Suche nach Beiträgen von walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  120  |  121  |  122  |  123  |  124  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 06.02.2019 08:21

Ron
Ik keek naar Rosilia die zich aankleden terwijl ik wel genoten had ´je bent altijd welkom voor een ronde 2.´Zei ik toen terwijl ze glimlachte ´tuurlijk dat komt sowieso nog wel,´Zei ze terwijl ze haar haren na achter swiepte en ik ook maar moest gaan aankleden om bij mijn zusje te checken. 

Emilia
Ik deed mee en verloor 3 keer achter mekaar ´hup dat shirt uit.´Zei Scottie terwijl ik twijfelde om mijn shirt uit te doen in front of two guys ik nam diep adem en besloot niet als een engeltje te doen ik nam mijn shirt vast en trok die langzaam omhoog.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 06.02.2019 02:50

Ron
Mijn tong en vingers bewogen op een mannier waarvan ik wist dat ze zou komen wat ze ook uiteindelijk deed. Ik wist hoe ik een meisje moest plezieren maar op het gebied van een relatie was ik zeer slecht. Ik kwam naar boven terwijl ze me geil aankeek ''tering wat ben jij goed'' ze draaide ons om waarna ze me begon te rijden ik nam haar heupen vast terwijl het me verbaasde dat ze toch niet naar haar baasje had geluisterd.

Emilia
Ik glimlachte zwak en keek om me heen ik had nog nooit gerookt of ook maar iets gedaan. Dus was het wel een beetje vreemd om hier te zijn ik keek naar de twee en zag gelijk dat Dakota onder de invloed was. Ik en Joshua hadden dan wel wat gemeen allebei een sibling die zich niet kon gedragen.'' Doe mee'' zei Scottie terwijl ik op mijn onderlip beet ''ik drink niet.'' Zei ik toen.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.02.2019 11:54

Ron
Ik horde geklop op mijn deur en kwam grijnzend overeind terwijl ik mijn jointje snel uitbrandde en ik Rosilia zag staan,´ik heb zin´zei ze direct ´ik ook,´ Ik trok haar naar binnen en begon haar al snel te zoenen terwijl ik de deur achter haar dicht duwde. En ik haar bloesje vervolgens open scheurde ik bracht mijn lippen naar haar nek terwijl ik genoot van het feit dat ik weer een vrouwen lichaam mocht aanraken.

Emilia
Ik liep over de gangen terwijl ik mijn naam horde ´Emilia toch´Vroeg een jongen terwijl ik hem herkende ´scott´zei ik glimlachend,´doe je mee met een potje kaarten met mij en nog 3 andere mensen,´ vroeg hij met terwijl ik twijfelde maar ik me wel als een student moest gedragen ´okay,´

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.02.2019 11:28

Emilia
Als ze algauw afgepoeierd word en chagrijnig wegloopt frons ik ´wat is een nightwacht´ vroeg ik toen maar terwijl ik daar nog nooit van had gehoord ik ging diep in gedachte´s en wist volgens mij al waar het voor stond.´Een neukfestijn zeker´zei ik met lachje terwijl ik mijn hoofd schudde ´jammer genoeg neem ik daar geen deel aan mijn broer maakt me af als hij hord dat ik in bed loop rond te neuzen met 1 of andere wild vreemde.´ Zei ik tegen hem ´ik hoop dat vanavond leuk voor je word,´zei ik toen.

Ron 
Het was al avond geworden en ik lag rustig in bed met een jointje naar tv te kijken terwijl ik wachtte op de eerst volgende wijf die mijn kamer zou binnen stappen. Het was tenslotte de nightwatch ik was niet zoals die sukkeltjes die nog even gingen drinken of kaarten met ze alle. Ik hoefde alleen een joint gesmoked te hebben en ik kon een meid de best tijd van haar leven geven. Al moest ik wel op Emi letten ik wilde niet dat die Joshua of ook maar iemand aan haar zat. 

