Suche nach Beiträgen von walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  107  |  108  |  109  |  110  |  111  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 07.03.2019 01:48

Ron
'Bedankt voor het opletten Laila.' Ze knikte 'geen probleem hij heeft zich prima gedragen.' Zei ze glimlachend ik betaalde haar en met zijn drieen liepen we naar de auto ik zette Jonesy in zijn zitje en stopte Dakota voor het instappen.' Ik ben veranderd babe het verleden ligt echt in het verleden'zei ik toen tegen haar terwijl ik haar hand vastnam 'jij en Jonesy zijn mijn prioriteit.'
Emilia
Ik lag op de bank na te denken over de plotse verschijning van mijn broer iets klopte niet.'Merkte jij ook dat Dakota opeens begon over happy een family die wij verstoren?' Ik ging wat rechter zitten 'wat bedoelde ze daarmee?'

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 07.03.2019 12:20

Ron
'It's not like that.'Zei ik zacht terwijl ik voor me uit keek 'het was de 1ste keer dat ik mijn duivel vrij uit liet  ergens ver in mijn jeugd.' Zei ik tegen haar 'tot de dag vandaag is het bij Emilia blijven hangen.. ik snap wel waarom ze het tegen me gebruikt uit woede.' Ik startte de motor 'laten we naar onze kleine Jonesy gaan hij zal ons wel missen.' Zei ik tegen haar terwijl ik niet van plan was om over mijn jeugd te praten.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 07.03.2019 12:07

Ron
'Genoeg'zei ik om ze te stille ik trok Dakota achter me aangezien ik kon zien dat Emilia haar vlaag van woede op haar wilde uiten.' We weten inderdaad niks van jullie.. het is mijn schuld dat ik jullie niet op de hoogte hield van ons nieuwe leven.' Zei ik tegen de 2 terwijl Emilia haar ogen rood waren en Joshua overeind hielp.'De reden-' voor ik het wist had Emilia haar rechterhand op mijn keel liggen 'i don't want to hear it..'Zei ze terwijl ik in haar ogen vol pijn keek 'je bent mijn broer niet meer je bent al helemaal geen familie van ons Ron.' Zei ze met een lachje haar ogen schoten naar Dakota 'ik zou maar oppassen met je woorden prinses straks verkracht hij jou ook nog.' Ze liet me langzaam los 'verdwijn.' Ik beet mijn kaken opelkaar en stopte Dakota algauw met praten door mijn hand op te steken 'laat 1 ding duidelijk zijn.. ik hou van jullie beide.' Ik nam Dakota's hand vast en nam haar mee naar buiten.
Emilia
Als hij dat zegt kijk ik naar buiten lichtelijk drongen ze woorden door mijn hart.  Ik sloot mijn ogen en herpakte  mezelf  'wat in godsnaam denken die 2 met hun picture perfect leven.' Ik gooide een bord tegen de muur en schreeuwde het uit van woede.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 07.03.2019 11:41

Ron
'Daki wacht.'Maar voor ze het wist liep ze zo naar binnen 'well that's my wife.' Ik liep haar achterna en zag Emilia halfnaakt 'o god'ik keek gelijk de andere kant op.
Emilia
Als Dakota ons moment verstoord grijp ik snel naar mijn badjas die gelukkig op tafel lag en trok die aan.'Wat in godsnaam doen jullie hier'zei ik net alsof het me verbaasde.'Ik stond net op het punt om klaar te komen'mompelde ik terwijl ik de 2 aankeek.'Ligt het aan mij of lijken jullie op 2 volwassene, want volgens mij waren juliie 2 toch echt wel de 2 die ons hier achterlieten, en ron doe niet alsof je me nog nooit zo heb gezien'zei ik met een vals lachje. Ik schonk mezelf wat wijn in en stak een joint op 'onze killingspree gaat gewoon door.'

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 07.03.2019 11:25

Emilia
Ik keek kreunend naar hem en besefte even hoevaak we wel niet ochtend seks hadden.
Ron
Ik gaf Jonesy een kusje op zijn wang 'luisteren he knul.' Zei ik met een glimlachje terwijl ik nog kort door zijn haar aaide en de taxi hem uiteindelijk mee nam. Ik en Dakota hadden met Scottie afgesproken die ons bracht naar de Lincoln mansion.. niet te geloven dat Emilia ons erfgoed had verkocht aan een stel Amerikanen. Als we er eenmaal zijn kan ik de dood al ruiken ik stapte uit 'ik werk als laphond voor hun maar ik ben het nu wel echt zat.'Zei Scottie 'hoop dat jullie iets uit hun  kunnen krijgen.. ik ga'Voor ik het wist racete hij weg. Ik liep gelijk hun veranda op en horde gekreun wat mij het teken gaf dat ze seks hadden 'ze zijn bezig.'Zei ik met een lachje tegen Dakota terwijl ik aanbelde nooit gedacht dat ik mijn zusje zou horen kreunen.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 06.03.2019 10:56

