Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/23/2019 11:42 AM

Mathías
Ik kwam binnen met de reserve sleutel en zag Joshua. 'Waar is ze?' siste ik naar hem. Als hij me het briefje laat lezen wordt ik razend. 'Hier komt ze niet mee weg.' zei ik en nam mijn telefoon erbij. 'Wat denkt ze wel niet mijn zoon bij me weg te houden. Ik klaag d'r nog eens aan dit is gewoon ontvoering.'zei ik over de rooije en boekte ondertussen een vlucht naar Manchester. 'Wist jij dit?' vroeg ik hem boos. 'Natuurlijk niet want dan was je wel als een hond met staart tussen de benen met d'r mee gegaan. En maar zeiken dat ik Alvira neukt terwijl ze jou aan het lijntje houd. Is ze goed in.' Ik was echt razend en zei nu misschien dingen die ik niet echt meende, maar ze zal zeker boeten voor de poging om mijn kind bij me weg te houden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/23/2019 10:56 AM

Mathías
Als ze niet reageert op mijn bericht zuchtte ik. 'Ongelofelijk hoe lang ze boos kan blijven om iets onbenulligs.' zei ik en begon haar te bellen. Als ze dan ook niet opneemt word ik pissig. Ik kwam overeind en kleedde me snel aan. 'Ik ga er heen.' zei ik en gaf Alvira een kus op haar voorhoofd voor ik vertrok.

Alvira
Ik zag hoe gefrustreerd hij hierdoor was. 'Laat me wat weten.' zei ik nog en liet me zuchtend in bed vallen. Nu ik met Mathías was voelde ik me ongelukkig. Iets wat ik niemand wou laten zien. Er was maar een iemand waar ik gelukkig mee kon worden. Ik kwam overeind en maakte me klaar om ergens te gaan ontbijten. Ik had geen zin om hier te gaan eten in mijn eentje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/23/2019 10:37 AM

Alvira
De volgende ochtend werd ik wakker en keek ik recht tegen Mathías zijn gezicht aan. Ik glimlachte en gaf hem een kusje op zijn lippen. Ik was puur met hem om een reactie uit te lokken van Easton. Blijkbaar boeide het hem niet, maar goed. Ik voelde me nu tenminste niet ontiegelijk alleen hier in dit huis. Alles was vergald sinds Easton weg was. Ik had zelfs tegen het randje van depressie aangezeten, maar daar heeft Mathías me uitgeholpen. Natuurlijk wist ik dat hij er vaker voor zijn kind moest zijn en voor Saia. Maar hij wist gewoon niet hoe. Hij voelde zich bij Saia een stoorzender en hij kon moeilijk Luca meenemen naar zijn huis omdat zijn vader hem daar tot pulp slaat. Saia was gewoon een domme trut om dat niet te begrijpen.

Mathías
Als ik iets tegen mijn lippen voelde werd ik wakker en keek ik naar Alvira. Ik glimlachte zwakjes. 'Goedemorgen.' zei ik tegen haar en rekte me even uit voor ik naar mijn telefoon greep. Ik was nog steeds pissig om gisteravond, maar ik had beloofd vandaag naar Luca en Saia te gaan. Ik stuurde een bericht of Saia thuis was en of ik iets mee kon nemen. Ik wou haar vandaag even afhandig maken van Luca. Dan heeft ze een dag voor zichzelf. Misschien wordt ze dan wat minder chagrijnig.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/22/2019 11:20 PM

Mathías
Ik kwam bij Alvira thuis en opende de deur met de reserve sleutel. Ik deed mijn schoenen uit en trof haar aan in bed. Ik kroop naast haar en nam haar joint over. 'Gezeik?'vroeg ze. Ik knikte enkel. 'Een trut die denkt dat ze alles beter weet en niks uit het perspectief van iemand anders kijkt. Dat is ze.' zei ik en gaf de joint terug. 'Komt goed. Kalmeer en ga morgen terug naar je zoon.'zei ze en nam de laatste paar hijsen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/22/2019 10:56 PM

Mathías
'Zeg let even op je taalgebruik als je mijn zoon vast hebt ja!' zei ik haar en liep naar boven achter haar aan. 'Wat denk je nu zelf? Dat ik jou hier alleen voor laat opdraaien? Ik zorg voor mijn zoon zoveel als ik kan.' zei ik haar. 'En wat Alvira betreft. Jij moet eens een keer uitvogelen wat je wilt. Die groene kleur van jaloezie staat je niet.' zei ik en liep naar beneden. 'Bel maar als wat is. Ik ben er morgen weer.'zei ik en sloeg de deur achter me dicht op weg naar buiten. Kutwijf dat ze is.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/22/2019 10:45 PM

Mathías
'Denk je dat ik me niet druk maak om Luca? Jezus Saai. Het is mijn kind. We hadden gelukkig kunnen zijn met zijn drie als jij je over je koppigheid heen zou zetten.' zei ik tegen haar en schudde mijn hoofd. 'Joshua is gewoon aan het kontje kruipen om mij dwars te zitten. Hij weet dondersgoed dat hij onder mijn huid kruipt als ie bij jou is.' zei ik en maakte mijn bierblikje open. Deze discussie hadden we nu al zo vaak gevoerd. 'Geloof me maar dat ik me druk maak om Luca want hij is nu nog het enige goede in mijn leven.'

Alvira
Het water van het bad was na een half uur koud. Ik kwam overeind en droogde me af. Dan zal ik me maar klaar maken voor bed. Ik deed een oud hemd van Daniël aan en kroop in bed. Hij was inmiddels 16 en ik miste zijn aanwezigheid in het huis. Ik stak een joint op en rookte deze langzaam op. Ik had Mathi nog een bericht gestuurd of alles oké was, maar hij reageerde niet meer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/22/2019 10:22 PM

Mathías
Ik rolde mijn ogen. 'Ja en laat Alvira hier buiten. Moet ik dan maar de rest van mijn leven droog staan en ongelukkig blijven? Jij wilt mij niet meer hè. Even als reminder.'zei ik en zuchtte. 'Het kon hem niet eens schelen dat ik voor hem stond. Hij deed nog net niet alsof hij me helemaal niet kende.' Ik beet op mijn lip en staarde naar de grond. 'Ik geef het op. Ik ga niet meer schreeuwen voor zijn aandacht. Hij bekijkt het zich maar.'zei ik en liep naar de keuken om een biertje te pakken. 'Wil je ook iets?' vroeg ik Saia en voelde mijn telefoon trillen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/22/2019 10:06 PM

Mathías
Ik wou mijn mond opentrekken, maar Saia suste hem al. Ik keek hem na en voelde me zo boos van binnen. Joshua moest zijn bek houden. Hij was er nooit voor me geweest. Ik keek naar Saia en zuchtte. 'Waarom moet hij hier zo vaak zijn? Jullie zitten niet meer samen op State.'zei ik tegen haar en sloeg mijn armen over elkaar heen. Thuis kon ik hem ook niet verdragen. Maar ik was sowieso bijna nooit meer vrijwillig thuis. Mijn vader brak mijn nek nog eens. Ook allemaal de schuld van Easton.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/22/2019 09:58 PM

Mathías
Ik kwam bij Saia thuis en hing mijn jas op de kapstok waarna ik kort even keek op de baby kamer. Als ik zie dat Luca sliep, liep ik door naar de woonkamer waar ik Saia met Joshua zie. 'Die hufter durft hier gewoon terug te komen.' zei ik pislink,maar op een zachte toon zodat ik Luca niet wakker zou maken. 'Hoe is het gegaan vandaag? Heeft ie goed gegeten en geslapen?' vroeg ik Saia nog en ging in de stoel zitten naast de bank.

Alvira
Ik kwam thuis en kleedde me uit. Wat een rot avond. Ik wou zijn hoofd gewoon niet meer zien. Ik liep naar boven en liet een bad vollopen om tot rust te komen. Het was al laat maar het kon me niks schelen. Ik stapte in het bad en sloot mijn ogen even om te ontspannen. Het lukte alleen niet helemaal.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/22/2019 09:34 PM

Alvira
Als Gwen zich bij me voegde schudde ik mijn hoofd. 'Ik ben eigenlijk niet meer in de stemming.' zei ik tegen haar. 'Snap ik. Ik heb het met Three bijgelegd. We gaan naar huis.' zei ze. Ik knikte en liep langs Easton. 'Ik hoop dat je trots op jezelf bent. Dan is er tenminste nog 1 iemand.' zei ik tegen hem en liep vervolgens naar buiten. Mathías was al vertrokken zo te zien dus ik besloot ook maar op een taxi naar huis te wachten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page