Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  108  |  109  |  110  |  111  |  112  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/05/2019 10:12 PM

Joshua
‘Ik weet wel wat mijn meisje lekker vind.’ Zei ik hijgend en grijnsde, ook al kon ze dat waarschijnlijk niet zien. Ik gaf haar een flinke pets tegen haar bil en liet mijn lul haar helemaal opvullen.

Dakota
Als Ron beneden komt en verteld dat er een probleem is zuchtte ik. Het ging net zo goed. We waren dol gelukkig zonder alle ellende. ‘No way, we kunnen Jonesy toch meenemen of bij de oppas laten. En als het te lang duurt kom ik terug. Ik ga jou niet alleen laten zorgen voor het gedrag van die 2 malloten. Al helemaal niet omdat je een hekel hebt aan een van die twee.’ Zei ik hem en beet op mijn lip.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/02/2019 11:53 PM

Dakota
Als ik alles bij elkaar had gepakt en Jonesy zijn jasje had aangedaan drukte ik een kusje tegen zijn voorhoofd. Soms vond ik het toch rot om hem als het ware te "dumpen" bij de oppas. Gelukkig vond hij het zelf heel leuk. Ik glimlachte en pakte zijn handje vast. 'Voorzichtig met voetballen. Je bent sterker dan Gia dus zorg dat je een beetje rustiger speelt.'zei ik tegen hem. 'En als je merkt dat ze je in kan halen dan zet je volle vaart voor uit. Wij zijn geen verliezers, of wel soms.'zei ik met een lachje. 'Tuurlijk niet.'zei hij terug Ik grinnikte en keek op als de deurbel ging. "Muito obrigado por ter vindo! Ele está ansioso para isso novamente." (portugees, de officiele taal in Brazilië). zei ik haar. 'Heel veel plezier met jullie twee.'zei ik nog en keek ze nog na. 

Joshua
Ik merkte dat ze onder me lag te kronkelen. Heerlijk als ik dit gevoel bij haar teweeg bracht. 'Don't cum.' zei ik terwijl ik haar grijnzend aankeek en vervolgens plagend verder ging. Mijn vriend stond al stijf van alle actie alleen al. Na een half minuutje draaide ik haar abrupt en een beetje ruw op haar buik. Aangezien we al zo goed als naakt waren hoefde ik enkel nog mijn boxer naar beneden te trekken. Ik liet hem langzaam in haar glijden om vervolgens op een rap tempo te stoten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/02/2019 10:32 PM

Joshua
Ik had binnen no time haar vriendin gevonden. Ik wist precies wat ze lekker vond en waar ze het hardste van klaar kwam. Ik plaagde haar door met mijn tong om haar tedere plekjes heen te gaan voor ik echt de goede plekjes aanraakte. Dat ik nog bloed om mijn mond had maakte me niets uit. 

Dakota
Ik knikte en keek Ron kort na voor ik Jonesy optilde op mijn arm en met hem naar de speelgoedkamer liep waar ik zijn favoriete spulletjes inpakte met hem. 'Heb je er zin in?' vroeg ik hem. Terwijl hij druk met zijn speelgoed bezig was knikte hij afwezig. Niets maakte mij gelukkiger dan hij en Ron.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/02/2019 10:07 PM

Dakota
Terwijl ik in de pan roerde voelde ik de armen van mijn husband om mij heen. 'Een beetje ondeugd in ons kind kan toch geen kwaad.'zei ik met een lachje. Ik draaide me om in zijn armen en drukte mijn lippen tegen de zijne. Ik was dolgelukkig geworden hier in Brazilië. Ik dacht niet meer aan mijn ouders. Toch miste ik Joshua wel, maar hij liet ook niks van hem horen dus ik liet het maar voor wat het was. 'Dat klinkt als een super idee.'zei ik en keek op als Jones de keuken binnen kwam gewandeld. 'Bah, papa mama doe niet zo klef.' zei hij. Ik lachte naar hem en gaf Ron expres nog een kusje. 'Lieverd, jij gaat naar Gia zometeen.' zei ik tegen hem en zag hem meteen glimlachen. Hij hield wel van zijn oppas. Net als wij. Ze was streng, rechtvaardig, maar wist hem toch altijd aan het lachen te maken en met hem te spelen.

Joshua
Zodra ik Emila hoor spreken liet ik het wijf los en grijnsde. 'Weten we dat weer voor de volgende keer.'zei ik tegen haar en dronk nog de laatste beetjes bloed uit het levenloze lichaam. 'Dan moeten we ons nu maar plezieren zonder een derde partij.' zei ik en kroop vanaf de onderkant van het bed over haar heen terwijl ik kusjes op haar lichaam drukte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/02/2019 09:16 PM

Dakota
De volgende ochtend werd ik in de armen van Ron wakker. Hij had mij zijn plan laten zien en ik had in eerste instantie mijn twijfels eraan. Natuurlijk wou ik dat allemaal. Samen zijn met Ron, zijn kindje krijgen. Maar ik zou mijn broer echt extreem erg gaan missen. Mijn vader. Mijn moeder viel wel mee, nu ik wist tot wat ze in staat was. Ik was altijd al een papa's kindje. In mijn hoofd dacht ik er nog steeds over na ook al had ik het Ron eigenlijk al toegezegd.

Joshua
Ik was al een tijd wakker en had in de kantine een ontbijtje gehaald voor Emi en mij. Toen ik binnen kwam maakte ik haar met een tedere kus wakker. 'Ik heb wat lekkers voor je.'zei ik en glimlachte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/02/2019 06:56 PM

Dakota
Ik knikte en liep naar boven. Het was even zoeken maar uiteindelijk vond ik een enorme inloopkast. Ik nam een shirt en trok deze aan. Waarom had hij nooit verteld over dit? Nou ja, het was ook niet alsof we elkaar zo heel goed kenden. Ik liep de kamer terug uit en liep terug naar beneden. Ik beet op mijn lip en keek naar hem. 'Wanneer kunnen we weer terug?' vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar.

Joshua
Voor ik er een woord tussen kon brengen hing hij alweer op. Het irriteerde me, maar ik was blij dat Dakota veilig was. Al had ik haar liever zelf even gehoord. Zuchtend liep ik terug de kamer in en ging naast Emilia liggen. 'Ze zijn beide oké, maar ze kwamen voorlopig niet terug.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/01/2019 10:43 PM

Dakota
Ik haalde grijnzend een hand door mijn haar en liep zijn woonkamer in. Ik nam de cocktail aan en dronk er grote slokken van. 'Heb je hier iets van bloodbags, en wat kleding. Deze bikini begint een beetje saai te worden.' zei ik met een lachje. Als hij over mijn ouders en Josh begint haalde ik mijn schouders op. 'Mijn ouders kunnen de pot op en ik zal Joshua wel laten weten dat ik oké ben, zodra ik een nieuwe telefoon heb.' zei ik tegen hem en dronk nog wat slokken van de cocktail.

Joshua
Ik volgde elke beweging met mijn ogen en beet op mijn lip. Wat was ze mooi. Als ze over Dakota begon keek ik op mijn telefoon en zag geen berichten van zowel Ron niet als Dakota niet. 'Ik bel Ron wel even.' zei ik en trok snel en joggingbroek aan en liep de gang op. Ik belde het nummer en hoopte maar dat hij opnam.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/01/2019 10:02 PM

Dakota
Zuchtend stapte ik in en dacht na over het goede woord. 'Makkelijk. Alles was makkelijk. Ik kreeg wat ik wou, ik kon doen wat ik wou. Ik had een bepaalde status op school en iedereen adoreerde mij. Nu ben ik niemand met veel problemen en haar eigen familie die haar liever opsluit en in de prostitutie gooit dan dat ze met de liefde van haar leven mag zijn.'zei ik en keek op als we bij het grote gebouw aankomen.

Joshua
Ik lachte. 'Dat heb jij heel goed voor elkaar gekregen.' zei ik tegen haar en drukte nog een zoen tegen haar lippen. 'Ik ben nog nooit zo uitgeput geweest.' zei ik met een lachje en streelde over haar arm met mijn vingertoppen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/01/2019 09:26 PM

Dakota
Als hij dat zegt zuchtte ik geïrriteerd. 'Het enige wat ik wou is mijn leven terug. Waarom kan ik niet gewoon terug naar hoe het was?' zei ik. Meer tegen mezelf dan tegen Ron. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. 'Prima, dan gaan we daar heen.'

Joshua
Ik grinnikte en zette haar goed neer op mijn middel terwijl mijn lippen niet van de hare afweken. Op dit moment was ik even alles vergeten. De vermissing van Dakota, mijn ouders. Charlene. Ik wou alleen nog maar bij emilia zijn.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/01/2019 08:16 PM

Dakota
Ik beet op mijn lip en keek hem aan. Als hij zijn voorhoofd tegen dat van mij legt haalde ik diep adem en glimlachte door zijn woorden. Dit keer geloofde ik ze. Zijn lippen tegen de mijne voelde vertrouwd en ik zou nooit meer naders willen. 'Ik wil hier weg, naar huis.' zei ik zacht wanneer ik zijn lippen los had gelaten. 'Voor ik hier iedereen vermoord van de dorst.'

Joshua
Ik grinnikte. 'Zomaar. Omdat je de liefde van mijn leven bent.'zei ik en keek in haar ogen. 'Ik wil met jou oud worden.' vertelde ik haar en streelde met mijn duim langs haar wang.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  108  |  109  |  110  |  111  |  112  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page