Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  117  |  118  |  119  |  120  |  121  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 07:27 PM

Dakota
Ik stond bij mijn kluisje als ik opeens de stem van Ron in mijn oor hoor. Ik keek hem na en keek om me heen. Ik deed mijn kluisje dicht en zag verderop Scott staan bij Emilia. Dit ging Josh niet leuk vinden. - Als ik jou was zou ik het toch maar naar buiten brengen. Er zijn mensen die Emilia vragen voor het bal. X -  stuurde ik naar hem waarna ik mij een weg baande naar de bibliotheek.

Joshua
Ik keek in de spiegel en kreeg mijn stropdas maar niet recht. Ach schijt ook! Ik liep mijn kamer uit en kreeg een bericht. Andere mensen azen op Emilia? Ik fronste en liep verder de gang door. Ik moest haar vinden. Niemand anders mocht mij voor zijn.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 06:59 PM

Dakota
Ik beet op mijn lip als ik kabaal hoorde vanaf zijn kamer. Als ik binnen stap zie ik hoe hij alles zowat verwoest heeft. Ik liep naar hem toe en legde mijn armen om hem heen. In een knuffel zakte we beide op de grond. Ik streelde door zijn haar. 'Laat je niet kennen. Ik weet dat je om Emilia geeft. Denk aan haar, niet aan Charlene. Scott zijn plan is geen verplichting.'zei ik tegen hem.

Joshua
Ik beet op mijn lip en keek op als de deur openging. Het was Dako. Ik stortte zowat in, in haar armen en wou echt dat Charlene niet was komen opdagen. Het maakte alles moeilijker dan het nu al was met Emilia. Het was niet makkelijk om een relatie verborgen te houden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 05:13 PM

Joshua
Ik beet mijn kaken samen en kwam in mijn kamer. Ik voelde woede opborrelen en mijn ademhaling werd zwaarder. Mijn ogen kleurden rood en ik begon met alles wat in een goede afstand van mijn handen lag te gooiden. Ik gooide mijn kast om, mijn matras door de kamer. Ik sloeg mijn bureau door twee en zo bleef er steeds minder over van mijn kamer. Er kon nooit iets goed voelen in mijn leven zonder dat er iets tussen kwam.

Dakota
Ik luisterde met een half oor mee met het gesprek tussen de drie zodra Joshua weg was en verslikte me in mijn bloodbag wanneer ze vertelde dat ze zwanger was. Dat wist ik zelfs niet! Max wou op mijn rug kloppen maar ik duwde zijn arm weg. 'Het gaat wel.'zei ik en kwam overeind. 'Ik ga Joshua even zoeken.' zei ik tegen de rest. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 04:55 PM

Dakota
Ik glimlachte naar Scott en keek naar Charlene die bij Emilia stond. 'Lief dat je meedenkt en bij welk ander iemand dan ook zou het misschien werken. Maar dit is Charlene. Ze is niet weggegaan vanwege Josh. Ze is weggegaan vanwege mij dus ik denk niet dat ze nog terug komt.' zei ik tegen ze en keek naar Josh. No way dat hij dit zou doen. Hij gaf om Emilia en dat zou hij niet op het spel zetten om mij en de Elite te beschermen.

Joshua
Ik zuchtte even. Moest ik nu serieus gaan kiezen tussen de reputatie van mijn zusje of over Emilia? Ik beet op mijn lip. Ik keek naar de twee die verderop stonden samen met Ron. 'Ik moet erover nadenken.' zei ik en liep weg uit de kantine. Het voelde verstikkend om met hun beide in een ruimte te zijn. Ondanks dat ik misschien niet echt verliefd was geweest op Charlene deed ze me wel wat. Misschien was ik wel verliefd, maar heb ik me dat nooit gerealiseerd. Mij brein was op dit moment een grote warboel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 04:37 PM

Dakota
Ik keek op als Josh bij ons kwam zitten. 'Waar is je lover?' vroeg ik hem. Hij zag meteen aan me dat ik het wist. 'Hou je mond Dako.' zei hij. Ik lachte. 'Ik zou maar uitkijken als ik jou was. Bepaalde mensen zullen er niet blij mee zijn.'zei ik en keek naar buiten. 'Het is toch niet te geloven dat Lissa wordt weggestuurd en Rosilia en Oscar mogen blijven.' zei ik geïrriteerd. 'Laat het Dako. Zolang jij ze niets doet, houden zij zich ook gedeist en is het zo weer zoals normaal.'zei Max. Ik knikte naar hem en glimlachte zwak. 'Thanks. Die drie hebben het laten lijken dat ik jullie niet waardeer, maar dat doe ik wel.'zei ik en keek vervolgens weer naar buiten. 

