Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  113  |  114  |  115  |  116  |  117  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 02:37 PM

Dakota
Ik zuchtte en keek naar Ron die de reis naar Brazilië aankondigde. Ik zuchtte. Opzich had ik wel zin in de zon en het strand en zwembad, maar de drama die het mee ging brengen niet echt. Wanneer iedereen op stond om op te schrijven met wie ze een kamer wouden delen liep ik naar Emilia. Ik glimlachte en ging naast haar zitten. 'Waarom kun je niet mee? Er zal toch ook vast een plekje voor jou zijn?'vroeg ik haar.

Joshua
Zuchtend bleef ik op mijn plek zitten. Hier had ik totaal geen zin in. Zodra ik ook hoorde dat Emilia niet mee ging baalde ik nog meer. Vooral voor haar. Iedereen lekker op vakantie en zij zou hier moeten zitten. Ik haalde een hand door mijn haar en zag dat Dakota aan het praten was met Emi wat me en beetje zorgen baarde. Als ik haar terug zou winnen wou ik dat zelf doen, niet met behulp van haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/16/2019 02:10 PM

Dakota
Eenmaal buiten ging ik tegen een muur staan en stak een sigaret op. Als niet veel later Joshua aan kwam lopen en naast me kwam staan zuchtte ik. Ik nam een hijs en gaf de sigaret door aan hem. 'Wat een ruk school.' zei ik. Al denk ik dat het waarschijnlijk kutter moest zijn voor Josh dan voor mij. 'Het leek anders alsof je je plekje had gevonden.' zei hij. Terecht. Ik dacht ook echt dat ik mijn plekje had gevonden. 'Ja, ik weet nu inderdaad waar ik sta.'zei ik en beet op mijn lip.

Joshua
'Ik zal niet er in wrijven dat ik je heb gewaarschuwd voor dat rukventje, maar je moet je niet laten misbruiken omdat je gevoelens voor hem hebt.'zei ik. Ik kon wel raden dat het haar over Ron ging. 'Hoe zit het tussen jou en Emilia?' vroeg ze me. Ik nam een hijsje en gaf de sigaret terug aan Dakota. 'Ze heeft totaal niet door dat ze is gehersenspoelt door Ron. Ze weet niet meer wie ik ben en snapt niet waarom ik boos ben. Misschien moet ik het zo ook maar laten.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Ze gniffelde. 'Haar geheugen kan dan wel gewist zijn, maar als ze eerder van je hield kan ze prima om dezelfde redenen weer voor je vallen Joshie. Geef het niet te snel op.' zei ze.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/16/2019 11:59 AM

Dakota
Ik had het best gezellig met iedereen. Het was misschien zelfs gezelliger dan het was op night academy. Met een tevreden zuchtje keek ik op als Ron zich weer bij ons voegde. Janice haar vraag deed me kort grijnzen, tot het punt dat Ron eigenlijk een beetje te snel nee zei. Ik slikte en glimlachte zwakjes omdat ik mij niet wou laten kennen, maar van binnen voelde ik me op dit moment kapot gaan. 'Ik ga even roken, zo terug.'zei ik tegen het gezelschap en liep snel bij ze vandaan naar buiten.

Joshua
Ik keek haar aan en wou het haar nu precies haar fijn gaan uitleggen, maar voor ik mijn mond ook maar kon open trekken kwam Charlene zich ermee bemoeien. Ik zuchtte en keek Emilia na. Mijn blik ging kort naar Charlene. 'Hou je buiten mijn leven, begrepen?! Je bent alleen goed om te neuken.' zei ik en liep de kantine uit.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/15/2019 08:59 PM

Dakota
Ik knikte en keek de kantine rond. Mijn blik kruist weer met die van die Janice en keek haar net zo vuil weer terug aan. Ik dronk van mijn bloodbag en gooide deze weg wanneer ik klaar was. Ik liep naar het Elite groepje en kletste wat met de meiden. Ze mochten me wel, behalve Janice. Dus ging ik er mooi voor zorgen dat ze mij meer mochten dan Janice en haar buiten sluiten. Het was fijn om terug te zijn.

