Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 9 | 10 | 11 | 12 | 13 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 12/25/2019 04:30 PMMathías
'Als het aan jou ligt is het inderdaad over.' zei ik tegen haar en zuchtte. Ik liep naar de box en keek even naar Luca die vredig sliep. Ik nam Saia d'r hand vast en veegde met mijn andere hand haar traan weg. 'Ik heb altijd van je gehouden en dat zal ik ook altijd blijven doen. Er zal niemand zijn die jou kan vervangen. Maar als jij nu zegt dat je echt 100% niks meer met mij te maken wil hebben ga ik door met mijn leven. Ik zal Alvira niet meer neuken en niks met haar beginnen, maar je kan niet verwachten dat ik de rest van mijn leven alleen blijf omdat jij geen keus kunt maken.' zei ik tegen haar en glimlachte zwak. 'Ik wil alleen jou.'
Alvira
We lagen stil naast elkaar uit te hijgen. Ik keek hem aan en wou het eigenlijk niet vragen. Bang voor een antwoord wat me niet zou bevallen. 'En nu?' vroeg ik toch maar. Hopende dat hij zou zeggen dat hij dit keer helemaal voor mij zou gaan en dat hij hier bleef.
from LostSouls on 12/25/2019 04:07 PMAlvira
Al snel stond zijn stijve recht omhoog. Ik voelde hem in me glijden en het voelde alsof er een last van mijn schouder viel, zo goed. Ik kreunde en begon hem te berijden terwijl hij mijn keel vast hield. Altijd al geil gevonden. Ik haalde diep adem en kreunde zoals ik nog nooit had gekreund. 'Fuck East.' hijgde ik.
Mathías
'Het was geen kwestie van zaad lozen. Het was een kwestie van laten zien dat ik verder kan met mijn leven. Jij was degene die niks meer met mij te maken wou hebben. Jij had geen gevoelens meer voor mij. Ik heb 100 keer gezegd dat ik van je hou. Je had duidelijker moeten zijn dan was ik nooit iets met Alvira begonnen. Het stelt überhaupt niks voor.' zei ik tegen haar.
from LostSouls on 12/24/2019 11:12 PMAlvira
Ik zette mijn handen tegen het dak van de limo en kreunde zijn naam. De chauffeur moet het inmiddels wel gewend zijn denk ik. Ik kwam eigenlijk al snel klaar op zijn tong. Sneller dan dat ik het had gewild. Ik beet op mijn lip en kroop weer naar beneden. Ik ontdeed hem nu ook van zijn broek en boxer en nam zijn vriend in mijn mond. Tot hij stijf was. Daarna mocht hij zijn neukstaaf op me los laten.
Mathías
Ik zuchtte als ze zo reageerd. Ik merkte aan haar dat ze op het punt van breken stond. 'Ik snap gewoon niet wat je nog meer van me verwacht Saai. Ik mocht niet in je buurt komen omdat je niks meer van me moest weten. Toen werd je zwanger. Ik ben gestopt met feesten, drugs. Ik drink nog maar weinig en ik hoereer niet rond de stad. Ik snap niet wat ik nog meer moet doen om je te overtuigen van het feit dat ik ben veranderd.' zei ik tegen haar. 'Ik kan Luca niet mee naar huis nemen omdat ik niet weet hoe mijn vader erop reageert. Ik wil hem niet in de buurt hebben.'
from LostSouls on 12/24/2019 10:58 PMAlvira
Ik kreunde en had zijn aanrakingen gemist. Hij wist precies waar ik van hield, wat ik lekker vond. 'Fuck Easton, zoveel beter.' hijgde ik. Ik begon een beetje op zijn gezicht te bewegen zodat hij de lekkerste plekjes kon raken met zijn tong. Alle stress die ik de afgelopen maanden had gevoeld gleed van mij af.
Mathías
'Denk je nu serieus dat ik dit wil? Het enige wat ik wil is mijn zoon zien en normaal met zijn moeder kunnen omgaan.' zei ik tegen haar. 'Ik kom hier heen omdat ik dit met je uit wil praten en ja als jij zo onredelijk blijft doen en zonder toestemming of overleggen naar het buitenland vertrekt met onze zoon dan gaat me dat aan inderdaad.'
from LostSouls on 12/23/2019 11:07 PMAlvira
Ik zoende met hem alsof hij mijn adem was dat ik nodig had om te overleven. Als hij wijst naar de limo trek ik hem aan zijn pols mee. Wacht nog niet eens tot de deur werd geopend. Ik duwde hem in die limo en kroop vervolgens bovenop hem. Ik trok mijn shirt uit en drukte mijn lippen terug op de zijne. Ik had geen idee of hij zou blijven en of hij zich zou bedenken na dit, maar ik moest er nu gebruik van maken voor hij weer vertrekt en ik weer ongelukkig thuis zit. 'Je was bijna mijn dood Salazar. Jij bent de enige die mij lucht geeft.'zei ik en ontdeed hem van zijn shirt.
Mathías
Ik had gebeld met mijn advocaat terwijl ik naar het vliegveld reed. Hij had mijn kansen goed ingeschat mocht ik het doorzetten. Eerst zou ik het zelf met haar proberen uit te zoeken, maar als ze zo idioot bleef doen dan was ik echt van plan om dit te doen. Het was mijn kind en ik wou het beste voor hem. Dat zou niet zijn dat hij zonder zijn vader zou opgroeien.
from LostSouls on 12/23/2019 08:48 PMAlvira
Als hij alles toegeeft wat hij heeft gedaan tegen Mathías beet ik op mijn lip. Mijn schuld. Ik ben de drijfveer van zijn zelfzuchtigheid. Ik liep op hem af en trok hem aan zijn shirt naar me toe waarna ik hem zoende. 'Ik haat je.' zei ik ertussendoor. Het was waar. Ik haatte hem. Alles wat hij had aangericht en gedaan. En toch hield ik van hem. Ik heb mijn gedachtes nooit kunnen verzetten en Easton zat altijd als een stemmetje in mijn hoofd.
from LostSouls on 12/23/2019 07:55 PMAlvira
'You've got to be fucking kidding me.' zei ik en draaide me naar hem of. 'Je gelooft het zelf toch niet mag ik hopen. Na alles wat ik heb gedaan voor en door jou? Ik ben alleen met Mathías om jou aandacht te trekken. Iedereen wist er van dus iemand moest het woord wel bij jou krijgen. Ik heb geen greintje gevoel voor Mathías. Het enige voordeel aan dit alles is dat Mathías wil bewijzen aan Saia dat zijn leven zonder haar ook gewoon door kan gaan en dat hij goed kan neuken.' zei ik tegen hem. 'Je bent een zelfzuchtige eikel Easton Salazar en ik ga me geen minuut meer door jouw woorden slecht laten voelen.' riep ik boos naar hem. Mensen die voorbij liepen keken ons aan en begonnen te fluisteren, maar dat boeide me niet. 'Dus inderdaad, Ciao Easton.'
from LostSouls on 12/23/2019 07:34 PMAlvira
Als ik wil betalen hoor ik dat er al is betaald voor mijn eten. Ik rolde mijn ogen en liep naar buiten. Ik stond voor zijn tafeltje en gaf hem 20 euro. Geen idee hoeveel het eten was dus dit moest goed zijn. 'Ik hoef je geld niet. Net als je spelletjes. Ik hoor wel van je als je oprecht word. Al zal dat waarschijnlijk nooit zijn.' zei ik tegen hem en liep richting mijn auto om te vertrekken.
from LostSouls on 12/23/2019 12:33 PMAlvira
Zodra mijn eten werd gebracht keek ik op om de man te bedanken. Ik zag Easton zitten. Ik liet me niet wegjagen. Ik bleef gewoon zitten en at mijn ei. Waarschijnlijk ging hij vanzelf wel weg. Hij had toch zo een hekel aan me. Ik richtte me maar op mijn telefoon en scrollde door instagram. Als ik hem niet kon zien dan was hij er niet in mijn hoofd.
from LostSouls on 12/23/2019 12:00 PMMathías
'Jij moet echt je bek houden!' riep ik naar hem. 'Het is mijn zoon, denk je nu echt dat ik hem zomaar vergeet en maar gewoon een nieuwe maak?! Je bent echt niet goed in je hoofd. Ik snap wel dat je vluchtte na mama's dood. Je wist toch dat je haar favoriet niet was.' siste ik naar hem. 'Pa kan me gestolen worden. Dat hij jou maar eens in elkaar trapt voor de verandering.' zei ik en liep langs hem door om spullen te gaan halen. Ik ging hoe dan ook achter Saia aan. Mijn zoon liet ik niet bij zo een psychopaat rondlopen. Ze kreeg nog 1 kans om normaal te doen en anders zorgde ik dat ze alles verloor. Inclusief de voogdij.
Alvira
Ik zat in een café en had net wat te eten besteld. Ik kreeg een berichtje van Daniël of ik deze avond langs zou komen. Ik glimlachte en wist even niet zo goed of ik dat wel kon doen. Ik stuurde een bericht terug dat ik morgen middag wel langs zou komen. Ik voelde me niet in een goede bui vandaag en daar wou ik niemand echt mee lastig vallen.