Suche nach Beiträgen von walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  106  |  107  |  108  |  109  |  110  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 09.03.2019 03:39

Emilia

Met al mijn kracht probeerde ik ze 1 voor 1 tegen te houden. Maar na een tijdje bezweek ik en pakte 2 lapdogs van Laila mijn armen vast." Dit is het einde Emilia Lincoln" haar hand greep naar mijn hart die ze er zonder genade uitrok. Mijn ogen versperden zich terwijl er bloed uit mijn mond vloeide "i love Joshua.. Maar ik wil met ons meisje zijn." 

R.I.P Emilia Lincoln 9-03-2019

Jonesy
Ik rende zo hard als ik kon weg huilend zoekend naar mijn ouders. Als ik op een snelweg beland en een auto hard remd zie ik mama en papa. Tranen gleden over mijn wangen van verdriet en angst.. Angst die ik nooit heb mee gemaakt.

Ron
Als Dakota remd en ik Jonesy zie huilend stap ik de auto uit. Met zijn tweeen rende we naar ons kind die we in onze armen namen." Jonesy ren nooit meer weg en ga nooit meer met iemand mee" zei ik met tranen in mijn ogen. Joshua kwam aangereden op zijn motor en deed zijn helm af "waar is Emilia?"

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 09.03.2019 03:19

HAHAHA

Emilia

Ik kwam aan bij de afgesproken plek en stapte uit. Vanaf mijn ooghoek zag ik Laila's handlangers al." wat doet die duivel hier" ik grijnsde vals Emilia Lincoln de duivel van New orleans. Ik kwam Laila's winkel binnen en zag het jongetje zitten met de ogen van mijn broer maar het gezicht van zijn moeder." Emilia" horde ik Laila zeggen terwijl ze achter het jongetje ging staan en een mes op zijn keel zetten. Mijn adem stokte in mijn keel "let the kid go" zei ik tegen haar "mijn leven voor zijn leven." Ze grijnsde vals "ik denk dat het Ron nog meer pijn zal doen als ik jullie beide gewoon uitschakel." Voordat ze het mes over het jongetjes keel kon halen greep ik haar pols vast en ramde ik haar hoofd tegen een glaze pot.. Waarna ze terug vocht en haar tanden in mijn nek zetten ik schreeuwde het uit maar wist haar van me af te krijgen ik gooide haar aan de kant." Wat is je naam?" vroeg ik het jongetje snel terwijl ik hem losmaakte "Jonesy" zei hij huilend terwijl hij zich tegen me vastklampte." Don't leave me." Mijn ogen kleurde weer blauw terwijl mijn humanity aansprong "luister Jonesy je beng een Lincoln.. En Lincolns zijn winnaars." ik maakte hem van me los "ren zo ver als je kan" zei ik met tranen in mijn ogen "en zeg tegen papa that he is my brother and that i love him forever." Onwetend en confused rende het jongetje weg mijn neefje... Jonesy ik draaide me om en zag dat Laila haar vrienden bijelkaar had geroepen of al mijn vijanden beter gezegd." well fuck" zei ik geïrriteer,

Ron
Ik kwam de mansion binnen en zag Joshua liggen." Wake him up" zei ik met rode ogen "hij moet weten waar Emilia is so wake him up!" Zei ik terwijl ik kwaad begon te worden omdat ze hier niet was... En Jonesy ook niet.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 09.03.2019 02:29

Emilia

"Ik heb vijanden wij hebben vijanden." zei ik tegen hem terwijl ik overeind kwam." laten we gaan" ik pakte mijn tas in en dacht niet eens na ik moest dat kind redden. Ookal haten ik Ron en Dakota hij had niks met ons te maken. En het bloed van een kind had ik liever niet aan mijn handen." We hebben nog 30 minuten ik ga" als Joshua me tegen houd sla ik hem uit reflex neer "i'm sorry babe... This is mine problem." 

Laila

Het kind wilde maar niet stoppen met janken." hou je kop" ik gaf hem een klap en keek ongeduldig op mijn horloge." het is tijd" zei ik grijnzend. 