Joshua
Ik rolde mijn ogen. 'Je mag je zusje ook wel meenemen hoor Ron.' zei ik tegen hem en keek hem aan. 'Het is niet alsof je het zo geweldig vindt dat ze nu bij mij zit.' Mijn blik gleed terug naar Emilia. 'Misschien moet jij maar eens goed in je geheugen graven. Of je afvragen wat je broer met je gedaan heeft waardoor je mij opeens niet kan herinneren.' zei ik haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/11/2019 11:35 PM

Dakota
Ik schudde zuchtend mijn hoofd en rolde mijn ogen. ‘Dan zijn we het erover eens dat we er beide anders over denken.’ Zei ik hrm en nam een van de bloodbags aan. Ik wou mijn broer weer gelukkig zien en ik denk dat hij dat alleen nog maar word als hij samen is met Emilia. ‘Wat is het probleem van die arrogante trut in je kliek.’ Zei ik en knikte naar het meisje wat mij zojuist vuil aankeek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/11/2019 11:06 PM

Dakota
Ik glimlachte als ik hartelijk werd ontvangen. Op een meid na. Ik kom bijna van haar ruiken dat ze me haatte en ik wist ook precies waarom. Ik grijnsde erom en keek naar Emilia als ze vroeg wie Joshua was. Ik keek haar onbegrijpend aan en wou net mijn mond open trekken als dan opeens Ron mijn hand pakt. Ik keek naar hem en liep met hem mee weg van het groepje. ‘Zo zit het helemaal niet. Joshua is samen met Charlene gegaan omdat jou zusje daar hem in de steek liet zonder iets te zeggen. Hij is er maanden kapot van geweest. Hij is nu een verslaafde die de hele dag half dood rond loopt.’ Zei ik hem en keek naar Emilia. ‘Niet dat het jou iets boeit want jij haat hem.’

Joshua
Ik bestelde een bloodbag en dronk hier meteen van. Ik zocht ergens een lege tafel en ging eraan zitten. Mijn blik droomde weg uit het raam terwijl mijn gedachtes me geen seconde alleen wouden laten. Deze school was niet goed voor me. Ik merkte dat mijn depressie hier verergerde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/11/2019 10:24 PM

Dakota
Met mijn haren wild door de seks en mijn uniform aan liep ik de kantine binnen. Verderop zag ik Ron met zijn kliekje staan en voegde me erbij. ‘Dakota Heaven.’ Stelde ik mezelf voor en probeerde vooral niet om alles hier over te nemen. Als ik meteen begon te denken dat ik hier alles oen dan mocht niemand me. Je moet ze altijd eerst laten denken dat je geweldig bent.

Joshua
Wanneer ik mijn zaad had geloosd kroop ik van Charlene en merkte dat ik honger kreeg. Ik kleedde me aan en liet haar in mijn bed achter zonder iets te zeggen. Dat is hoe het voortaan gaat zijn. In de kantine zag ik Emilia en negeerde haar volkomen. Wat zei kon dat kon ik ook.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/11/2019 09:20 PM

Dakota
Zodra ik zijn hand op mijn keel voelde beet ik op mijn lip. Hier kon ik van genieten. Ik hield er wel van om gedomineerd te worden in bed. Ik slaakte een kort gilletje wanneer hij me opeens omdraait. Niet veel later voelde ik hem in me glijden. Een kreun rolde van mijn lippen. Ik kreunde hard zijn naam en kneep de dekens fijn.

Joshua
Ik hoorde een klopje op de deur en zag vervolgend Charlene binnen komen. ‘Mag ik even storen?’ Vroeg ze. Scott verliet de kamer. ‘Ik hoorde het van Emilia dat ze deed alsof ze je niet kon.’ Vertelde ze. Ik zuchtte en kwam overeind. Ik stopte vlak voor haar en greep in haar haar zodat haar hoofd naar achteren ging. ‘Laten we niet praten.’ Zei ik en drukte mijn lippen op de hare vol lust.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/11/2019 07:03 PM

Dakota
Ik grijnsde als hij dat zei en haalde een hand door mijn haar terwijl ik uit hijgde. Terwijl ik zijn lippen tegen de mijne voelde gleed mijn hand naar beneden. Als ik bij zijn broek kom gleed ik in zijn boxer en begon met zijn stijve te spelen. Hij was al op oorlogsterkte maar toch vond ik het nog even leuk om mee te spelen. ‘Jij hebt er zin in zo te voelen.’

Joshua
‘Weet je dat zeker? Ze zit daar met een of andere rare gozer die 10 keer lelijker is dan jou.’ Zei hij. Ik zuchtte en knikte. ‘Blijkbaar wilt ze me niet meer kennen. Geen vaste vrouwen meer voor mij.’

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/10/2019 07:57 PM

Dakota
Ik kreunde hevig en voelde alle spanning in mijn lichaam opbouwen. Op een gegeven moment explodeerde die spanning in een geweldig orgasme. 'Fuck Ron.' kreunde ik uit en genoot van hoe hij me bevredigde.

Joshua
Scott was naar mijn kamer toegekomen en gaf me een joint door. 'Ik zag haar in de kantine. Ze zit weer in haar rolstoel.' zei hij. Ik knikte. 'Laten we het niet over haar hebben oké. Ik ben er helemaal klaar mee. 'zei ik tegen hem en dacht aan de goede tijd die Emi en ik nog hadden gehad.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  113  |  114  |  115  |  116  |  117  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page