Search for posts by Noah
First Page | « | 1 ... 9 | 10 | 11 | 12 | 13 ... 24 | » | Last
Search found 240 matches:
Re: ORPG//: Noah
from Noah on 01/04/2018 04:33 PMJason
Ik lach zacht en vraag "Valt er wat te lachen?" Ik knik en zeg "Die zag ik aankomen" Ik ga naast haar op bed zitten als ze op het bed klopt en lach zacht "Dat hoop ik dan maar" zeg ik zacht lachend. Ik schud even mijn hoofd en zeg overdreven blij "Ja, leuk! gaan we dan ook een kussengevecht houden?" Ik kijk even naar mijn kleding schud even lachend mijn hoofd "Ik denk ook niet dat jou vader het leuk vindt als ik zijn pyjama leen." zeg ik lachend.
from Noah on 01/04/2018 04:25 PMJason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Liever niet" zeg ik lachend en loop achter haar aan naar binnen. "Dan is het goed" zeg ik en loop mee naar haar kamer. Als ze zich omkleed bijt ik even op mijn lip en kijk naar haar. Ik knik "Dat is waar" zeg ik en ik weet al wat ze hierop gaat antwoorden.
from Noah on 01/04/2018 04:15 PMJason
Ik frons even als ze vraagt of ik wil blijven. "Bedoel je blijven slapen?" vraag ik zacht lachend. Ik knik en kijk haar aan als ze zegt dat ik Ashley waarschijnlijk niet meer tegen kom. Ik sta op als zij dat ook doet en veeg ook snel mijn kont af. "Als jij het oke vindt, wil ik best blijven slapen, maar als jij het niet wilt, kan ik ook gewoon naar huis gaan. Ik ben toch met de auto." zeg ik en lach zacht.
from Noah on 01/04/2018 04:03 PMJason
Ik lach zacht en zeg "Nou, dan gaan we daar morgen wel weer mee verder" Ik knik en kijk haar aan. Als ik Ashley niet had beschermt, was Fayena er nu niet meer. Ik ben geen fan van Ashley. "Ik moet er gewoon aan wennen denk ik" zeg ik als ik merk dat mijn beeld van haar niet bepaald positief is veranderd.
from Noah on 01/04/2018 03:53 PMJason
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. Ik knik en zeg "Klopt" Ik lach zacht en vraag "Heb je het al zelf geprobeerd dan?" Ik luister naar haar en knik. "Hoezo zorgzaam? Ik heb iemand doodgeschoten" vraag ik fronsend. "Een beetje" zeg ik als ze vraagt of mijn beeld is verander. "Ik vind het apart dat je dan compleet iemand anders bent" zeg ik en glimlach even.
from Noah on 01/04/2018 03:43 PMJason
Ik glimlach even en zeg "Ja, dat is een hele verandering hè?" Ik haal ook mijn schouders op "Dat zullen we nooit weten denk ik" zeg ik en glimlach. "Tuurlijk wil ik jou nog bijles geven, ik wil juist bij jou in de buurt zijn" glimlach ik klein en kijk haar aan. Ik denk even na en vraag dan "Is jou beeld van mij eigenlijk veranderd nu je weet wat ik doe en... hoe dat eruit ziet?"
from Noah on 01/04/2018 03:33 PMJason
Ik knik en kijk haar aan. Ik glimlach even en leg mijn hand onder haar kin zodat ze me aankijkt. "Ik snap het" zeg ik zacht en glimlach klein. "Het spijt me, als ik dit niet had gedaan, was het veel makkelijker geweest" zeg ik en kijk haar aan. "En nu?" vraag ik aan haar. "Wil je nog bijles van mij? Of wil je niks meer met me te maken hebben?" vraag ik en glimlach even.
from Noah on 01/04/2018 03:23 PMJason
Ik knik even als ze zegt dat ik voorzichtiger moet doen. Als ze zegt dat het om het geld gaat knik ik en zeg "Ik houd ook van het gevoel" Als ze mee zoent glimlach ik even, maar opeens laat ze los en bijt ik op mijn lip. Ik glimlach even en zeg "Fayena" Ik bijt weer op mijn lip als ze zegt dat ze geen relatie kan hebben en kijk haar aan. "Waarom niet?" vraag ik.
from Noah on 01/04/2018 03:14 PMJason
Ik knik en zeg "Niet helemaal gelukt" als ze zegt dat ik had beloofd voorzichtig te doen. Ik glimlach en knik "Ja, ik heb het geld, maar daar gaat het niet om" Ik ga zitten en lach zacht om wat ze mompelt. Ik kijk haar een tijdje aan en schud dan mijn hoofd. "Nee" zeg ik en slik even. Na een paar seconden glimlach ik even en zoen haar.
from Noah on 01/04/2018 03:06 PMJason
Ik slik en kijk even naar haar als ze op het bankje gaat zitten. Ik knik en wil weer sorry zeggen, maar ik denk niet dat dat iets van waarde toevoegt. Als ze begint over werk knik ik en zeg "Ik ben al klaar. Daarom ben ik hier. Ik werd onder vuur gehouden, hij richtte zijn geweer op mijn hoofd... en het enige waar ik aan kon denken was jou. Het kon me niet schelen of ik dat geld had of niet. Ik moest daar weg... Ik moest jou nog een keer zien..." "Maar daar heb je zeker ook genoeg van" zeg ik er zacht achteraan.