Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||||
from walkingdead on 12/23/2019 11:02 AMJoshua
Als ik Easton zijn voorstel hoor kon ik alleen maar grijnzen." Wat ben jij een narcist van wie zou je dat nou hebben" ik en Easton konden nooit met elkaar maar in deze staat viel er wel met hem te onderhandelen.. Ik mocht hem. Als hij eenmaal weg is en Mathias binnen komt vallen neem ik diep adem "wist jij dat ze naar Manchester is vertrokken?" Ik gaf hem het briefje die Saia achter had gelaten. Er stond in dat ze Mathias nooit meer hoefde te zien en Luca beter af is zonder hem. Jezus wat was Easton slecht.. maar zolang ik wist waar precies Saia is vond ik het niet erg om te liegen. Ik wilde haar en Mathias kon voor mij gevoel blijven met zijn onbenullig Hugeus maitresse yikes ik was vergeten dat we Alvira alle 3 hadden gehad. Alleen Easton deed zo terror om haar en dat was al zeker jaren zo.. toch hield hij een koude afstand van haar om de 1 of andere reden.
from walkingdead on 12/23/2019 10:49 AMSaia
Ik had de eerst volgende vlucht naar Manchester geboekt mijn vader had daar een huis waar ik met Luca kon verblijven. Ik wilde niet afhankelijk zijn van iemand ik had het vanaf het begin gezegd ik zou alleen zorgen voor Luca als het moest. Het maakte me pissig dat Mathias niet begreep dat hij Alvira met rust moet laten als hij met mij wou zijn ookal hadden we nog geen relatie. Ii kj had het hem genoeg duidelijk gemaakt dat als hij opnieuw wilt beginnen zou laten zien dat hij er voor mij maar vooral Luca er zal zijn.
Easton
Na Alvira naar het vliegveld gebracht te hebben reed ik terug naar het huis. Waar ik Joshua argwanend aantrof ik stapte uit mijn Volvo en grijnsde breed." Wat heb je gedaan?" Vroeg hij met een boze ondertoon in zijn stem." Niet zo boos Joshi, ik ben hier om een deal met je te maken." Hoe lastig Joshua ook was hij kon best wel een smiecht zijn als hij er voor beloond werd.
from walkingdead on 12/23/2019 08:17 AMEaston
Ik nam diep adem en tilde Luca uit zijn wiegje op hij leek verdomd veel op Mathias." Sorry" zei ik toen tegen haar "je hebt het vast zwaar nu met een kindje." Ze schudde haar hoofd "Joshua helpt me" als ze zegt dat Joshua haar helpt verbaasd het me." Ik denk dat hij je leuk vind" zei ik opmerkelijk ze liet een verbluft lachje gaan "Hij is knap maar hij is Mathias zijn broer." Aan haar gezicht kon ik zien dat ze gefleit is door mijn woorden ",wat Mathias nu heeft kan Joshua over dromen.. Hij kan namelijk geen kinderen krijgen."
Saia
Als hij verteld dat Joshua geen kinderen kon krijgen en daarom zo verbitterd was in het begin van mijn zwangerschap. Krijg ik een steek van pijn dat ik zo tegen hem gedaan had.. 1 ding van Mathias is dat hij alleen maar alles rond zichzelf laat draaien en nooit zijn fouten erkend.. nooit heeft hij gezegd dat hij spijt heeft van alles ik heb zo vaak mijn excuses aan moeten bieden. Ik keek naar Luca en Easton en nam toen diep adem ,"Joshua gedraagt ze tenminste als een echte vader." Easton keek me verbluft aan "Joshua is wel een ander kaliber dan Mathias als je met hem begint doet hij er alles aan om je te krijgen.. Ik sta helemaal achter je keuze maar het word wel een lelijk gevecht tussen Mathias en Joshua." Zei East "dat kan me geen moer schelen.. Waarschijnlijk loopt hij toch nu te klagen over me bij Alvira zoals altijd." Ik liep naar mijn kamer en pakte mijn mobiel." Ik neem Luca mee en vertrek voor goed, ik heb hem 100 kansen gegeven en hij fucked het iedere keer op." Easton zette Luca neer in zijn wiegje.
Easton
Mooi Saia was over haar toeren dat was het eerste wat ik kapot zou maken van Mathias. Net als hoe hij nu met Alvira is zal Ik er voor zorgen dat Joshua zijn plek in neemt. Was dit extreme jaloezie? Ja. Ik kon er niet tegen dat Alvira er voor hem is.. Ik haten het zelfs na een jaar er niet geweest te zijn. Alvira was mijn domein en Mathias stond in de weg. Ik was maar even hier en nu al liet ik mijn verleden met me spelen.
from walkingdead on 12/22/2019 11:09 PMEaston
Ik had toegang gekregen tot mijn oude insta account en vond Saia zo tussen al mijn volgers. Ze had heel veel foto's van haar zwangerschap maar geen foto's van het jongetje. Ze wilde het dus prive houden ik besloot haar te dmen.. wetende dat ze Mathias niet zou inlichten.- Ben je thuis? -zo dat is lang geleden jullie Hugeus berichten me ook wanneer jullie willen-He?- niks ben thuis ja hoezo?- Ik wil mijn neefje zien-dat is goed. Voor ik het wist stond ik in Saia's woonkamer "Hij slaapt." Zei ze " wil je wat te drinken?" Vroeg ze "waarom ben je niet verbaasd dat ik hier ben?" Vroeg ik haar.
Saia
"Omdat je meer om je pride als broer geeft dan deze alter ego van je." Babette had me gister gebeld en zei dat Easton drugs verkocht door heel Madrid. Hij zag er goed uit dat moest ik toegeven "heb je ruzie gehad met Mathias?" Hij keek rond en zag dat ik foto's had verscheurd met hem er op." Ja hij vind het leuk om spelletjes buiten te spelen dan er voor Luca te zijn dankzij jou terug keer is het nog erger geworden." Ik glee vermoeid met een hand door mijn haar "wanneer neem je die bitch weer onder je duim.." Hij fronste en wist al gelijk wie ik bedoelde "snel genoeg.. je weet hoe dat gaat.. weet wel dat Alvira alles doet om wraak op me te nemen zij en ik hebben unfinished bussiness.. dankzij mijn reputatie.. Mathias is wel vaker een schaakstuk van ons om het zomaar even te zeggen." Ik voelde dat ik alweer boos werd "Ja en dankzij jullie is hij nogsteeds een rijk verwaand mannetje."
from walkingdead on 12/22/2019 10:53 PMSaia
"Koppigheid?" Zei ik toen over mijn toeren "je bent een gore zelfzuchtige klootzak weet je dat.." Als ik zijn telefoon zie oplichten en Alvira vraagt of alles oké is kijk ik hem woedend aan "ga naar je slet toe ik zorg wel voor Luca." Ik liep naar boven met Luca in mijn armen en kon het niet hebben dat Mathias telkens mij de schuld gaf van dat hij er nooit was. Het draaide allemaal om zijn zaad lossen in die slet van een Alvira die blijkbaar geen genoeg kon krijgen van de Hugeus. Het zat me dwars dat ze nog iets betekende voor Mathias op het gebied van seks.. ze kon de hele wereld krijgen maar moest perse hem hebben.
Na jou bericht doe ik een tsje
from walkingdead on 12/22/2019 10:33 PMSaia
'Mathias je had beloofd dat je niet meer druk zou maken om hun.. maar om Luca." Ik kwam overeind "het boeit me niet dat je Alvira neukt maar het boeit me wel dat je broer vaker er voor mij en Luca is dan jij " als ik Luca dan vervolgens hoor huilen. Neem ik diep adem en haal ik hem uit het wiegje " we hebben niks meer omdat jij nooit ver weg kan blijven van Alvira of Easton.. zelfs nu je een vader bent." Ik suste Luca en wreef over zijn rugje hij had een beetje last van de griep.
