Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  110  |  111  |  112  |  113  |  114  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/22/2019 11:00 PM

Joshua
Voor ik het wist voelde ik de koude kluisjes tegen mijn rug. In een snelle beweging sloeg ik zijn armen los en duwde hem van mij af. 'Ga mij hier niet de schuld van geven. Er was niets aan de hand tussen ons totdat jij je ermee ging bemoeien en haar fucking geheugen wiste. Voor hetzelfde geld heb jij het haar ingefluisterd.'zei ik boos tegen hem en keek hoe het lichaam van Charlene werd afgevoerd. 'Was het echt mijn kind of heb jij haar toevallig nog eens gebruikt?' vroeg ik hem en keek hem doordringend aan. 'Zou me niets verbazen als jij dat plan had bekokstooft met haar zodat jullie Emilia weg konden drijven.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/22/2019 08:39 PM

Joshua
Ik slikte en kwam overeind als Ron vertelde dat de directeur mij wou zien. Ik drukte een kus in Emilia haar haar en liep naar de lobby. Ik beet op mijn lip en zag Charlene nog liggen. Ik haalde diep adem. Ze was gewoon zwanger van mijn kindje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/22/2019 08:31 PM

Joshua
Al snel had iemand Charlene gevonden. Ik bewoog wat met mijn voet op en neer en keek naar Emilia. Hoe kon ze zo reageren? Haar rode ogen zeiden eigenlijk al genoeg. 'Emi, misschien moet je even rustig aan doen.'zei ik als ik haar het biertje zag drinken met de grootste grijns op haar gezicht.

Dakota
Al snel had ik in de gaten dat het bonzen geen zin had. Ik ging op de grond zitten tegen de muur en sloeg mijn armen om mijn lichaam. Ik zat hier in enkel mijn bikini. Het was hier koud en vochtig. Ik beet op mijn lip en voelde een duidelijke knoop in mijn maag en veegde langs mijn gezicht met mijn arm. Ik bloedde. Ik voelde aan mijn gezicht en had al snel door dat het mijn lip en wenkbrauw waren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/22/2019 08:19 PM

Dakota
Met een bonzend hoofd word ik wakker. Tenminste ik denk dat ik wakker ben. Het is pikke donker. Achterin flikkert net een zwak lampje. Ik probeer langzaam overeind te komen en kijk om mij heen. Waar ben ik in godsnaam? Een lichte paniek breekt uit. Ik kijk naar de metalen deur en loop er op af. Met alle kracht die ik in me heb probeer ik de deur in te trappen. 'Fack!' schreeuw ik als ik mezelf alleen maar pijn doe. De kracht die ik normaal heb is weg. Ik sla met vuisten tegen de deur aan. 'Laat me hier uit!!!'schreeuw ik, maar geen reactie.

Joshua
Beduusd volg ik Emilia naar buiten waar het kampvuur al was aangestoken. Ik kijk nog een keer achter mij naar het levenloze lichaam van Charlene. Ze droeg mijn kindje en Emilia vermoordde haar alsof ze een strontvlieg was. Ik probeer het maar van me af te zetten. Als we bij het kampvuur aankomen ging ik zitten en staar in het vuur.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/22/2019 07:33 PM

Joshua
Ik fronste als ze vertelde dat ze zwanger was. Ik wou mijn mond open trekken, maar voor ik ook maar iets kon doen rukte Emilia Charlene haar hart eruit. 'Emi!' riep ik en keek naar Charlene die op de grond viel. Ik beet op mijn lip. Niet dat ik er echt heel rauwig onder was, maar ik had niet gedacht dat Emilia zo een duistere kant had.

Dakota
Ik keek naar de zee en voor ik het wist voelde ik een stompe pijn tegen mijn gezicht. Ik vield op de grond, alles werd zwart en ik kreeg niets meer mee.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/21/2019 10:54 PM

Joshua
Ik glimlachte en keek haar aan. Als ze begon over wat we nog konden doen bekeek ik even bedenkend. Voor ik iets kon uitbrengen hoorde ik de stem van Charlene. Ik rolde mijn ogen. 'Rot op Charlene.' zei ik en keek naar haar. 'Niemand wilt je hier, dus stop met je op te dringen.' zei ik nog en legde een hand op Emilia haar onderrug.

