat het al volle bak was. Ik glimlachte en liep naar de tafel waar de jongens alle drank hadden uitgestald. Ik nam een beker met tequila en dronk hier kleine slokken van. 'Kom!' riep Macy waarna ze me meetrekt om te gaan dansen. Ik glimlachte breed en begon met haar te dansen.
from LostSouls on 03/14/2019 11:46 PMCara
'Yo guys... Sem en Jonesy geven een feest in het penthouse.' zei Jack. Ik glimlachte zwakjes. 'Kom mee, als je aan het zuipen bent vergeet je weer alles. Waarschijnlijk is Kathy toch niet daar en met je broer hoef je niet te praten.' zei Keith. Ik zuchtte. 'Oké dan.' zei ik en haalde even diep adem. We zaten hier toch al te lang. Niet veel later was ik langs huis gegaan en had ik me een een rode strakke jurk met hele dunne bandjes gehijsd. De jurk kwam tot op mijn kuiten en eronder had ik hoge zwarte naaldhakken. Ik was wel klaar voor een feestje en al zeker voor iemand die die strakke jurk bij me uitdeed.
Jonesy
Als ik terug kwam met de tweede lading van alles zag ik dat het aardig was volgelopen. Ik grijnsde breed en legde alles neer waarna ik zelf het eerste biertje opende. Ik werkte mezelf naar het midden van de dansvloer en begon te dansen op de pompende muziek. Dit werkte ook goed om alles te vergeten.