Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  102  |  103  |  104  |  105  |  106  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 11:28 PM

Cara
Ik haalde een hand door mijn haar en dronk van mijn koffie. Ik lachte om iets wat Keith zei, maar echt erbij was ik niet. 'He, gaat het wel?' vroeg Jack me zachtjes. Ik glimlachte en knikte. 'Ik vraag me gewoon af waarom Sem dat zou doen.' vroeg ik en beet op mijn lip. 'Komt wel goed. Misschien moet je hem uitleggen hoe kut je dat vindt.'zei hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik was sowieso geen grote prater en al helemaal niet met familie.

Jonesy
Ik grijnsde en liep met hem het huis uit. 'Bericht jij iedereen dan zorg ik dat we alles in huis hebben van drank en drugs.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik liep naar mijn volvo en stapte in. Ik had echt weer eens behoefte om helemaal los te gaan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/14/2019 11:10 PM

Cara
Eenmaal bij de koffie shop ging ik naast Sophie en Jack zitten en bestelde een Latte Machiato. 'Ik hoorde wat Sem gedaan heeft met Kathy.'zei Jack. 'Wat een naaistreek van beide.' Ik glimlachte zwakjes. 'Jack, ik verwacht niet van je dat je Sem afkraakt hoor.' zei ik tegen hem. 'Ik zeg het hem ook wel in zijn gezicht. Het is gewoon een naaistreek. Betekend niet dat ik meteen geen vrienden met hem ben.' zei hij. Ik knikte en zuchtte kort. 'Kunnen we het alsjeblieft over iets anders hebben?' vroeg ik waarop Macy meteen over een ander onderwerp begon en ik een soort van uit zonede.

Jonesy
'Ik heb geen zin in een vriendin. Vrouwen zeiken toch alleen maar. Ik moet gewoon iemand eens goed neuken ofzo. Misschien vanavond een feestje in penthouse? Morgen is toch weekend.'zei ik tegen Sem wetende dat Cara hem de sleutels had gegeven. Ik had het even gehad met mijn brave gedrag. Zeker nu de capsules van Cara beter aansloegen. Ik kon alle slechte gedachtes onderdrukken en het was heerlijk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/14/2019 10:45 PM

Jonesy
Ik rolde mijn ogen. 'No way. Ze heeft een auto, ze rijdt zelf maar.'zei ik tegen hem en was een beetje klaar met dat rondrijden van Cara. Ik keek naar Sem en zuchtte. 'Geen idee. Ik kreeg gister ruzie met haar dus ze zoekt het maar uit.'zei ik ook al meende ik het niet helemaal. Als mijn telefoon af gaat keek ik erop. 'Lessen vallen uit. We hoeven niet te gaan.' zei ik tegen hem en ging vervolgens dan maar gewoon aan tafel zitten om rustig te eten.

Cara
'Kom, we gaan wat koffie drinken. Daar wordt je misschien wat nuchterder van. Keith, Macy, Jack en Ethan zijn er ook.' zei ze. Zuchtend ruimde ik alle ballen op, maar liet het net staan. Morgen was er toch training en vanavond nog cheerleading op het veld dus dat scheelde. 'Is Sem er? Hem hoef ik namelijk even niet te zien en meestal waar Jack is daar is hij ook.' zei ik tegen Soph. 'Nee Sem is er niet.' zei ze. Ik knikte en liep met haar dan naar de koffie zaak tegenover de school.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/14/2019 10:25 PM

Cara
Ik was al vroeg naar school gegaan en was mijn slag aan het oefenen voor volleybal. Ik had al een net gespannen en stond met een kar vol ballen net buiten het veld waar je opslag. Achter me hoorde ik de stem van Sophia die binnen was gekomen. 'Are you okay?' vroeg ze. Ik ging ondertussen gewoon door met slaan. 'Ik heb een kater, voor de rest gaat het prima.' zei ik haar. 'Zeker? Je hebt in een klap je beste vriendin verloren.' zei ze. 'Als ze zoiets flikt is ze mijn beste vriendin nooit geweest.'zei ik haar.

Jonesy
Cara had me de capsules vanochtend gegeven. Ik mocht er niet teveel nemen want dan zou ik mijn geheugen kunnen verliezen of alle gedachtes zouden gewoon wegblijven. Ook goede gedachtes. Dan zou ik gewoon niet meer kunnen denken. Ik zuchtte en nam er een in met veel water en liep vervolgens naar het ontbijt. Ik nam snel een broodje en keek naar Sem. 'Waar is de rest?' vroeg ik hem. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/14/2019 04:56 PM

Jonesy
'Omdat jij je afgezonders houdt ja.' zei ik tegen haar en zuchtte geïrriteerd. 'Niet dat het je aan gaat maar ik neuk helemaal niemand op dit moment. Maar goed ga maar weer in zelf medelijden jezelf opsluiten in plaats er iets van te maken.'zei ik en ik had eigenlijk meteen al spijt toen het eruit kwam. Ik liep haar kamer uit en sloeg de deur boos dicht.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/14/2019 04:12 PM

Cara
Als ze binnen kwamen had ik al een paar shotjes gehad. 'Hey, waarom opeens het idee om hier te chillen?' vroeg Sophia. 'Kathy fucked my bother.' zei ik tegen ze. 'Je maakt een grapje?' vroeg Keith. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb haar verteld dat ze een andere vriendin kon gaan zoeken.' zei ik tegen ze. 'Ugh gadver. Hoe kan ze zo zijn. Iedereen weet dat je nooit iets moet doen met een sibling van je beste vriend of vriendin.'zei Macy. Ik knikte. 'Dus laat de shots maar komen.'

