Suche nach Beiträgen von walkingdead
Erste Seite | « | 1 ... 105 | 106 | 107 | 108 | 109 ... 318 | » | Letzte
Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:
Re: ORPG[][]WD
von walkingdead am 10.03.2019 09:04Melinda
Ik slachtte iedereen 1 voor 1 af en won zoals altijd." Gefeliciteerd Mel!" Zei Teri glimlachend terwijl ik een troffee kreeg en een boeket Rozen." Dankje" ik keek kort rond en zag dat Jonesy was gebleven wat wel iets met me deed.
Sem
Ik en Jack speelde op mijn kamer video games terwijl we chips aten en wat alcohol naar binnen kieperde." Jou huis is echt gaaf waren mijn ouders maar zo rijk" ik grijnsde breed en stak een joint op "living the rich life is the best life." Zei ik grijnzend terwijl ik kort aan Cara dacht. Jep ik en Cara used to fuck.. And allot. Meestal liet ik me niet mee slepen door mooie meisjes... En vooral niet door mijn zus. Maar toen zij en Oliver nog niet samen waren... Was het elke avond raak in het panthuis ik had niemand en zij had niemand dus zo ging het door. Maar voor onze ouders hebben we nooit echt gedacht aan een relatie dat zou dingen in onze familie over hoop gooien.
von walkingdead am 10.03.2019 08:39Melinda
Als hij dat allemaal zegt bijt ik op mijn onderlip. Niet waar! Sem pest me nogsteeds dat ik een mens ben.. En mijn bril mijn manier van rennen hij en Cara laten me altijd hun huiswerk doen wanneer het hun uit komt." Guys this is my brother Jonesy" zei ik tegen mijn vrienden "natuurlijk kennen we je broer al komt hij niet in onze zone.. Maar we kennen hem." Zei John slissend terwijl ik zwak glimlachte onze zone op school.. Daar kwamen geen populaire mensen." Hoe is het dat je familie bent van zulke mooie mensen maar nooit tegen ze praat op school" wat er net uit Teresa's mond kwam mocht niet gezegd worden." i am not like them" zei ik toen tegen ze "kom de wedstrijd begint zo." Zei ik om het af te kappen ik keek kort naar Jonesy "bedankt voor het brengen." Vervolgens liep ik naar binnen met Teresa's woorden in mijn hoofd.
Sem
"Daar zal ik maar niet op rekenen." Zei ik grijnzend "en neuk niet op mijn pooltafel Cara ik zweer als ik een sperma deeltje zie." Ik keek Oliver vervolgens aan die grinnikte "dan vermoord ik jullie." Ik hees mijn tas over mijn schouder en liep samen met Jack naar mijn scooter.. Op die pooltafel hadden ik en Cara vroeger seks.
von walkingdead am 10.03.2019 08:08Melinda
Ik was stil en keek uit het raam bij zijn vraag keek ik even op." Jij, Sem en Cara zijn atletische en mooi... Ik daarentegen deug beide niet behalve dat ik slim ben maar mijn lichaam helemaal niet atletische gevormd is.. Dus ik denk dat ik schaken leuk vind omdat ik mijn specialiteit er in kan verwerken." ik nam een hap adem "en dat is strategische denken." vader was trots op me en dat wist ik being smart is a gift he told me. De auto stopte voor het gebouw waar ik John en Teresa al zag staan zij deden ook mee aan het toernooi.
Sem
"Het gaat goed met Jonesy ik denk dat hij binnenkort helemaal de oud is.. En het weer een feestbeest word of ik moet zeggen neukbeest." Zei ik knipogend naar Erika die een oogje had op Jonesy elk meisje had een oogje op Jonesy. Ik was ook knap maar niet charmant en dat was Jonesy wel. Na dat ik uitgekletst was met de cheerleaders liep ik met Jack richting Cara die ik de sleutels moest geven van het panthouse. Moeder zij dat we om de week moesten delen wie het panthuis mocht gebruiken vorige week had ik een feest gegeven en daarvoor Jonesy en nog daarvoor gebruikte Mel het voor haar schaakclub. En nu was het Cara's buurt als ze maar niet neukte op mijn pooltafel "Caar hier heb je de sleutels," zei ik onbenullig zonder naar Oliver te kijken.
von walkingdead am 10.03.2019 07:43Melinda
Als hij vraagt of hij mee kan denk ik er kort over na. Dit was de eerste keer dat 1 van mijn siblings kwam kijken. Ik glimlachte zwak "als jij rijd vind ik het prima." En dit was ook de eerste keer dat ik naar hem glimlachte.. Mijn hele jeugd was ik een afgezonderd kind geweest Jonesy, Cara en Sem waren altijd al een in de spotlights als de 3 vertegenwoordigers van familie Lincoln. Ik was een extra een observeerster.
Sem
Met een ram schoot ik de bal in het goal terwijl het team zich om me heen verzamelde "wie zijn de beste!" Riep ik "the bulldogs!" Als zwetende stinkdieren besprongen we elkaar het was niet eens een wedstrijd maar voor mij gevoel was elke training een wedstrijd. Ik keek op naar mijn zusje die ook net klaar was met training en zag Oliver uit zijn cabrio komen die jongen had er helemaal in de ban. Oliver hadden we ontmoer op een familie campagne zijn ouders waren de vertegenwoordigers van een steenrijke vampieren familie. Hij was een totale flirt maar dat was mijn zus ook. De meiden van het cheerteam kwamen naar ons toe "Semm je ziet er goed uit." Zei Chanel een oude neukmaatje "hoe gaat het met Jonesy trouwens?" Vroeg Erika met lachje.
von walkingdead am 10.03.2019 03:28Re: ORPG[][]WD
von walkingdead am 10.03.2019 12:33Sem
Ik wilde overeind schieten bij Jonesy's woorden maar bleef gedeisd zitten. Omdat er een regel hier was.. Niemand gebruikt zijn krachten om kwade dingen te doen." ik pak hem later wel" ik kwam verveelt overeind en sloeg mijn voetbaltas over mijn schouder "ik maak Jake af als hij afgelijd raakt door jou tieten tijdens de training." Zei ik nog tegen Cara wetende dat ze zou cheeren en trainen met haar team.
Melinda
Ik keek naar het plafond en probeerde te achterhalen waarom het nu al 3 jaar is zins die ene dag. Toen Jonesy me zoende maar ik er nika vanaf wilde weten. Waarom was hij geintresseerd in een meisje zoals ik.. Waarom niet Cara die bloedmooi is en talentvol? Ik kwam overeind en pakte mijn tas in voor schaken.. Vandaag was het toernooi maar geen 1 van mijn siblings kwam ooit kijken.
von walkingdead am 10.03.2019 12:19Sem
Ik schoot in de lach bij Jonesy zijn korte melding." Details brother heb je er geneukt?" Vroeg ik grijnzend terwijl moeder me boos aankeek." Laat je broer met rust Sem.. En schiet op met eten je moet zo naar je training." ik had nog even een binnen pretje maar deed toen wat ze zei. Ik keek kort naar Melinda "wanneer ga jij wat doet Meli?" Melinda deed niks amders dan met haar neus in de boeken zitten. Was natuurlijk ook een mens.
Melinda
Als Jonesy me aankijkt blijven mijn ogen even in de zijne kijken maar al snel werd dat verstoord door stoorzender Sem." Ik doe aan schaken... Je zou dat moeten weten na dat ik je had gevraagd om naar mijn wedstrijd te komen maar dat doe je niet omdat je te veel met je zelf bezig bent." Ik kwam geirriteerd overeind en liep de zaal uit "Mel!" Horde ik mijn moeder nog roepen maar ik wilde niks horen van dat geleuter van Sem.
von walkingdead am 10.03.2019 12:05Sem
"Een belangrijke wedstrijd.. Dus dat betekend dat je mama gaat smeken om vrijdag bij je vriendje te kunnen slapen.. Om zogenaamd op tijd op school te komen omdat hij dichterbij woont." Zei ik om heet feestje voor haar te verpesten "kom op Melinda back up.. We weten allemaal waar onze allerliesfte zusje uithangd." Melinda rolde haar ogen "ik bemoei me er niet mee." Gaia zette het avondmaal op tafel terwijl ik mijn tong grijnzend naar Cara uitstak.
