Search for posts by Abrikoosje
First Page | « | 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | » | Last
Search found 130 matches:
Re: Re: orpg i am mummy
from Abrikoosje on 04/28/2016 03:31 PMLiz
''Ja ik vind het goed, daar heb ik wel zin in,'' zeg ik met een lachend gezicht. Ik loop naar beneden toe en zet alvast de spullen klaar. Zodat we straks meteen kunnen beginnen. ''Wil je er ook nog iets speciaals bij?'' roep ik naar der. Ik snij alvast wat aardappelen en leg ze in een bak.
Volg je hart, want dat klopt.
from Abrikoosje on 04/28/2016 03:21 PMLiz
Mijn man heeft me verlaten toen die hoorde dat ik zwanger was, hij wou geen vader worden en is toen weggegaan bij mij. Sindsdien heb ik alleen mijn zus nog. Ik weet niet eens waar mijn ouders zijn.
from Abrikoosje on 04/28/2016 02:46 PMLiz
''We hebben niet zoveel geld weet je nog?'' ''Volgensmij is de kleine me aan het trappen ja.'' Ik voel aan me buik, maar het is alweer gestopt. Ik pak de kwast weer en ga verder verfen. ''Ik pak even wat drinken.'' ''Wil jij ook?'' Ik loop naar beneden toe en pak 2 glazen ik doe er appelsap in en ik pak er ook meteen 2 koekjes bij.
from Abrikoosje on 04/28/2016 02:39 PMLiz
We lopen naar boven en gaan de muren verfen. Ze wil wit en licht groen. ''Ik doe de groene kant wel,'' zeg ik tegen der. Ik pak de groene verf pot en ga aan het werk. Opeens krijg ik ontzettende last van mijn buik. ''Ik stop even hoor, ik buikpijn.'' Ik ga op een stoel zitten en de pijn wordt gelukkig al minder.
from Abrikoosje on 04/28/2016 02:29 PMLiz
Ze praat er gewoon over heen, denk ik. ''Je moet eerst wat eten, dan gaan we verder met de kamer.'' Ik smeer een paar boterhammen en ga aan tafel zitten. Hier en een kopje thee. Ik zet alles neer en pak mijn mobiel. Ik zie dat ik geen berichtjes heb. Ik leg mijn mobiel weer weg en ga aan mijn boterhammen beginnen. ''Wat had ik een honger zeg.'' Als ik mijn boterhammen op heb ga ik beginnen aan mijn thee. ''MMM lekker warm zeg.''
Re: Dit vind ik zo oneerlijk.
from Abrikoosje on 04/27/2016 08:53 PMVerder zoeken dan maar he :) success
from Abrikoosje on 04/27/2016 09:30 AMLiz
''Is het zo goed?'' vraag ik aan de dokter. ''Ja jullie kunnen weer naar huis toe hoor,''zegt die vriendelijk. Ik help mijn zus met opstaan en we lopen weer naar de lift toe. Ik druk op het knopje naar beneden en we gaan naar beneden. Ik loop naar de auto toe en doe de auto open. Ik ga zitten doe de autogordel weer om en rij weg. Eenmaal thuis aangekomen, ga ik naar de keuken toe en maak wat eten voor mezelf. ''Wil jij ook wat eten?'' roep ik naar mijn zus.
Re: O) Forget about prince charming! Give me the guy with tattoos and a bad boy attitude.
from Abrikoosje on 04/27/2016 09:26 AMDane
Yes ze wil wat met mij afspreken dacht ik bij mezelf ''Geef je je nummer maar,'' zei ik. '' Dan kan ik hem opslaan en dan bel of app ik je nog wel.'' Mijn vrienden stonden er ook bij. Opeens gaat de bel. ''Het was leuk om je te ontmoeten maar ik moet nu echt naar de les toe,'' zei ik. Ik liep met mijn vrienden weg en mijn vrienden zeiden ook nog snel even dag. ''Leuke meid zeg,'' zeg ik tegen mijn vrienden. Waarop ze zeker ja schudden. Maar als ze erachter komt wat ik allemaal doe wil ze vast niet meer met mij omgaan. Ik loop naar het Nederlandse lokaal en wacht tot de leraar eraan komt. ''Welkom bij de les,'' zegt de leraar. Iedereen zegt in koor: ''Hallo''. Ik kijk de klas rond maar zie Sem niet zitten. ''Waar is Sem?'' fluister ik naar Bart. ''Weet ik niet, maar als hij niet snel komt dan heeft hij wel problemen met de leraar.'' '' Oke jongens, pak jullie boeken en schriften en ga zelfstandig aan het werk met de opdrachten.'' Ik pak mijn spullen en ga aan het werk. ''Je mag best met elkaar overleggen maar zorg er wel voor dat niemand dan last van je heeft.'' Ik keek mijn buurman aan en hij dacht precies hetzelfde als ik. Als ik eenmaal aan het werk ben komt Sem opeens binnenlopen. ''En waar kom jij vandaan?'' zegt de leraar boos. Sem wordt knalrood en kijkt dan naar mij toe. Waarom kijkt die nou naar mij dan? Ik kan hem niet helpen nu. ''Ik eumh...'' zei Sem. ''Tis al duidelijk, je bent gewoon weer eens te laat'' zei de leraar boos en geirriteerd. ''Je krijgt van mij een telaat brief en je melt je maar bij de concierge.'' Als Sem de brief aanpakt en weer naar mij kijkt, zie ik dat hij lichtelijk geirriteerd is. Als de les bijna is afgelopen, denk ik alleen maar aan het nieuwe meisje. Wat was ze mooi, en ze wil ook gewoon iets met mij afspreken. Mijn dag kan niet meer stuk denk ik.
from Abrikoosje on 04/26/2016 07:43 PMLiz
Ik kijk mee wat mijn zus allemaal moet doen. Eerst dat en dan weer dat. Dan gaat ze op de tafel liggen voor de echo. Ik zie een hoofdje. ''Weet u al of het een jongen of een meisje is?'' zeg ik tegen de dokter.
from Abrikoosje on 04/26/2016 07:27 PMLiz
Ik word wakker en kijk recht in de ogen van mijn zus. Ik zie dat ze pijn in haar buik heeft. Als ze vraag of ik nog mee ga naar de echo zeg ik ja en stap ik uit bed. Ik loop naar mijn kast toe en pak een joggingbroek en een T-shirt uit. Ik kleed me snel om en loop nog snel naar de keuken, pak wat te eten en loop naar de deur toe. Ik pak de autosleutels en loop naar de auto. Als ik eenmaal zit rij ik weg naar het ziekenhuis. Eenmaal daar aankomen, doe ik de auto weer op slot en loop ik naar binnen toe. Als ik bij de balie aankom zegt de vrouw al meteen '' Jullie zijn zeker voor echo's of niet soms?'' Ik knik ja en we wachten even. '' In kamer 5004 moeten jullie zijn'' zegt de vrouw vriendelijk. Ik knik van ja en loop naar de lift toe. Eenmaal in de lift aangekomen druk ik op het knopje 5004.