Ron
'Dat doe ik sowieso maar ik wil eerst dat Jonesy veilig is.. ik denk niet dat ik die 2 onder ogen alleen kan komen.'Zei ik tegen haar Dakota was mijn rock ik kon niks zonder haar.
Emilia
Als hij horney begint te doen glimlach ik bij zijn mond die mijn tepels verwende.' Bestaat het woord genoeg wel in jou taal?' Zei ik met een kreuntje terwijl ik met mijn rechterhand door zijn haar glee.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 06.03.2019 10:13

Emilia

Een kreuntje verliet mijn lippen bij zijn pets 'jep nu kan hij al die boze families lopen aanhoren want alles wat ik heb ondertekend staat op zijn naam.' Zei ik 'mijn broer vind altijd wel een mannier om in leven te blijven.. en dat geld waarschijnlijk ook voor je zus.' Zei ik oppervlakkig waarna ik op het aanrecht ging zitten 'binnenkort hebben wij de hele wereld gehad.'Zei ik met een lachje.
Ron
Ik zette Jonesy neer in het zitstoeltje achterin en stapte zelf ook in.'Jonesy word opgehaald bij het hotel en dan ga ik alvast polshoogte nemen'zei ik tegen Dakota terwijl ik naar achter keek en Jonesy met zijn knuffeltje speelde.' Ik ben hier zolang niet geweest ik vraag me af wat Emilia met het voortuin van onze ouders heeft gedaan.'Ik ree richting het hotel en nam diep adem.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 06.03.2019 09:14

Ron
'Scottie ik weet niet hoe hij aan mijn nummer kwam maar hij klonk angstig.'Zei ik tegen haar terwijl ik mijn handen op haar heupen plaatste 'Jonesy's veiligeheid en dat van jou teld als enige voor me,, wie aan jou en mijn kleine beertje komt ook aan mij.' Zei ik terwijl ik een kusje op haar voorhoofd plaatste.
Emilia
De volgende dag stond ik in mijn lingerie in de keuken wat ontbijt te maken terwijl ik mijn telefoon over hoorde gaan.'Babe Scottie belt is horen wat hij te zeggen heeft' ik nam op en zette hem op de luidspreker.'Ik heb jullie broer weten te bereiken en hij komt terug naar new orleans' ik grijnsde breed 'ik ontvang hem met open armen,' Zei ik vals de enige reden waarom we contact met hem zochten was om Ron ons vuil te laten opruimen.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 06.03.2019 08:49

Ron
Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip 'oké maar we nemen Jonsey mee, ik ken een goeie vriendin die op hem kan letten.'Ik wilde mijn zoon niet alleen achter laten in Rusland onder de mensen hij was nog niet helemaal onder de indruk van de mens.' Ik ga vanavond ticktets bestellen, en kijken wat die 2 daar uitvreten,'
Emilia
Ik glimlachte en keek hem na 'lekkerding,'Zei ik zacht tegen mezelf. Hij was het beste wat me ooit overkomen is na dat ik die voortuin van mijn ouders had geincaseerd had ik een gloed nieuwe villa gekocht. Ik werd die kastelen zat nu woonde we gewoon in de Lincoln mansion met goeie drank, weed en heerlijke seks. Ik en Joshua hadden nooit een dag dat we geen seks hebben maar toch hadden we nogsteeds geen kinderen of waren we uberhaupt getrouwd. Die dag zou ook nooit komen denk ik als we zo zouden blijven leven.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.03.2019 10:36

Emilia

"Dat weet je zeker." zei ik speels na een tijdje lagen we hijgend en grijnzend naast elkaar ik drukte kleine kusjes op zijn lippen terwijl mijn naakte lichaam zich tegen hem aanklamte." Ruim jij vanavond het vuil op of ik?" vroeg ik met een glimlachje terwijl ik naar de lichamen keem.

Ron

"Joshua... Ik heb geen hekel aan hem hij aan mij maar het zijn mijn broertje en zusje." zei ik tegen haar "en met die 2 en hun humanity uit.. Wie weet wat ze je aan doen... Of Jonesy." ik begkn te stressen emi en josh wisten niet dat ze tante en oom nu waren.. En ik had geen idee wat ze van jonesy zouden vinden.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  107  |  108  |  109  |  110  |  111  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite