Suche nach Beiträgen von walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  113  |  114  |  115  |  116  |  117  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 16.02.2019 02:21

Ron
“Welkom iedereen” zei ik terwijl het vandaag een bijeenkomst was.” Zoals jullie weten is het zomer seizoen begonnen dat betekend dat we met ze alle naar Brazilië gaan een vakantie voor iedereen.” Zei ik grijnzend “maar 1 leerling blijft hier achter sorry Emi.” Zei ik “maar voor iedereen zijn ticket krijgt worden er groepen gemaakt voor de kamers.. dus schrijf op met wie je wilt hou er rekening mee 1 kamer is voor 2.” Zei ik knipogend terwijl iedereen gelijk begon te roezemoezen onze night watches waren soms wat extra vagant.

Emilia
Als Ron dat zo luid en duidelijk moet zeggen kijk ik hem geïrriteerd aan. Maar begint iedereen al snel namen op te schrijven. Ik keek kort naar Jackson die met wat meisjes stond te praten. Als Ron ging.. dat ging hij ook natuurlijk. Ik keek naar mijn benen en moest iets vinden om ze te fixen voor een long term. Ik bedoel we zijn de sterkste wezens op deze aarde

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 16.02.2019 02:01

Ron
Als ik zie dat Dakota beledigd is zucht ik zacht. In de tussen tijd dat ze weg was.. heb ik een hoop veroorzaakt er miste nog 2 elite’s en 1 daarvan was mijn verloofde. Janice keek me diep aan “wat ga je doen als Sharon terug is?” Vroeg Janice argwanend “haar vertellen dat het nieuwe wijf haar plek over neemt.” Als ze dat zegt kijk ik haar met rode ogen aan “Janice kop dicht of ik zet je aan de schandpaal.” Zei ik fel tegen haar terwijl ik overeind kwam Dakota was niet zomaar iemand.. en ik wilde haar al helemaal niet misbruiken.

Emilia
Ik fixte mijn haar terwijl ik helemaal niet meer had gedacht aan Joshua en wat hij zei over mijn broer. Het klopte gewoon niet qat hij zei hoezo zal hij mijn geheugen hebben gewist als ik constant bij hem bem ben geweest. Die rolstoel werkte ook niet mee vandaag ik wilde gewoon weer kunnen lopen. Aron kwam mijn kamer binnen gelopen en plofte neer “zo die vreemde knapperd is niet bepaald blij met jou aanwezigheid.” Zei hij “hij is de gene die nieuw is en zich gedraagd alsof de wereld om hem draait..” zei ik tegen Aron “hij zei wel of nou ja dat meisje zei dat het je ex plus broer is.” Ik rolde mijn ogen “als dat zo is dan waarom weet ik niet van hem af en Ron ook niet.. ik vind die nieuwe maar raar.” Zei ik.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 15.02.2019 09:24

Emilia
“Waarom ben je zo gemeen tegen me?” Vroeg ik ineens met rode ogen “i asked you the question so answer.” Zei ik toen verveelt en genadeloos “je bent Emilia Lincoln en hij daar is mijn ex Joshua Heaven of moet ik zeggen Lincoln.” Terwijl een supermooie chick naast hem neerplofde “he is basically your brother and you where in love with him until you took off.” Zei ze terwijl mijn hoofd ineens begon te tollen “ik heb geen andere broer tenminste waar ik van af weet en ik ben al helemaal niet verliefd op een vreemde.. die me behandeld alsof ik een egoïst ben.” Zei ik “maar als dat het is.. is het misschien wel beter dat ik die zooi niet herinner.” Terwijl ik niet eens dacht aan de vragen die hierbij zaten ik was al offended bij de manier hoe hij tegen me deed ik ree weg.

Ron
Voordat ik mijn muil open kon trekken tegen dat klote halfbroertje van me deed Emilia al precies wat ik wilde dat ze deed.. hem volledig uit haar leven verstoten.” Well well Charlene lijkt er op dat je werk prima doet als homewrecker” zei ik terwijl ik Emilia nakeek “ofcourse Ron” zei ze sarcastische. Terwijl ik glimlachend naar Dakota toeliep die zich prima kon mengen ik ging naast haar zitten “dus zijn jullie samen?” Vroeg Janice “nope.” Zei ik gelijk.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 12.02.2019 10:56

Emilia

Mijn aandacht glee steeds naar Joshua die daar maar zat alsof de hele wereld hem niet meer boeide. Ik ree mijn rolstoel naar hem toe 'voordat je weer zo vijandig doet.. mag ik je dan goed bedanken voor laatst?'  Vroeg ik hem 'je kent mijn naam en je zei het alsof ik je pijn heb gedaan.. ik ben niet iemand die graag gehaten word om iets wat ik heb gedaan.. al is het in dit geval dat ik niet weet waar je het over hebt.'  Zei ik tegen hem 'dus kan je me uitleggen wat ik heb gedaan?'  Zei ik straight forward.

Ronnie

Ik zag Emilia naar Joshua gaan 'trek je niks van Janice.. we hebben geneukt maar alleen dat.' zei ik tegen Dakota terwijl ik even op de 2 afliep en mijn hand op Emilia haar schouder legde 'valt hij je lastig?' Vroeg ik toen ' Ron hij valt me niet lastig ik leer hem alleen kennen.' Ik keek Joshua met een valse blik aan ik legde mijn handen op Emilia haar oren 'ze zal je nooit herinneren dus probeer het maar niet.' Zei ik zonder geluid ik liet mijn handen zakken ' prima Emi.. laat hem hier op zijn gemak voelen.' Zei ik vals terwijl ik terug liep naar Dakota.  

