Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 05/03/2018 04:50 PM

Taylor keek Castiel aan en knikte even. "Oke, nou, je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Leena is veilig bij mij en anders schiet ze me gewoon neer, toch Leen?" Zei hij. Hij was nog steeds geïrriteerd. Het kon hem niks schelen of deze gast er nou wel of niet bij stond.

Meghan lachte zacht om al zijn kussen op haar mond. "Hmm, dat waren er nog niet genoeg hoor" zei ze lachend en drukte een langere kus op zijn lippen. "Ik plaag jou helemaal niet!" Zegt ze lachend en rolde met haar ogen. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/03/2018 11:29 AM

Taylor zuchtte diep en haalde een hand door zijn haren."fyi, ik ben niet iemand die smekend achter meisjes aanloopt, dus dit was al een uitzondering. Als jij het niet wilt, moet je dat zelf weten. Maar je moet niet boos worden op mij als ik met andere meisjes omga" zei hij en keek haar aan. Hij keek op en zag opeens iemand staan. "Ga je me voorstellen Leena of wil je me liever weghebben?" Vroeg hij nog steeds geïrriteerd.

Meghan lachte zacht en schudde haar hoofd. "Ik ben heel lief hoor en het was gewoon de waarheid. Heb je liever dat ik lieg dan?" Vroeg ze lachend en keek hem aan. "Jij zit mij gewoon te plagen he?" Zei ze en lachte zacht. "Dat is al helemaal niet lief" zei ze lachend

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/03/2018 11:05 AM

Taylor zuchtte even en wreef in zijn gezicht. "Leena wat is er nou?" Vroeg hij en draaide zich naar haar om. "Vanmorgen wilde je nog een relatie met me of weet ik veel en nu zit je voor je uit te staren. Er is niks veranderd behalve dat we nu iets van elkaar weten" zei hij en liep naar de bank.

Meghan glimlachte en schudde haar hoofd. "Ik maak me ook geen zorgen" zei ze glimlachend. "Matt!" Gilde ze toen hij haar weggooide. "Dat is niet lief" zei ze lachend toen ze weer bovenkwam. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/03/2018 10:50 AM

Taylor keek haar aan en werd alweer wat rustiger. Hij beet op zijn lip en zette nog een stapje naar haar toe waardoor hij zo goed als tegen haar aan stond. "Als jij belooft dat he me niet vermoord, is er niks dat mij tegenhoud om je nu te kussen" zei hij en legde zijn handen op haar heupen.

Meghan lachte zacht en haalde haar schouders op. "I know, maar ik dacht dan weet je het" zei ze en glimlachte even om zijn woorden. "Jij bent ook heel schattig hoor" zei ze lachend om hem te plagen.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/02/2018 09:26 PM

Taylor keek haar aan en zuchtte. "Weet je? Het kan me niet schelen. Ik hoef niet te weten of ik wel of niet aanwezig was op een case." Zei hij boos. Hij rolde met zijn ogen en beet zijn kaken op elkaar. Hij voelde de gebruikelijke rilling over zijn rug gaan, maar hij kon niet veranderen. "Er werd niet gezegd dat het niks was, want IK was het monster in mijn eigen kast." Zei hij en stond ondertussen bijna tegen haar aan. 

Meghan moest zacht lachen om zijn reactie en gaf hem nog een kus. Ze stopte hem even en keek hem serieus aan. "Dat ik nu je vriendin ben, verandert niks aan het feit dat ik nog maagd ben en echt niet te snel wil gaan oke?" Zei ze. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/02/2018 08:54 PM

Taylor haalde even opgelucht adem en keek naar haar. "Serieus? Er komt niet eens iets van sorry ofzo? Ik bedoel, je houd me onder schot, vermoord me bijna en je komt ook nog even doodleuk vertellen dat je verdomme mijn familie hebt vermoord!" Zei hij. Zijn stem werd steeds harder en hij liep steeds dichter naar Leena. Hij was woest op haar.

Meghan glimlachte even en haalde haar schouders op toen hij vroeg wat ze wilde doen. Ze kuste zacht met hem mee en keek hem even aan. Haar ogen werden groot toen ze hoorde wat hij vroeg. Zonder na te denken drukte ze haar lippen op die van Matt. "Ja, dat wil ik" zei ze breed glimlachend en kuste hem. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/02/2018 08:28 PM

Taylor beet zijn kaken op elkaar en keek haar aan. "Nee tuurlijk heb ik dat niet gedaan." Zei hij snel en hij zuchtte even. "Oke best, ik ben een weerwolf nou blij?" Zei hij en keek haar boos aan. Leena zou echt blij moeten zijn dat hij zijn ring omhad. Hij haalde even diep adem en drukte zijn nagels in zijn handpalmen.

Meghan knikte klein en keek hem aan. "Ik was wakker geworden uit een hele enge nachtmerrie" zei ze en beet op haar onderlip. "Ja, ik kwam ook naar je toe, als je niet op de bank had gezeten had ik je waarschijnlijk wakker gemaakt" zei ze en glimlachte even. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/02/2018 08:13 PM

Taylor zuchtte even en keek haar aan. "Wat wil je nou van me? Ga je me vermoorden? Want volgens mij wil je dat helemaal niet. Doe nou maar dat pistool weg." Zei hij. Hij schrok toen hij haar echte naam hoorde. Die had hij wel eens in zijn pack voorbij horen komen. "Waarom zou ik dat doen? Je bent gek Leena, leg dat pistool weg" zei hij en zuchtte even.

Meghan glimlachte breed toen Matt haar optilde. "Dankje" zei ze glimlachend en beet op haar lip. "Slecht, ik krijg dat beeld maar niet uit mijn hoofd. Ik krijg er zelfs nachtmerries over" zei ze en zuchtte zacht. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/02/2018 07:53 PM

Taylor schoot overeind toen Leena een pistool tevoorschijn haalde. "Leena doe normaal! Shapeshifters bestaan niet en weerwolven al helemaal niet. Ben je gek worden?!" Vroeg hij en keek naar haar. Hij keek haar aan en beet zijn kaken op elkaar toen ze zei dat het zilveren kogels waren. "Leena doe verdomme dat pistool weg, je wilt me helemaal niet vermoorden" zei hij.

Meghan keek even glimlachend naar Matthew toen hij haar hand vastpakte. Bij het zwembad aangekomen, legde ze haar handdoek op een stoel en trok haar jurkje uit. "Ja ja, niet zo ongeduldig jij" zei ze lachend en dook in het water. Ze kwam naast Matt boven en keek hem glimlachend aan. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 05/02/2018 07:24 PM

Taylor zuchtte en wilde iets zeggen, maar toen fluisterde ze iets in zijn oor. Hij keek haar verbaasd aan rn schudde zijn hoofd. "Wààr heb je het over?" Vroeg hij verbaasd. Hij wist donders goed waar ze het over had, maar het was beter om het toch nog even voor zich te houden.

Meghan keek Matthew na en zuchtte even. Ze snapte echt niet wat er tussen Taylor en Leena was, naar ze had ook geen zin om de hele dag naar hun geruzie te luisteren. Ze deed uds in haar kamer haar bikini en jurkje aan en liep met een handdoek naar het zwembad.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page