Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  112  |  113  |  114  |  115  |  116  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 05:58 PM

Emilia

Ik gaf Dakota een knuffel zonder iets te zeggen ´thank you.´Zei ik zacht tegen haar terwijl tranen langs mijn wangen gleden en ik me alles herinnerde.. hoe ik en Joshua voor het eerst seks hadden hoe ik verliefd op hem werd. 

Ron

Ik liep de aula in en kon nergens mijn zusje vinden maar als ik haar zie lopen met Dakota. Gaan mijn ogen wijd open ´emi.´Ze liep rechtstreeks op me af en gaf me een klap in mijn gezicht waarna ze de inhoud van haar flesje over me heen goot.´Dit is omdat je ma en pa de kans gaf om mijn geheugen te wissen, don´t ever talk to me again Ronnie.´ Ze liep de zaal uit alsof de baddest bitch op aarde was ´o fuck.´Zei ik geirriteerd. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/16/2019 04:57 PM

Emilia

Ik nam haar pols vast en liet mijn fangs tevoorschijn komen ik zette mijn tanden in haar pols. Dit bloed smaakte alsof de hemel op me neer kwam. Ik liet haar pols los en voelde mijn tenen bewegen ik ging langzaam omhoog twijfelend of het gewerkt had.´Ik ga huilen´zei ik zacht terwijl ik tranen in mijn ogen kreeg ik duwde de deur open en stond voor het eerst recht overeind ´it worked.´

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/16/2019 04:38 PM

Emilia

Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip ´breng me naar de wc´s laten we het proberen.´ Zei ik ik had bijna elke fabel geprobeerd maar niks hielp er was alsnog ruimte voor nieuwe ideen dus waarom niet.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/16/2019 04:13 PM

Emilia

´Speciaal bloed´ zei ik fronsend ´ik ben al sinds mijn geboorte zo.´ Zei ik ´of bedoel je..´ Ze had het waarschijnlijk over de Emilia die iedereen kent maar ik zelf niet eens ken.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/16/2019 04:09 PM

Emilia

´Doet hoeft niet hoor ik ben goedzo.. veel soeps kan ik toch niet met mijn rolstoel.´Zei ik zuchtend tegen haar ´Ik wil niet in Aron zijn tijd gaan hij moet ook genieten van zijn vakantie.´Zei ik.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/16/2019 04:03 PM

Emilia

´Hij is niet sirieus met haar.´Zei ik gelijk tegen haar ´het is een huwelijksverbond van mijn ouders.. maar hij werkt er aan om het contract te breken, being royal and rich is not always a happ thing.´Zei ik zuchtend tegen haar terwijl wij de lincolns nooit echt een happy family waren. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/16/2019 03:54 PM

Emilia

´Are you in love with my brother´Vroeg ik met een giechel. Ik keek naar Ronnie die sprak met zijn vrienden en mijn blik opving hij zwaaide naar ons ´als dat zo is.. neem ik terug wat ik gezegd heb.. shoot your shot ik vind zijn verloofde toch een trut.´ Terwijl ik het over Sharon had Ron en Sharon hadden een open relatie maar Sharon werd alsnog jaloers wanneer hij met andere meisjes sprak.. waardoor ze fixe ruzie krijgen maar vervolgens toch goedmaak seks hebben en dat de heletijd terwijl ik weet dat mijn broer niet gelukkig is. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/16/2019 03:41 PM

Emilia

Als ze dat zegt glimlach ik zwak ´ik denk dat je broer me niet mag.´Zei ik zacht terwijl het me intresseerde waarom hij zo deed.´Praat niet te veel met Ron.. hij is meer een flirt dan boyfriend matriaal.´Zei ik tegen haar ´ja heel lullig hoe ik zo over mijn eigen broer praat, maar hij is niet bepaald stable.´ Zei ik om het zo maar te zeggen. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/16/2019 03:12 PM

Emilia
Als ze dat zegt slik ik ´ik denk niet dat je mijn broer kent als hoe ik hem ken.. alles wat in zijn voordeel werkt komt ook uit.´ Terwijl ik zelf nu begon te twijfelen aan mijn hele leven Ron was de enige jongen in mijn hele leven waar ik ziels veel van hield.´Ja soort van.. we hebben geen seks en ik hoor zegmaar de roddels dat hij een flirt is´ zei ik somber ´maar het is Ronnie zijn beste vriend en hij is zo slecht nog niet.´Loog ik terwijl mijn blik naar Joshua glee ´jij en Joshua zijn toch broer en zus´ 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/16/2019 02:54 PM

Emilia

Als een mooi meisje me vraagt waarom ik niet mee ga zucht zacht.´Mijn broer denkt dat ik mezel nog is in de neste werk zodra we naar het buitenland vertrekken.. aangezien onze familie veel vijanden heeft´ zei ik zuchtend ´mijn ouders vinden het allemaal prima dat Ron zo overprotective is hij bepaald sirieus mijn hele leven.´Ik keek kort naar Jackson ´zelfs mijn liefdes leven heeft een bepaald beleid.´ 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  112  |  113  |  114  |  115  |  116  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page