Easton
Ik stond geparkeerd voor het Hugeus huis en zag Joshua de oprit opkomen. Hij zag er vermoeid uit dat was hij wel vaker. Ik stapte uit mijn auto en zag hoe hij op zijn telefoon zijn screensaver veranderde naar Saia en haar zoontje. Wat was zijn naam? Ik wilde het weten terwijl ik wist dat ik geen recht meer had. Ik was geen Hugeus meer mijn gedachtes gingen toen naar Alvira die aan Mathias zijn voeten lag.. het maakte me verdomd jaloers van binnen. Ze was mijn slet en die andere 2 moesten van haar afblijven ze wist dat ze me pissig maakte als ze met mijn broer optrok. Ik sloeg mezelf voor mijn kop "een jaar is voorbij East.. je zei dat je over haar heen was.. Easton Hugeus bestaat niet meer."
from walkingdead on 12/22/2019 10:13 PMSaia
"Omdat jij altijd pas aan het einde van de dag hier bent.." Zei ik tegen hem terwijl ik een stuk pizza nam." Is Easton terug?" Vroeg ik hem toen ik keek naar Luca en probeerde interesse in Mathias te tonen zonder hem aan te kijken." Waarschijnlijk zal je misteresse daar wel van genieten" ik wilde het eigenlijk niet weten maar Joshua had me alles verteld. Hij en Alvira neukte elkaar ik bleef het maar zeggen ze was een Hugeus seksslaaf vanaf dag 1. Maarja ik was Mathias zijn babymama dus ik liet de hele situatie maar. Mathias zijn 2e kans mocht hij voorlopig in zijn reet stoppen.
from walkingdead on 12/22/2019 10:02 PMSaia
Als het Mathias is neem ik opgelucht adem "het ging goed ik heb even met Luca gezeten zodat Saia kon bijkomen van de bevalling." Zei Joshua gelijk hij kwam abrupt overeind "en waar was jij?" Vroeg hij niet onder de indruk dat hij pas om 23:00 Mijn huis binnen kwam vallen." Nogsteeds achter dat zielig joch aan die je heeft laten zitten?" Ik kwam overeind en gaf Joshua een poor "Luca slaapt." Zei ik sussend ik wist dat ze ruzie zouden maken als ik niks zou zeggen Joshua keek me even aan en fluisterde toen in me oor." Bel me als je hulp nodig heb" vervolgens verliet hij mijn huis en bleef ik achter met Mathias.
from walkingdead on 12/22/2019 09:47 PMSaia
"Ik weet zeker dat het een vogel is." Zei Joshua tegen me terwijl we Lucas knuffeltje bekeken." Natuurlijk maar welke vogel?" Zei ik lachend Luca sliep vredig in zijn wiegje terwijl we op mijn bed pizza zaten te eten." Ik denk een struisvogel" ik schoot in de lach "natuurlijk niet dommie" ik gaf hem een zacht klapje tegen zijn arm. Hij keek in me ogen en grinnikte hij had best een mooie lach "hoe zit het eigenlijk met jou.. je bent bijna afgestudeerd is het geen tijd voor een vriendin?" Vroeg ik hem voorzichtig hij wilde antwoorden maar op dat moment horde ik voetstappen op de gang.
Easton
Ik keek haar na en was niet verbaasd dat ze nu wegliep. Het kon me ook geen moer schelen. Melissa fronste terwijl Sasha mijn jas om mijn schouders deed." Wie is dat?" Vroeg Sasha "een meisje waar ik vroeger mee neukte.." meer wilde ik niet kwijt ze konden me niet zwak zien.
from walkingdead on 12/22/2019 09:26 PMEaston
Als ik van mijn welverdiende drank word weg getrokken en ik recht tegen mijn kleine broertje aankijk voel ik mijn hart razend snel kloppen wat niet de bedoeling was. Als dan ook nog Alvira er boven op komt en Mathias bij me vandaan herpak ik mezelf." Lig je nogsteeds aan de Hugeus hun voeten?" Ik wilde niet geassocieerd worden met de Hugeus ik was een drugs baas.. 1 van de dingen die Amine me geleerd had was dat je verleden compleet los moest laten om rijk te worden in de onder wereld." Had niet anders verwacht van een zielige Vargas" de woorden druipte als gif van mijn tong af. Ik zag vanuit mijn ooghoek Sasha naar binnen komen 1 van mijn koeriers en trouwe handlangers. Three keek me kwaad aan maar hij bleef zich gedeisd houden.. Ik heb mensen vermoord en dat wist iedereen ik zou het zo opnieuw doen. Alvira betekende niks meer voor me net als Mathias waren ze vage figuren.