Search for posts by Ellytjevdb

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || The arrogant guy and the shy girl

from Ellytjevdb on 06/14/2017 06:10 PM

Leila
Even later komt ook Remi binnen in het lokaal. Aangezien ik hem net heb achtergelaten, lijkt het me onmogelijk dat hij nu tegen me gaat praten, maar toch komt hij mijn richting uit. Hij doet zijn voorstel om me rond te leiden opnieuw, volgend uur zou het lukken. Ik wil protesteren, zeggen dat ik wel met Jill meeloop, maar hij gaat snel verder. De hele tijd dat hij aan het praten is, blijf ik hem strak aankijken. Ik voel de blik van Jill op me branden, waardoor ik haar kort aankijk. Ze doet een teken dat ik het niet moet aannemen, maar het is sterker dan mezelf. Je krijgt niet elke dag de kans om met een knappe jongen rond te lopen, of toch niet in mijn geval. Het feit dat hij tijd voor me heeft, vind ik al heel wat aangezien hij hier dus best belangrijk is op school. "Lijkt me fijn, bedankt", glimlach ik wat verlegen. Ik glimlach naar hem en kijk dan weer kort naar Jill, die met haar ogen rolt en in haar boek begint te bladeren. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: Geslaagd

from Ellytjevdb on 06/14/2017 06:06 PM

AAH gefeliciteerd!

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: Waar is mijn motivatie?

from Ellytjevdb on 06/14/2017 06:06 PM

Bedankt voor de tips! 
Een schema is enkel niks voor mij, ik kan me er nooit aan houden... Oeps.. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Waar is mijn motivatie?

from Ellytjevdb on 06/14/2017 03:42 PM

De examens zijn inmiddels al volop bezig, maar toch heb ik elke dag moeite met leren. Mijn motivatie is totaal nergens te vinden... Heeft er iemand tips? 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 06/14/2017 03:39 PM

Met Justfororpgs.

Ik : Olivia Adams  -  17  

Olivia
De examens gaan bijna van start, wat betekend dat ik me twee weken lang ge opsluiten in mijn kamer. Langs de ene kant is het nog niet zo slecht dat we enkel naar school moeten voor het afleggen van een examen. Het voordeel daarvan is dat ik mijn grootste vijand niet moet zien. Langs de andere kant zou ik liever nu al op eindreis vertrekken en de examens overslaan. Jammer genoeg moeten we hierdoor komen, maar dat mag geen probleem zijn. Ik ben best een goede student, al zeg ik het zelf, wat het minder erg maakt en waardoor ik meer pauzes kan nemen, aangezien ik toch alles snel opneem. Ik kan me nu al inbeelden dat er heel veel klasgenoten enorm aan het stressen zijn over de hoeveelheden leerstof. Ik stop mijn mobiel in mijn tas, samen met mijn lunch en hang mijn tas over mijn schouder. "Tot vanavond!" roep ik door het huis, zodat mijn moeder weet dat ik vertrokken ben. We hebben nog één week les, waarin we waarschijnlijk niet al te veel meer gaan doen. De laatste hoofdstukken afronden en dan mogen we waarschijnlijk naar een film kijken of alvast studeren. Daarna volgen er dus twee weken examens. 10 verschillende vakken, waarvan we zelfs enkele mondeling moeten brengen. Dat is iets waar ik wel wat schrik voor heb, om helemaal alleen met je leerkracht in een ruimte te zitten en dan moet je je uitleg maar kunnen doen. Ik haal mijn fiets uit de garage en vertrek richting school. Het duurt maar een kleine tien minuutjes om er heen te fietsen, maar het geeft me wel altijd de tijd om na te denken. Na deze twee weken van marteling, vertrekken we met alle zesdejaars op eindreis. Ondanks het feit dat mijn vijand me waarschijnlijk ook daar het leven zuur gaat maken, ga ik er wel een toffe tijd van proberen maken met de mensen die wel om me geven. Zij zijn dan ook degenen die me altijd steunen wanneer er weer iets gebeurd. Jammer genoeg zijn Jill en Maité veel vaker samen, waardoor ik me alsnog het derde wiel voel, al zeggen ze dat het helemaal niet uitmaakt en dat ze me er graag bijhebben. Op mijn gemakje fiets ik verder door de rustige wijk waar ik woon, om uiteindelijk een paar drukkere banen te moeten doorkruisen in de stad zelf. Aan de schoolpoort spring ik van mijn fiets en stap ik te voet naar binnen richting de stalling. Maité staat al klaar, zoals elke ochtend. Ze komt van de andere kant van de stad en dus kunnen we niet samen rijden, maar wel wachten we altijd hier op elkaar. Onze lockers zijn op dezelfde verdieping, dus is het ideaal om zo bij te praten. "Goeiemorgen", glimlacht ze als ik kom aangestapt. "Goeiemorgen", antwoord ik. We stappen samen over het schoolplein naar de deur die ons naar binnen leidt. "Zouden we onze mappen van economie nodig hebben voor de eerste twee uren?" vraagt ze. "Ik denk het niet, je kent hem toch, waarschijnlijk gaat hij een uitleg doen over iets anders dan de leerstof, of mogen we naar een film kijken", zeg ik met een lach. "Ja, laat die film maar al zitten. De jongens zetten altijd een horrorfilm op en ik kan daar totaal niet tegen", zegt ze en ze doet alsof er een rilling over haar rug loopt. "Jij schrikt dan ook echt van alles", lach ik. Aan de andere kant van de gang zie ik Jasper aankomen, de jongen op wie Maité een enorme crush heeft en ze komen ondertussen al goed overeen. "Ik zie je in de les", zeg ik zacht met een knipoog. Ze kijkt me vreemd aan en dan pas valt haar blik op Jasper. "Oké", antwoord ze blozend. Ik stap wat sneller door, richting het lokaal.

Olivia_Adams_1.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

Re: O || In love with a stranger

from Ellytjevdb on 06/13/2017 10:00 PM

Skyler
Als ik aan het lopen ben, lijk ik altijd in een trance. Ik denk even aan een heel andere wereld. De ene keer denk ik na over school, de andere keer over mijn familie of vrienden en op andere momenten denk ik aan helemaal niets. Maar nu ben ik al stiekem plannetjes aan het maken voor het verdere verloop van mijn vakantie hier. Ik wil sowieso nog naar het strand, de pier die ik gisteren zag vanuit onze kamer en naar de stad. Meestal koop ik er dan een klein souvenirtje, zo heb ik al een hele collectie met schattige items, en soms iets voor Kian en Michael omdat zij het ook altijd wel leuk vinden. Verder denk ik na over mijn plannen met Jack. Als Jack straks aankomt, wil ik hem graag een antwoord geven op zijn voorstel, over het wandelen op het strand en het kijken naar de sterren, niet meteen natuurlijk, want dat kan een beetje wanhopig overkomen, maar als we al even aan het praten zijn breng ik het graag ter sprake. Maar de vraag is of hij wel gaat komen... Ik schrik op uit mijn gedachten als ik plots een bekende stem achter me hoor. Ik draai mijn hoofd een beetje en schud mijn hoofd. "Goodmorning", glimlach ik uiteindelijk ook. Hij komt naast me staan en begint net als ik eerst rustig, maar uiteindelijk lijkt hij het te houden op joggen. "Your plan to make me fall didn't really work, did it", lach ik plagend. Het was waarschijnlijk zijn bedoeling om me gewoon te laten schrikken en niet om me te laten vallen, maar dat zou wel gebeurd kunnen zijn als ik niet zo hard aan het nadenken was. "Or were you just stalking me?" voeg ik er zo serieus mogelijk, maar plagend aantoe. Ik zet de loopband wat zachter, zodat ik gemakkelijker kan praten en uiteindelijk op zijn tempo loop. "I guess you are more like those guys overthere", zeg ik terwijl ik naar achteren knik. Het viel me gisteren al op dat hij aardig wat spieren heeft, dus hij zal er wel vaak voor moeten trainen om het zo te houden. Ikzelf kan het totaal niet, maar misschien kan Jack me er wel bij helpen. Ik spring op de zijkanten van de loopband en zet deze dan uit. Mijn keel is best droog en dus neem ik een flinke slok water. "What do you think? Shall we make ourselves look like a bodybuilder. Although, you don't need to do much for it", zeg ik lachend terwijl ik in zijn bovenarm prik. Ik kijk hem lachend aan. "Sorry, that's just weird, forget that, please", zeg ik snel. 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 06/13/2017 07:42 PM