Dakota
Als hij zich voorsteld nam ik zijn hand vast. 'Dakota.'zei ik en kwam overeind. 'Graag.' zei ik en begon met hem door het zand te struinen. Het zand voelde warm onder de voeten, maar zo fijn.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/21/2019 10:44 PM

Joshua
'Jij moet geen sorry zeggen.' zei ik haar. 'Ik was een klootzak.' zei ik en haalde even diep adem. Ik trok haar tegen me aan en drukte een kus in haar haar. 'Zullen we nooit meer ruzie maken?' vroeg ik haar en streelde over haar rug. Ik hield zoveel van haar en was als de dood om haar kwijt te raken.

Dakota
Ik keek op als ik een stem hoor en glimlachte zwak. 'Ja hoor.' zei ik en wist dat hij iets van Ron moest zijn. Hoe ze tegen elkaar spraken toenstraks. Ron wou mij niet met hem zien, maar of ik zo een stoker wou zijn van Drama op dit moment wist ik niet. Ik wist niet eens of Ron het nog zou boeien. Hij maakte zojuist precies duidelijk hoe hij over mij denkt.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/21/2019 10:06 PM

Dakota
Op straat werd ik bekeken door alle mannen. Niet dat me dat stoorde. In Brazilië lopen heel veel meiden hier rond. Ik zag er alleen anders uit. Ik had super donker haar en had een lichtere huid en lichte ogen. Dat zag je hier niet veel. Ik zuchtte en kwam op het strand aan. Even weg van alles en iedereen. Ik was er echt even klaar mee.

Joshua
'Alsof dat me iets doet.' zei ik nog en keek naar Emilia. 'Bedankt.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Toen jij wegging en alles met mijn ouders... Ik kan niet meer van die troep afblijven.' gaf ik aan haar toe. Het verzwijgen had geen zin. Zij kon me hier doorheen helpen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/21/2019 09:07 PM

Dakota
Als Ron me aanspreekt over Emilia keek ik hem fronsend en beledigend aan. 'Jij bent degene die in de weg staat. Je hebt echt stront in je ogen. Emilia is gelukkig met Joshua. Dat hoor jij als haar broer te accepteren. Je maakt haar doodongelukkig omdat je bang bent je positie te verliezen in haar ogen.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd. 'Jij bent echt een eikel. Ik weet dat ik beter verdien dan jij en wat ben ik blij dat Emilia alle goede genen van de familie heeft. Jij hebt ze zeker niet.'zei ik en liep de lobby uit naar buiten. Op de ligstoel lag een kort broekje die ik aantrok en ik verliet het resort in enkel dat broekje en mijn bikini topje.

Joshua
Ik beet op mijn lip en begon wel echt te twijfelen. Gelukkig kwam Emilia er optijd tussen voor ik iets kon doen. Als hij overeind schoot en dreigend op Emilia afliep. 'Hou je fucking bek tegen mijn meisje!' zei ik tegen hem en gaf hem een duw om afstand te geven. Meteen daarna sloeg ik hem met een rechtse hoek tegen zijn kaak aan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/19/2019 11:54 PM

Dakota
'Je weet dat Josh zoiets nooit zou zeggen. Hij was gekwetst. Je had hem verlaten Emilia. Charlene heeft daar misbruik van gemaakt. Hij maakte het ook uit met de reden dat zij niet jou was. Je moet je niet te druk maken om het verleden. Jullie zijn toch weer terug samen gekomen? Dat is ook een teken.' vertelde ik haar en ging naast haar zitten. Ik veegde de tranen van haar wangen.

Joshua
Ik zat in de Lobby wat met mijn telefoon te klooien. Het maakte me alleen maar nerveuzer dat Dakota nu met Emilia was gaan praten. Dalijk zei ze iets verkeerds en dan kwam het nooit meer goed. Dan zou ik terug gaan naar die verslaafde loser zonder leven. Ik beet op mijn lip en keek op als Caster bij me komt zitten. 'Wat moet je?' vroeg ik hem droog. 'Ik heb goeie shit voor je.'zei hij. Ik ging ongemakkelijk wat rechter zitten. 'Ik koop alleen bij mijn vaste dealer.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  110  |  111  |  112  |  113  |  114  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page