Search for posts by ide11
First Page | « | 1 ... 9 | 10 | 11 | 12 | » | Last
Search found 120 matches:
Re: Gepest.
from ide11 on 01/09/2016 01:35 PMJe kunt me trouwens altijd mailen als je even wilt praten.
Re: Gepest.
from ide11 on 01/09/2016 01:28 PMDat snap ik zeker van je,je weet nooit of mensen anders zijn of gewoon aardig tegen je.
Wat een vervelende leraren,er niks aan doen en maar excuses bedenken... Maarja,ik kan je vertellen dat dat de gemiddelde leraar is van tegenwoordig...
Ik ben er zeker van dat je niet lelijk bent trouwens. Lelijk zíjn is geen ding,want iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier.
Ik baseer nooit op foto's,ik vind een foto wel fijn,want dan weet je tegen wie je praat.
Re: Help me alsjeblieft
from ide11 on 01/03/2016 03:27 PMDie van miniinthebox is practisch perfect,en die wilde ik kopen,maar veel mensen zeggen dat je bijv extra kosten aan de deur moet betalen,douanekosten
dus dan is het geen 30 euro meer maar 50,En dat word me te veel.
En ebay weet ik niet zeker te vetrouwen.Want ik kan neit even naar amerika om het op te halen.
Enorm bedankt voor het zoeken trouwens,Je weet helaas nooit of sites betrouwbaar zijn,En op wehkamp of bol.com kun je geen gewaad kopen hahaha
Iemand zelf ooit een gewaad gekocht?
Help me alsjeblieft
from ide11 on 01/03/2016 03:13 PMOke,het zit dus zo.
Ik wil graag een Harry Potter Griffoendor Cloak/Mantel kopen
Weet iemand waar je een goede kan kopen,goed materiaal wat fijn zit enzo,en voor een goede prijs?
Je hulp word erg op prijs gesteld
Re: Ik ben er weer :-)
from ide11 on 12/18/2015 08:03 PMIk vind dit soort dingen nou echt serieus geweldig,Zelf ben je in een depressieve terugval,En toch denk je aan ons.
Re: UPDATE: Coins
from ide11 on 08/21/2015 05:47 PMIk heb een vraagje,
Stel nu dat ik level 8 ben,En ik geef 8000 coins uit/weg,Duurt het dan niet heeeeeel lang voor ik weer level 9 kan worden?