Ts - volgende ochtend
Skyler 
Het is gisterenavond best laat geworden. Mijn broertjes leken oneindig veel energie te hebben en blijven maar rondrennen met andere kinderen en ik vond het best gezellig. Mijn ouders hebben een ander Belgisch koppel leren kennen met een zoon die 14 is Ze waren die middag pas aangekomen en vertelden over hun vertraagde vlucht en daarna de problemen met de bagage. Meteen hebben ze met z'n vieren afgesproken om samen eens wat te doen, wat wilt zeggen dat ik moet 'babysitten' op Kian en Michael, terwijl ik eigenlijk zelf ook op mijn gemakje dingen wil kunnen doen. Met een brede glimlach sta ik op, met de leuke vooruitzichting in mijn achterhoofd. Het is 9 uur en ik heb dus nog genoeg tijd om me klaar te maken. Ik ga opzoek naar de sportoutfit die ik meegenomen had en trek deze aan in de badkamer. Ik doe mijn haren in een strakke paardenstaart en doe verder geen make up op, aangezien ik dat er waarschijnlijk toch ga afzweten. Ik ben niet van plan om uitgebreid te ontbijten dus zeg ik tegen mijn moeder dat ik niet op hen ga wachten. "Wat ga je doen?" vraagt ze nieuwsgierig. Ik kijk eerst naar mijn outfit, bestaande uit een sportshortje en een sportbh, en kijk haar dan weer aan. "Sporten", antwoord ik met een glimlach. "Ik zie jullie waarschijnlijk pas na de middag", zeg ik nog snel voordat ik de deur achter me sluit. Ik neem de lift naar beneden en wandel naar het buffet. Er zijn best lange rijen, maar ik schiet overal doorheen, wat soms vieze woorden en vuile blikken van de andere toeristen oplevert, maar hé, ik ga niet aanschuiven voor één simpele appel. Ik hoef er enkel één te vinden en dan eet ik die onderweg wel op. Ik kom bij fruitmanden aan en kies er één uit. Tevreden wandel ik weer naar buiten. Ik kijk op een plannetje dat aan de muur hangt waar de fitness is en ga er dan meteen naartoe. Het zou gratis moeten zijn en op de foto's te zien leek het me best wel ruim. Ik rol het flesje water uit mijn handdoek en neem er een slok van. Als ik langs een vuilbak loop, gooi ik het klokhuis van mijn appel weg. De twijfel slaat opnieuw toe, net als gisteren. Zou Jack mijn briefje gekregen hebben? Zou hij wel komen opdagen? Omdat hij het vergeten is? Of omdat hij geen zin heeft? Ik slaak een diepe zucht en stap dan naar binnen. Er zijn enkele mannen gewichten aan het heffen, maar verder is het erg rustig. Ik stap naar een loopband, zet mijn flesje in de houder en zet hem eerst op een traag tempo, zodat ik wat kan instappen. Zodra ik dat gewoon ben, zet ik hem op een stevig tempo. Ik ben het al gewoon om aardig door te lopen en ik vind het zelf prettig, in tegenstelling tot sommige klasgenoten die het altijd een marteling vinden als we moeten lopen op school.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 06/13/2017 06:25 PM

Leila
Ik haal even diep adem en knik dan. Natuurlijk krijgt hij nog een andere, betere auto. Ik zou al blij zijn moest ik een eigen auto hebben. Hij zegt dat ik mezelf niet zo achteruit moet schuiven, maar ik vind dat ik mezelf moet aanpassen aan mijn omgeving. Hier is er al een hiërarchie en die wil ik niet verstoren. Hij legt uit dat wiskunde in deze gang is, waar ik blij om ben zodat ik niet langer het gevoel krijg verstikt te worden door allerlei blikken. Ik krijg zowel vriendelijke, gemeende en vieze blikken naar me toegeslingerd. 
"Ik red me wel, toch bedankt voor de tips", zeg ik met een zenuwachtige glimlach. Ik begin wat sneller door te wandelen zodat ik een eindje voor hem uitloop. Ik heb geen idee waar ik heen ga, dus kijk ik op elk bordje dat bij de deur van een lokaal hangt. Waarom staat er nergens wiskunde op? Ik slaak een zucht en vind eindelijk het lokaal. Ik stap naar binnen met zo veel mogelijk zelfvertrouwen en ga ergens op de middelste rij bij het raam zitten. Ik haal mijn boeken alvast te voorschijn. De docent komt even naar me toe om zichzelf voor de stellen en uit te leggen wat ik gemist heb dit jaar. Het blijkt dat ik verder sta dan hen en dat voelt als een opluchting, zo moet ik wiskunde toch al niet inhalen. Intussen zijn er al wat meer leerlingen in het lokaal, al zitten ze nog niet allemaal op een plek. Er komt een meisje naast me zitten en ze stelt zichzelf meteen voor als Jill. Ze ziet er vreemd normaal uit, tegenover al de rest van de meiden die ik al ontmoet heb. Ik probeer alles en iedereen buiten te sluiten en me enkel op haar woorden te concentreren, aangezien ik van daarbuiten toch alleen maar vreemde dingen hoor.

