Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  112  |  113  |  114  |  115  |  116  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 06:49 PM

Dakota
Ik glimlachte bij haar knuffel en keek haar na vanuit de opening van de dames toiletten na. Ik zag wat ze met Ron deed en sloeg kort een hand voor mijn mond om mijn lach tegen te houden. Hij had het zeker wel verdiend. Ik haalde even diep adem en stapte uit de deuropening. Ik was nog steeds boos dat hij mij niets had verteld over zijn geliefde verloofde. Ik keek hem kort aan waneer hij mijn richting op keek maar liep vervolgens de andere kant op.

Joshua
Er was ophef op de gang, maar veel zin om me ermee te gaan bemoeien had ik niet. Ik bleef rustig op mijn bed liggen en staren naar het plafond terwijl ik op mijn gemak een jointje rookte. Charlene had zich deze middag weer aan me op gedrongen en ik had haar ook afgewezen. Ik werd gek van haar aanwezigheid. Ze dacht dat ze nog steeds alles voor mij betekende maar de enige die echt iets voor me betekende kon mij niet meer herinneren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/16/2019 04:59 PM

Dakota
Ik beet kort op mijn lip als ik haar tanden door mijn huid voelde steken. Na eventjes voelde het wel fijn. Wanneer ik zie dat ze haar tenen kon bewegen grijnsde ik. 'Congratulations, you can walk.'zei ik haar en was blij voor haar. Ik vroeg me wel af waarom mijn familiebloed dit effect op haar had.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/16/2019 04:39 PM

Dakota
Ik glimlachte en kwam overeind. Ik haalde haar rolstoel van de remmen af en rolde haar mee naar de wc's. Ik controlleerde of alle hokjes leeg waren. Als dit zo bleek te zijn haalde ik even diep adem en gaf haar mijn pols. 'Bon apetit dan maar.'zei ik en was wel een beetje nerveus. Normaal was ik degene die van mensen dronk en niet de mensen van mij.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/16/2019 04:20 PM

Dakota
Ik glimlachte. 'Op de vorige school, waar jij inderdaad ook hebt gezeten. Ron vertelde mij dat je mijn vader zijn bloed dronk wat ervoor zorgde dat je tijdelijk kon lopen. Misschien omdat ik zijn dochter ben heb ik hetzelfde bloed door mijn aderen stromen.' zei ik tegen haar. 'We kunnen het op zijn minst proberen toch?' vroeg ik terwijl ik om ons heen keek of iemand mee luisterde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/16/2019 04:11 PM

Dakota
Ik fronste even en probeerde iets te bedenken. 'Er is ook een periode geweest dat je tijdelijk kon lopen toch?' vroeg ik haar. Niet zeker wetende of dit iets was wat ze kon herinneren. 'Je hebt toen speciaal bloed gedronken toch? Misschien kunnen we daar weer voor deze reis aan komen? Kom op Emi. Je moet ook wat lol beleven.'zei ik tegen haar met een grijnsje. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/16/2019 04:06 PM

Dakota
'Misschien moet hij het maar bij zijn verloofde houden. Ik ben alleen goed voor in bed blijkbaar.' zei ik en slikte. Nu hadden we het maar 1 keer gedaan, maar hij dacht van die een keer heel iets anders dan mij. Ik zuchtte en keek naar Emilia. 'Als ik jou was zou ik schijt hebben en je gewoon inschrijven voor Brazilië. Ik zorg wel voor je en je hebt ook nog die jongen die je altijd overal naar toe brengt. Hij is ook een goede vriend van je toch?' vroeg ik haar. Ik had het gevoel dat Emilia de enige was die ik kon vertrouwen en ik had haar graag in mijn buurt.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/16/2019 03:57 PM

Dakota
Ik rolde grinnikend mijn ogen. 'Niet zo hard.'zei ik snel en keek rond of iemand ons had gehoord. Ik beet op mijn lip en keek naar Ron die zwaaide. Als Emilia dan het woord verloofde dropt beet ik op mijn lip en voelde ik een schok door mijn lichaam heen gaan. 'Verloofde?' vroeg ik toen aan haar en merkte dat ik me er misselijk door voelde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/16/2019 03:43 PM

Dakota
'Mijn broer mag je heel graag. Je hebt hem alleen gekwetst, maar dat weet je niet meer.'zei ik tegen haar en keek naar Ron al ze over hem begon. 'Dat begin ik een beetje in de gaten te krijgen. Ik wou dat ik dat eerder geweten had. Voor ik 3 maanden depressief in bed had gelegen om hem bijvoorbeeld.' zei ik voor ik er erg in had. 'Vertel hem dat maar niet.' zei ik er snel achteraan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/16/2019 03:14 PM

Dakota
Ik glimlachte wanneer ze dat zei. 'Dat besefte ik me laatst inderdaad. Ik ken hem niet zo goed als ik dacht hem te kennen. Maar ik praat met hem en ik weet wel dat hij van je houdt, maar hij gaat een beetje te ver in zijn liefde voor jou. Jij verdient je eigen leven met je eigen keuzes en je moet zeker niet samen zijn met Jackson alleen omdat het de beste vriend van je broer is.' zei ik tegen haar en keek naar Joshua als ze over hem begon. Ze was toch nog duidelijk geïnteresseerd. 'Ja, we delen dezelfde moeder.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/16/2019 02:57 PM

Dakota
Ik schudde mijn hoofd. 'Dat je in een rolstoel zit betekend niet dat je maar een weerloos meisje bent. Je moet Ron gewoon een beetje tegen gas geven.' zei ik tegen haar met een glimlachje. 'Laat zien dat je onafhankelijk kan zijn. En laat hem al zeker niet bepalen wie jou gelukkig maakt.' zei ik tegen haar. Ik zag dat ze naar die Jackson keek. 'Is dat je vriendje?' vroeg ik haar. Het was dan wel mijn broer, maar Joshua was veel knapper dan Jackson en ik durf te wedden dat hij ook veel beter bij haar zou passen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  112  |  113  |  114  |  115  |  116  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page