Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 118 | 119 | 120 | 121 | 122 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 02/08/2019 01:47 PMEmilia
Ik liep de cafetaria binnen zoals afgesproken en zag Ron al staan terwijl hij net klaar was met praten tegen 2 meisjes.´Ronnie sorry dat ik laat ben de wellness liep uit´zei ik zuchtend hij schudde zijn hoofd en gaf me een bloodbag ´hoe was het met je nieuwe vriendje.´Zei hij toen terwijl ik nerveus raakte ´hoe bedoel je.´
Ronnie
Ik keek Emilia diep aan om te kijken of ze tegen me zou liegen maar tot mijn verbazing liet ze geen teken zien van dat ze loog.´ O gewoon dat spelletje die je speelde met die Joshua het is over toch´ze knikte hevig ´het was gewoon voor de fun.´Zei ze schamper terwijl ik knikte ´nog iets van mama of papa gehoord.´Ze schudde haar hoofd ´nog 2 maanden en dan kunnen we weer terug naar huis alleen dat.´ Ik keek naar Rosilia die midden in de kantine ging staan met haar oude uniform ´listen up!.´
from walkingdead on 02/08/2019 12:43 PMEmilia
Als hij dat verteld kijk ik kort naar het plafond ´ik denk dat ze nu wel een rivaal moet hebben.´Ik draaide mijn gezicht naar hem toe ´my brother.´
Ron
Ik bestelde mijn 9e bloodbag voor vandaag en zag die Lissa praten met Rosilia achter een pilaar. Ik spitste mijn oren ´wat ze je aan heeft gedaan is verschrikkelijk, hoe ga je er terug pakken.´Horde ik Lissa vragen aan Rosilia ´weet je nog vorig jaar onze 3e nightwatch.. toen Dakota Joshua zijn ex wilde laten zien wie de baas is hoe ze haar eigen broer neukte omdat hij dat van haar vroeg.´ Zei Rosilia vals ´ja maar dat is meer revenge voor Charlene dan voor ons.´Zei Lissa ´je begrijpt het niet als de school weet dat ze haar eigen broer neukt is het gedaan met haar dan weet iedereen wat voor verschrikkelijk laag wijf het is.´ Ik liep op de 2 meiden af ´dat lijkt me een verschrikkelijk idee Rossie.. je kan haar beter pakken als jullie een verzet starten.. en die afschuwelijke witte uniformen verbranden.´ Ik wist niet waarom ik Dakota beschermde van haar waarschijnlijk grootste geheim maar zo een geheim had mijn zusjes leven ook vernield.. hoe iedereen er achter kwam dat ik vroeger een gedragsstoornis had en mijn eigen zusje bijna had gemarteld en verkracht.
from walkingdead on 02/08/2019 12:13 PMEmilia
Ik ging naast hem zitten en trok mijn benen op ´hoe is dat elite ding ontstaan eigenlijk.´Vroeg ik toen terwijl het wel een ding was vroeger hadden ik en mijn broer ook zo iets op onze vorige school.. alleen wij droegen geen uniformen hij kroonde zichzelf tot koning en elk meisje lag ineens voor ze voeten. Ron had een hele speciale charme die niet veel jongens hebben de grootste kreng zou alsnog voor hem vallen.
Ron
Ik glimlachte vals ´elk sletje heeft zijn waarde.. maar voor jou zijn je eigen vrienden gewoon schaakstukken om je dynasty in orde te houden.´ Zei ik tegen haar ´ooit was ik net als jij geobsedeerd met macht, maar macht komt altijd met een prijs.´ Ik keek haar met een intense duivelse blik aan ´take care of yourself Dakota.´ Ik liep haar voorbij en stak een joint op.
from walkingdead on 02/07/2019 11:58 PMEmilia
Als hij dat zegt grinnik ik zacht ´dat heb ik gemerkt.´Zei ik terwijl ik overeind kwam en mijn string onder mijn rok weer aantrok ´lijkt er op dat we gewoon voor elkaar bestemd zijn.´Zei ik tegen hem terwijl ik naar hem toe kroop en een kusje op zijn lippen plaatste.
Ron
´Well well.. ´ ik bracht mijn lippen naar haar oor ´de eerste elite is al geelimineerd.´Zei ik met een lachje terwijl ik het over Rosilia had.
from walkingdead on 02/07/2019 11:33 PMEmilia
Ik keek hem verbaasd aan ´dus voor jou is het ook je eerste keer´Vroeg ik terwijl ik wat rechter ging zitten en in zijn ogen keek.
´Dat verbaasd me´zei ik terwijl ik zwak glimlachte.
Ron
´Aha het gaat jou om macht´zei ik tegen haar ´ik hou elk wel van macht.´Ik liep dichter naar haar toe ´maar ik hou er niet van als iemand macht over mij heeft.. irriteerd dat je.´
from walkingdead on 02/07/2019 09:13 PMEmilia
Als hij dat zegt bloos ik ´ik zeg het niet graag maar ik ben nog nooit zo snel verliefd op iemand geworden.´ Zei ik tegen hem terwijl ik een paar kusjes op zijn borstkast plaatste.
Ron
´Ja dus wat is er zo verkeerd aan een leuk avondje hebben.´Zei ik tegen haar ´ligt het aan mij of ben je jaloers dat ik geen enkele intresse in jou toon.´Zei ik met een uitdagend lachje.
from walkingdead on 02/07/2019 07:54 PMEmilia
Ik zoende met hem mee en liet mijn rechterhand door zijn haar glijden. 3 kwartier waren we even zo door gegaan ik lag in Joshua´s armen en maakte hartjes op zijn borstkast ´is het geen overtreding dat je hier ligt met een student die lager dan jou staat.´Zei ik met een lachje terwijl ik keek naar zijn witte uniform die op de grond lag.
Ron
Ondertussen na al dat gezeik merkte ik dat ik Emilia uit het oog was verloren ik zag Joshua ookal de gehele dag niet. En dat maakte me ongemakkelijk ik zag Dakota net de gang oplopen en besloot er toch maar te confrenteren ´kijk is wie we daar hebben prinses Dakota.´ Zei ik ´enig idee waarom jij en je bestie nu geen besties meer zijn.´vroeg ik haar.
from walkingdead on 02/07/2019 07:18 PMEmilia
Ik bloosde en voelde hem vervolgens in me ik legde mijn handen op zijn rug en kreunde verlekkerd.. eerst was het pijnlijk maar daarna was het sensueel en brandend maar ook fijn en liefdevol gevoel.´Joshua´zei ik zacht ´ik heb me nog nooit zo fijn gevoeld.´Zei ik hijgend.
Ron
Scottie wilde zijn muil al open trekken maar ik liep ze zo voorbij slaan zouden ze toch niet. Ik had eigenlijk maar 2 keer een aannaming gehad met Dakota verder was ze onbekend gebied. Ik wilde dat ook zou houden want over een paar weekjes was ik toch weg hier.
from walkingdead on 02/07/2019 06:05 PMEmilia
Ik keek naar hem en glee vervolgens met mijn ogen naar zijn stijve. Ik schoof de lap van mijn rok omhoog ´doe wel rustig okay ik ben niet zo een snelle leerling.´Zei ik zacht tegen hem terwijl ik me schaamde en naar mijn handen keek.
Ron
´Rood staat je super´zei ik tegen Rosilia om haar op haar gemaak te laten voelen ´ja vast nu praat niemand tegen me dankzij die schandelijke foto die Dakota heeft verspreid.. ik blijf niet als een hondje achter haar aan lopen.. of al haar kliekjes neuken.´Bij kliekjes priemde ik mijn ogen ´je wilt daarmee zeggen dat ik de eerste jongen ben die je hebt gedaan en die niet heeft geneukt met Dakota.´Ze snoof ´ja dat klopt ja.´ Ik grijnsde breed dit werd nog is een leuk spelletje ik zei Rosilia gedag en liep richting mijn eigen dorm waar ik al snel zag dat Scottie me stond op te wachten met de rest van die elite bende ´waar is jullie leider´ Vroeg ik met een lachje ´door jou ligt Rosilia er uit en door jou was ik bijna mijn jacket kwijt.´Zei Scottie geergerd ´moet je niet bij mij zijn snotaap maar dat jaloerse baasje van je die je in principe alleen als neukmate ziet.´
from walkingdead on 02/07/2019 05:48 PMRon
Ik nam wat nipjes van mijn bloodbag en horde wat Dakota zei. Aangezien ik dit eerder had mee gemaakt deerde het me niet ik stak een sigaret op en keek haar na nietwetend waarom ze zo deed tegen Rosilia. Ik liep vervolgens op Rosilia af terwijl iedereen haar val zag gebeuren en niks deed ik stak mijn hand naar haar uit ´voordat je mij overtuigd krijgt dat je een sloerie bent moet je de hele wereld gehad hebben.´Zei ik grijnzend.
Emilia
Ik klein schattig kreuntje verliet mijn lippen terwijl ik mijn handen op mijn borsten zetten en vervolgens steunde op mijn elleboog om hem meer te voelen. Ik had nog nooit zo iets intens mee gemaakt ik voelde dat ik zou klaar komen ´ik hou het niet..´Zei ik ´vol.´Met een luide kreun kwam ik klaar.

Reply