Jonesy
Ik zuchtte. 'Wanneer ga jij nou eens inzien dat niet iedereen op de wereld je verschrikkelijk vind en al helemaal je familie niet. We mogen dan wel niet gebonden zijn door bloed, maar we zijn alsnog familie. Je maakt het alleen maar kut voor jezelf door je af te zonderen. Door je te laten afzonderen.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/14/2019 04:03 PM

Cara
Als ik een bericht terug krijg keek ik op. Mijn mond viel open. 'Bitch!' zei ik in mezelf. - Zoek maar een andere vriendin. - stuurde ik haar terug en kwam overeind. Ik liep naar beneden en stapte de deur uit. Met mijn Porsche reed ik naar de bar waar ik aan de bar ging zitten en tequila shots bestel. Ik stuurde een bericht naar Sophia, Macy, Ethan en Keith om hierheen te komen.

Jonesy
'Cara boeit je blijkbaar wel, anders had je de foto niet verstuurd. Dat Sem je niets boeit snap ik. Hij is een egoïstische lul, maar het was Cara die me zei dat ik je moest gaan zoeken en die belde waar je was. Ze laat het misschien nooit helemaal blijken maar ze geeft toch om je en ik denk dat jij ook om haar geeft.'zei ik tegen haar en haalde mijn schouders op. 'Nog maar af en toe.'zei ik. Niet gelogen. Als ik Cara haar pillen nog in mijn systeem had zitten als ik ging slapen dan had ik geen nachtmerries.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/14/2019 03:46 PM

Cara
Zodra ik alles had opgeruimd deed ik ook mijn grimoire in de kist en schoof deze onder het bed. Nu kon moeder hem niet meer vinden om hem terug af te pakken. Ik haalde een hand door mijn haar en ging op bed liggen. Al snel merkte ik hoe erg ik me verveelde. Ik keek in mijn telefoon lijst en stuurde Kathy een appje. - Waar hang je uit, ik verveel me. - stuurde ik haar en wachtte op antwoord. Er was vanavond geen training voor volleybal of voor het cheerteam dus dat was ook geen optie.

Jonesy
Als ze vraagt naar Cara glimlachte ik zwakjes. 'Beter. Zeker nu Olivier zijn verdiende loon heeft gekregen van ons allemaal.' zei ik en glimlachte. 'Waarom vertel je haar niet dat jij die naakt foto van hem hebt doorgestuurd. Ik denk dat ze dat wel zou waarderen.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/14/2019 03:26 PM

Cara
Ik zat in kleermakerszit op mijn tapijt en stampte wat kruiden fijn die ik vervolgens in capsules deed. Ik sloot mijn ogen en haalde diep adem. 'suprimir pensamentos, suprimir pensamentos.' herhaalde ik een paar keer tot ik voelde dat de magie in de capsules zat. Ik glimlachte en deed het in een soort van oranje kokertje hoe ze je de pillen ook vanuit het ziekenhuis meegeven. Ik haalde een hand door mijn haar.

Jonesy
Als Gaia binnen komt zuchtte ik even en knikte. 'Dankjewel Gaia.' zei ik en keek haar na als ze ook weer weg gaat. 'Soms vraag ik me af waar haar gevoel van timing zit.'zei ik met een lachje en kwam overeind om wat te eten van het bord. 'Als het je misselijk maakt ga ik wel even ergens anders eten.' zei ik met een mond vol kip.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/14/2019 03:00 PM

Cara
Ik keek hem fronsend na als hij zo geïrriteerd wegloopt. Ik liep naar de werkkamer van mama en opende deze met een spell. 'Porta aberta agora.' zei ik zacht en de deur klikte uit het slot. Uit haar kast haalde ik mijn grimoire en ik liep ermee naar mijn kamer. Ik pakte alle benodigdheden uit een grote kist onder mijn bed. Voor andere wezens en mensen dan mij zag het er uit als een normale reiskoffer met kleding als ze het openden.

Jonesy
Ik lachte. 'Het zou raar zijn als ik nog zo klein was.' zei ik tegen haar en sloeg mijn arm om haar heen en trok haar steviger tegen me aan. 'Ik maakte me echt zorgen toen je opeens weg was. Ik dacht zelfs al dat een bloedzuiger je leeg had gedronken ofzo.' zei ik met een grinnikje.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  102  |  103  |  104  |  105  |  106  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page