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.02.2019 11:07

Emilia
Als ik de stem van Joshua hoor glimlach ik “ja het is tijdelijk maar het valt te doen.” Zei ik zuchtend terwijl ik naar zijn pak bleef staren “sorry van mijn broer hij houd ervan om problemen te zoeken.” Zei ik mompelend terwijl ik ergens niet kon geloven dat ik tegen mijn broer sprak. Een meisje kwam aangewandeld terwijl ik kon zien dat ze een elite is “hey Josh al iemand voor de nigjtwatch?” Vroeg ze terwijl ik kon zien dat ze hem wilde bij nightwatch verschenen er raagtekens wat is dat nou weer.

Ron
Ik nam een flinke hijs van mijn joint terwijl ik hem doorgaf aan Will “daar heb je het uitschot weer.” Horde ik Scott zeggen terwijl ik hem verveelt aankeek “en dat zegt een mier die voor mijn familie werkt.” Zei ik lachend terwijl ik mijn joint weggooide en ik zag dat Joshua met mijn zusje liep te praten en een ander wijf ik spitste mijn oren en hoopte voor hem dat hij haar met rust liet.. ik keek kort naar Dakota die Rosilia uitkafferde maar waarvan ik wist dat ze toch niet zou luistere en we eindstand zullen neuken.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.02.2019 10:15

Ron
Als Rosilia grof word weggetrokken door een jaloers meisje althans ik dacht dat ze jaloers was kijk ik grijnzend op.” Ze maakt haar eigen keuzes prinses” zei ik tegen haar “591 is mijn kamernummer.” Knipoogde ik naar Rosilia ik hield niet van arrogante meisjes en daar was Dakota dus 1 van. Ik liep vervolgens weg en zag mijn zusje omringd door meisjes die natuurlijk haar uiterlijk bewonderde.. mijn zusje was knap en altijd al populair geweest. Ik had er dan ook nooit boos of gemeen tegen iemand gezien het irriteerde me wel dat mijn verleden hier ook naar boven werd gehaald. Ik gedroeg me ook echt als een klootzak vroeger en dat was dan een roddel die door het hele land verspreed omdat ik de kroonprins ben. De eerst volgende keer dat die Joshua zijn bek open trekt krijgt hij mijn schoen in zijn muil.

Emilia
“Wauw is Zwitserland mooi?” Vroeg een meisje me terwijl iedereen me bewonderde “het is prachtig een plekje om echt op vakantie te gaan.” Zei ik terwijl ik kort vanaf mijn ooghoek naar mijn broer keek als hij maar geen gekke dingen deed. Ik kort naar de mensen in een witpak en besefte dat er een studente verschil hier was ik nam diep adem.. dat betekende arogante mensen die de baas hier waren.” Als jullie me even excuseren.” Ik liep tussen de meisjes door naar buiten en snoof de buitenlucht op met mijn goedwerkende benen. Ik zag Joshua zitten bij de fontein en keek naar hem als hij me ook opmerkt kijk ik snel weg ik wilde me niet bemoeien met hem.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 02.02.2019 03:57

Ron
Ik kwam al overeind om een ram tegen zijn arrogante smoelwerk te geven maar horde op dat moment Emilia’s Angelic voice “Ron laat dat.” Zei ze terwijl ik opkeek en Emilia voor het eerst in 3 jaar zag staan.” Emi.. wat doe jij hier?”

Emilia
Ik keek zwak glimlachend naar Ronnie “ik ben Emilia Lincoln.” Ik maakte een korte buiging “ik hoop dat ik jullie allemaal mag leren kennen.” Zeo ik liefelijk terwijl ik een zuiver hart had.” Ik wil je ook wel leren kennen in bed!” Riep ik een jongen in een witpak die vervolgens naar me knipoogde. Ik negeerde het en liep op Ronnie af ik bracht mijn lippen naar zijn oor “gedraag je we zijn Lincolns,” ik ging vervolgens achterin zitten naast een meisje en letten zo min mogelijk op mijn omgeving.

Ron
Als ze dat zegt ga ik zitten en kijk ik kort naar die klier ik grijnsde vals. Als Emilia er niet was geweest was hij dood vlees. De bel ging terwijl ik aanstalte te maken om deze vernedering weg te blowen met Will. Ik zou Emi later wel spreken over hoe ze überhaupt kon lopen en nu bij mij op school zat.” Hey Ron toch?” Horde ik achter me terwijl het die Rosilia was ze was best knap “Rosilia.. wat kan ik voor je doen?” Ze grijnsde al speels en daar hield ik wel van “mag ik je kamernummer?”

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 02.02.2019 02:56

Ron
Ik kwam de klas als laatst binnen en stelde mezelf voor “ik ben Ron Lincoln.” Zei ik simpel terwijl ik recht naar die Dakota keek maar mijn blik al snel viel op haar vriendin.. die begon te blozen. Ik grijnsde en ging achterin zitten naast die nerd die tegen me aan was gelopen gister middag.” Ron he mijn vader werkt voor jou vader als wizard.” Zei hij terwijl ik glimlachte “o jij bent de zoon van meneer Dasil.” Hij knikte hevig “cool kom je na school een jointje roken of ben je daar te net voor?” Ik zag geen reden om hem lager dan mij te zien mijn vaders opvoeding was dan ook heel anders dan die van een normale duivel. “ tuurlijk ik ben Will.. Will Dasil ik je moet wel oppassen voor die Elite.. ze verpesten elk leuk genegenheidje voor ons Normale studenten vooral die kakker.” Hij knikte kort naar een jongen “hij komt me bekend voor.. is dat niet die flerk in die verschrikkelijke smoking van gister.” Zei ik ies te luid waardoor de hele klas opkeek en ik grijnzend mijn potlood tussen mijn tanden nam.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 02.02.2019 02:15

Ron
Ik kreeg mijn bloedbag in mijn handen geduwd en zag dat het type B was “uhm volgens mij bestelde ik toch echt wel een bloodbag A.” Zei ik tegen de cashiere “dan moet je bij de directeur zijn alleen de Elite mogen een bloodbag A de B leerlingen kregen B.” Ik rolde mijn ogen “en wat als ik zeg dat mijn vader de koning is van de hell en ik Lincoln van mijn achternaam heet.” Ze boog zich vooor over “hier ben je een leerling snotaap.” Als ze dat zegt neem ik geïrriteerd de bloodbag aan en loop ik naar een tafel met een paar outcasts “wat voor rassistische school is dit.” Zei ik mompelend ik scheurde mijn bloodbag open terwijl ik me bekeken voelde door die elite flerken.. zij waren nog niet eens half mijn status. Maar ik was niet meer zo arrogant als vroeger.

Antworten

walkingdead

26, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 30.01.2019 11:44

Ron
Ik kleden me om in dat achterlijke uniform en bekeek mezelf in de spiegel. Ik had niet eens de moeite genomen om mijn stropdas goed te zetten. Ik zuchtte zacht en wenste dat Emi hier was gewoon omdat ik niet zonder haar aanwezigheid kon. Ik stak een sigaret op en verliet vervolgens mijn kamer de zaal in waar een nerd paar ongeluk tegen me aanliep en zijn boeken liet vallen.” O het s-s.s” ik nam mijn sigaret goed tussen mijn lippen en raapte zijn boeken op waarna ik hem die gaf “volgende keer goed uit kijken makker.” Ik gaf hem een schouderklopje en ging in de rij staan voor een bloodbag terwijl ik af en toe en trekje nam van mijn sigaret en ik al snel aandacht trok van een aantal meisjes.. ik knipoogde en grijnsde breed.

Emilia
“Emi ga staan” zei mijn vader ineens terwijl ik fronste maar het toch probeerde. Ik kwam alsof het makkelijkste ding was overeind en stond voor het eerst in 3 jaar.” Niko heeft zich aan de deal gehouden” zei hij opgelucht terwijl ik kleine stapjes nam “Emilia je zal het leven lijden dat je wilt lijden maar probeer je broers maar e vemijden.. niks kan erger zijn dan jongens die niet eens weten dat zijn broers zijn.@

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  120  |  121  |  122  |  123  |  124  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite