Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  114  |  115  |  116  |  117  |  118  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

26, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/10/2019 03:38 PM

Emilia
Als hij dat zegt frons ik “wacht..” maar voor ik het wist liep hij boos weg “wauw kan mijn dag nog raarder lopen?” Ik deed de deur van mijn kamer open en begreep het niet. Hij sprak tegen me alsof hij me al kende.

Ron
Ik grijnsde en drukte zacht kusjes op haar buik waarna ik met mijn hoofd onder haar rok verdween. Ik schoof haar string aan de kant en begon haar vriendin te verwarmen met mijn tong ik likte langzaam over haar clit en wilde haar laten genieten. Ik had er nog niet verteld dat ik in de tussen tijd wel een aantal slachtoffers heer op school had gemaakt.. maar ze hoefde zich geen zorgen te maken. Voortaan neukte ik alleen haar.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/10/2019 01:02 AM

Emilia
Als ik geholpen word door de nieuwe jongen en hij me naam zegt alsof hij me kent kijk ik hem aan.” Bedankt maar hoe weet je mijn naam?” Vroeg ik hem terwijl ik hem nog nooit eerder had gezien.

Ron
Als Dakota naar binnen komt gelopen en me gelijk zoent.. zoen ik met haar mee ik scheurde haar bloes open en maakte haar bhclip los. Waarna ik mijn handen over haar rug liet glijden en haar bij haar middel vastnam en haar zo op mijn bed op haar rug draaide. Ik liet haar lippen los en begon haar nek te kussen waarna ik naar haar tepels ging die ik hard maakte door zacht op ze te bijten.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/10/2019 12:48 AM

Emilia
Ik was na een tijdje klaar en rolde mijn rolstoel richting mijn kamer ik probeerde mijn sleutels uit mijn zak te krijgen maar liet ze vallen onderweg. Ik remde mijn rolstoel en keerde om maar mijn rem bleef vastzitten. Ik zuchtte zacht en moest dan maar kruipen naar mijn sleutels aangezien er niemand was om me te helpen ik viel voor over uit mijn rolstoel omdat ik probeerde te staan maar het ging niet zo simpel als ik dacht.

Ron
Ik lag op mijn kamer na gegeten te hebben en draaide een joint wachtend op Dakota’s klopje. Ik had er zoveel te vertellen.

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/10/2019 12:38 AM

Ron

Ik grinnikte ´je jasje ligt klaar... mijn kamer is 500 ik hoop dat we bij kunnen praten.´Zei ik terwijl ik haar wilde zoenen maar ik mijn kleine clubje niet wilde laten schrikken.. ik had nog een paar jaloerse chicks in mijn groep. Ik liep vervolgens langs haar terwijl Janice wat vuil naar Dakota keek en haar arogant voorbij liep richting de kantine.

Emilia

Ik nam een slokje van mijn bloodbag en maakte mijn huiswerk af ´Aron je kan gaan ik red me wel.´Zei ik ´weet je het zeker´ik knikte ´ik weet het zeker.´

Charlene
Ik kwam arogant de school binnen en zag Joshua het was alweer uit maar ik kon het niet laten om tegen hem te praten ´Jij ook hier.´Zei ik terwijl ik Ron zag niet te geloven hij was de dakota hier maar dan een mannelijke versie. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/10/2019 12:14 AM

Ronnie

Ik kwam de grote zaal trap afgelopen en glee met een hand door mijn haren hier was het zwart en grijs.. de mensen met zwart waren elite. Nino, Jackson Xandra en Janice voegde zich bij me terwijl iedereen ons bewonderde. Ik zag gelijk Dakota en liep recht op haar af het boeide me niet wat ze dacht of wat de rest dag maar zij was mijn enige rivaal en de enige waar ik mysteries mee oploste.´Dakota´zei ik zwak glimlachend ik lette niet op dat ding naast haar ik was blij om haar te zien.

Emilia
Als ik mijn broer recht op een meisje zie aflopen frons ik alsof hij haar kende. Wel wist ik dat hij op een school had gezeten waar de deuren dicht gingen vanwege te kort aan leerlingen volgens mij. Mijn blik ging naar een jongen die mij lang aankeek ik dacht er niks bij en gebaarde Aron om me te brengen naar de kantine ik was niet geintresseerd in de nieuwe leerlingen. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/10/2019 12:00 AM

Ronnie

´Laat me die lijst zien´zei ik tegen Gale die nerd die alle nieuwe leerlingen bijhield ´het zijn er 5 van night academy.´Zei hij terwijl ik snoof ´Charlene, Rosilia, Will, Joshua, Scottie en Dakota´ als hij zegt Dakota. Pak ik zijn blad af en lees ik de brief 5 keer opnieuw ´my rival is coming.. but this time i am the king.´ Zei ik glimlachend Dakota.. ik had haar zolang niet gezien maar ze bleef nooit te lang uit mijn hoofd. 

Emilia

Mijn maid kamde mijn haar door terwijl Aron op mijn bed zat ´ben je niet benieuwd naar de nieuwe leelrlingen.´Vroeg hij terwijl ik mijn hoofd schudde ´ik hoop wel dat ze aardig zijn.´Zei ik tegen Aron terwijl hij de maid wegstuurde met een knik en mijn rolstoel de gang op ree ´ik hoop het ook.. ik denk dat Ronnie ze wel een harde tijd gaat geven voordat ze geaccepteerd worden.´ 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/09/2019 11:43 PM

3 maanden later

Ron

´Ik heb de pest aan dit Emilia´ ik schoof Emilia´s rolstoel onze nieuwe school binnen ´Crimson high´ een school net onder night academy maar waar we geaccepteerd werden. Mijn vader zei dat er is besloten dat Night academy dicht gaat voor een lange tijd maar goed ook want ik was toch weggestuurd.. al dacht ik er niet bij na waar al die andere leerlingen naartoe worden gestuurd.´Het word leuk Ronnie nieuwe mensen nieuwe gezichten´zei Emilia harmonieus terwijl ik wat sipjes voor me uit keek mijn ouders hadden Emilia´s geheugen gewist dat uberhaupt had kunnen lopen omdat ze het niet konden aanzien hoe miserabel ze was geworden. Dus was mijn Emi weer lief en aardig.. al miste ik iets in mijn leven een rivaal.. en mijn enige rivaal was toch echt wel.. ik kon niet denken over haar naam en schudde het van me af. 

Emilia

Ik keek het gebouw rond het was prachtig hier ´o mijn god dat is prinses Emilia en haar broer Ron.´Dit was geen elite school waar iedereen bijna aan onze rank stond dit was een school met burgers mensen die ons bewonderde ik zwaaide wat. 2 weken voorbij ik en Ronnie waren volledig ingetrokken ik had een goeie vriend Aron gemaakt die mijn rolstoel voort bewoog.. en Ronnie... die was zijn machtsspelletje aan het uitbreiden hij had zelfs uniforms voor ons gekozen hij noemde ons ´elite.´ 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/09/2019 11:28 PM

Ron

Als ze dat zegt leg ik mijn rechterhand op haar wang mijn lippen raakte die van haar. Terwijl al onze herinneringen naar boven kwamen hoe ik haar ontmoeten op mijn zusjes verjaardag.. hoe we klasgenoten werden en ze me niet kon uitstaan. Ik legde mijn gevoel in deze tedere zoen en liet haar lippen vervolgens los ´thank you for always annoying me.´ Ik plaatste mijn lippen nog 1 keer op de haren en verliet toen de kamer terug naar Rusland. 

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/09/2019 11:14 PM

Ron

´Dakota i can´t´ zei ik tegen haar terwijl ik haar terug de kamer in trok zodat ze geen comotie kon maken. 

/
CONFESSS

Reply

walkingdead

26, female

Level 37

from walkingdead on 02/09/2019 11:04 PM

Damion 

Ik keek naar Joshua en kon gelijk zien dat hij van mij was maar ik zei niks en liet hem achter in het lokaal. Gewoon omdat ik de situatie niet erger wilde maken.

Ron
Als ik Dakota hoor neem ik diep adem ´het spijt me prinses.. maar ik je rivaal helaas niet meer zijn.. je vader heeft mijn contract ingetrokken dankzij je geweldige broer of moet ik zeggen onze broer.´ Zei ik zuchtend ik zette mijn hand op haar hoofd en aaide kort er over ´zorg jij dat mijn naam herinnerd zal worden.´Vroeg ik grijnzend.. terwijl ik ook wel terug naar mijn zusje moest. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  114  |  115  |  116  |  117  |  118  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page