Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  118  |  119  |  120  |  121  |  122  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 01:55 PM

Dakota
Ik liep langs de kantine en zag alle ophef. Ik fronste en liep de kantine in waar ik Rose in een normaal uniform zag staan. Wat dacht ze nu? Dat ze het nog steeds voor het zeggen had? Ik leunde tegen de deuropening van de kantine en keek naar het tafereel. Blijkbaar zijn naaktfoto's niet genoeg om dat kind kapot te maken.

Joshua
Nadat Emilia al 3 minuten in de kantine was liep ik binnen. Ik zag Rosilia in haar normale uniform en fronste. Ik zag op het prikbord een naaktfoto van haar hangen en haalde die van het bord af. Vervolgens viel mijn blik op Dakota die onverschillig haar schouders ophaalde. Ik rolde boos mijn ogen en schudde mijn hoofd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 01:09 PM

Dakota
Ik liep binnen en hij legde zijn pen en papieren neer. 'Die naaktfoto's. Dat was jij heb ik gehoord.'zei hij. Ik rolde mijn ogen en sloeg mijn armen over elkaar. 'Met zo een pestgedrag kan ik je niet beschermen. En dan ook nog eens je beste vriendin.' zei hij. 'Ze is niet mijn beste vriendin. Ze is een fout gekozen volger. Ze had gewoon naar mij moeten luisteren. Dan was dit niet gebeurd.'zei ik tegen hem. 'Ik vind dat Elite clubje van je prima, maar gedraag je er dan ook naar. Je hebt een naam hoog te houden.' zei hij. Ik zuchtte. 'Tuurlijk papa. Gewoon een zwak momentje.'zei ik tegen hem. 'Was dit alles?' vroeg ik. 'Ja, ga maar.'zei hij. Ik was zijn princesje dus ik kon doen wat ik wil, straf kreeg ik niet. Ik liep zijn kantoor weer uit en glimlachte breed.

Joshua
'Dat zal ze niet leuk vinden.'zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar waarna ik mij ook maar eens begon aan te kleden. We waren hier nu al zolang. Ik denk dat Max zijn kamer graag terug zou willen. Ik had hem verteld dat ik hier iemand wou neuken zodat hij niet zou weten van Emilia en mij. Zelfs hem kon ik niet met deze info vertrouwen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 12:29 PM

Dakota
Ik keek hem strak aan en voelde me gespannen. Als hij uiteindelijk de gang verder doorloopt slikte ik en keek om me heen of iemand dit gezien had. Gelukkig niemand. Dan valt me in dat ik naar mijn vader moest. 'Eikel.' mompelde ik in mezelf en liep naar mijn vader zijn kantoor.

Joshua
Als ze dat vroeg haalde ik mijn schouders op. 'Dakota heeft altijd al een dominant kantje gehad. Toen we hier kwamen waren we meteen razend populair. Iedereen wou bevriend zijn met ons en Dakota zag dat als een luxe positie. Ze koos de knapste mensen uit. Ik ben bevriend geworden met Oscar, Max en Scott omdat zij ze uitkoos. Natuurlijk ben ik wel gewoon echt bevriend met ze geworden omdat we goed met elkaar overweg konden. De enige die Dakota tot nu toe een beetje aan de lijn kon houden ben ik. Na een week vond ze dat de goede mensen moesten worden onderscheiden van het "onkruid". Ze heeft bij onze vader, het hoofd van de school mocht je dat nog niet weten, gevraagd of ze andere uniforms mogen en na 10 presentaties waarom het goed zou zijn voor de rangorde heeft ze haar zin gekregen.'zei ik tegen haar. 'Ze krijgt altijd wel haar zin, en wanneer ze die niet krijgt zorgt ze er zelf voor. Dat is thuis ook altijd geweest.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 12:10 AM

Dakota
Ik slikte als hij zo dichtbij kwam. Het effect dat mijn lichaam op hem had beviel mij niet. 'Ze stelde niet veel voor. Zoals bewezen was ze maar een ontrouw sletje. Zo iemand hoef ik niet in mijn Elite.' zei ik om hem elk gevoel van macht af te nemen. Al begon ik zelf ook te aarzelen of dit niet zijn plan was geweest. 

Joshua
Ik lachte als ze zei dat ze het merkte dat ik dit vaker had gedaan. 'Lijkt er inderdaad op.' zei ik en legde mijn arm onder mijn hoofd terwijl ik nog even bleef liggen en keek hoe ze zich terug aankleedde. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/07/2019 11:41 PM

Dakota
Wanneer hij dat zei en dichterbij kwam liet ik mijn armen langs mijn lijf zakken. 'Accepteer het maar dat iemand anders dan jezelf de macht heeft. Dat zal niet veranderen, wat je dan ook doet.'zei ik tegen hem en keek hem recht in zijn ogen aan. Hij had best mooie ogen, maar dat liet ik mij op dit moment niet afleiden.

Joshua
Ik glimlachte. 'Niet mijn eerste keer seks, als je dat soms bedoeld. Wel mijn eerste keer oprechte gevoelens voor een meisje hebben.' zei ik tegen haar. 'Ik ben nog nooit echt verliefd geweest.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/07/2019 09:16 PM

Dakota
Ik lachtte spottend. 'Jaloers? Omdat iemand zoals jij geen interesse toont? Don't flatter yourself.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. 'Dit heeft helemaal niets met jou te maken. Rosilia had maar gewoon naar mij moeten luisteren.' zei ik schouderophalend alsof het het meest zelfsprekende iets op de wereld was.

Joshua
Ik grinnikte als ze dat zei. 'Ik ook niet.' zei ik. Terwijl ik eigenlijk nog nooit zo een gevoelens voor een meisje had gehad. Ik beet op mijn lip en streelde met mijn vingertoppen over haar arm.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/07/2019 08:32 PM

Dakota
Ik had misschien net 5 stappen gezet in de gang en hoorde Ron zijn stem al. Ik keek hem aan met een ongeïnteresseerde blik. 'Ik neem aan dat jij geen stront in je ogen hebt.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Niet dat het voor jou iets nieuws is. Jij neukt al dagen met die slet.'zei ik. 'Als je me nu wilt excuseren, ik heb ergens belangrijker te zijn.'

Joshua
Ik glimlachte en drukte een kusje in haar haar. 'Dat heb ik graag voor jou over.'zei ik met een glimlach. Niet dat Dakota mij uit de Elite clique kon zetten. Binnen de Elite waren er ook nog niveaus en Dakota en ik stonden beide aan de top. De levels onder ons konden ons er als het ware nooit uit zetten aangezien wij de stichters van de Elite waren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/07/2019 07:22 PM

Joshua
Ik gromde en genoot van hoe haar lichaam voelde. 'Dat is de bedoeling, babe.' zei ik en drukte liefelijk mijn lippen tegen de hare terwijl ik nog altijd langzaam in haar stootte. Wanneer ik dacht dat ze het aankon ging ik iets dieper en sneller, maar nog altijd redelijk traag.

Dakota
Ik nam mijn telefoon erbij en zag allerlei foto's en filmpjes van vanochtend op social media. Ze zou helemaal geruïneerd zijn nu. Ik vroeg me sowieso al af wat iemand in haar kon zien. Er verscheen een melding van mijn vader of ik bij hem langs wou komen, maar dit negeerde ik. Vervolgens belde hij me en zuchtte ik. Ik wist dat ik hem niet voor lang kon negeren. Ik nam op. 'Ik kom er aan.'zei ik zuchtend en kwam overeind.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/07/2019 06:29 PM

Dakota
'Ik skip de lessen vandaag. Als de docenten iets vragen of je komt mijn vader tegen, zeg maar dat ik mij niet lekker voelde.' zei ik tegen haar en liep mijn dorm binnen. Ik plofte op het bed en haalde een joint uit mijn nachtkastje. Dat ik een "vriendin" minder had vond ik niet bepaald leuk, maar ze had het verdiend. Mijn orders werden niet genegeerd. 

Joshua
Ik legde mijn vinger onder haar kin en liet mij haar aankijken. 'We doen het op jouw tempo oké? Je hoeft je nergens voor te schamen.'zei ik tegen haar en glimlachte. Ik liet haar gezicht los en bracht mijn lid langzaam en voorzichtig in haar tot ik niet meer verder kon en helemaal in haar zat. Op een langzaam tempo begon ik in haar te stoten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/07/2019 05:55 PM

Dakota
Lissa kwam op mij af. 'Wat nu?' vroeg ze. Ik keek naar haar om. 'Hoezo wat nu? Nu niks. Ze is haar positie in de elite kwijt.' zei ik en liep verder. Zenuwachtig volgde Lissa mij. 'Hoe kwam je aan die foto?' vroeg ze. 'Die heeft ze mij eens perongeluk gestuurd in plaats van de jongen die ze hem eigenlijk wou sturen.'zei ik. 'Maar ik heb nog genoeg ander chantage materiaal van iedereen.' zei ik doelend op dat ze niet hetzelfde hoefde te flikken. Al ging ik er niet van uit dat Lissa niet naar mij zou luisteren. We waren van jongs af aan al vriendinnen en ze was veel te bang om niet meer bij mijn Elite clique te horen.

Joshua
Haar kreuntjes stimuleren mij om mijn tong sneller te laten gaan. Al merkte ik al snel dat ze dit niet aan kon en heerlijk op mijn tong klaar kwam. Ik likte de sappen op en merkte dat in mijn broek een aardige stijve was ontstaan. Ik trok mijn broek naar beneden en keek naar Emilia. 'Ben je er klaar voor?' vroeg ik haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  118  |  119  |  120  |  121  |  122  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page