Suche nach Beiträgen von walkingdead
Erste Seite | « | 1 ... 115 | 116 | 117 | 118 | 119 ... 318 | » | Letzte
Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:
Re: ORPG|| WD
von walkingdead am 09.02.2019 10:50Ron
Ik zat in de schorsklas samen met Joshua terwijl geen 1 van ons ook maar één woord zei. Als de deur open gaat en ik mijn vader zie kijk ik op ´Ronnie je kan mee komen de directeur heeft je papieren ingetrokken je contract met deze school is verbroken.. dankzij je gedrag.´Ik schoot overeind en liep kwaad mijn vader met een schouderduw voorbij ´dat is je andere zoon zijn schuld.´Zei ik mompelend terwijl ik al richting mijn kamer liep om mijn spullen te pakken.. zo nu ik achter alles ben achter gekomen moest ik ineens weg.
von walkingdead am 09.02.2019 10:32Ron
Als hij dat zegt schieten mijn ogen open en voel ik de oude Ron herboren worden ik begon te lachen.´Jij insect ik weet waarom mijn vader je niet wilde.. het komt gewoon omdat je een ongeluk was een klein vies ongelukje dat eigenlijk niemand wilde´ zei ik ik brak een bezem van de concierge en gooide die richting zijn hart maar al snel kwam Dakota´s vader tussen ons beide en ving de stok op mijn ogen werden weer bruin door het horen van Dakota´s stem.
von walkingdead am 09.02.2019 10:12Ron
´What did you say´ mijn ogen werden puur rood ik liep kwaad op hem af en gaf hem recht een stoot op zijn kaak. Waarna ik hem bij zijn kraag vast greep en tegen de kluisjes drukte ´neem het terug.´ Zei ik terwijl allemaal beelden van Emilia door mijn hoofd schoten hoe ze niet meer kon lopen dankzij mij maar toch bleef glimlachen en me als haar broer zag.. ik liet niemand zo over mijn zusje praten ´neem het terug Joshua,´Schreeuwde ik in zijn gezicht ´of ik sla je nu hier kapot.´ Mijn handen trilde als hij niet zou terugnemen weet ik niet wat ik zou doen,
von walkingdead am 09.02.2019 10:02Ron
Ik knikte en keek ze na ik zag Charlene en dat ding wat mijn halfbroer moest voorstellen aan komen lopen ze liepen langs me terwijl ik mijn mond niet kon houden.´Leuk hé van meid naar meid gaan.. dacht je echt dat je iets met mijn zusje zou kunnen beginnen´ zei ik lachend ´well veel succes op het bal.. met je afgelikte boterham Joshua.´
von walkingdead am 09.02.2019 09:41Ron
Ik nam haar mee naar de gang waar niemand ons kon horen ´mijn zusje kon ineens lopen.. nou dat komt door het bloed van je vader ze zei dat het haar hielp.´ Zei ik tegen Dakota ´dat moet alleen maar betekenen dat hij jullie allemaal beinvloed.. ik ben er imuum voor omdat ik de kroonprins ben..´ Zei ik tegen haar ´maar waarom gebruikt hij deze methode.´Zei ik nadenkend terwijl Scottie kwam aangelopen ´wat doen jullie 2 hier... ik dacht dat je deze lapswans haten Daki.´
Charlene
Als hij dat zegt glimlach ´deal´ik zoende hem weer en verdween zo weer onder de lakens met hem.
von walkingdead am 09.02.2019 08:48Charlene
Ik glimlachte ´wat is er eigenlijk gebeurt met Emilia´vroeg ik terwijl ik een kusje tegen zijn lippen drukte ´gewoon een one time fling zeker.´
Ron
Ik nam een glas maar nam geen slok ´welkom iedereen op het nachtenbal, ik hoop dat jullie van de avond zullen genieten.´Zei haar vader ´neem nu allemaal een slok van dit bijzondere bloed.´Zei haar moeder ze hield het glas omhoog waarna ze een slok nam iedereen om me heen begon te drinken ´drink het niet.´Zei ik zacht tegen Dakota terwijl iedereen de extase goed opnam ´het bloed is vervloekt.´ Ik zette mijn glas neer ´and your father poisened my sister with it.´ Ik zag hoe iedereen opgewekter werd net alsof ze de hele wereld aankonden.
von walkingdead am 09.02.2019 03:20Charlene
Hijgend zakte ik neer en gaf ik hem grijnzend eeen zoen “ nog zin in het bal?” Vroeg ik met een lachje.
Ron
“ laten we dan maar beginnen .. je broer is vast niet van plan om te komen.” Zei haaar vader terwijl hij het podium opstapte “iedereen pak een glas.” Ik ging met Dakota in de rij staan en kreeg een glas in mijn handen geduwd “welke type is dit?” Vroeg ik Dakota terwijl het verschrikkelijk lekker rook.
von walkingdead am 09.02.2019 03:11Ron
`Aangenaam heer.` Zei Niko Heaven terwijl hij zijn hand uitsstak en ik die aannam `eens gelijk.`Ik voelde mijn hand fijn geknepen worden terwijl ik mijn hand snel terug trok `ben je klaar voor de ceremonie Dakota`Vroeg haar moeder toen. `Ceremonie` zei ik fronsed `ja dan drinken we allemaal gezamenlijk bloed uit die glazen daar.'Ze wees naar de tafel met allemaal dure wijnglazen wat me deed fronsen.
von walkingdead am 09.02.2019 02:59Ron
`Je ziet er prachtig uit schoonheid.`Ik stak mijn arm uit die ze aannam terwijl ik haar lijden naar de zaal. Er draaide al muziek maar nog niet iedereen was er ik zag haar vader praten met waarschijnlijk haar moeder. En zag zijn rode ogen naar ons 2 gaan `ik heb me nog niet eens voorsteld aan je vader de heletijd dat ik hier op school zit.`Zei ik zacht tegen haar.
Charlene
Ik hees mezelf boven op Joshua terwijl ruige seks had `fuck,` Kreunde ik terwijl we ons eigenlijk klaar moesten maken voor het bal. Ik keek naar Josh die ook wel bleek te genieten met dat schattige trientje kon hij dit echt niet doen. Ik glee met een hand door mijn haar Ron was dan wel een goeie bondgenoot.. want dankzij hem waren we terug bijelkaar.
von walkingdead am 09.02.2019 02:51Ron
`Ik haal je vanavond rond 8 op.`Zei ik grijnzend de dag vloog voorbij ik trok mijn smoking aan fixeerde mijn haar.. ik moest weten hoe haar vader de school beinvloeden. Ik keek op mijn rolex en liep de gang op zodra het eindelijk tijd was ik klopte bij Dakota aan en was benieuwd wat er deze avond zou gebeuren. Hoe haar broer zou kijken hoe zijn zusje met zijn broer de sterren van de hemel zou dansen.. bij die gedachte`s grinnikte ik.

Antworten