Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 119 | 120 | 121 | 122 | 123 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| WD
from LostSouls on 02/07/2019 04:24 PMDakota
Zodra ik Rosilia naar me toe zag lopen grijnsde ik en keek haar recht aan tot op het moment dat ze mij een klap verkocht. Ik veegde langs mijn bloedende lip en keek haar aan. 'Nu ben je niet alleen je reputatie, je jasje en je beste vriendin kwijt. Nu ook nog je school carrière.' zei ik tegen haar en greep haar bij haar keel. Mijn ogen werden bloedrood. Niet alleen van mijn vampier maar ook van mijn duivelszijde. 'I warned you.' zei ik en gooide haar door de kantine heen alsof het niets was. 'Zielige hond.' zei ik tegen haar en keek vervolgens naar Ron die op een afstandje toekeek. 'Moet je je vriendinnetje niet gaan helpen?' vroeg ik hem en liep langs hem de kantine uit.
Joshua
Als ik bij haar vriendin was aangekomen drukte ik er eerst een plagend kusje op en liet mijn tong het daarna overnemen. Ik trok haar aan haar heupen dichterbij en raakte met mijn tong alle gevoelige plekjes.
from LostSouls on 02/07/2019 11:28 AMJoshua
Ik grijnsde. 'Dan zal ik maar goed mijn best doen.' zei ik tegen haar en trok vervolgens haar rokje en string naar beneden. aan haar benen trok ik haar meer naar mij toe zodat ze ook gedwongen werd om te liggen. Ik legde haar linkerbeen op mijn rechterschouder en maakte een spoor van kusjes over haar been richting haar vriendin.
Dakota
Nadat ik me vrolijk gedoucht had liep ik terug mijn kamer in. Ik kleedde me om in mijn uniform en droogde mijn haar. Ik liep de gang op. Iedereen bekeek de foto's en ik deed mijn best om geschokt te kijken. Van binnen kon ik alleen maar lachen dat ik de veroorzaker ben van dit allemaal.
from LostSouls on 02/07/2019 11:09 AMJoshua
'Niemand hoeft het te weten.' zei ik en knoopte haar blouseje open. Ik verlangde naar haar. Ik voelde me goed bij haar. Tuurlijk hoefde niemand dit te weten. Zelfs Dakota niet. Als ik haar blouseje open had schoof ik die van haar schouders en drukte mijn lippen nu in haar hals.
Dakota
Vannacht had ik nauwelijks geslapen. rond 4 uur lag iedereen te slapen dus toen had ik besloten alle foto's overal op te hangen. Toen ik eenmaal terug was kon ik de slaap niet meer vatten. Als zodadelijk iedereen wakker werd en zijn kamers uit kwam zal iedereen Rosilia in volle glorie kunnen bewonderen. Dan was het gedaan met haar. Als om 8 uur het eerste gestommel op de gang te horen was kon ik ook niet meer doen dan grijnzen.Het geluid was steeds harder geworden en ik hoorde dat het over de foto's ging. Bye bye Rose.
from LostSouls on 02/07/2019 12:31 AMDakota
Als Scott zei dat Ron mij een hoer noemde keek ik Ron aan. Hij ontkende het en vertelde mij dat het Scott was die me een sloerie noemde. Ik beet mijn kaken samen. Ik schudde mijn hoofd en wendde mijn ogen naar boven. Kan een meid serieus geen seks hebben zonder voor zoiets uit te worden gemaakt. 'Als ik erachter kom dat jij het was Scott, dan verlies je niet alleen dat mooie jasje.'zei ik tegen hem en liep naar de bibliotheek. Ik liet dit mij niet afwenden van mijn plan voor Rosilia. Zij was hier de echte slet. Wanneer de bieb leeg was stuurde ik een foto op mijn telefoon naar de computer en liet deze 150 keer afdrukken. Morgen ochtend hing op elke vierkante meter van de school een naaktfoto van Rosilia. Morgen zou ze dat mooie witte jasje van haar niet meer hoeven strijken.
Joshua
Ik beet op mijn lip. 'Jij bent echt mooi.'zei ik met een glimlachje als antwoord. 'Je zou eens moeten weten wat ik allemaal met je wil doen.' zei ik terwijl ik me echt inhield. Ik streelde met mijn vingertoppen over haar arm en legde mijn hand vervolgens tegen haar wang. Mijn lippen raakten de hare weer. Dit keer met meer passie.
from LostSouls on 02/06/2019 11:40 PMDakota
Ik kwam de kantine binnen en keek op als ik ophef hoorde bij een paar tafels verder dan onze gebruikelijke tafel. Ik rende erop af. 'Scott!' riep ik en hield zijn vuist tegen wanneer hij een tweede stoot uit wou delen. 'Ben je oké?' vroeg ik Ron die ik overeind hielp. 'Ben je helemaal doorgedraaid? Je gaat niet iemand slaan zonder reden.' siste ik naar Scott. 'Nog een keer zoiets en je mag je jasje inleveren.' beet ik hem toe. Ja, die macht had ik. Ik kon van een Elite zo weer uitschot maken.
Joshua
Ik grijnsde tegen haar lippen als ze mij een zoen gaf. 'Je hebt gelijk, jouw begroeting is beter.'zei ik waarna ik mijn lippen nog even terug plaatste. 'Waar denkt hij dat je nu bent?' vroeg ik haar. Doelend op Ron die door het lint zou gaan als hij zou afweten van ons.
from LostSouls on 02/06/2019 11:15 PMDakota
Zuchtend zat ik in de les. Onderuit in mijn stoel met mijn hoofd steunend op mijn hand. Wanneer de les voorbij was, kon ik ook niet blijer zijn. Ik pakte mijn spullen bij elkaar en merkte op dat Rosilia voor ons het lokaal verliet en iets liet vallen bij Ron. Nightwatch was nu 2 weken geleden en ik had gemerkt dat ze anders deed. Ik liep snel achter haar aan na een blik op Ron te laten vallen en duwde Rosilia iets verderop tegen de kluisjes. Ik zette mijn arm naast haar hoofd en keek haar streng aan. 'Wat stond er in dat briefje?' vroeg ik haar. Ik zag haar slikken voor ze haar mond open trok waardoor ik al wist dat ze ging liegen. 'I-ik weet ni-iet waar je het o-o-over hebt.'zei ze. 'Bespaar me je leugens Rose.'zei ik tegen haar en keek haar in haar ogen aan. Ze was geen vampier en niet op vervain dus ik compelde haar. 'Heb je Ron geneukt?' vroeg ik haar. 'Ja.'sprak ze. 'Na mijn waarschuwing?'vroeg ik. Wederom zei ze ja. Ik liet haar gaan. 'Hier ga je spijt van krijgen.' zei ik terwijl ik weg van haar liep en ik al precies wist hoe ik haar ging vernederen.
Joshua
De hele les had ik ongeduldig in mijn stoel gezeten. Na de les had ik afgesproken met Emilia. Ondanks dat er veel zeik van kwam als we elkaar zagen, deden we het toch. Als eindelijk de les is afgelopen maakte ik dat ik wegkwam. Ik beet op mijn lip en keek om me heen of ik gevolgd werd en zag verderop Emilia al staan en grijnsde. 'Hey.' zei ik en opende de deur voor haar.
from LostSouls on 02/06/2019 10:54 PMDakota
Als Ron naar de deur stormt pak ik zijn arm vast die hij al snel genoeg los trekt. 'Ron, stop!' riep ik nog en keek hoe de deur werd opengerukt en Emilia zo uit de armen van Joshua werd getrokken. Ik keek de twee na en Joshua die in de kast stond. Ik beet op mijn lip. 'Nou... dat weet de sfeer hier een beetje te verpesten.' zei ik en zuchtte eventjes. Ik stond hier nog altijd in mijn lingerie en raapte mijn kleren bij een om me weer aan te kleden.
Joshua
Als ze mee kust glimlachte ik zacht tegen haar lippen, maar stopte abrupt wanneer de deur open getrokken werd. De boze blik van dat uitschot zei genoeg. Emilia werd bij me weggetrokken en ik wou protesteren, maar ik wist dat dat op dit moment geen zin had. Ik keek de twee na en keek vervolgens naar Dakota die nog halfnaakt in de kamer stond. 'Dus hoe zoent ze?' vroeg Max. Ik rolde mijn ogen. 'Ik zie jullie morgen wel weer. Dako, hou je innerlijke verslaafde in bedwang alsjeblieft.'zei ik en drukte een kus in haar haar waarna ik de kamer verliet en naar mijn dorm ging.
from LostSouls on 02/06/2019 10:32 PMDakota
Als ik de stem van Ron hoor keek ik op naar de deuropening waar ik hem zag staan. Voor iemand ook maar iets kon zeggen trok Scott zijn mond open. Ik keek naar Ron en zag zijn rode ogen. 'Calm down. Je zusje is hier. Ze heeft op dit moment even haar pleziertje. Ik krijg niet het idee dat ze gestoord wilt worden door haar bemoeizuchtige broer.'zei ik tegen hem en merkte dat de hele kamer stil was gevallen.
Joshua
Ik beet op mijn lip en glimlachte. Ik nam met mijn hand de hare vast die op mijn wang lag en drukte zacht en teder mijn lippen tegen de hare. Dit was anders dan normaal. Anders dan gewoon iemand die ik voor de lust kuste. Een kriebel schoot door mijn hele lichaam. Mijn hart klopte sneller en dit effect had ik van te voren nog niet ervaren bij een meisje.
from LostSouls on 02/06/2019 10:08 PMJoshua
Met een lachje keek ik naar de lege fles die in het midden van de kring draaide. De groep vrienden was inmiddels groter geworden. Emilia mocht beginnen met draaien. De fles kwam op mij en eigenlijk kon ik niet gelukkiger zijn op dit moment. Ik kwam overeind en glimlachte breed naar Emilia als ze de kastdeur openhield. Ik keek naar haar en eenmaal in de kast nam ik haar hand vast. 'Weet je zeker dat je dit wilt?' vroeg ik terwijl we nu heel dicht op elkaar stonden. Ik had op dit moment niets liever gewild en ik was ook blij dat ik hier met haar stond en niet met een Lissa bijvoorbeeld.
Dakota
Ik kwam terug de kamer in met Scott en zag een lege fles in het midden van een kring. 'Is het weer zover?'vroeg ik met een lachje. 'Nou, jij hoeft al niet mee te doen hè.' zei Max doelend op dat hij wel wist dat Scott mij net heerlijk geneukt had. Ik haalde mijn schouders op en merkte op dat Josh en Emilia er niet meer waren. 'Zijn hun?' vroeg ik en keek naar Oscar die breed grijnzend knikte.
from LostSouls on 02/06/2019 08:59 PMDakota
Ik hijgde terwijl ik Scott bereedt. 'Fuck.' hijgde ik en voelde hoe ik dichter bij mijn orgasme kwam. Het was nu wel al een tijdje geleden dat ik seks had gehad met een jongen en was blij dat ik nu niet meer droog stond. Scott draaide ons om en stootte hard en diep verder. Ik kwam kreunend klaar en voelde hoe hij uit mij ging. Hij spoot zijn goedje over mijn vriendin en buik heen en liet zich vervolgens hijgend naast mij zakken. Het viel me nu pas op dat de deur open had gestaan. Achja.
Joshua
Zodra ik het volgende potje verlies zuchtte ik. 'Jij wou mee doen, Josh. Dan moet je je ook aan de regels houden. Gun de dames eens een mooi uitzicht.'zei Oscar. Ik rolde mijn ogen en trok mijn shirt uit. Lissa, die niet mee deed, joelde en nam mijn shirt aan. 'In de vakantie heb je zo te zien nog genoeg getraind.'zei ze. Ik schudde oogrollend mijn hoofd. 'Jij mag niet zo uitgebreid hiervan genieten. Je doet niet eens mee.' zei ik haar. Mijn blik gleed naar Emilia, naar wie ik zwakjes glimlachte.