Suche nach Beiträgen von walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  109  |  110  |  111  |  112  |  113  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 27.02.2019 09:36

Ron

'Laat er gaan'zei ik tegen mijn moeder met rode ogen 'Ron je weet dat ik dit niet kan toelaten.'Binnen een seconde had ik mijn moeders en die van gerald hun nekken omgedraaid. En keek ik Dakota met rode ogen aan ik liep op haar af en plaatste mijn lippen op de haren zonder geen woord te zeggen. Ze is van mij en van niemand anders.

Emilia

Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip óké.'Zei ik toen zacht tegen hem terwijl ik hem aankeek met mijn mijn kraal oogjes 'ik hou ook van jou.'Zei ik toen tegen hem terwijl ik naar hem keek. 

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 26.02.2019 10:28

Emilia

“Ron zal haar vinden” zei ik om de boel te sussen “hij is tenslotte verliefd op haar niks zal hem stoppen om har te vinden.” Ik keek een beetje naar de grond bij mij was het wel anders.. Joshua kwam niet echt achter me aan. Dat was meer Ron.. Ron was uiteindelijk het perfecte vriendje die je echt zou willen voor jezelf hij was echt charmant een evil kantje.. maar hij was mijn broer en niet mijn type.

Mia
“Ron is niet de gene die je denkt dat hij is.” Zei ik tegen haar “hij is van plan om je te ontvoeren en je te ontkoppelen van je mijn broer en je ouders.” Zei ik tegen haar “en dat wil je niet.”

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 26.02.2019 09:52

Mia

“Ik had je gezegd dat je haar niet moest behandelen als 1 van je slaven!” Ik hielp Dakota overeind “het moest wel want Niko zei dat ze pittig kan zijn.” Ik keek hem boos aan en keek vervolgens naar Dakota ik maakte een snee in mijn pols en liet haar drinken.” Luister ik weet dat dit vreemd voor je is maar je vader en je moeder proberen je te beschermen... voor mijn eigen zoon het is niet goed als ik je in zijn leven toelaat.” Zei ik tegen haar terwijl ik me af vroeg waarom Harley en Niko me vroegen om dit zo te doen. Ze konden Dakota ook gewoon opsluiten het was Niko’s prinsesje zijn enige dochter en hij wilde haar niet hebben met Joshua of Ron. Ron begreep ik volkomen mijn eigen zoon was een duivel uit het diepste van zijn hart wat hij Emilia heeft aan gedaan kon hij ook bij Dakota doen.

Emilia

We waren aangekomen op school ik en Joshua zaten Pijnzend in zijn kamer. Wachtend op gehoor van Ron en Dakota.” Ron neemt niet op” zei ik tegen hem.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 25.02.2019 08:18

Gerald

Ik keek met rode ogen naar haar en glimlachte vals ik schopte haar van me af 'maak haar klaar voor onze klant.'Zei ik tegen Tilda een van de andere slaven die ik vasthield. Ze knikte terwijl ik mijn stropdas wat netter deed om de klant te ontvangen als ik de vrouw zie die om haar heeft gevraagd glimlach ik 'en ik dacht nog wel dat u klasse heeft tante Mia.'

Mia

Ik glimlachte naar mijn kleine neefje Gerald en haalde de tas met cash vanonder mijn arm 'zoals afgesproken.' Ik duwde mij zonnebril omhoog om te kijken of Ron me voor zou zijn. Maar zag hem gelukkig nog nergens het meisje Dakota werd voor mijn voeten gegooid terwijn Gerald de tas aannam.'Wat moet je eigenlijk met haar?' Ik keek hem lang aan 'de vraag is wat moet haar vader met zijn eigen dochter?' Ik dacht kort aan Ron die alles had ondervonden.. Emilia was niet de uitverkorene dat was hij maar we wisten allemaal hoe Niko er over dacht.. en hoe ik er over dacht. En mijn contract met Niko stond nog steeds vast.. geen 1 van onze kinderen zou met elkaar gaan trouwen. 

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 23.02.2019 01:05

Ron

Ik had het hele motel afgezocht maar kon er nergens vinden.`Laat de bus zonder mij rijden.. ik later wel up met de rest`zei ik tegen de buschaufur die knikte mijn blik glee naar Caster.. die junk die Gerald vrij liet rondlopen in zijn motel. Aangezien hij hier meer was de landbaas besloot ik hem te confronteren.`Caster`zei ik terwijl hij opkeek van zijn joint die hij aan het draaien was `breng me naar het bordeel.. ik geloof dat jullie wat hebben wat van mij is.`Hij grijnsde vals `ik neem geen orde`s aan van kroonprinsen.`Ik greep hem bij zijn nek `als jij me niet heel snel brengt naar dat tering bordeel ruk ik je stembanden er uit.`

Gerald

`Op staan meisje`ik gooide een bloodbag voor haar neus `het is tijd voor het echte leven beautiful.` Zei ik blij  met mijn nieue aanwinst voor mijn bordeel.. misschien kon ik haar nog verkocht krijgen voor een paar duizend aan peso`s.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 23.02.2019 12:45

Emilia

`Geweldig.`Zei ik een beetje aangeschoten `ik weet dat we vandaag al seks gehad hebben maar ik ben in voor nog een rondje.` Zei ik met een glimlachje terwijl ik mijn lippen tuitte voor een kusje.

Ron

Het was onze laatste dag op het campus `de bus vertrekt over 10minuten Ron.'Melde Scott terwijl ik buiten bleef staan wachtend tot Dakota ook arriveerde. Iets klopte niet ik zag Gerald en sprak hem aan 'heb je Dakota gezien.'Hij schudde zijn hoofd 'beter op je speeltjes letten Ronnie.' Zei hij met een lachje terwijl ik mijn koffers achterliet en terug het motel inliep Emilia had al aangegeven dat Dakota gister nacht er ook niet was. 

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 23.02.2019 12:28

Ron

`Prima klop maar op mijn deur als er iets gebeurt ik bemoei me niet meer.. als jij Emilia echt gelukkig maakt en me het bewijst dan accepteer ik je als haar vriendje.`Zei ik terwijl Emi al kwam aangelopen `ook voor het eerst dat jullie 2 praten zonder elkaars kop er af te rukken.`Ik gaf Joshua een veelbetekende blik en liep toen weg ik keek op mijn mobiel en probeerde Dakota te bellen maar die sprong gelijk op voicemail. Als ik Caster zie hou ik hem tegen op de gang `hey heb je Dakota gezien_`Vroeg ik.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 23.02.2019 12:18

Ron

Ik fronste maar liet het maar ze dook van zelf wel op ' heb je ooit je duivel geactiveerd?' Vroeg ik hem toen 'of kan je het uberhaupt beheersen net als Dakota?' Ik keek kort naar Emilia 'als je met Emilia een relatie wilt moet je dominant zijn haar kunnen onderdrukken.' Terwijl ik hem nooit had verteld hoe ik Emilia vroeger behandelde om haar onder mijn duim te houden. Hij en Dakota hadden een echte broer en zus band ik en Emilia hadden een hele andere jeugd gehad.,, onze moeder vond het belangrijk dat we nummer 1 waren verwend en arogant zo toonde we onze duivel.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 22.02.2019 11:37

Joshua

´Ze is ons zusje.´Zei ik toen tegen hem ´het is niet jou schuld maar die van de familie waar we in geboren zijn´zei ik toen tegen hem terwijl het me opviel dat Dakota nergens te zien was ´where is your sister` vroeg ik toen.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 22.02.2019 11:27

Ron

'My mom payed her.'Zei ik ineens tegen hem terwijl ik keek hoe Charlene werd afgevoerd 'allemaal om te voorkomen dat jij en Emilia niet samen zijn.. en inderdaad ze was zwanger van jou.'Zei ik tegen hem 'en er is niets wat het verlies van je kindje kan recht zetten..i hate to say it but i am your brother..'Zei ik tegen hem 'er is een reden waarom Emilia en ik jou nooit hadden erkennen als ons broertje.. omdat mijn moeder en jou vader allebei hun gezin wilde beschermen.. om te voorkomen dat mijn vader mijn moeder niet zou verlaten voor jou moeder.. je moeder was mijn vaders beste vriendin en hij zou alles voor haar doen en natuurlijk voor jou om je te beschermen en op te voeden als zijn zoon.' Zei ik 'dus don't blame the old men for not being there for you.. my mom had her selfisch reasons.. en nu nog steeds zet ze alles in om je koud te maken voor ons alleen laat ik er geloven dat ik je haat.. to protect my sister from hurting others.' Ik keek kort naar Emilia 'she killed charlene didn't she?' Zei ik toen. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  109  |  110  |  111  |  112  |  113  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite