Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 105 | 106 | 107 | 108 | 109 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 03/10/2019 09:32 PMCara
Ik hijgde terwijl Oliver diep in me stootte. Ik kromde mijn rug op de pooltafel en kreunde. 'Fuck je bent lekker.'gromde Ollie in mijn oor. Ik voelde mijzelf dichter bij een orgasme komen terwijl Ollie maar harder en harder stootte. Ik zette mijn nagels in zijn vel en kwam heftig klaar terwijl ook hij zijn goedje in me loste. We hijgden bijde uit en ik klom van de pooltafel af. 'Dit gaat je broer niet leuk vinden.' zei hij nog. Ik liep naar de badkamer waar ik me douchte. Na het douchen liep ik terug naar de living. Oliver was in de keuken en ik zag zijn telefoon open liggen op de tafel. Er stond een gesprek open met Rebecca. Een meid die zich door iedere jongen op school liet nemen. Ze had een naakt foto gestuurd en zo te zien had Oliver erop gereageerd met dat hij niet kon wachten haar weer te neuken en haar vervolgens een dick pic gestuurd. Als Oliver de living weer in kwam en mij met zijn telefoon ziet flipte hij hem uit. 'What de fuck doe je met mijn telefoon?' vroeg hij. 'What de fuck doe jij met Rebecca?! HE!!! Ben ik niet goed genoeg?!!! Moet je pik weer meer hebben?!'schreeuwde ik naar hem. 'Tyf maar op.'zei ik en gooide zijn telefoon kapot tegen de muur. Hij werd woedend en drukte me met zijn vampierkracht tegen de muur. Zijn handen rond mijn keel. Ik snakte naar adem. 'Wie denk je dat je bent princesje.' siste hij. 'Capatis.' zei ik met al mijn kracht en met een beweging van mijn hand zakte hij in elkaar en schreeuwde van de hoofdpijn. Ik graspte naar adem. 'En nu opgerot!' schreeuwde ik en maakte met mijn andere hand met mijn kracht de deur open van afstand en keek hem na als hij het penthouse verlaat. Ik slikte en zakte langs de muur in elkaar. Een traan gleed over mijn wang die ik snel weer weg veegde. Ik nam mijn telefoon en stuurde Sem een bericht. - Wil je alsjeblieft naar Penthouse komen? Neem je vrienden mee, i don't care. Ik wil niet alleen zijn. X -
Jonesy
Melinda had meerdere tegenstanders gehad, maar ze had ze allemaal met gemak verslagen. Ze was heel slim en dat respecteerde ik echt aan haar. Als ze klaar was en ze een boeket bloemen en een troffee kreeg klapte ik in mijn handen en glimlachte. Ze was hier echt goed in en ik kon zien dat ze er ook iets van plezier uit haalde. Dat maakte me wel blij om haar zo te zien. Ik beet op mijn lip en keek naar Teresa en John die trots waren op hun vriendin.
from LostSouls on 03/10/2019 08:57 PMCara
Als hij wegloopt lachte ik en keek ik naar Oliver. 'We gaan dus sowieso seks hebben op de pooltafel' zei hij. Ik grinnikte. 'Ik ben met de porsche. Je weet waar het is? We rijden er wel apart heen.' zei ik tegen hem en gaf hem nog een laatste kus voor ik naar mijn eigen auto liep. Eenmaal in mijn auto keek ik nog even naar Sem die verderop naar zijn scooter liep. Ik beet op mijn lip. Waarom was hij zo fucking aantrekkelijk? Ik startte de motor en reed maar richting het penthouse.
Jonesy
Ik glimlachte als ze mij wel al konden. Een kort fronsje ontstond door Teresa, maar goed. Ik liet het begaan. Als ze naar binnen liepen ging ik erachteraan en ging ik aan de zijkant op een stoel zitten zodat ik goed zicht zou hebben over waar Melinda zometeen zou gaan spelen.
from LostSouls on 03/10/2019 08:26 PMCara
Terwijl ik wat stond te flikflooien met Oliver kwam Sem naar ons toe. Ik keek op en nam de sleutel aan. 'Top, vertel mam dan maar dat ik er vanavond goed gebruik van zal maken.' zei ik met een lachje en drukte nog een kus tegen Ollie zijn lippen. 'IK hoop dat de schoonmaakster goed heeft gepoetst na dat feest met die orgies van jou.' zei ik en hing de sleutel aan die van mijn porsche.
Jonesy
Ik fronste als ze dat zo zei. 'Jij bent ook mooi Melinda. Je moet niet zo slecht over jezelf denken. Je moet iets leuk vinden omdat het je gelukkig maakt, niet omdat het iets is wat je goed kan dus maar gaat doen.'zei ik haar en keek naar haar vrienden die buiten al stonden te wachten. 'Niet zo negatief denken.' zei ik tegen haar en parkeerde de auto. Ik stapte met haar uit en liep richting de ingang waar ik mezelf voorstelde aan haar vrienden.
from LostSouls on 03/10/2019 07:57 PMCara
Na een intense training waren we gelukkig klaar. Ik zag Ollie al aan komen rijden en liep opgewekt naar hem toe. Inmiddels stond hij al geleund tegen de voorkant van zijn auto. 'Hey babe.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de zijne. Zijn hand gleed naar mijn bil waardoor mijn rokje wat dubbel zat en je mijn achterste extra goed kon zien. 'Hoe was je training?' vroeg hij. 'Goed, kan ook niet anders met mij als captain.' zei ik met een lachje en keek naar het veld waar de voetbalwedstrijd net gedaan was. Mijn ogen zochten naar Sem die weer bij alle meiden stond natuurlijk.
Jonesy
'Ik rij.' zei ik met een glimlachje en liep met haar naar beneden. Ik opende mijn volvo en stapte alvast in. Het was de eerste keer dat ik naar een wedstrijd ging van mijn zusje. Vanaf de adoptie van haar was ze al mijn favoriete zusje. Als oudste van de 4 zou ik sowieso altijd voor iedereen uitkijken en waken, maar voor Melinda keek ik toch extra goed uit. Ik reed haar naar het gebouw waar haar wedstrijd plaats vond. 'Vind je het echt leuk?' vroeg ik haar tijdens het rijden.
from LostSouls on 03/10/2019 07:32 PMCara
Ik at nog snel de laatste restjes en kwam overeind. Ik gaf mam en oom Joshua een kus op de wang en liep naar boven. Ik kleedde me om van mijn volleybal tenu naar mijn cheerleading outfit. Ik deed mijn haar in een hoge staart met een strik erin en stifte mijn lippen nog snel. Voor de verandering, omdat ik nu later was zou ik mijn porsche nemen. Ik pakte n og mijn laatste spullen en liep naar beneden waar ik in de auto stapte en wegreed naar het voetbalveld waar de cheertraining vandaag zou zijn.
Jonesy
Ik glimlachte zwakjes als ze me aankeek met die donkere mysterieuze ogen van haar. 'Ik had vanochtend al training. Het is niet alsof ik de extra training nodig heb.' zei ik tegen haar. 'Zal ik met je mee gaan?' vroeg ik haar voorzichtig. Ik wist niet of ik nu weer te dicht bij kwam.
from LostSouls on 03/10/2019 12:44 AMCara
Ik rolde mijn ogen om Sem zijn opmerking. 'Please, they all are distracted by me.'zei ik en keek hoe hij met zijn tas al klaarstond om te vertrekken. Ik moest me nog omkleden in mijn cheerpakje. Ik had een druk sociaal leven. Ik deed aan volleybal en cheerleading. Van beide was ik teamcaptain. Daarnaast had ik nog mijn punten die ik hoog moest houden om bij de teams te mogen blijven en natuurlijk mijn vriend. Al leek het af en toe voor hem meer alleen om mijn uiterlijk, de populariteit en seks te gaan dan dat hij echt van me hield.
Jonesy
Al snel merkte ik dat mijn hoofd kalmeerde. Mijn gedachtes verdwenen. Althans de slechte gedachtes. Het was wel mijn laatste dus ik zou Cara moeten vragen voor nieuwe. Ondertussen liep ik naar Mel haar kamer. 'Ben je er klaar voor?' vroeg ik haar. Ik vond het wel knap dat ze kon schaken. Ik snapte er de ballen van. Ik heb ook al sinds de adoptie van mijn ouders een dingetje voor haar gehad, maar zij duidelijk niet voor mij. Die hint had ik wel begrepen. Dus hield ik respectvol mijn afstand van haar.
from LostSouls on 03/10/2019 12:28 AMCara
Ik grijnsde. 'Well, she needs to get a life.'zei ik waar een boze blik van mama volgde. 'Laat haar doen waar ze gelukkig van wordt Cara.'zei ze. Ik zuchtte. 'Ik bedoel maar. Dat binnen zitten en wat pionnetjes bewegen is toch niet wat je wilt met je leven.' zei ik schouder ophalend. 'Genoeg Cara!' siste ze nu. Ik bleef maar stil en ging verder met eten. Ik zuchtte. Het was altijd hetzelfde aan tafel.
Jonesy
'Ze heeft wel gelijk Sem. Je denkt alleen maar aan jezelf. En als je het zo graag wilt weten, ja ik heb haar geneukt. Waarschijnlijk beter dan jij zou kunnen met dat geval tussen jouw benen.' zei ik tegen hem en kwam ook overeind. Ik liep ook de zaal uit en liep naar mijn kamer waar ik op het bed ging zitten en uit het nachtkastje een klein flesje met kurkdop haalde. Een van de brouwseltjes van Cara. Het was te vergelijken met drugs, maar sterker.
from LostSouls on 03/10/2019 12:12 AMCara
Ik rolde met mijn ogen als Sem zich ermee gaat bemoeien. 'Ik hoef mama er niet om te smeken, want ze zegt ja.'zei ik en keek naar mijn moeder. 'Vooruit dan. En Sem stop met het plagen van je zusje.' zei ze. Ik glimlachte en begon met een grijnsje te eten. Als oom Joshua naar Jonesy vraagt beet ik op mijn lip. Veel zou hij er waarschijnlijk niet uitkrijgen. Ondanks dat hij het enige echtelijke kind is, valt hij het meeste buiten de familie. Ik keek naar Sem en beet op mijn lip.
Jonesy
Terwijl Sem en Cara bezig waren over Cara haar activiteiten buiten het huis probeerde ik gewoon door te eten zodat ik ook zo snel mogelijk van tafel kon. Als oom Joshua me vragen begint te stellen zuchtte ik. Hij was diep van binnen dood ongelukkig zonder tante Emi en dat was mijn schuld. 'Zwaardvechten ging prima. Het meisje is weg.'zei ik kort en at weer verder terwijl ik kort even naar Melinda keek. Zij was de enige die mijn gedachtes stop kon zetten. En de brouwsels van Cara.
from LostSouls on 03/09/2019 11:57 PMCara
In mijn strakke truitje en korte broekje ging ik aan tafel zitten. Ik ging tegenover Sem zitten als gewoonlijk en keek vervolgens naar moeder die me vroeg hoe mijn training was. 'Het ging geweldig. Ik heb echt killer aanvallen gehad.'zei ik met een glimlachje en keek naar de nog lege borden. Gaia mocht wel opschieten want ik had honger als een paard. 'Komende zaterdag heb ik een belangrijke wedstrijd.' vertelde ik nog en keek naar oom Joshua. Ik had wel een goede band met hem, maar ik kon het nog het beste met mijn moeder vinden. Mijn vader gaf alleen maar aandacht aan Jonesy en Melinda zover ik het kon merken. Het irriteerde me ook mateloos, want ik had altijd zijn lievelingetje willen zijn.
Jonesy
Zuchtend liep ik de eetzaal binnen. Dit werd weer oh zo gezellig. Het enige waar ik iedere dag aan kon denken was de dood van mijn tante. Ik was een verrekte duivel met vampier voordelen. Ondanks dat ik pas 7 was. Ik had haar moeten helpen. Ik gaf mezelf nog iedere dag de schuld. Ik ging zonder iets te zeggen naast Cara zitten en keek op als het eten voor ik het wist al voor me stond. Ik begon dan ook snel te eten zodat ik niet hoefde te praten. Dat deed ik niet graag, omdat me meestal werd gevraagd hoe ik me voelde vandaag.