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 11.02.2019 11:15

Ron
“Ze liet hem niet achter.. als jou vader” ik stopte met praten “ach laat het maar die 2 worden nooit meer een ding, en inderdaad ik haat hem.” Zei ik tegen haar terwijl ik 2 bloodbags bestelde. Ik wilde haar niet vertellen dat mijn moeder en haar vader Emilia helemaal hadden gehersenspoeld met onzin “ en waarom zou hij haar zo beschrijven bij zijn laatste uitbarsting alsof mijn zusje een hoer is... geeft mij genoeg reden om haar bij hem weg te houden.”

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 11.02.2019 10:32

Emilia
“Welkom” zei ik zwak glimlachend “ik ben Emilia Lincoln his little sister.” De andere stelde zich zelf voor behalve Janice die gaf er geen eens aandacht. Ik zag die vreemde jongen de kantine in lopen “wie is dat eigenlijk?” Ik knikte naar de jongen hij was knap maar je kon zien dat hij miserabel was maar doorwat mocht Joost weten

Ron
Als Emilia vraagt wie Joshua is pak ik Dakota’s hand vast en kneep ik er in dat ze niks moest zeggen.” Haar broer die iks niet mag Joshua Heaven” zei ik toen tegen Emilia. Emilia knikte bedachtzaam maar ging toen met Jackson in gesprek ik liep met Dakota naar de rij “Emilia is haar geheugen kwijt.” Zei ik zacht tegen haar “being away from that skank Made her crie for months.. dus mijn ouders hadden besloten om elke herinnering aan haar broer te vernietigen en die ze had van de tijd dat ze eindelijk kon lopen.” Zei ik “eigenlijk wel beter hij zag haar toch alleen maar voor een slet.”

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 11.02.2019 10:19

Ronnie
Mijn uniform zat schots en scheef terwijl ik de kantine binnen kwam gewandeld.. en mijn geweldige elite team al zag. Ik knielde bij Emilia neer “ zorgt Aron goed voor je?” Vroeg ik terwijl ik rondkeek me afvragend of Joshua haar nog had lastig gevallen. Ze knikte “prima behandel me niet alsof ik 11 ben Ronnie.” Zei ze boos terwijl ik vervolgens naar Jsackson keek hij was wel goed voor haar gelukkig. Ik nam diep adem “ik moet jullie wel even allemaal mededelen dat we een nieuwe elite member hebben.”

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 11.02.2019 08:32

Emilia
“Maak je niet druk ik zal je ondersteunen.” Drong hij aan terwijl ik op mijn onderlip heet “na het bal oke.” Zei ik terwijl hij wat teleurstellend knikte “prima we doen het op jou tempo.” Als hij dat zegt gaat er een vage herinnering door mijn hoofd maar ik herinnerde me het alsnog niet. Ik gaf hem een zoen terwijl Aron erbij zat als 3e wiel “wie is die nieuwe trut van Ron hij doet zo apart zins zij binnenkwam.” Klaagde Janice die bij ons kwam zotten “een oude vlam denk ik.” Zei ik tegen haar “mijn broer is wel echt een casanova.”

Ronnie
“Ik heb zeker zin.” Ik nam haar pols vast en zette mijn rechterhand kort op haar nek waarna ik haar chockte.” Je bent echt geil” ik liet haar los en draaide haar ruw op haar buik waarna ik haar heupen omhoog trok. En mijn vriend in haar laat glijden ik begon gelijk op een snel diep tempo het was fijn om seks te hebben met iemand waar je om geeft.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 10.02.2019 08:17

Ron

Als ze lekker klaar komt lik ik alles netjes op en kom ik van onder haar rokje vandaan ´je smaakt naar hemel.´ Zei ik tegen haar terwijl ik mijn lippen kort weer op de haren drukte en ik mijn paal recht overeind voelde staan.

Emilia

´Sorry dat ik laat ben ik had wat moeite met mijn rolstoel.´ Loog ik terwijl ik een milkshake bestelde ´geeft niet als je maar komt.´Hij plaatste een kusje op mijn voorhoofd terwijl ik bloosde ´heb je er al over na gedacht.´Als hij begint over wat we besproken hadden bijt ik op mijn onderlip ´ik kan niet bewegen laat staan seks.´Zei ik zacht tegen hem mijn benen waren al heel lang zo de kans was klein dat ik zou kunnen lopen. 

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 10.02.2019 07:51

Ron

Ik liet mijn handen langs haar benen glijden en hield ze op een gegeven moment goed vast aangezien ze begon te stuiptrekken door de geweldige orgasme die ze zou krijgen. Ik glee met mijn wijs en middelvinger in haar terwijl ze geweldig smaakte precies hoe ik me het voorstelde.

Emilia
Aron was weer terug terwijl ik wat afwezig naar het balkon van mijn kamer keek ´hey Emi.. je komt zo nog te laat voor je afspraak met Jackson.´ Zei Aron terwijl ik al 3 weken aan het daten was met Jackson Jackson was de beste vriend van mijn broer. En ook misschien een achterneef van me ik weet niet hoe het tussen ons zat we hadden gezoend.. maar seks kwam niet bij mij terzake ´ja je hebt gelijk kan je me rijden naar de cafetaria.´Aron knikte en bracht me naar de cafetaria waar ik Jackson al zag zitten ´Emi.´

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  113  |  114  |  115  |  116  |  117  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite