Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  116  |  117  |  118  |  119  |  120  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 02:47 PM

Dakota
Als hij begon over mijn ouders voelde ik een steek van teleurstelling door me heen gaan, maar goed. Had ik kunnen verwachten. 'You know how to kill the mood.'zei ik en zuchtte met een zwak glimlachje. 'Ik ben je date.' zei ik en draaide weer terug naar de tafel. 'Ik denk niet dat mijn vader jou iets loslaat, maar be my guest.' zei ik tegen hem. Normaal was ik degene die mensen gebruikte. Nu werd ik voor het eerst in mijn leven gebruikt.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/09/2019 02:31 PM

Dakota
Ik haalde een hand door mijn haar en keek op als Ron opeens bij onze tafel stond. Ik glimlachte zwakjes. 'Nog niemand? Hoezo? Heb je plannen?' vroeg ik hem met een lachje. Als Scott ons onderbreekt fronste ik. Was hij nog altijd geïnteresseerd in haar? Dat zal Joshua niet leuk vinden. Ondanks dat hij nu samen was met die heks. Ik merkte dat de jongens met elkaar gingen praten zodat wij niet het gevoel kregen dat we werden afgeluisterd, ook al wist ik zeker dat ze dat ondertussen wel deden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/09/2019 02:18 PM

Dakota
Ik beet op mijn lip en keek naar Charlene en Joshua. Het was Charlene geweest die Joshua had verteld dat hij een buitenechtelijk kind was. Ik haatte haar, maar goed. Mijn blik gleed af naar Ron. Ik haatte hem niet meer zo erg als voorheen. Ik heb hem eigenlijk nooit gehaat. Ik zag hem gewoon als concurrentie. Hij was de kroonprins van de hel, natuurlijk is hij een concurrent. Ik beet op mijn lip en dronk van mijn bloodbag.

Joshua
Ik glimlachte en zat met Charlene op mijn schoot. Ondanks dat ik nu met haar samen was, bleef mijn gedachte ook wel bij Emilia hangen. Ze was vertrokken zonder iets te zeggen. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Waar denk je aan babe?' vroeg Charlene. Ik schudde mijn hoofd. 'Niets belangrijks.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/09/2019 01:27 PM

Dakota
Ik haalde diep adem en kalmeerde wanneer hij me tegen de muur duwde en mijn polsen vast hield zodat ik niets meer kon doen. Ik keek naar de twee wanneer ze wegliepen en zakte tegen de muur aan naar beneden tot de grond. Ik veegde mijn tranen van mijn wangen en voelde in mijn zak een briefje. Ik las het en fronste. Ik keek terug in de richting waar de twee net verdwenen en slikte. Ik vermande me snel weer, voor iemand me kon zien en liep naar mijn dorm. Ik ging op het bed zitten en staarde voor me uit.

Joshua
Na dat ik alle lijntjes had gesnoven ging ik op bed liggen. Het effect begon al snel en ik kon eindelijk even mijn gedachtes leeg maken van alle ellende wat zojuist gebeurde. Ik wist niet of ik mijn vader wel moest geloven. Hij heeft me nooit behandeld alsof ik een zoon van hem was. Hij was altijd afstandelijk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/09/2019 12:49 PM

Joshua
Ik beet mijn kaken samen en snapte er officieel niks meer van. 'Als je echt mijn vader bent, ben je een verdomd slechte.'siste ik hem nog toe en liep langs Emilia zijn kantoor uit. Op dit moment kon mij even niets schelen. Als ik over de gang liep en Charlene zag staan liep ik straal langs haar. 'De directeur wilt je zien.' zei ik en liep vervolgens naar mijn dorm. Ik haalde uit mijn beschadigde nachtkastje van mijn vorige uitbarsting een zakje cocaïne en legde een paar lijntjes neer op het kastje.

Dakota
Als ik Joshua uiteindelijk over de gang zag lopen en de woede en verwarring in zijn ogen kon zien beet ik op mijn lip. Ik zou hem maar laten. Als ik dan Ron en Charlene uit de bieb zag komen liep ik op Ron af. 'Was dit je plan?!'vroeg ik hem en gaf hem een duw tegen zijn borstkas. 'Je verpest zijn hele leven! Hij gaat me haten, dat ik het heb verzwegen en dan gebruik je die vieze hoer om het hem te vertellen!' riep ik overstuur en gaf hem nog een duw. Mijn ogen waren bloedrood en er gleed een traan over mijn wang. Joshua was mijn zwakke plek en dat wisten niet veel mensen. Natuurlijk wisten ze dat ik van hem hield, maar niet dat hij degene was waar ik echt om gaf wat hij dacht van mij.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/09/2019 12:53 AM

Dakota
Ik beet op mijn lip en keek naar Ron. 'Tuurlijk niet, als ik het nu vertel weet hij dat ik het verzweeg. Dat maakt hem pas kapot.'zei ik tegen hem en keek op als Scott aan kwam gelopen. Ik fronste als ik de "paniek"in zijn ogen zag. Wanneer hij dat vertelde schudde ik mijn hoofd. 'Oh hell no!' zei ik boos en liep de bibliotheek uit op zoek naar Joshua.

Joshua
Als Charlene begint te praten fronste ik. 'Je weet niet waar je het over hebt.'zei ik en keek naar de papieren die ze me in mijn handen had gedrukt. Ik keek haar na en slikte. Ik voelde me woedend en besloot om mijn "vader" maar een bezoekje te brengen. Als ik bij het kantoor van hem sta opende ik de deur ruw. 'Was je ooit van plan om het me te vertellen? Je moet er vast om hebben staan springen. Je hebt me sowieso al nooit als familie gezien, laat staan een zoon.' zei ik boos terwijl ik de papieren naar hem smeet.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 10:56 PM

Dakota
Als hij vertelde dat hij niet wist dat ik het niet was maar Joshua haalde ik diep adem. 'Nee, hij weet het niet. Mijn moeder heeft het van jongs af aan duidelijk gemaakt. Ik mocht en mag nu nog altijd niets vertellen. Mijn moeder vertelde dat jou moeder niet wil dat jou vader het weet.' zei ik tegen hem. Ik haalde zijn hand van mijn kin. 'Dus de volgende keer als je me wilt bedreigen om iets bekend te maken, get your information from a reliable source.' zei ik tegen hem en legde het boek wat ik in mijn handen had terug.

Joshua
Als ik de stem van Charlene hoor wou ik eigenlijk meteen zeggen dat het nu niet uit kwam, maar Emilia antwoordde al voor ons. 'Emilia wacht!' riep ik, maar zag haar vertrekken. 'Wat is er?' vroeg ik aan Charlene en wreef even over mijn voorhoofd, niet meer weten wat te doen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 09:56 PM

Dakota
Ik luisterde fronsend naar zijn verhaal. Ik geloofd mijn oren niet. 'Je hebt de verkeerde sibling voor je. Ik ben geen Lincoln. Ik weet dat Joshua niet mijn volbloed broer is. Hij is een kind van jullie vader en mijn moeder, maar ik ben geen Lincoln.' zei ik tegen hem. Ik was helemaal in de war. Zei hij dit nu puur om met me te fucken? Mijn vader zou me niet zo verraden. Het was al erg genoeg dat mijn ouders Joshua zo verraden. Ik slikte als hij mijn gezicht vastnam en voelde het kippenvel over mijn huid lopen. 'I've heard of the curse. Onze seks had daar niets mee te maken. Jullie worden verliefd. Dat van ons was niet zo.' zei ik en probeerde weg te kijken maar zijn grip op mijn kin was sterker dan dat.

Joshua
Ik schudde mijn hoofd. 'Het was geen leugen. Het is pas een leugen als je de waarheid weet en deze verdraait. Ik heb nooit gerealiseerd hoeveel ik van haar hield. Er is veel gebeurd tussen Charlene en mij, maar ik heb geen gevoelens meer Emi.' zei ik tegen haar en haalde diep adem. 'Je hoeft niet jaloers te zijn.' zei ik tegen haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 09:03 PM

Dakota
Ik beet op mijn lip. 'Hoe kom je daarbij? Daar zit trouwens een ander verhaal aan vast, maar dat weet jij denk ik ook.'zei ik tegen hem en sloeg het boek boos dicht en zette het terug op de plank. Als hij eist om Charlene terug te nemen fronste ik. 'Waarom zou ik haar terug nemen? Hoort ze niet bij jou loser clique?' vroeg ik hem en nam een ander boek. 'Ik laat me niet zomaar chanteren, Ron. Als ik het bij een iemand toelaat wordt ik steeds chantabeler.'zei ik en zuchtte.

Joshua
Ik keek Scott na als hij wegliep en keek vervolgens naar Emilia. 'Wil je er op in gaan?' vroeg ik haar. 'Ik neem aan dat je liever met je vriend gaat?' vroeg ik haar. 'Fuck Ron, ik wil niet meer in geheim met je leven.' zei ik tegen haar en nam haar hand vast. 'Ga met mij mee naar het bal.' zei ik haar en glimlachte zwakjes.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 07:38 PM

Dakota
Ik stond aan de andere kant van de kast en deed alsof ik opzoek was naar een bepaald boek en haalde af en toe een er uit. 'Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.'zei ik tegen hem en beet kort op mijn lip. Mijn blik dwaalde kort naar hem af. 'Je moet niet geloven wat Charlene allemaal zegt. Ze heeft een lichtelijk gevoel voor drama.'zei ik en nam een boek waar ik in keek.

Joshua
Als ik haar met Scott zag staan in de gang beet ik mijn kaken samen. Moest het nu per se een van mijn beste vrienden zijn. Ik liep naar de twee toe. 'Hey, Scott. Ik dacht dat jij met Max in de kantine zat?' vroeg ik hem terwijl ik naast Emilia stond. Ik wou hem gewoon bij haar uit de buurt hebben.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  116  |  117  |  118  |  119  |  120  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page