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 06/13/2017 01:40 PM

Leila
Ik haal een brief uit mijn tas, die ik een week geleden gekregen heb per email, zodat ik op mijn eerste dag tenminste wist welke boeken ik zou moeten meenemen. Er hangt plotseling een meisje rond Remi en na afloop van het hele rare gesprek, weet ik dat haar naam Britney is. "Een porsche?" knik ik goedkeurend met een lachje. Ik had al gemerkt dat hij veel geld moest hebben, maar dat hij keuze heeft uit verschillende auto's die van hem blijken te zijn, had ik niet meteen verwacht. "Je mag heus wel bij hen lopen hoor, zoals ik al zei, als ik je stoor vind ik het zelf wel", zeg ik nogal verlegen. "Als je me enkel een richtlijn kunt geven zou het fijn zijn, wiskunde, waar is dat ergens?" vraag ik terwijl ik van hem, naar mijn blad en dan naar de gang kijk. Ik gooi mijn haren over mijn schouders als er een pluk irritant langs de zijkant van mijn ogen hangt. Ik kijk Remi afwachtend aan. Buiten dat hij er knap uitziet, is er een bepaalde arrogantie waar ik schrik van krijg, dus richt ik mijn blik snel weer op de rest van de leerlingen die overal heen lijken te lopen. Het lijkt hier niet mijn vorige school, alleen loopt iedereen er hier bij alsof het een modeshow is. Het is net of ik uit de toon val, ondanks ik al iets netter aanheb dan ik normaal zou dragen naar school.

Leila_Jordan_8.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 06/12/2017 09:58 PM

Skyler
Het lijkt wel een eeuwigheid te duren voordat iedereen klaar is met eten. Natuurlijk moest iedereen ook nog een dessert hebben, daarna wou pap nog koffie en zo bleven ze het maar rekken. Ik weet niet waarom, maar het lijkt alsof mam dit er expres omdoet. Omdat mam graag tegelijk naar buiten zou gaan, moet ik blijven zitten en mag ik niet zoals gewoonlijk al vertrekken. Eindelijk staan we op en ik strijk mijn jurk glad. "Bye", zeg ik als we één van de bedienden tegen het lijf lopen. Ik loop achteraan met mijn mobiel in mijn handen. "Sky, kijk daar is die jongen van het zwembad", fluister Michael als hij naast me komt lopen, alsof het een groot geheim is. Ik ben te druk bezig met mijn mobiel om er over na te denken en mompel een 'oké' als antwoord. Mijn beste vriendin zit in Croatië en haar vader is net gebeten door één of ander beest. Ze zijn meteen naar het ziekenhuis gegaan en ze is nu helemaal overstuur. Waarschijnlijk is het niet zo erg, maar haar kennende (en haar moeder) overdrijven ze heel erg. We komen aan bij een soort podium. Vooral liggen allemaal kussentjes voor de kinderen, daarachter staan tafeltjes met stoelen rond. Gelukkig begint het al te schemeren en zal het niet lang meer duren voordat het donker wordt. Ik vind het altijd fijn om dan rond te lopen op het domein (vaak als ik naar onze hotelkamer ga). De lichtjes geven dan altijd zo'n gezellig gevoel en het is altijd nog lekker warm buiten. Ik ga bij mijn ouders aan een tafeltje zitten, terwijl Kian en Michael naar voren spurten. De lichten rond het podium worden gedimd en er komt een vrouw tevoorschijn in haar t-shirt van het animatieteam. Ze legt uit wat voor show het precies is en waarover het gaat. Meteen geeft ze ook de planning voor de volgende dagen.
Ik moet toegeven dat ik het best mooi vind, aangezien ik zelf ook dans en dansles geef. Het is alleen niet helemaal de stijl die je zomaar overal kan brengen. "Ik ga even wat te drinken halen", fluister ik in paps oor. Hij knikt afwezig, terwijl hij nog altijd naar de dansende figuren kijkt. Ik sta op en probeer zo gemakkelijk mogelijk tussen de tafeltjes door te komen. "Sorry", fluister ik verscheidene keren. Uiteindelijk weet ik er weg te komen en wandel ik naar de bar. Ik ga op één van de krukjes zitten en draai me kort om. Ze zullen me vast niet missen. Ik bestel een cola en zodra ik deze krijg, draai ik me nippend aan mijn rietje weer om, zodat ik wat kan zien van de omgeving. Het is nu bijna volledig donker en ik herken bijna geen gezichten meer. Er lopen enkele Nederlanders langs, die blijkbaar al iets te veel gedronken hebben en worden uitgescholden door een groepje Duitsers. Daar gaat de sfeer...

Skyler_Moore_25.jpg 

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page