Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 115 | 116 | 117 | 118 | 119 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| WD
from LostSouls on 02/09/2019 10:55 PMJoshua
Ik staarde naar mijn handen op de tafel en keek verder nergens anders heen. Als de deur open gaat en ik hoor dat het de vader van Ron is en blijkbaar die van mij keek ik al helemaal niet op. Ik beet mijn kaken samen. Ik wou met niemand meer wat te maken hebben. mijn eigen familie niet en al zeker niet die van Ron.
Dakota
Ik zag Ron de gang van zijn kamer in lopen en liep achter hem aan. 'Hoe zit het nu?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. 'Je mag toch wel blijven?'vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar.
from LostSouls on 02/09/2019 10:39 PMDakota
Als ze eindelijk gestopt werden door mijn vader trok ik aan Ron zijn hand. 'Ron, genoeg!'zei ik zacht maar streng tegen hem en keek naar Joshua die tegen de kluisjes stond. Hij wou terug in de aanval gaan maar mijn vader drukte hem weer tegen de kluisjes. 'Wat is hier aan de hand?!' riep hij. 'Wat bezielt jullie, je zo te gedragen in mijn school!' Ik slikte en keek naar Ron.
Joshua
'Vraag maar aan meneer daar. Hij begon.' zei ik en keek naar hem. Ik spuugde nog wat bloed op de grond wat in mijn mond gelopen was en keek op naar mijn vader. 'Maar neem gerust zijn kant hoor. Ik ben toch geen familie.'zei ik en keek naar Dakota. 'En jij, je praat erover dat Rosilia je veraden heeft. Kijk naar jezelf. Hoe je daar tegen hem aan geklampt staat.' siste ik naar haar. 'Genoeg Josh!!'riep de vader van Dakota.
from LostSouls on 02/09/2019 10:15 PMJoshua
'Je hoorde me wel.' zei ik grijnzend en voelde niet veel later een harde stoot tegen mijn kaak. 'RON!!' hoorde ik Dakota schreeuwen. Terwijl ik bloed langs mijn kin voelde sijpelen lachte ik hem in zijn gezicht uit. 'Tuurlijk neem ik het niet terug. Ze was heerlijk.'zei ik tegen hem en spuugde hem in zijn gezicht en trapte hem in zijn ballen. 'Hoop voor al die sletjes van jou dat het een familie kwaaltje is. Kunnen ze tenminste nog van iets genieten wat je doet.'
from LostSouls on 02/09/2019 10:06 PMJoshua
Ik bleef stil staan als ik de stem van Ron hoorde en haalde diep adem om me in te houden. 'Laat hem, hij is het niet waard.' hoorde ik Charlene zeggen. Ik schudde mijn hoofd en draaide me naar hem om. 'Je zou denken dat je blij zou zijn. Jij verbood het Emilia om met mij om te gaan, maar dat maakte onze geile seks alleen maar lekkerder. Man wat heb ik haar goed geneukt. En jij maar denken dat ze onschuldig in de sauna zat.' zei ik tegen hem. Ik lachte.
from LostSouls on 02/09/2019 09:56 PMDakota
'Maar als hij het haar gaf zodat ze weer kon lopen is het toch geen vergiftigen?' vroeg ik hem en keek naar mijn vader die met mijn moeder stond te smoezen. Ik keek weer terug naar Ron. Als ik Scott hoorde keek ik om en zuchtte even. 'Precies, haatte. Verleden tijd. Ik help hem met iets.'zei ik tegen hem en keek weer naar Ron. Ik snapte niet goed waar mijn ouders mee bezig waren, maar als ik het ze zou vragen zouden ze waarschijnlijk als nog niet eerlijk zijn.