Melinda
Als Jonesy de kamer binnenkomt zie ik dat hij weer afstandelijk doet zoals altijd... Waren Sem en Cara het hoogte punt aan tafel omdat ze meer extravert waren dan mij en Jonesy." En Jonesy hoe gaat zwaardvechten.. En met dat meisje van gister in je bed?" Zei Uncle Joshua met een knipoog terwijl ik nieuwsgierig naar Jonesy opkeek. Iedereen wel was benieuwd en pijlde zijn reactie aangeziem hij heel prive was.
von walkingdead am 09.03.2019 11:49Sem Dalan Lincoln(Hampshire)
"Take your seets children." Zei Gaia onze nanny ik deed mijn stropdas goed. En ging tegenover moeder zitten naast Melinda." Wat schaft de pot vandaag... Heb wel straks voetbal training oom Joshua komt u kijken?" vroeg ik grijnzend terwijl hij de krant dicht deed om me aan te kijken." Tuurlijk Little wolf" ik grijnsde en nam een croissant ik was dol op uncle Joshua. Vader was op zakenrijst dus mijn broer zusjes en ik waren alleen met moeder en Joshua over. Ik zag dat Cara binnenkwam met haar volleybal kleding nog aan en beet zachtjes op mijn onderlip.. Cara de mooiste van mijn zusjes en de populairste al stond dat nieuwe vriendje van haar me niet aan. Ik keek op om te zien of Jonesy nog kwam of liep hij weer te janken om onze verloren tante. Mama zegt dat hij nogsteeds een trauma er aan heeft.
Melinda Sophie Lincoln(Gallaway)£
Ik zat naast Sem rustig van mijn soep te eten. Maar als ik mijn zus haar arrogante hoofd zie binnen lopen leg ik mijn lepel geirriteerd in mijn soep." Hoe was volleybal training liefste?" vroeg mijn moeder met een glimlachje. Terwijl ik er misselijk van werd al mijn siblings hadden krachten en waren iets. Behalve ik... Ik was ordinary een mens en een nerd ik schoof mijn bril wat meer op mijn neus. Niemand vroeg mij ooit wat behalve vader.. Die ik ontzettend miste.
Re: ORPG|| WD
von walkingdead am 09.03.2019 10:37Ron
Ik knikte naar Dakota en ging Ron achterna. Maar als ik Emilia op de grond zie.... Levenloos worden mijn ogen roder dan rood. Joshua schakelde elk mens dat hier in de ruimte was uit terwijl ik inelkaar zakte naast mijn zusjes levemloze lichaam. Ik nam haar op mijn schoot "no... No.." Zei ik huilend als een klein meisje mijn hand glee door haar haren. Terwijl een flits van oude herinneringen door mijn hoofd raasde hoe ze net geboren werd... Hoe ik haar hand vasthield als ze bang was. Dat was in 1 windvlaag verdwenen.
Previeuw
Jonesy
Ik was 7 jaar oud toen het gebeurde... Hoe ik mijn tante achterliet met een paar imbicielen die haar vermoorden. 7 jaar en tot de dag van vandaag kreeg ik die herinnering niet uit mijn hoofd." Emilia Berber Lincoln" Zei Melinda zacht mijn kidsister samen met 2 andere kinderen Sem en Cara waren die 3 geadopteerd door mijn ouders. Ik was de enige die diende als een duivel Melinda was een mens, Sem een weerwolf en Cara een volbloed heks. Allemaal om me te leren leven als iemand die geen duivelse intenties heeft. Iets waar mijn vader naar streeft rust en vrede dat is hoe Emilia was it was her legacy that kept him alive. Mijn oom Joshua heeft er naar 10 jaar nog steeds geen vrede mee.. Maar hij doet zijn best om een goeie oom te zijn kinderen zat er bij hem niet in. Hij had genoeg aan ons 4. Ik nam Melinda's hand vast "ik verlies jou nooit uit het oog wat er ook gebeurt." Ik keek haar lang aan en zij mij en zo zoende we elkaar... Sem en Cara mochten hier absoluut niet van af weten.

Antworten