Joshua
Ik zuchtte even en keek naar buiten. 'Het kwam niet 100% uit hunzelf. Die Ron heeft ze vanalles ingefluisterd. Anders zaten ze nu niet daar.'zei ik en beet op mijn lip. 'Jij vindt het gewoon jammer dat je schatje ruzie kreeg met Dako en nu niet meer bij je kan zitten.' zei Scott. Ik schudde mijn hoofd lachend en gaf hem een klein duwtje. 'Ze is mijn schatje niet meer. Het was sowieso geen goede relatie. We hadden alleen maar ruzie.' zei ik. 'En geweldige goedmaakseks. Dat kon de hele gang horen.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 04:14 PM

Dakota
Ik negeerde het maar verder en deed een oortje in terwijl ik totaal niet op de les lette. Als na een eeuwigheid eindelijk de bel ging liep ik met de jongens naar de kantine toe. Ik haalde een bloodbag en ging aan onze gebruikelijke tafel zitten. 'Hoe reageerde Josh?'vroeg ik aan Max die naast hem had gezeten. 'Heel raar. Paniekerig.'zei hij. Ik dacht na. Logisch dat hij paniek had. Ik haalde een hand door mijn haar en dronk de bloodbag leeg. 'Ik had die ketters moeten leegdrinken in plaats van zielige naaktfoto's ophangen.' zei ik geïrriteerd. 'Jij moet even aarden. Je werkt jezelf tegen. Even tot jezelf komen en al die plannetjes van de staken. Gewoon zoals van te voren.' zei Scott. Ik knikte. Hij had een punt.

Joshua
Als de les voorbij was en Ron met Charlene weggaat ving ik zijn blik op. Ik schudde grijnzend mijn hoofd. Denkt hij nu serieus dat hij me intimideerd door een van mijn ex scharrels over te nemen? Hij deed zijn best maar. Ik keek naar Emilia die uit het raam staarde. Ik fronste maar mijn vader kwam binnen en seinde dat ik het lokaal moest verlaten. Ik knikte en liep de klas uit waarna ik me in de kantine bij de rest voeg.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 03:49 PM

Dakota
Als ik haar met mijn blik volgde naar Ron rolde ik mijn ogen. 'Zo te zien val je ook meteen in oude gewoontes? Hij is een afgelikte boterham, darling.' zei ik en keek weer naar voor waar de docent met de les wou beginnen. 'Dakota houd je in. Ik heb geen zin in je gebitch van vandaag. We beginnen bij hoofdstuk 4 paragraaf 6.' zei ze en ik rolde mijn ogen. Ik opende mijn boek. Niet dat ik er ooit iets in las. Ik vervalste meestal mijn cijfers als het uiteindelijk een onvoldoende was geworden.

Joshua
Als ze naast Ron gaat zitten beet ik mijn kaken samen. Hoe kon het dat iedereen naar hem toe trok. Zelfs mijn zusje. Mentaal dan. Fysiek zou ze nooit aan hem willen toegeven haar kennende. Ik beet op mijn lip en keek maar gewoon in het boek. Ik moest me er gewoon niet mee bemoeien dan kwam alles wel weer goed uiteindelijk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 03:21 PM

Dakota
Ik staarde wat voor mij uit en keek op als er een bekend gezicht binnen kwam lopen. Ik begon te lachen. 'One slut for another.' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Welcome back.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik keek naar Joshua die niet precies wist waar hij moest kijken. Ik wist van zijn "relatie" met Emilia, maar ik wist ook hoe graag hij in de broek van Charlene kroop. Dit werd nog leuk.

Joshua
Als Charlene binnen kwam gelopen schoot ik meteen recht in mijn stoel. Max stootte me aan. 'Je lekkere wifey is terug.' zei hij met een grijnsje. Ik haalde diep adem en keek kort naar Emilia. Waarom nu?!

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 02:46 PM

Dakota
Wanneer mijn vader de kantine binnen kwam en de drie meenam naar zijn kantoor grijnsde ik. 'Veel plezier met jullie schorsing.' zei ik. Meer tegen Rosilia en Lissa dan tegen Oscar. Ik heb sowieso altijd al beter kunnen opschieten met de jongens. Ik keek naar de overgebleven Elite met een waarschuwende blik en keek vervolgens naar Joshua die samen met mij de kantine verliet.

Joshua
Ik keek de drie na en nam vervolgens Dakota mee de kantine uit. 'Wat bezielde jou om die foto's op te hangen.'siste ik naar haar. 'Je maakt alles kapot.' zei ik tegen haar. Ze rolde haar ogen. 'Blijkbaar zijn ze niet goed genoeg om naast ons te staan, Joshie.'zei ze tegen mij. 'Wees blij dat we de rotte appels uit onze Elite hebben gehaald. Blijkbaar kunnen we alleen de jongens vertrouwen.' Ik zuchtte en bleef staan terwijl zij door naar buiten liep.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 02:24 PM

Dakota
Ik keek ongeïnteresseerd naar wat ze deed. Ik liet een bespottende gniffel horen. Als dan ook Lissa naar voren komt en haar jasje bij dat van Rosilia gooit schud ik lachend mijn hoofd. 'Wat proberen jullie hiermee te bereiken? Jullie zijn vervangbaar, lieve schatten van me.' zei ik en keek op als ook Oscar naar voren kwam. 'Scar? Jij hebt hier niets mee te maken.'zei ik en keek hem streng aan. 

Joshua
Ik zag wat er gebeurde en beet mijn kaken samen. Wanneer ik zag dat ook Oscar onderweg was naar de brandstapel stapte ik ertussen en hield ik mijn hand tegen zijn barst. 'Doe dit niet, mate.'zei ik tegen hem. Hij keek me aan en schudde zijn hoofd. 'Sorry Josh. Ze moet op haar plek worden gezet.' zei hij tegen me. 'Ze heeft jou nooit wat kwaads gedaan.'zei ik nog maar hij liep langs mij en verbrandde ook zijn jasje. Ik keek naar Dakota die zich sterk hield, maar in haar ogen kon je paniek zien als je haar goed kende. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  117  |  118  |  119  |  120  |  121  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page