Joshua
Na nog een ronde te keer zijn gegaan kwam ik overeind. 'Misschien moet ik toch even mijn hoofd laten zien op dat bal. Mijn zusje zou het appreciëren als ik er zou zijn.'zei ik tegen Charlene en kleedde me weer aan. 'Ga je mee?'
from LostSouls on 02/09/2019 09:15 PMDakota
Wanneer ik net een slok wou nemen zei Ron me dat ik het niet moest drinken. 'Mijn ouders gaan niet een hele school vergiftigen Ron.' zei ik en keek om me heen. 'Hoe bedoel je vervloekt? Zit ze in die rolstoel door mijn vader?' vroeg ik hem en keek naar het bloed. Het rook wel erg lekker, dus voor ik verleid werd om het te drinken zette ik het weg.
Joshua
'Voor haar blijkbaar wel.' zei ik en zuchtte. 'Ik wil het niet over haar hebben. Ik ben met jou nu.' zei ik tegen haar. Emilia was alles behalve een fling. Ik hield echt van haar, maar zij besloot mij te laten vallen en terug naar huis te gaan zonder met mij te praten.
from LostSouls on 02/09/2019 03:30 PMDakota
Ik haalde diep adem en rolde mijn ogen. 'Hoe zou dat toch komen.' mompelde ik zacht en nam een glas met het bloed. 'AB positief. Recht uit de ader.' zei ik en rook eraan. Inderdaad heerlijk. 'Veel beter dan die gekoelde bloodbag troep.'zei ik en keek naar mijn ouders die op het podium stonden. Doen alsof ze een picture perfect familie zijn terwijl zij degene zijn die ons gezin helemaal uit elkaar zouden rukken als Joshua er de volgende keer echt achter kwam dat hij niet van mijn vader was.
Joshua
Als ze dat vroeg schudde ik mijn hoofd. 'Ik heb geen zin in dat fake gedoe.'zei ik en trok haar tegen me aan. 'Ik lig hier liever met jou.' zei ik en drukte een kus tegen haar lippen en streelde over haar arm.
from LostSouls on 02/09/2019 03:14 PMDakota
Ik keek naar mijn moeder en vervolgens naar de glazen. Er klopte iets niet helemaal. 'Natuurlijk moeder.'zei ik en keek rond. Joshua en dat serpent waren nergens te bekennen. Het zou me ook niets verbazen als Joshie niet zou komen. Hij kon onze ouders niet onder ogen komen. Dat wist ik wel zeker.
from LostSouls on 02/09/2019 03:05 PMDakota
Ik keek naar Ron en glimlachte. Eenmaal in de balroom keek ik recht naar mijn ouders. Ik slikte en keek naar Ron. 'Let's introduce you then.' zei ik en liep met Ron naar ze toe. 'Mam, Pap. Dit is Ron Lincoln. Mijn date voor het bal.' zei ik en glimlachte. Ik kon zien aan de ogen van mijn vader en de reactie van mijn moeder dat hem dit niet beviel. Totaal niet.
Joshua
Ik hield Charlene stil zodat ik hard in haar kon stoten. Ik gromde en sloeg op haar bil. Dit had ik 100% gemist. Ik kon met haar doen wat ik wou. Niets ging haar te ver. Ik verhoogde het tempo en keek haar aan. 'Verdomme wat ben je geil.' gromde ik en sloeg nog eens tegen haar bil. We kwamen te laat voor het bal, maar op dit moment kon me dat bal gestolen worden.
from LostSouls on 02/09/2019 02:53 PMDakota
Ik zette de laatste krul in mijn haar en haalde een hand erdoor zodat het wat natuurlijker leek. De voorste plukken waren naar achter gestoken. Ik had een lange zwarte jurk aan waar een subtiele glitter in zat. Het had een diepe insnede aan de voorkant en zat nauwsluitend maar ook weer los rond mijn lichaam. Als er op de deur geklopt werd opende ik de deur. 'Je bent optijd.' zei ik tegen hem en trok mijn hakken aan. 'We kunnen gaan.'zei ik met een zwak glimlachje.