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 09.03.2019 11:33

Ron

Als ik Dakota zo in paniek zie slik ik "wie weten niet eens of zij het is en inderdaad het is mijn schuld... Ik had jullie niet hier naartoe moeten brengen." ik trok mijn jas aan "i will find him," 

Emilia

"They have a kid... Our brother and your sizter have a kid," ik kwam overeind "en er word gevraagd voor mij om me overgeven zodat het kind weer veilig is." Ik kwam overeind "we moeten vlucjten voor dat mijn broer voor ons komt... Natuurlijk gaat hij er weer van uit dat ik er achter zit." 

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 09.03.2019 09:29

Ron

Ik keek haar grijnzend na en droogde me vervolgens af waarna ik ook een badjas aantrok. Maar als Dakota mijn naam schreeuwd in een noodkreet kom ik vliegens vlug de badkamer uit." what's going on?" ik keek om me heen en zag ook dat Jonesy er niet was "Johny knul!" Riep ik gestrest terwijl we de hele kamer af zochten "ik ga buiten kijken raak niet in paniek " zei ik om Dakota te sussen. 

Emilia

Ik keek klrt naar Josh die naakt in bed lag en besloot kleding aan te trekken wat ik ook deed. Mijn telefoon ging af terwjjl ik opnam ik zei niks omdat niet zeker wist of het een vijand was." we hebben je kind als je hem terug wilt zorg dan dat er een bedrag met je zusjes leven word betaald, je hebt het er zelf na gemaakt Ron zorg dat je vanavond 2 pm bij new orleans street staat." De gene hing op terwijl ik precies wist wie het was "Ron's ex Laila." 

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 08.03.2019 11:47

Ron

Ik sloeg met mijn rechterhand op haar bil en ging steeds sneller." fuck wat ben je geil babe" na een tijdje voelde ik dat ik klaar zou komen ik glee uit haar en kwam vervolgens op haar bil klaar." Dit had ik wel even nodig" zei ik zacht tegen haar terwijl ik zachtjes over haar billen aaide die helemaal rood waren.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 08.03.2019 10:53

Jonesy
Ik horde geluid en kwam met mijn konijnen knuffeltje overeind.´Mama´ zei ik gapend terwijl ik in mijn oogjes wreef en iemand zag staan bij het bed.´Hi Jonesy ik ben een oude vriendin van je moeder´ ik keek op naar een vrouw terwijl ze me met bloedrode ogen aankeek.´Je moeder wacht op je kom je mee´ze stak haar hand uit die ik aannam en zo liep ik geleidelijk de deur met de mystrieuze vrouw uit.
Ron
ik drukte Dakota met haar gezicht tegen het glas van de douche cabine terwijl ik mijn vriend in haar liet glijden.´Hopelijk maken we Jonesy niet wakker´zei ik grijnzend terwijl ik mijn handen op haar heupen plaatste en te keer in haar ging.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 08.03.2019 10:30

Emilia
Als hij over mijn humanity begint bijt ik mijn kaken opelkaar.'Je hebt gelijk' zei ik toen terwijl mijn hand gretig in zijn broek glee en zijn vriend begon te masseren.'Dus waar waren we?'Vroeg ik over geil.
Ron
Ik draaide me langzaam om en legde mijn hand op haar wang 'i love you.'Ik plaatste mijn lippen zacht op de haren en plaatste mijn linkerhand op haar bil waar ik zacht in kneep.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 08.03.2019 09:13

Ron
Als ik Dakota haar armen rond me voel zucht zacht 'alhoewel we best wel zelfzuchtig zijn geweest om ze hier alleen achter te laten.'Zei ik tegen haar 'en het zou ook rot zijn voor Jonesy die zijn tante en oom niet kent.'Ik nam weer diep adem en nam haar hand vast 'mijn zusje meende de wereld voor me, en nu ziet ze me niet eens meer als familie.'

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 07.03.2019 11:03

Ron

Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip en stap ik vervolgens in. Eenmaal in het hotel lag Jonesy al in bed met zijn knuffeltje terwijl ik onder de douche stond. Het gezicht van mijn kleine zusje kreeg ik maar niet iot mijn hoofd. Ik draaide de kraan meer open en glee met een hand door mijn natte haar.

Emilia
'Hmm' zei ik zacht 'Dakota sprak alsof ze iets weet van ons... Ze weet niet eens dat ik een miskraam heb gehad." daar begon alle ellende de dood van ons meisje. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  106  |  107  |  108  |  109  |  110  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite