Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 111 | 112 | 113 | 114 | 115 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| WD
from LostSouls on 02/19/2019 09:00 PMJoshua
Ik rolde mijn ogen als Ron zoals altijd in mijn nek stond te hijgen. Kon hij zijn zusje niet gewoon gelukkig laten worden? Als hij vertelde wat ik tegen hem had gezegd nadat Emilia me had verlaten zuchtte ik. Hier komt het. 'Emi, het lag veel moeilijker dan hij nu laat blijken.' zei ik maar ze liep al weg. Ik keek hem met een woedende blik aan. 'Leuk dat je je zusje liever vol pijn ziet dan gelukkig. Dat is iets wat ik haar kan maken terwijl jij haar alleen maar ellende brengt.'zei ik en liep achter Emilia aan. Bij de ingang werd ik tegen gehouden door Dakota. 'Ik ga wel even.'zei ze me waardoor ik bleef staan en Dakota nakeek.
Dakota
Ik had het tafereel vanaf de lobby bekeken. Emilia stormde langs mij voor ik iets kon zeggen. Waarschijnlijk als Josh nu met haar ging praten maakte hij het alleen maar erger. Daarom hield ik hem ook tegen en liep naar de kamer van Emilia en mij. 'Emi, je kent het verhaal niet. Je moet niet meteen uit gaan van wat je broer zegt. Die wilt jullie alleen maar uit elkaar halen. Het was je broer die Josh uitlokte.'
from LostSouls on 02/19/2019 04:25 PMJoshua
Ik genoot van haar tempo. Ik liet mijn hand een pets tegen haar trillende bil geven en merkte dat het bedje goed aan het kraken was van onze beweging. 'Fuck Emi.' kreunde ik terwijl ik op dit moment even nergens aan hoefde te denken, zelfs niet aan mijn drugs.
from LostSouls on 02/18/2019 11:51 PMDakota
Zodra hij mij aanspreekt keek ik op. Ik beet op mijn lip en luisterde naar wat hij te zeggen heeft. Veel was het niet. Ik keek hem na en zette mijn zonnebril op mijn neus om hem na te kijken. Dit werd nog een lange vakantie zo. Ik kwam overeind en besloot eventjes een duik te nemen, wat ik dan vervolgens ook deed. Ik voelde de ogen wel over mijn lichaam glijden van alle jongens en mannen in de buurt. Helaas degene die ik echt wou was er niet meer.
Joshua
Ik gromde wanneer ze over me heen glijd. Een heerlijk gevoel. Terwijl ze mij bereed legde ik mijn handen op haar billen. Af en toe petste ik ertegen. Ik merkte al snel dat ik begon te hijgen en keek naar Emilia. Haar borsten deinden mee op het ritme wat me het beste uitzicht gaf.
from LostSouls on 02/18/2019 11:25 PMDakota
Met een tijdschrift lag ik op een zonnebedje langs het zwembad. Mijn ogen waren al wat minder rood en dik, al voelde ik het nog wel. Gelukkig had ik nu een normale reden om mijn ogen te verbergen met mijn zonnebril. Even verderop hoorde ik Ron spreken. Ik deed alsof ik gewoon nog aan het lezen was, maar hoorde hem duidelijk zeggen dat ik verboden terrein was. Dat bepaalde ik zelf wel dankjewel.
Joshua
Ik grijnsde en merkte dat mijn vriend al stijf genoeg was. 'seks.'zei ik en trok haar aan haar bikinibandje naar me toe zodat ik mijn lippen op de hare kon drukken. Vervolgens maakte ik het bikinibandje los, net als de touwtjes van haar broekje die meteen van haar billen af zakte. Het huisje was precies groot genoeg om onze avontuurtjes in te beleven.
from LostSouls on 02/18/2019 10:52 PMDakota
Terwijl de chauffeur de koffers in de bus laadde liep ik de bus binnen. Ik zag rechtvooruit helemaal achterin Ron zitten. Kort slikte ik en bleef ik even stil staan. Op dit moment had ik niet echt zin om gezellig te doen met de elite dus ging ik 2 stoelen voor hen zitten. Als ik Emilia zo voor zichzelf hoor opkomen glimlachte ik. Het werd tijd. Ze kon zoveel meer zijn dan dat ze nu al was. Zodra ze naast me kwam zitten keek ik haar glimlachend aan. 'Goed gezegd.' vertelde ik haar en schoof mijn zonnebril in mijn haar. Nu zou toch niemand naar mijn ogen kijken behalve Emilia en zij wist waarschijnlijk al hoe ik me nu voelde.
Joshua
Ik liep de bus in en zag het hele tafereel afspelen. Met een grijnsje keek ik naar Ron en ging voor Emilia en Dakota zitten. Ik deed mijn hand naar achter zodat Emilia die zou kunnen vastpakken en deed vervolgens mijn oortjes in om muziek te luisteren tijdens de reis.
from LostSouls on 02/18/2019 10:32 PMJoshua
Met een zwak glimlachje keek ik naar Emilia. 'Mijn moeder wel, buiten het feit dat ze mijn hele leven gelogen heeft en me naar een klooster heeft gestuurd voor de eerste 6 jaar van mijn leven ofzo. Het is mijn vader... Dakota haar vader wat mij nooit heeft behandeld alsof ik erbij hoorde.' vertelde ik haar en beet op mijn lip. 'Laten we het hier niet meer over hebben.'
Dakota
De volgende morgen was aangebroken. Mijn koffer was gepakt en ik had een dikke grote zonnebril op. Gisteren had ik toch nog wel gehuild wat resulteerde in gezwollen rode ogen. Ik zat buiten op mijn koffer te wachten op de rest als ik Emilia en Joshua aan zag komen lopen. Ik glimlachte breed.
Joshua
Met Emilia en zowel haar als mijn koffer in mijn handen liep ik richting de verzamelplaats. Ik kon niet gelukkiger zijn dat ik met Emilia was. Er was alleen nog een probleempje. Omdat ik verslaafd was geraakt toen ze me verlaten had en toen alles mis ging, kwam ik daar nu niet zo goed van af. Ik snakte naar een lijntje, maar die gelegenheid had ik nu even niet.
from LostSouls on 02/17/2019 12:23 AMDakota
Ik rolde mijn ogen als ik zie dat hij voor nu afhaakt. - Laat maar - stuurde ik terug en voelde nog een traan over mijn wang glijden. Ik legde mijn telefoon weg en trok mijn kleren, op mijn lingerie na uit. Ik ging in bed liggen en sloot mijn ogen. Deze dag moest gewoon nu voorbij zijn.
Joshua
Ik haalde eventjes diep adem terwijl ik nadenkt. 'Nee, Ik was verliefd op je voor ik het wist en ben het nu nog steeds. Voor mij verandert het niet. Ik zie jou vader niet als de mijne. Ik zie mezelf eerder als een wees.' vertelde ik haar.
from LostSouls on 02/16/2019 07:56 PMDakota
Als hij dat terug stuurde zuchtte ik. Moest ik dit geloven? Ik zuchtte en besloot hem het voordeel van de twijfel te geven. - Dan begin maar eens met uitleggen. Ik ben op mijn kamer. - stuurde ik hem en ging rechtop op bed zitten. Ik trok mijn benen op en was benieuwd met welk excuus hij nou weer zou komen.
Joshua
Hijgend keek ik naar haar en beet op mijn lip. 'Door alles wat er was gebeurd en toen het uit kwam hoe mijn vader zijn zaken runde op die school werd er al snel door ouders geprotesteerd. Uiteindelijk bleven er niet meer genoeg leerlingen over.'
from LostSouls on 02/16/2019 07:34 PMDakota
Als ik mijn telefoon hoorde keek ik op. Het was van Ron. - Vindt je verloofde dat wel goed. - stuurde ik vol sarcasme terug. Op dit moment wist ik mij geen raad. Als ik hiermee door ging dan zou ik mezelf alleen maar in een positie brengen waar ik degene was waarvan het hart brak.
Joshua
Ik beet op mijn lip en keek naar haar. Ik schudde meteen mijn hoofd. 'You're mine now.' grijnsde ik en draaide haar in een snelle beweging op haar rug. Ik trok haar blousje open en trok onder haar rokje haar string kapot. Zonder waarschuwing kroop ik onder haar rokje en begon haar te verwennen met mijn tong.
from LostSouls on 02/16/2019 07:20 PMDakota
Al een uur lang speelt de hele tijd de scene opnieuw af in mijn hoofd. Hoe ik smeekte of Ron kon blijven. Hoe ik hem vertelde dat ik gevoelens voor hem had en hij toch was gegaan. Ik had een kussen tussen mijn armen geklemd en een traan gleed over mijn wang. Maar daar bleef het bij. Meer tranen wou ik niet aan hem verspillen.
Joshua
Als de deur open gaat en ik Emilia op haar benen zag staan kwam ik snel overeind. Ik legde de joint in de asbak op het nachtkastje en luisterde naar haar. 'Screw them.' zei ik en trok haar tegen me aan terwijl mijn lippen de hare vonden. Ik besloot om niet meer boos te zijn. Ik wou haar te graag terug om boos te blijven.